Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 44939


Join the forum, it's quick and easy

Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon

+6
kim mala
KaylaRina
chvaksnae
Lita88
Ani Chnass
PheaKdeySnaeh
10 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 1212

Sousdey all
kyom keunh news nis nov magazine tver oy kyom mean jet jang lerk york mork niyeay nov knong forum jea mouy bong paoun .prous kyom min jang keunh sattrey khmer del min torn mean pdey heuy mean jet jang reab ka neng pros sas kei trov kei tver bab douch knong news nis .

Avey del kyom jang prab dol paoun paoun satrey khmer oy ban derng tha pros pros sas kei dael jea asian kir pourk kei kmean avey khos knea neng pros khmer nos tei , kir kei mean jak rirk douch knea , asian yeung tous sas avey kor doy kir ka rous nov douch knea , prokan vannak , min sov oy domley monus , tver avey tam omper jet min kit pi neak dortey , neng min sov mean kun thor leuy ,
ber sen york pdey sas asian kour york pdey jea khmer la'or jeang ,

min trov kit tha oy tae pdey khmer nov srok khmer sot min la'or nos tei kir mean neak kei la'or neak kei srolanh propon , tam pit tov boros khmer pourk kei min men monus akrork nos tei kir krorn tae tha pourk kei min smos neng propon tov mean srey krov , tae reung vai tver bab propon kir vea mean tech nas . heuy pheak jreun pdey dael bai propon taing nos jreun jea neak akvijea del rous nov srok srae chomka .

Tae ber sen bong paoun satrey khmer jang ban pdey sas kei york la'or kour york pourk europ rir kor americ prous sas taing niss kei oy domley tov ler monos nas heuy kei kor min ngeay neng tver bab yeung heuy mouy teat srok oss taing nos kir kei mean chbab trerm trov pros taing noss min ach tver bab yeung douch dae sas asian tver nos tei .

Somrab kloun kyom ptol tous pros khmer mouy chomnoun khil khouch mech kor doy kyom oy domley tov ler pros khmer yeung jeang prous pdey khmer tous khil khouch mech kor doy pourk kei komror neng bors bang propon koun nas ( prous pourk kei mean jet thor anit )tae somrab sas kei vinh ber kei khil khoch heuy kei chbas jea tov jorl yeung heuy kei min kit avey nos tei .

http://www.srolanhkhmer.com/

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

min tha mean vi jea rir kor ak vi jea nus te bong oy ter monus kvas ka pi ja ra na kir sot ter yok kom lang bai tver jea trey muk hey...oun see nak klas rean ban kpung kpous dae ter nov ter tver bab pa pun koun hey tov reung tha pdey jun jeat na rir jun jeat na te kir ler bon yeung te ber pas ke tver bab kir nov ter tver bab jeng erng....prous ey mirt pheak oun mnak ban pdey sa art mean hey rean ban kpous der ter vai ro hot khnea bat borng tea ruk dol tov 2 dong a lov nis lerng khnea bat hey Sad

http://www.khmercity.net/profile/Ani

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

neak klas kei min jeur ler kam peak tei ani
onjerng heuy ban bong min hean lerk reung kam pea neng mork niyeay
tae somrab bong kir bong kit douch paoun

http://www.srolanhkhmer.com/

Lita88

Lita88
LK VIP
LK VIP

jah pibak nas nor bong srey, monus kert mok men rob men tuk... Sad tae paoun tha min tha sas na te oy te yerng men ka anit srolanh knea keu arch nov mouy knea ban heuy bong pros tha beu ke anit yerng klas keu ke neng min tver avai dae hous haet pek mok leu yerng te Very Happy nis kroun tae jea yobol robos paoun te bong srey Very Happy

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:neak klas kei min jeur ler kam peak tei ani
onjerng heuy ban bong min hean lerk reung kam pea neng mork niyeay
tae somrab bong kir bong kit douch paoun
reung nis kor ma yang dae bong prous ey mean nak klas ke kirt pi bab or bon yeung pi jeat mun...nak klas tet ke kirt pseng pseng pi yeung....ni yeay rum tov yo bol kir khos khnea jreun nas nak klas ot jes ey men ter sa lanh pa pun koun nas nak klas vinh jes deng jrov jreas neng ke dae ter kom nirt min ban pon nak ak vi chea klas tet phong na bong...

http://www.khmercity.net/profile/Ani

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

euy mun neng kar reus neak na mnea dae respect hery srolanh yerng tov. tip min mean panaha.

http://www.khmermidi.com

KaylaRina

KaylaRina
New Active
New Active

Hmm..doch py bark nas rung kou sro-kor nis choun kal yeong merl ey lov nis khern ta loar hoy trim trov hoy tuk chit ta ning rose nov cheamoy knea os moy chivit ban..puntae dol u tov tov 10-20 chhnam kroy choun kal bae chea mean rung bark bek knea tov vinh kor mean..kyom yul ta chivit kou srokor oy tae ches srolanh knea thit thay,min chong chhes chanh reang kloun,yok yul knea,yul chit knea,cher chak knea,anit knea ning oy domlai knea nos ning rose nov cheamoy knea ban sok chea reang rohot hoy dance

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

monus yerng keut mork mean kar kit neng vithy rous nov pseng pi knea. doch chhnes ber jong ouy ahrom neng komnit pseng knea nov jea mouy knea barn kir jea reung mouy dol lom bark. jeng hery barn jea nhom yey tha reus neak dael yerng srolanh hery ke kor srolanh yerng. trov jes preu pel sorngket pi knea tov vinh tov mork. mun neng somrach jet tha nov jea mouy knea barn kir kour kit ouy chhbas sen.
nov yu yu tov arch mean kar thunh troun barn tae ber monus dael yerng srolanh kir jea reung pseng. hehehe

http://www.khmermidi.com

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:min tha mean vi jea rir kor ak vi jea nus te bong oy ter monus kvas ka pi ja ra na kir sot ter yok kom lang bai tver jea trey muk hey...oun see nak klas rean ban kpung kpous dae ter nov ter tver bab pa pun koun hey tov reung tha pdey jun jeat na rir jun jeat na te kir ler bon yeung te ber pas ke tver bab kir nov ter tver bab jeng erng....prous ey mirt pheak oun mnak ban pdey sa art mean hey rean ban kpous der ter vai ro hot khnea bat borng tea ruk dol tov 2 dong a lov nis lerng khnea bat hey Sad
ani sok sa bai chea te? nirk nas tae ort ban online u hey nirk nas amap pov
tam kom nirt oun bong yuol srop tam prous kit tha min tha asain or eroup te oy tae min yuol chit knea min ches youl pi knea keu pibak ning rous nov chea mouy knea nas
hey neak khlas vinh rean ban chreun tae orn charik nas sbab knea min ban te
kor douch roub bong vinh ban pdey kor chea asain der tae ka rous nov chea mouy knea youl pi toek chet knea ,srolanh knea ,ches kit kou pi krom krousa ,oy domlai propun koun ,niyeay roum tov knong mouy chivith nis bong kit tha khloun eng mean samnang derl ban choup monus la or douch kiot ......... dead

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

ber tam komnit kyom vinh min tha khmer ,eroup ,asain te oy tae munos nos mean kun thor knong khloun ches srolanh propun koun sas na kor douch sas na der som khan ka rous nov keu ches youl pi sok tuk knea hey kom preung thver ka rok si tam letapheap derl ach thver tov ban hey

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

kim mala wrote:
Ani Chnass wrote:min tha mean vi jea rir kor ak vi jea nus te bong oy ter monus kvas ka pi ja ra na kir sot ter yok kom lang bai tver jea trey muk hey...oun see nak klas rean ban kpung kpous dae ter nov ter tver bab pa pun koun hey tov reung tha pdey jun jeat na rir jun jeat na te kir ler bon yeung te ber pas ke tver bab kir nov ter tver bab jeng erng....prous ey mirt pheak oun mnak ban pdey sa art mean hey rean ban kpous der ter vai ro hot khnea bat borng tea ruk dol tov 2 dong a lov nis lerng khnea bat hey Sad
ani sok sa bai chea te? nirk nas tae ort ban online u hey nirk nas amap pov
tam kom nirt oun bong yuol srop tam prous kit tha min tha asain or eroup te oy tae min yuol chit knea min ches youl pi knea keu pibak ning rous nov chea mouy knea nas
hey neak khlas vinh rean ban chreun tae orn charik nas sbab knea min ban te
kor douch roub bong vinh ban pdey kor chea asain der tae ka rous nov chea mouy knea youl pi toek chet knea ,srolanh knea ,ches kit kou pi krom krousa ,oy domlai propun koun ,niyeay roum tov knong mouy chivith nis bong kit tha khloun eng mean samnang derl ban choup monus la or douch kiot ......... Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon Dead
oun sok tuk thomada te nas jas orkun bong thom thom hey and miss bong too Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 2869
orkun na bong srey som rab ka korm tror kom nirt ro bos ani.....ani jouy trek or phong na bong derl ban joub monus doch sva mey bong Very Happy hey tov now free hey neng ban ach online ban ?

http://www.khmercity.net/profile/Ani

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
kim mala wrote:
Ani Chnass wrote:min tha mean vi jea rir kor ak vi jea nus te bong oy ter monus kvas ka pi ja ra na kir sot ter yok kom lang bai tver jea trey muk hey...oun see nak klas rean ban kpung kpous dae ter nov ter tver bab pa pun koun hey tov reung tha pdey jun jeat na rir jun jeat na te kir ler bon yeung te ber pas ke tver bab kir nov ter tver bab jeng erng....prous ey mirt pheak oun mnak ban pdey sa art mean hey rean ban kpous der ter vai ro hot khnea bat borng tea ruk dol tov 2 dong a lov nis lerng khnea bat hey Sad
ani sok sa bai chea te? nirk nas tae ort ban online u hey nirk nas amap pov
tam kom nirt oun bong yuol srop tam prous kit tha min tha asain or eroup te oy tae min yuol chit knea min ches youl pi knea keu pibak ning rous nov chea mouy knea nas
hey neak khlas vinh rean ban chreun tae orn charik nas sbab knea min ban te
kor douch roub bong vinh ban pdey kor chea asain der tae ka rous nov chea mouy knea youl pi toek chet knea ,srolanh knea ,ches kit kou pi krom krousa ,oy domlai propun koun ,niyeay roum tov knong mouy chivith nis bong kit tha khloun eng mean samnang derl ban choup monus la or douch kiot ......... Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon Dead
oun sok tuk thomada te nas jas orkun bong thom thom hey and miss bong too Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 2869
orkun na bong srey som rab ka korm tror kom nirt ro bos ani.....ani jouy trek or phong na bong derl ban joub monus doch sva mey bong Very Happy hey tov now free hey neng ban ach online ban ?
ummmm thanks hey ani pov kapit munos douch bong min ban rean soth kpoung kpous douch ke te tae bong youl deuong tha avey kour thver kour niyeay chenh mok min mean kit tha min ban rean hey ches tae niyeay ouy tae ban min youl pi toek chet ke nos te thomada pel yeung nov maneak eng chong thver avey kor ban der tae pel yeung mean knea tov keu trov ches srop tam knea khlas khlas terb ban ,mouy royeak nis bong ort rovol te tae bong tov leng srok khmer yeung ning eng douch nis ort mean ey online te sos terb ning mor dol vinh kdao kdao ning na ......... seuch

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

kim mala wrote:
Ani Chnass wrote:
kim mala wrote:
Ani Chnass wrote:min tha mean vi jea rir kor ak vi jea nus te bong oy ter monus kvas ka pi ja ra na kir sot ter yok kom lang bai tver jea trey muk hey...oun see nak klas rean ban kpung kpous dae ter nov ter tver bab pa pun koun hey tov reung tha pdey jun jeat na rir jun jeat na te kir ler bon yeung te ber pas ke tver bab kir nov ter tver bab jeng erng....prous ey mirt pheak oun mnak ban pdey sa art mean hey rean ban kpous der ter vai ro hot khnea bat borng tea ruk dol tov 2 dong a lov nis lerng khnea bat hey Sad
ani sok sa bai chea te? nirk nas tae ort ban online u hey nirk nas amap pov
tam kom nirt oun bong yuol srop tam prous kit tha min tha asain or eroup te oy tae min yuol chit knea min ches youl pi knea keu pibak ning rous nov chea mouy knea nas
hey neak khlas vinh rean ban chreun tae orn charik nas sbab knea min ban te
kor douch roub bong vinh ban pdey kor chea asain der tae ka rous nov chea mouy knea youl pi toek chet knea ,srolanh knea ,ches kit kou pi krom krousa ,oy domlai propun koun ,niyeay roum tov knong mouy chivith nis bong kit tha khloun eng mean samnang derl ban choup monus la or douch kiot ......... Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon Dead
oun sok tuk thomada te nas jas orkun bong thom thom hey and miss bong too Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 2869
orkun na bong srey som rab ka korm tror kom nirt ro bos ani.....ani jouy trek or phong na bong derl ban joub monus doch sva mey bong Very Happy hey tov now free hey neng ban ach online ban ?
ummmm thanks hey ani pov kapit munos douch bong min ban rean soth kpoung kpous douch ke te tae bong youl deuong tha avey kour thver kour niyeay chenh mok min mean kit tha min ban rean hey ches tae niyeay ouy tae ban min youl pi toek chet ke nos te thomada pel yeung nov maneak eng chong thver avey kor ban der tae pel yeung mean knea tov keu trov ches srop tam knea khlas khlas terb ban ,mouy royeak nis bong ort rovol te tae bong tov leng srok khmer yeung ning eng douch nis ort mean ey online te sos terb ning mor dol vinh kdao kdao ning na ......... Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon Rire
wow men kor ey bong ? bong erng tov leng pel jol chnam khmer neng men? min tov jea muy oun na..... hey tov sa bai dae e bong ?

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

trov heuy bong!!

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Tam Yubol Pirun vinh: Srey Srey Khmers arch york pdey yul derng robos kloun dooche, trov derng thar Chet nar mouy che satrov robos yerng...Yerng min arch york chet nos tver che pdey robos yerng ban tei.

1. Yerng kbot jet chet robos kluon, york satrov mork tver che pdey , dooche yerng protect satrov jerng aeng. Example: Pdey Youn dach khat kom york, piprouse choun chet Youn che satrov su-ppoch robos Khmer yerng tang pi dermg yu mless...Ma-yarng tiet ah Youn vea maen komnit chong tae take advancetage on papon Khmers nerng aeng, vea ort ouy domlai srey Khmer che pa-pon robos kluon tei, cuz vea chong bontuir ouy pos pos khmers khernh huey chhuir chet del vea tver bab srey Khmer che papon robos vea.

Srey Khmers york pdey Youn, kuon trov niyeay Youn and respect Youn culture, vea ort ouy Kuon vea niyeay KhmerPhaesar and ort ouy korup KhmerCulture daer. Ber vea ban york srey Khmer tver che papon. Tae paek much ah pdey Youn sut-tae leing chol papon Khmers 99%.

Event Pos Khmers York papon Youn kor jerng daer, papon hat Koun ouy niyeay Youn Phaesar and respect Youn culture. Forget about Khmer's.......

Ber Oun Srey srey Khmer taeng os knea ort chong ban pdey Khmers tei, piprouse Pos pos Khmers Tooch, ktep, Kmao ort sa-art dooch sas dorteay. Jerng york pdey Barang or ah sas Khmao ving tuv. Kronbuer York ah pos pos Youn. Ok!!!!

Ber Chong ban pdey meck kor ort mork Rork Pirun tuv???? I ong-kouy chan Oun Yu huey ter....event Ani Chnass kor derng daer.

Is Ani single or maen pdey huey??? Jk hehhehehe dance dance dance dance

hola hola hola hola hola hola


lol :thanks1:

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Ani Chnass wrote:min tha mean vi jea rir kor ak vi jea nus te bong oy ter monus kvas ka pi ja ra na kir sot ter yok kom lang bai tver jea trey muk hey...oun see nak klas rean ban kpung kpous dae ter nov ter tver bab pa pun koun hey tov reung tha pdey jun jeat na rir jun jeat na te kir ler bon yeung te ber pas ke tver bab kir nov ter tver bab jeng erng....prous ey mirt pheak oun mnak ban pdey sa art mean hey rean ban kpous der ter vai ro hot khnea bat borng tea ruk dol tov 2 dong a lov nis lerng khnea bat hey Sad
ouy yobol la'or nas..om som so'ser..ani nis kan tae thom kan tae jes chrern lerng..nis ban jea ani chanss robos om maen..lolzzz

http://tagged.com/sokhayun

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

tver mech tov jing? "jos tirk kroper lerng ler kla"..rean vichea kapea khloun tov..lolzz

http://tagged.com/sokhayun

Lalagirl

Anonymous
Guest

Nation or religion...have very slight affect on how a person is.......I personaly believe that people are shaped by their environment, experience, family, and peers rather than their nation.

Stereotype is just something that certain people pass from one to another, but it's always true. Different scenarioes make people decide quite differently, so I think we should not generalize the characteristic of other nation at all.

Khmer people are nice, but not all, because we are raised in a healthy environment under a good expectation of our nation as well as culture and religion.

I love khmer people the most and I am proud to be Khmer.
cool



PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

rosehonn wrote:euy mun neng kar reus neak na mnea dae respect hery srolanh yerng tov. tip min mean panaha.
mmm reus ei tov rose , ber neary mouy chomnoun nov srok khmer oy tae kei nov krov kir ka pleam doy min derng proyat kei mech phorng nos
ber yeung nov srok mouy knea skal krom krousa kir ach derng ban heuy

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

kim mala wrote:
ani sok sa bai chea te? nirk nas tae ort ban online u hey nirk nas amap pov
tam kom nirt oun bong yuol srop tam prous kit tha min tha asain or eroup te oy tae min yuol chit knea min ches youl pi knea keu pibak ning rous nov chea mouy knea nas
hey neak khlas vinh rean ban chreun tae orn charik nas sbab knea min ban te
kor douch roub bong vinh ban pdey kor chea asain der tae ka rous nov chea mouy knea youl pi toek chet knea ,srolanh knea ,ches kit kou pi krom krousa ,oy domlai propun koun ,niyeay roum tov knong mouy chivith nis bong kit tha khloun eng mean samnang derl ban choup monus la or douch kiot ......... dead
bong jang niyeay reung vai tver bab mala
pourk europ pel vea ka mork ber tha min trov knea kir ban term chlous knea tae reung vai kir ott tei , prous pourk kei klach chbab
bong niyeay somkhan teang tong neng news heuy , mean srey khmer jea jreun dael trov ka tov srok douch jea indonesi , philipine , taiwan korea kir satrey khmer taeng trov kei tver bab jreun nas , pros pros mouy chomnoun nov knong srok oss taing noss kir min khos avey neng srok yeung tei , lers pi neng kir kei kit tha kei krorn jeang yeung heuy merl ngeay teat , somrab asian dael rous nov srok europ rir americ pheak jreun kei mean jarirk pseng pi pros knong srok

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

sokhayun wrote:tver mech tov jing? "jos tirk kroper lerng ler kla"..rean vichea kapea khloun tov..lolzz
kir bach jos tirk heuy kor min bach lerng ler dae kir rean hos na bong pros lolzzzzzzzz

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

kim mala wrote:ber tam komnit kyom vinh min tha khmer ,eroup ,asain te oy tae munos nos mean kun thor knong khloun ches srolanh propun koun sas na kor douch sas na der som khan ka rous nov keu ches youl pi sok tuk knea hey kom preung thver ka rok si tam letapheap derl ach thver tov ban hey
paoun srey bong lerk mork niyeay kir avey del teang tong neng news dael teang tong neng satrey khmer del ka neng jon jeat kei ,
ber sen jea yeung ach derng tha kei mean kunthor nos kir yeung min trov kei tver bab tei ,
knong atabot kir doy sa sattrey khmer taing nos kit tha pros khmer vai propon onjerng ban york sas kei prous satrey taing nos kit tha oy tae sas kei la'or

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Kimpirun wrote:Tam Yubol Pirun vinh: Srey Srey Khmers arch york pdey yul derng robos kloun dooche, trov derng thar Chet nar mouy che satrov robos yerng...Yerng min arch york chet nos tver che pdey robos yerng ban tei.

1. Yerng kbot jet chet robos kluon, york satrov mork tver che pdey , dooche yerng protect satrov jerng aeng. Example: Pdey Youn dach khat kom york, piprouse choun chet Youn che satrov su-ppoch robos Khmer yerng tang pi dermg yu mless...Ma-yarng tiet ah Youn vea maen komnit chong tae take advancetage on papon Khmers nerng aeng, vea ort ouy domlai srey Khmer che pa-pon robos kluon tei, cuz vea chong bontuir ouy pos pos khmers khernh huey chhuir chet del vea tver bab srey Khmer che papon robos vea.

Srey Khmers york pdey Youn, kuon trov niyeay Youn and respect Youn culture, vea ort ouy Kuon vea niyeay KhmerPhaesar and ort ouy korup KhmerCulture daer. Ber vea ban york srey Khmer tver che papon. Tae paek much ah pdey Youn sut-tae leing chol papon Khmers 99%.

Event Pos Khmers York papon Youn kor jerng daer, papon hat Koun ouy niyeay Youn Phaesar and respect Youn culture. Forget about Khmer's.......

Ber Oun Srey srey Khmer taeng os knea ort chong ban pdey Khmers tei, piprouse Pos pos Khmers Tooch, ktep, Kmao ort sa-art dooch sas dorteay. Jerng york pdey Barang or ah sas Khmao ving tuv. Kronbuer York ah pos pos Youn. Ok!!!!

Ber Chong ban pdey meck kor ort mork Rork Pirun tuv???? I ong-kouy chan Oun Yu huey ter....event Ani Chnass kor derng daer.

Is Ani single or maen pdey huey??? Jk hehhehehe dance dance dance dance

hola hola hola hola hola hola


lol :thanks1:
pros pros khmer jol jet srey youn serng ei lolzzzzz

http://www.srolanhkhmer.com/

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Kimpirun wrote:Tam Yubol Pirun vinh: Srey Srey Khmers arch york pdey yul derng robos kloun dooche, trov derng thar Chet nar mouy che satrov robos yerng...Yerng min arch york chet nos tver che pdey robos yerng ban tei.

1. Yerng kbot jet chet robos kluon, york satrov mork tver che pdey , dooche yerng protect satrov jerng aeng. Example: Pdey Youn dach khat kom york, piprouse choun chet Youn che satrov su-ppoch robos Khmer yerng tang pi dermg yu mless...Ma-yarng tiet ah Youn vea maen komnit chong tae take advancetage on papon Khmers nerng aeng, vea ort ouy domlai srey Khmer che pa-pon robos kluon tei, cuz vea chong bontuir ouy pos pos khmers khernh huey chhuir chet del vea tver bab srey Khmer che papon robos vea.

Srey Khmers york pdey Youn, kuon trov niyeay Youn and respect Youn culture, vea ort ouy Kuon vea niyeay KhmerPhaesar and ort ouy korup KhmerCulture daer. Ber vea ban york srey Khmer tver che papon. Tae paek much ah pdey Youn sut-tae leing chol papon Khmers 99%.

Event Pos Khmers York papon Youn kor jerng daer, papon hat Koun ouy niyeay Youn Phaesar and respect Youn culture. Forget about Khmer's.......

Ber Oun Srey srey Khmer taeng os knea ort chong ban pdey Khmers tei, piprouse Pos pos Khmers Tooch, ktep, Kmao ort sa-art dooch sas dorteay. Jerng york pdey Barang or ah sas Khmao ving tuv. Kronbuer York ah pos pos Youn. Ok!!!!

Ber Chong ban pdey meck kor ort mork Rork Pirun tuv???? I ong-kouy chan Oun Yu huey ter....event Ani Chnass kor derng daer.

Is Ani single or maen pdey huey??? Jk hehhehehe Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 333410 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 333410 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 333410 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 333410

Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710


Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 541875 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 454332
yu yu tov tov jenh reung ani ey an vinh tich phus phus lov ber nov liv vea la mech ber mean pdey vea la mech? tous jea single kor jea ani mean pdey kor nov ter jea ani ta derl neng Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 158778

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:
Ani Chnass wrote:min tha mean vi jea rir kor ak vi jea nus te bong oy ter monus kvas ka pi ja ra na kir sot ter yok kom lang bai tver jea trey muk hey...oun see nak klas rean ban kpung kpous dae ter nov ter tver bab pa pun koun hey tov reung tha pdey jun jeat na rir jun jeat na te kir ler bon yeung te ber pas ke tver bab kir nov ter tver bab jeng erng....prous ey mirt pheak oun mnak ban pdey sa art mean hey rean ban kpous der ter vai ro hot khnea bat borng tea ruk dol tov 2 dong a lov nis lerng khnea bat hey Sad
ouy yobol la'or nas..om som so'ser..ani nis kan tae thom kan tae jes chrern lerng..nis ban jea ani chanss robos om maen..lolzzz
orkun thom thom hey lok om derl ban sor ser....ke tha preu jreun jom reun teang na lok om..jom nes vi jea ot kon dea kor kon dor kat te na lok om Razz lolzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

urbrother

urbrother
New Active
New Active

ok,, bo ros khmer snae smos cheang ke,,,, b

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

*PheaKdeySnaeh* wrote:
rosehonn wrote:euy mun neng kar reus neak na mnea dae respect hery srolanh yerng tov. tip min mean panaha.
mmm reus ei tov rose , ber neary mouy chomnoun nov srok khmer oy tae kei nov krov kir ka pleam doy min derng proyat kei mech phorng nos
ber yeung nov srok mouy knea skal krom krousa kir ach derng ban heuy
euy ber mae borng khom ouy kar rork plov rot tov. haha kom kit jreun. jom noun nis hery preung tae rean rork kar tov tver, srey bros sit smeu knea te.

http://www.khmermidi.com

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:
kim mala wrote:ber tam komnit kyom vinh min tha khmer ,eroup ,asain te oy tae munos nos mean kun thor knong khloun ches srolanh propun koun sas na kor douch sas na der som khan ka rous nov keu ches youl pi sok tuk knea hey kom preung thver ka rok si tam letapheap derl ach thver tov ban hey
paoun srey bong lerk mork niyeay kir avey del teang tong neng news dael teang tong neng satrey khmer del ka neng jon jeat kei ,
ber sen jea yeung ach derng tha kei mean kunthor nos kir yeung min trov kei tver bab tei ,
knong atabot kir doy sa sattrey khmer taing nos kit tha pros khmer vai propon onjerng ban york sas kei prous satrey taing nos kit tha oy tae sas kei la'or
oh mean hey bong dane ber deung mun tha kmean kunthor nos min youk te tae khmer yeung mouy chom noun tov youk pdey srok ke khlas kit tae pi prak dembey chouy family nov srok khmer yeung ning na bong niyeay roum tov mhom ban khenh deung lir mok chreun hey pi reung nis tae kit tha vea chea chork veasna robos munos maneak maneak chos .........

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Jom!!! Ani Chnass lerng muk krohom ter while read I comment....Hey!!! Ani..., Pirun kron tae banh chek ouy Ani pnhek ter...kron tngai krouy ban pdey kom york chon chet dor teay, klach kreng kei tver bab ort dooch pdey Khmer....derng ort???

:study: dance


Ani Chnass wrote:
Kimpirun wrote:Tam Yubol Pirun vinh: Srey Srey Khmers arch york pdey yul derng robos kloun dooche, trov derng thar Chet nar mouy che satrov robos yerng...Yerng min arch york chet nos tver che pdey robos yerng ban tei.

1. Yerng kbot jet chet robos kluon, york satrov mork tver che pdey , dooche yerng protect satrov jerng aeng. Example: Pdey Youn dach khat kom york, piprouse choun chet Youn che satrov su-ppoch robos Khmer yerng tang pi dermg yu mless...Ma-yarng tiet ah Youn vea maen komnit chong tae take advancetage on papon Khmers nerng aeng, vea ort ouy domlai srey Khmer che pa-pon robos kluon tei, cuz vea chong bontuir ouy pos pos khmers khernh huey chhuir chet del vea tver bab srey Khmer che papon robos vea.

Srey Khmers york pdey Youn, kuon trov niyeay Youn and respect Youn culture, vea ort ouy Kuon vea niyeay KhmerPhaesar and ort ouy korup KhmerCulture daer. Ber vea ban york srey Khmer tver che papon. Tae paek much ah pdey Youn sut-tae leing chol papon Khmers 99%.

Event Pos Khmers York papon Youn kor jerng daer, papon hat Koun ouy niyeay Youn Phaesar and respect Youn culture. Forget about Khmer's.......

Ber Oun Srey srey Khmer taeng os knea ort chong ban pdey Khmers tei, piprouse Pos pos Khmers Tooch, ktep, Kmao ort sa-art dooch sas dorteay. Jerng york pdey Barang or ah sas Khmao ving tuv. Kronbuer York ah pos pos Youn. Ok!!!!

Ber Chong ban pdey meck kor ort mork Rork Pirun tuv???? I ong-kouy chan Oun Yu huey ter....event Ani Chnass kor derng daer.

Is Ani single or maen pdey huey??? Jk hehhehehe Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 333410 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 333410 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 333410 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 333410

Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 79710


Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 541875 Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 454332
yu yu tov tov jenh reung ani ey an vinh tich phus phus lov ber nov liv vea la mech ber mean pdey vea la mech? tous jea single kor jea ani mean pdey kor nov ter jea ani ta derl neng Min Trov Kit Tha Oy Tae Pdey Khmer Srok Khmer Sot Tae Tver Bab Propon 158778

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

ler veas sna ta Pirun? ber sen jea ban pdey khmer hey ke vai ani prik la ngeach vinh nus ter Pirun nak tor turl khos trov hor? ani pa doy tam veas sna hey yeung min ach merl jet ke tlus nus te..hey monus doch ani ach oy ke tver bab ban ngeay hor? lolzzzz orkun derl ba rom pi a na kut bos ani

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum