kyom som ti brae kror'la jea yeak yol mork ouk look nov lk tich sin..hahaha 44939


Join the forum, it's quick and easy

kyom som ti brae kror'la jea yeak yol mork ouk look nov lk tich sin..hahaha 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

kyom som ti brae kror'la jea yeak yol mork ouk look nov lk tich sin..hahaha

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

thngai nis douch jea mean ah'rom sa'os sa'ab nas ..kit tha jong som preas vor 3da,preas vor mother..jol tov kom sam nov lk oy ban sabaiy kay bon'tich sin..hahhha tuk chhaing tuck chhaing...LOL
lol seuch lean ondat

http://tagged.com/sokhayun

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

kyom jenh tov vinh sin heuy klach webmaster mork toin mean problems...lol...bye bye

http://tagged.com/sokhayun

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

lolz bong pros lola mnak aeng , prous kei keng lourk os heuy Razz
bong pros jang jerng men ? lolzzzz dav dav

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

sokhayun wrote:kyom jenh tov vinh sin heuy klach webmaster mork toin mean problems...lol...bye bye
merl niyeay tver douch kyom neng nak jet akrork jerng Sad

http://www.srolanhkhmer.com/

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

Kyom kor som prae kror'la jea yeak dae jach! jach! jar! toung chharng toung chharng, thngai nis yeak kyom orb sok knong harotey kit hos toy kom'san prey jab kla domrey tok vech on'sorm phjoom. jach! jach! jar,Kyom rok kla domrey jab mouy khmean proos ke kap prey chher os roling khmean soll euy sos ,jach!jach!jar,toung chharng, toung chharng .yeak kyom kit hos tov rattanakiri, rers dom thmor si bann 2,3 dom. prous ort kla , domrey oy si ,ber men si dom thmor dach pous slab.jach!jach!jar.yeak kyom kit hos tov khaet pusat, yeak kyom hos kat doll KAN DONG'KOR, srab tae jai'don roboot lev khor,srey srey sraek ho, kyom rort jol tov khnoung vinh. BYE! BYE! tov dak lev khor sen.

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

reatrey sour'sdey prey mit dell nov srok khmer ,pel nis kom poung dek lork sroul. kyom som aphey tos ,kraeng lo yeak kyom jenh sraek pnheak tver ory dach youl sorb la'or .
jarch!jarch! jar ! toung ! chharng !toung !chharng. YEAK kyom hos phloung rom'loung samoth , hos tov min poth jourl phnom dong'raek,kdao-nass kdao-nass kdao jet ster baek,jong jab phnom dong'raek dork vear kro'veng jorl. Toung! toung!chharng!.
Hos jenh pi prey som'dao jol srok, tov si nom banh'jok ban 300 kanh'jraek,klean-nass klean-nass si tae ma'neak aeng, nom 300 kanh'jraek si ory oss dai. Toung ! toung! chharng!.
si nom men cha'aet kro'lek kheunh jrook kvai, jab bann jeang 20 tom pear leng sin, srab tae jrook 1 vear jorb jerng thminh, dork bong'kol plerng jenh jack thminh robos kyom.Toung! chharng! toung!chharng!
YEAK kyom kit hos tov joss nov koh dach,tae men bann som'rach join ach dach sbaek jerng,kdao-nass kdao-nass kdao jet douch klerng,yeak dach sbaek jerng jol knoung vinh heuy. GOOD BYE-GOOD BYE SA'UY NASS SA'UY NASS lork euy

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

kiey wrote:reatrey sour'sdey prey mit dell nov srok khmer ,pel nis kom poung dek lork sroul. kyom som aphey tos ,kraeng lo yeak kyom jenh sraek pnheak tver ory dach youl sorb la'or .
jarch!jarch! jar ! toung ! chharng !toung !chharng. YEAK kyom hos phloung rom'loung samoth , hos tov min poth jourl phnom dong'raek,kdao-nass kdao-nass kdao jet ster baek,jong jab phnom dong'raek dork vear kro'veng jorl. Toung! toung!chharng!.
Hos jenh pi prey som'dao jol srok, tov si nom banh'jok ban 300 kanh'jraeng,klean-nass klean-nass si tae ma'neak aeng, nom 300 kanh'jraeng si ory oss dai. Toung ! toung! chharng!.
si nom men cha'aet kro'lek kheunh jrook kvai, jab bann jeang 20 tom pear leng sin, srab tae jrook 1 vear jorb jerng thminh, dork bong'kol plerng jenh jack thminh robos kyom.Toung! chharng! toung!chharng!
YEAK kyom kit hos tov joss nov koh dach,tae men bann som'rach join ach dach sbaek jerng,kdao-nass kdao-nass kdao jet douch klerng,yeak dach sbaek jerng jol knoung vinh heuy. GOOD BYE-GOOD BYE SA'UY NASS SA'UY NASS lork euy

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
sokhayun wrote:kyom jenh tov vinh sin heuy klach webmaster mork toin mean problems...lol...bye bye
merl niyeay tver douch kyom neng nak jet akrork jerng Sad
sorry min ban reply pleam pleam .....min arkrok te webmaster laor nassssss... Very Happy

http://tagged.com/sokhayun

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

kiey wrote:Kyom kor som prae kror'la jea yeak dae jach! jach! jar! toung chharng toung chharng, thngai nis yeak kyom orb sok knong harotey kit hos toy kom'san prey jab kla domrey tok vech on'sorm phjoom. jach! jach! jar,Kyom rok kla domrey jab mouy khmean proos ke kap prey chher os roling khmean soll euy sos ,jach!jach!jar,toung chharng, toung chharng .yeak kyom kit hos tov rattanakiri, rers dom thmor si bann 2,3 dom. prous ort kla , domrey oy si ,ber men si dom thmor dach pous slab.jach!jach!jar.yeak kyom kit hos tov khaet pusat, yeak kyom hos kat doll KAN DONG'KOR, srab tae jai'don roboot lev khor,srey srey sraek ho, kyom rort jol tov khnoung vinh. BYE! BYE! tov dak lev khor sen.
jom mean neakna nis jong mok klaeng klay tver jea yeak eiy dae nor..tich proyatt rot min rouch pi lk nis na....tich tha kyom min ban prab...lolzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

kiey wrote:reatrey sour'sdey prey mit dell nov srok khmer ,pel nis kom poung dek lork sroul. kyom som aphey tos ,kraeng lo yeak kyom jenh sraek pnheak tver ory dach youl sorb la'or .
jarch!jarch! jar ! toung ! chharng !toung !chharng. YEAK kyom hos phloung rom'loung samoth , hos tov min poth jourl phnom dong'raek,kdao-nass kdao-nass kdao jet ster baek,jong jab phnom dong'raek dork vear kro'veng jorl. Toung! toung!chharng!.
Hos jenh pi prey som'dao jol srok, tov si nom banh'jok ban 300 kanh'jraek,klean-nass klean-nass si tae ma'neak aeng, nom 300 kanh'jraek si ory oss dai. Toung ! toung! chharng!.
si nom men cha'aet kro'lek kheunh jrook kvai, jab bann jeang 20 tom pear leng sin, srab tae jrook 1 vear jorb jerng thminh, dork bong'kol plerng jenh jack thminh robos kyom.Toung! chharng! toung!chharng!
YEAK kyom kit hos tov joss nov koh dach,tae men bann som'rach join ach dach sbaek jerng,kdao-nass kdao-nass kdao jet douch klerng,yeak dach sbaek jerng jol knoung vinh heuy. GOOD BYE-GOOD BYE SA'UY NASS SA'UY NASS lork euy
yeak nis saharv maen,sot tae dork bong'kul plerng jack th'menh phong...lolzzz

http://tagged.com/sokhayun

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

you are so funny kiey seuch seuch
jerng ter ban jea pel kyom jol LK thum klen sa'oy sa'oy , ka pit tov kir yeak jorn ach heuy mork dol LK sos
tov leang jeung sen tov , sa'oy nas yeak euy , ber sa'oy mlerng mlerng ter tver mech rork aha ban eat teat tov ?
kiey wrote:reatrey sour'sdey prey mit dell nov srok khmer ,pel nis kom poung dek lork sroul. kyom som aphey tos ,kraeng lo yeak kyom jenh sraek pnheak tver ory dach youl sorb la'or .
jarch!jarch! jar ! toung ! chharng !toung !chharng. YEAK kyom hos phloung rom'loung samoth , hos tov min poth jourl phnom dong'raek,kdao-nass kdao-nass kdao jet ster baek,jong jab phnom dong'raek dork vear kro'veng jorl. Toung! toung!chharng!.
Hos jenh pi prey som'dao jol srok, tov si nom banh'jok ban 300 kanh'jraek,klean-nass klean-nass si tae ma'neak aeng, nom 300 kanh'jraek si ory oss dai. Toung ! toung! chharng!.
si nom men cha'aet kro'lek kheunh jrook kvai, jab bann jeang 20 tom pear leng sin, srab tae jrook 1 vear jorb jerng thminh, dork bong'kol plerng jenh jack thminh robos kyom.Toung! chharng! toung!chharng!
YEAK kyom kit hos tov joss nov koh dach,tae men bann som'rach join ach dach sbaek jerng,kdao-nass kdao-nass kdao jet douch klerng,yeak dach sbaek jerng jol knoung vinh heuy. GOOD BYE-GOOD BYE SA'UY NASS SA'UY NASS lork euy

http://www.srolanhkhmer.com/

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

Yeak kyom jenh mork teat heuy jerng dell pro'lak arch leang rourch heuy dae.ter euy lovnov sa'uy te?.
Jarch! jarch! jar!Toung-chharng-toung-chhang! Yeak kyom sa'hav sa'hav os'jar,
jab TEAR tver jea A'ha ma'dong 4-5000, si TEAR rourch heuy pous kyom tha nov min kroin,sor'toos tov jab Moin si oss 1000 teat.jarch! jarch! jar!Toung !chharng! toung!chharng. Yeak kyom si ja'aet nass jong baek pous heuy jenh mork min ban yoo te soum jol knoung som'rak ory thoo pous bon'tech sin!!
BYE-BYE Yeak kyom biss tae p'lech JUN PO prey mit taing oss knea!
Soum ory rok si mean koum ory kror, mean MEAS k'sae kor peak ponn me dai,
kir MEAS tirk 10 min men kro'lai, peak heuy jarng thngai plir prong preat.!!!!!
Yeak kyom bart soum joum reab lear!!!!! BYE-BYE!!!

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

kiey wrote:Yeak kyom jenh mork teat heuy jerng dell pro'lak arch leang rourch heuy dae.ter euy lovnov sa'uy te?.
Jarch! jarch! jar!Toung-chharng-toung-chhang! Yeak kyom sa'hav sa'hav os'jar,
jab TEAR tver jea A'ha ma'dong 4-5000, si TEAR rourch heuy pous kyom tha nov min kroin,sor'toos tov jab Moin si oss 1000 teat.jarch! jarch! jar!Toung !chharng! toung!chharng. Yeak kyom si ja'aet nass jong baek pous heuy jenh mork min ban yoo te soum jol knoung som'rak ory thoo pous bon'tech sin!!
BYE-BYE Yeak kyom biss tae p'lech JUN PO prey mit taing oss knea!
Soum ory rok si mean koum ory kror, mean MEAS k'sae kor peak ponn me dai,
kir MEAS tirk 10 min men kro'lai, peak heuy jarng thngai plir prong preat.!!!!!
Yeak kyom bart soum joum reab lear!!!!! BYE-BYE!!!

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

kiey wrote:Kyom kor som prae kror'la jea yeak dae jach! jach! jar! toung chharng toung chharng, thngai nis yeak kyom orb sok knong harotey kit hos toy kom'san prey jab kla domrey tok vech on'sorm phjoom. jach! jach! jar,Kyom rok kla domrey jab mouy khmean proos ke kap prey chher os roling khmean soll euy sos ,jach!jach!jar,toung chharng, toung chharng .yeak kyom kit hos tov rattanakiri, rers dom thmor si bann 2,3 dom. prous ort kla , domrey oy si ,ber men si dom thmor dach pous slab.jach!jach!jar.yeak kyom kit hos tov khaet pusat, yeak kyom hos kat doll KAN DONG'KOR, srab tae jai'don roboot lev khor,srey srey sraek ho, kyom rort jol tov khnoung vinh. BYE! BYE! tov dak lev khor sen.
Som'narng la'or yeak kyom slaek khoa khley koum euy jenh dom'longmi tkleak jong'oal dey !!!!!! khmass ke slab kyom!!!!!!!!

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

Yeak kyom ban som'rak bon'tech .doch jea klean si moin teat heuy! jarch! jarch! jar!
Yub nis saen sa'ngat YEAK kyom kit tov lourch moin, Ma'jass ke tam toin rourt join arch kro'bey,Ma'dong nis souy thom YEAK kyom ok'koot neng dey,Slab kor kro'bey oss jeang 20 ka'bal. euy!yar jarch! jarch ! YAEK kyom nov min ban te!!!!!!nov min ban te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GOOD BYE-GOOD BYE Ma'jass ke tam jit toin heuy!!!

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum