York Snaeh Jea Lbaeng  44939


Join the forum, it's quick and easy

York Snaeh Jea Lbaeng  44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

York Snaeh Jea Lbaeng

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1York Snaeh Jea Lbaeng  Empty York Snaeh Jea Lbaeng 6th March 2014, 2:28 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Chngol nas het avey ban jea monus mouy chomnoun jol jet york snaeha tver jea lbaeng jerng ? srolanh bork pras tver bab jet kei kir mean taing srey taing pros .
pourk kei min klach mean bab pakam tei ei ? rir mouy kei kit tha min mean kam pea ?
but somrab kyom kir kyom jeur tha bab pakam pit jea mean krorn tae nak tver nos tortoul ban pleam rir kor pel kroy ta pon neng aeng .
kyom kit tha kal na ber nak na tver bab jet kei kir thngai na mouy nak dortey kei neng tver bab jet nak nos jea pom khan .heuy jivit kir rous nov kmean sechkdey sok nos tei .

babpakam babpakam , kour tver avey del laor kom chomnay pel ot proyorch bomplanh nak dortey , sarng omper laor dermbey jivit tley tla  besdoung

http://www.srolanhkhmer.com/

2York Snaeh Jea Lbaeng  Empty Re: York Snaeh Jea Lbaeng 6th March 2014, 11:07 am

Izy

Izy
Junior Member
Junior Member

Bong niyay beb monus boran douch kyom deh :D Pon tea nak del sang barb prohel jea min deng kloun heoy kit tha kloun ke mean projea prayapheap.

3York Snaeh Jea Lbaeng  Empty Re: York Snaeh Jea Lbaeng 7th March 2014, 12:38 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Izy wrote:Bong niyay beb monus boran douch kyom deh :D Pon tea nak del sang barb prohel jea min deng kloun heoy kit tha kloun ke mean projea prayapheap.
lolz niyeay baeb boran hehehee paoun tver oy bong seuch , min men hov beb boran tei kir niyeay tam bon bab ter
bong kit tha nak os nos kir jea monus del kit tae pi arorm robos kloun neng tver avey tam jet kloun jang tver min mean kit pi jet nak pseng ,
monus atmaniyom , nak na pibak rir chhir jab doy sa kei kir chhir tov oy tae kloun kei ban sabai Very Happy vaiy vaiy , bong saob jeang kei kir monus kohok bork pras jet nak dortey , kir mean rorb min os , besdoung kei jea besdoung pok rolouy  non 

http://www.srolanhkhmer.com/

4York Snaeh Jea Lbaeng  Empty Re: York Snaeh Jea Lbaeng 7th March 2014, 2:08 am

Aranya

Aranya
New Active
New Active

Maybe you guys are just not meant to be.

5York Snaeh Jea Lbaeng  Empty Re: York Snaeh Jea Lbaeng 7th March 2014, 7:03 am

Izy

Izy
Junior Member
Junior Member

PheaKdeySnaeh wrote:
Izy wrote:Bong niyay beb monus boran douch kyom deh :D Pon tea nak del sang barb prohel jea min deng kloun heoy kit tha kloun ke mean projea prayapheap.
lolz niyeay baeb boran hehehee paoun tver oy bong seuch , min men hov beb boran tei kir niyeay tam bon bab ter
bong kit tha nak os nos kir jea monus del kit tae pi arorm robos kloun neng tver avey tam jet kloun jang tver min mean kit pi jet nak pseng ,
monus atmaniyom , nak na pibak rir chhir jab doy sa kei kir chhir tov oy tae kloun kei ban sabai Very Happy vaiy vaiy , bong saob jeang kei kir monus kohok bork pras jet nak dortey , kir mean rorb min os , besdoung kei jea besdoung pok rolouy  non 

Jah pit men heoy tver monus min trov sabai leu kdey tuk nak dor tey nus teh. doch peak jas tha tirk leung try si sromouch , tirk houch sromouch si trey. Yang nah minh monus min trov tver barb nak dor tai prus tha tngai nah muy kloun nak ning trov ors leak doy sa amper robors kloun min kharn. 

You may be powerful today but time is more powerful than you .

6York Snaeh Jea Lbaeng  Empty Re: York Snaeh Jea Lbaeng 7th March 2014, 5:26 pm

Nirk0un

Nirk0un
New Active
New Active

PheaKdeySnaeh wrote:Chngol nas het avey ban jea monus mouy chomnoun jol jet york snaeha tver jea lbaeng jerng ? srolanh bork pras tver bab jet kei kir mean taing srey taing pros .
pourk kei min klach mean bab pakam tei ei ? rir mouy kei kit tha min mean kam pea ?
but somrab kyom kir kyom jeur tha bab pakam pit jea mean krorn tae nak tver nos tortoul ban pleam rir kor pel kroy ta pon neng aeng .
kyom kit tha kal na ber nak na tver bab jet kei kir thngai na mouy nak dortey kei neng tver bab jet nak nos jea pom khan .heuy jivit kir rous nov kmean sechkdey sok nos tei .

babpakam babpakam , kour tver avey del laor kom chomnay pel ot proyorch bomplanh nak dortey , sarng omper laor dermbey jivit tley tla  besdoung


 mex min kuy dak tomneay vea ah ngoub tah mong tov vea chab jeang kampear mok dol

7York Snaeh Jea Lbaeng  Empty Re: York Snaeh Jea Lbaeng 7th March 2014, 8:34 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Aranya wrote:Maybe you guys are just not meant to be.
to be what ?

http://www.srolanhkhmer.com/

8York Snaeh Jea Lbaeng  Empty Re: York Snaeh Jea Lbaeng 7th March 2014, 8:47 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Izy wrote:

Jah pit men heoy tver monus min trov sabai leu kdey tuk nak dor tey nus teh. doch peak jas tha tirk leung try si sromouch , tirk houch sromouch si trey. Yang nah minh monus min trov tver barb nak dor tai prus tha tngai nah muy kloun nak ning trov ors leak doy sa amper robors kloun min kharn. 

You may be powerful today but time is more powerful than you .
i agree with you 100% paoun srey  b 
tver laor ban laor tver akrork ban tortoul phol akrork

http://www.srolanhkhmer.com/

9York Snaeh Jea Lbaeng  Empty Re: York Snaeh Jea Lbaeng 7th March 2014, 8:50 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Nirk0un wrote:

 mex min kuy dak tomneay vea ah ngoub tah mong tov vea chab jeang kampear mok dol
kmean nak na kei dak tomneay nos tei kir kei niyeay tov tam bab bon del nak nos tver pon neng , jab bert mort lov neng

http://www.srolanhkhmer.com/

10York Snaeh Jea Lbaeng  Empty Re: York Snaeh Jea Lbaeng 12th March 2014, 12:29 am

Machha-sr

Machha-sr
Junior Member
Junior Member

Dane ah,kyom srob tam yobol robos Dane tang srong,prous kyom mean jomner tha mnos na sang omper barp,ker trov tortoul barpakam  knong pel na min khan tous jeat nis reu jeat kroy min trem tae reung snaeha bork pras reu ka chhnea nis phoot phor  kohok ni yeay bong-kach kei jak joch pi nis tov nos bong-kor reung oy kei krop khnea,mnos jeng jbas jea khneam avey rong-reung pi ateytakal reu kor tov anakout dae,mnos jeng ot mean thor khnong khloun tey,mnos jeng rous nov norm ta thngon phaen dei tei.mnos jeng sa op khloun aenh pek ban chea jong tver oy nak do-tey kdao krohai,mnos jeng mean jreun nas,yab man..

11York Snaeh Jea Lbaeng  Empty Re: York Snaeh Jea Lbaeng 12th March 2014, 2:34 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

trerm trov nas bong , kir krorb yarng neng aeng oy tae nak nos tver min laor , krorn tha nak sarng tech tortoul tech nak sarng jreun kir tortoul ban jreun mean somnang kert jea monus lok heuy kour tae sarng laor nor bong nor Very Happy
Machha-sr wrote:Dane ah,kyom srob tam yobol robos Dane tang srong,prous kyom mean jomner tha mnos na sang omper barp,ker trov tortoul barpakam  knong pel na min khan tous jeat nis reu jeat kroy min trem tae reung snaeha bork pras reu ka chhnea nis phoot phor  kohok ni yeay bong-kach kei jak joch pi nis tov nos bong-kor reung oy kei krop khnea,mnos jeng jbas jea khneam avey rong-reung pi ateytakal reu kor tov anakout dae,mnos jeng ot mean thor khnong khloun tey,mnos jeng rous nov norm ta thngon phaen dei tei.mnos jeng sa op khloun aenh pek ban chea jong tver oy nak do-tey kdao krohai,mnos jeng mean jreun nas,yab man..

http://www.srolanhkhmer.com/

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum