Poetry contest winner 44939


Join the forum, it's quick and easy

Poetry contest winner 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Poetry contest winner

+4
sweet_lovely
yap_nass
Ravy Patrick
MjasSnaehSomnop
8 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Poetry contest winner Empty Poetry contest winner 14th April 2008, 9:49 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Hello all
Komap dael chneas knong Poetry Contest 2008 niss kir komap "Bondam Neak Mdai" dael taeng doy bong pros Nominator .
paoun soum jol roum ob or sathor ney ka chneas robos komap bong pros
heuy kyom kor soum orkun dol neak dael ban jol roum prolorng taing oss knea dae jeamouy niss dael kyom soum orkun dol member dael ban jol roum vote komap prolorng .

Somrab rong vorn soum bong pros jrers rers DVD taing 5 dael BP jang ban doy dak chmous kromhom and Vol heuy send mork my email dane2005@hotmail.fr heuy komplech adress robos BP .

Orkun

Dane

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 14th April 2008, 10:11 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

love kyom sabaj riek reuy nas del bong Nominator ban chnass kong ka prolong poetry 2008.
kyom chol chit komnab bong nas. pel arn tov tve ouy kyom nirk sronoss, srok tirk pneak, nirk kuch dol kon modaj and father.
pit chear komnab lor maen. kyom soum sorseur !

3Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 15th April 2008, 5:45 am

yap_nass

yap_nass
Senior Member
Senior Member

som sdeng sekdey trek or neng choun por dol pu Nominator phong, baht. Komnap teng barn louy nass!

4Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 15th April 2008, 2:24 pm

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love wow bong pros nomi chnass houy,sweet som jouy orb or sator phong na love
love dane2 fete

http://sweetlovely.hi5.com

5Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 20th April 2008, 2:06 am

koma

koma
Senior Member
Senior Member

he he ! jenh latha'phol hoiy teu !
som orb or Nominator dael ban joib lekh 1 bath !
hola pka1 biyear

6Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 9:26 am

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

soursdey paoun srey somlanh Dane,

jea dombong ouy kyom somtous dol kyom min bann jol mok LK nov thngaiy paoun srey prokass neak chhness komnap... prous eiy computer kyom vear kouch. houey computer nov work jol internet min bann teat.

jea mouy knea daeh niss kyom som orkun paoun srey jea arhnek del paoun bann ouy orh kass kyom jol rom kar prolong komnap 2008 niss. Komnap niss kyom sosay yu houey tang taeh kyom min torn jess sorsay khmer/english mless. kyom min kitt smarn tha bann chness nuss taeh.

Phong daeh kyom som orkun dol mitt neak arn taeng oss del bann jol mok arn komnap roboss kyom houey bann voted ouy kyom.

kyom som lerk dai boung soung tov dol tevada thnam thmey som lok tam thaeh reaksa bong/paoun LK taeng oss ouy mean serchdey sok krob prokar kombey kleng kleat loeuy.

rob arn dorh smoss oss pi doungjet,

Nominator hao Nomi

7Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 9:27 am

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

prettyravy wrote:love kyom sabaj riek reuy nas del bong Nominator ban chnass kong ka prolong poetry 2008.
kyom chol chit komnab bong nas. pel arn tov tve ouy kyom nirk sronoss, srok tirk pneak, nirk kuch dol kon modaj and father.
pit chear komnab lor maen. kyom soum sorseur !

Orkun bath... sorry for the late reply.

8Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 9:29 am

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

yap_nass wrote:som sdeng sekdey trek or neng choun por dol pu Nominator phong, baht. Komnap teng barn louy nass!

Orkun :thanks1:

9Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 9:32 am

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

sweet_lovely wrote:love wow bong pros nomi chnass houy,sweet som jouy orb or sator phong na love
love dane2 fete


hehehhe ahmouy eryyyyyy.... ahear sing taeh min jourh te tha ahear bann chnass... ahear smarn taeh yol sob terh... orkun ahmouy

10Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 9:42 am

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

koma wrote:he he ! jenh latha'phol hoiy teu !
som orb or Nominator dael ban joib lekh 1 bath !
hola pka1 biyear

som orkun del bann jouy orb orh srator ka joub komnab roboss kyom.. som orkun bath...this event was not possible withous paoun srey Dane, contestants and all the members who participate with this 2008 poem contest. Thank you all

11Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 9:56 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

blurp lean ondat lean ondat lean ondat ahear

nominator wrote:soursdey paoun srey somlanh Dane,

jea dombong ouy kyom somtous dol kyom min bann jol mok LK nov thngaiy paoun srey prokass neak chhness komnap... prous eiy computer kyom vear kouch. houey computer nov work jol internet min bann teat.

jea mouy knea daeh niss kyom som orkun paoun srey jea arhnek del paoun bann ouy orh kass kyom jol rom kar prolong komnap 2008 niss. Komnap niss kyom sosay yu houey tang taeh kyom min torn jess sorsay khmer/english mless. kyom min kitt smarn tha bann chness nuss taeh.

Phong daeh kyom som orkun dol mitt neak arn taeng oss del bann jol mok arn komnap roboss kyom houey bann voted ouy kyom.

kyom som lerk dai boung soung tov dol tevada thnam thmey som lok tam thaeh reaksa bong/paoun LK taeng oss ouy mean serchdey sok krob prokar kombey kleng kleat loeuy.

rob arn dorh smoss oss pi doungjet,

Nominator hao Nomi

12Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 10:11 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

min maen yol sob te hear houy kor min maen jea kar pit daer vea kir jea Dream vinh te
lol lol lol lol
nominator wrote:
sweet_lovely wrote:love wow bong pros nomi chnass houy,sweet som jouy orb or sator phong na love
love dane2 fete


hehehhe ahmouy eryyyyyy.... ahear sing taeh min jourh te tha ahear bann chnass... ahear smarn taeh yol sob terh... orkun ahmouy

13Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 10:32 am

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

Monalysa wrote:blurp lean ondat lean ondat lean ondat ahear

Kart ondart neng yok tov sngorh jork eiy lov houey..ahear kompong taeh klean phong kab

14Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 10:34 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

kat yok ahear pruos nov LK nis mean jreun nas na
:yeah: lol lol
nominator wrote:
Monalysa wrote:blurp lean ondat lean ondat lean ondat ahear

Kart ondart neng yok tov sngorh jork eiy lov houey..ahear kompong taeh klean phong kab

15Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 10:35 am

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

Monalysa wrote: min maen yol sob te hear houy kor min maen jea kar pit daer vea kir jea Dream vinh te
lol lol lol lol

Kann taeh yab mane tame houey... jeng bann RK tha sen yab seuch

16Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 10:40 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

kyom tha ahear yab krorn him tich tae kyom tha him yab kae ot rouch jeng morng .
lol seuch lol
nominator wrote:
Monalysa wrote: min maen yol sob te hear houy kor min maen jea kar pit daer vea kir jea Dream vinh te
lol lol lol lol

Kann taeh yab mane tame houey... jeng bann RK tha sen yab seuch

17Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 11:16 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

ie ya, choul ruom orb or pahorng dael barn jorb jear ka'vei aek nov LK na. dance3

18Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 11:17 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Taing u jorb lek 2 right Question
taing wrote:ie ya, choul ruom orb or pahorng dael barn jorb jear ka'vei aek nov LK na. dance3

19Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 11:41 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

ortt dirng lek marn pahorng nirng, borng Dane ortt prabb dance . sorng'sai rork lek dakk ortt barn pahorng dorng dance3

Monalysa wrote: Taing u jorb lek 2 right Question
taing wrote:ie ya, choul ruom orb or pahorng dael barn jorb jear ka'vei aek nov LK na. dance3

20Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 11:44 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

tich ban lek rorb pi kroum mok vinh deng taing
lol

taing wrote:ortt dirng lek marn pahorng nirng, borng Dane ortt prabb dance . sorng'sai rork lek dakk ortt barn pahorng dorng dance3

Monalysa wrote: Taing u jorb lek 2 right Question
taing wrote:ie ya, choul ruom orb or pahorng dael barn jorb jear ka'vei aek nov LK na. dance3

21Poetry contest winner Empty Re: Poetry contest winner 28th April 2008, 12:03 pm

taing

taing
LK VIP
LK VIP

no min dorl tnakk nirng pek teh, yang horch nas kor lek nov pi leur Lysa dae. lol! lol!


Monalysa wrote: tich ban lek rorb pi kroum mok vinh deng taing
lol

taing wrote:ortt dirng lek marn pahorng nirng, borng Dane ortt prabb dance . sorng'sai rork lek dakk ortt barn pahorng dorng dance3

Monalysa wrote: Taing u jorb lek 2 right Question
taing wrote:ie ya, choul ruom orb or pahorng dael barn jorb jear ka'vei aek nov LK na. dance3

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum