Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? 44939


Join the forum, it's quick and easy

Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ?

+8
lovelykitty
bong loy
Tihuot
Li_qing
Kimpirun
Y0oH0o!!
cherie
MjasSnaehSomnop
12 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Hello all
sok sabai jea tei ?
jol chnam ba tov na klas , sabai dae ott ?

som niyeay reung mouy prous kyom chngol neng ott yol .
ott yol tha haet avey ban jea jet monus mouy chom noun thom brae prous lern mes ? min tha pros rir srey tei ,

Ter haet avey jam bach plas pdou jarirk kloun aeng tver ei ?
nak klas domboung jea monus la'or derng khos trov , srab tae plas pdou tov jea monus yap , jes kohok . rir mouy kor kei jea monus jerng rohout mork but pel klas kei leak jarirk tver jea monus la'or dermbey oy kei jeur ?

Kyom sour jerng prous tae kyom sangkhet merl neak del kyom skal pheak jreun kir kei taeng plas pdou jerng , skal kan tae yu kan tae mean arorm tha leng skal kei lolzzzzzz , pi mon monus pseng , pel nis monus pseng mouy teat Wink

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

cherie

cherie
LK Member
LK Member

Hmmmmm kyom kor min deng del bong euy kit kit

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lolzzz ot derng douch moi dae neng toi nos lolzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

Very Happy Baht! Susdey Chao Vai Ja'Peak prak khae h0o.. khniom soksabai khoch doch derm jea thomada tei, Thank Q!... heuy chorl chnam nis h0o ort hean jenh tov na tei prous ey khoch paek kae nhom khnea denh vai.

Rouch Chao Vai mork kuy la'oor la'tom ey teat heuy rork teh h0o kaeng sdap jomreang ey kor ort barn, min teh pon nos mork kuy la'oor nov khnong Forum rork teh h0o khniom J0o0t kor min kert ters nis ters,..

<===== lov min bach la'oor chngol pi kae tei merl ta profile bos khniom nis tov chhop chngol heuy,.. lol! terb dance

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Pirun kor ott derng dae rourng nerng nah...BongSrey. Ber Kjom barn derng kjom nerng chouy pdol yobol choun...

Ter BongSrey maen barn savourng tei nuv tngai Bin Khmer Chol Chnam???

Kjom bas cherng lerng luer mouy khang....os dai morng!!! heheh

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

ber tam nhom kit.mun dom bong yerng kit pi reason sin tha ta het ey ban jea ke brae proul nus?bon torb mork yerng yok vea mork pi ja na.pel klas ke change knong bom nong akrork pel klas ke change dermbey nak del ke srolanh.ka brae proul robos manus neng tve oy mean pressure dol nak jit kloun jea min khan.vea mean het phol jrern nas del tve oy manus brae proul tu yang mork pi family friend work and society etc,.

jeng hery nhom som oy bong kit oy clear mun neng analyse nak del bong skorl nus.pel klas ke mean pan ha terb ke change na.ber deng tha ke change prous ey hery vea ngeay sroul oy bong som raech jit tha rob ann ke teat ot?but som bong tell ke sin ber ke min change teat jam yerng stop rob ann na ( ber ke change tov jea manus akrork )som oy ou kas ke kae kloun mun neng yerng stop rob ann.tve manus trov jes oy ka អភ័យទោស​ na bong srey.

nhom min jong oy nak tang os knea analyse ke tang os knea pel ke brae proul jarirt te nhom jong oy nak tang os knea kit pi reason ke sin.thx

បើមានការឆ្គាំឆ្គងអោយខ្ញុំសុំអភ័យទោស ព្រោះថា​ខ្ញុំនៅក្មេង ចឹងហើយប្រហែលជាគំនិតខ្ញុំនៅខ្ចីណាស់ និង​ សូមបងៗទាំងអស់គ្នានែនាំបន្ថែម។អរគុណ!!!

Tihuot

Tihuot
New Active
New Active

មនុស្សម្នាក់ៗតែងតែផ្លាស់ប្តូរចឹងហើយទៅតាមអ្វីដែលបានកើតឡើងក្នូងជិវិតរបស់គេម្នាក់ៗដែលយើងមិនបានដឺង​ហើយយើងដែលជាមិត្តក៏គិតថាគេផ្លាស់ប្តូរដោយមិនបានយល់ពីអារម្មណ៍របស់ពួកគេសម្តីរបស់​ពួកគេ​ហើយបែរជាគិតថាគេផ្លាស់ប្តូរ​យើងគួរតែសងេ្តតពីគេដោយយកជិត្តទុកដាក់ហើយព្យាយាមសែ្វងរកមូលហេតុដែលនាំអោយគេផ្លាស់ប្តូរបែបនេះ​ព្រោះមនុស្សមា្នក់មិនមែនផ្លាស់ប្តូរដោយអត់មូលហេតុនោះទេ​​​​​
​​​​​​​​​​​នេះគ្រាន់តែជាទស្សនះរបស់ខ្ញុំប៉ុណ្ណោះខុសត្រូវយ៉ាងណាសូមអធ្យាស្រយ័ផង

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

Tihuot wrote:មនុស្សម្នាក់ៗតែងតែផ្លាស់ប្តូរចឹងហើយទៅតាមអ្វីដែលបានកើតឡើងក្នូងជិវិតរបស់គេម្នាក់ៗដែលយើងមិនបានដឺង​ហើយយើងដែលជាមិត្តក៏គិតថាគេផ្លាស់ប្តូរដោយមិនបានយល់ពីអារម្មណ៍របស់ពួកគេសម្តីរបស់​ពួកគេ​ហើយបែរជាគិតថាគេផ្លាស់ប្តូរ​យើងគួរតែសងេ្តតពីគេដោយយកជិត្តទុកដាក់ហើយព្យាយាមសែ្វងរកមូលហេតុដែលនាំអោយគេផ្លាស់ប្តូរបែបនេះ​ព្រោះមនុស្សមា្នក់មិនមែនផ្លាស់ប្តូរដោយអត់មូលហេតុនោះទេ​​​​​
​​​​​​​​​​​នេះគ្រាន់តែជាទស្សនះរបស់ខ្ញុំប៉ុណ្ណោះខុសត្រូវយ៉ាងណាសូមអធ្យាស្រយ័ផង

ur idea like me too Very Happy

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Thank you so much for your reply all

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

t min del nak na ott tver ka jang ban prak khae tei hoohoo euy ,
oy tver ka rovol tae der nhae robeab neng nos , hehehee kyol lola leng tov na kom oy sngat , klach sngat yu tov គ niyeay leng jenh Razz
Y0oH0o!! wrote: Very Happy Baht! Susdey Chao Vai Ja'Peak prak khae h0o.. khniom soksabai khoch doch derm jea thomada tei, Thank Q!... heuy chorl chnam nis h0o ort hean jenh tov na tei prous ey khoch paek kae nhom khnea denh vai.

Rouch Chao Vai mork kuy la'oor la'tom ey teat heuy rork teh h0o kaeng sdap jomreang ey kor ort barn, min teh pon nos mork kuy la'oor nov khnong Forum rork teh h0o khniom J0o0t kor min kert ters nis ters,..

<===== lov min bach la'oor chngol pi kae tei merl ta profile bos khniom nis tov chhop chngol heuy,.. lol! Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? 2869 Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? Dancing

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ot phorng , ott luy tinh sra nham , tol tov kjey pi paoun pros ,

Kimpirun wrote:Pirun kor ott derng dae rourng nerng nah...BongSrey. Ber Kjom barn derng kjom nerng chouy pdol yobol choun...

Ter BongSrey maen barn savourng tei nuv tngai Bin Khmer Chol Chnam???

Kjom bas cherng lerng luer mouy khang....os dai morng!!! heheh

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

*Daណេ* wrote:Hello all
sok sabai jea tei ?
jol chnam ba tov na klas , sabai dae ott ?

som niyeay reung mouy prous kyom chngol neng ott yol .
ott yol tha haet avey ban jea jet monus mouy chom noun thom brae prous lern mes ? min tha pros rir srey tei ,

Ter haet avey jam bach plas pdou jarirk kloun aeng tver ei ?
nak klas domboung jea monus la'or derng khos trov , srab tae plas pdou tov jea monus yap , jes kohok . rir mouy kor kei jea monus jerng rohout mork but pel klas kei leak jarirk tver jea monus la'or dermbey oy kei jeur ?

Kyom sour jerng prous tae kyom sangkhet merl neak del kyom skal pheak jreun kir kei taeng plas pdou jerng , skal kan tae yu kan tae mean arorm tha leng skal kei lolzzzzzz , pi mon monus pseng , pel nis monus pseng mouy teat Wink


nak na prae proul moi min dae prae proul te pov Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

bong loy wrote:
*Daណេ* wrote:Hello all
sok sabai jea tei ?
jol chnam ba tov na klas , sabai dae ott ?

som niyeay reung mouy prous kyom chngol neng ott yol .
ott yol tha haet avey ban jea jet monus mouy chom noun thom brae prous lern mes ? min tha pros rir srey tei ,

Ter haet avey jam bach plas pdou jarirk kloun aeng tver ei ?
nak klas domboung jea monus la'or derng khos trov , srab tae plas pdou tov jea monus yap , jes kohok . rir mouy kor kei jea monus jerng rohout mork but pel klas kei leak jarirk tver jea monus la'or dermbey oy kei jeur ?

Kyom sour jerng prous tae kyom sangkhet merl neak del kyom skal pheak jreun kir kei taeng plas pdou jerng , skal kan tae yu kan tae mean arorm tha leng skal kei lolzzzzzz , pi mon monus pseng , pel nis monus pseng mouy teat Wink


nak na prae proul moi min dae prae proul te pov Very Happy

bong loy sa ak jir hery ja

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

Li_qing wrote:
bong loy wrote:
*Daណេ* wrote:Hello all
sok sabai jea tei ?
jol chnam ba tov na klas , sabai dae ott ?

som niyeay reung mouy prous kyom chngol neng ott yol .
ott yol tha haet avey ban jea jet monus mouy chom noun thom brae prous lern mes ? min tha pros rir srey tei ,

Ter haet avey jam bach plas pdou jarirk kloun aeng tver ei ?
nak klas domboung jea monus la'or derng khos trov , srab tae plas pdou tov jea monus yap , jes kohok . rir mouy kor kei jea monus jerng rohout mork but pel klas kei leak jarirk tver jea monus la'or dermbey oy kei jeur ?

Kyom sour jerng prous tae kyom sangkhet merl neak del kyom skal pheak jreun kir kei taeng plas pdou jerng , skal kan tae yu kan tae mean arorm tha leng skal kei lolzzzzzz , pi mon monus pseng , pel nis monus pseng mouy teat Wink


nak na prae proul moi min dae prae proul te pov Very Happy

bong loy sa ak jir hery ja

nak na min jeur min somkan te but avey dae somkan kyom jong oy mnus dae kyom srolanh jeur kyom tha kyom min ban pdas pdo doch dae ke kompong kit tus hat phal na kor doy kyom min ban pdas pdo leuy

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

bong loy wrote:
Li_qing wrote:
bong loy wrote:


nak na prae proul moi min dae prae proul te pov Very Happy

bong loy sa ak jir hery ja

nak na min jeur min somkan te but avey dae somkan kyom jong oy mnus dae kyom srolanh jeur kyom tha kyom min ban pdas pdo doch dae ke kompong kit tus hat phal na kor doy kyom min ban pdas pdo leuy
bong loy ey kor sweet mles mles Very Happy

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

lovelykitty wrote:
bong loy wrote:
Li_qing wrote:

bong loy sa ak jir hery ja

nak na min jeur min somkan te but avey dae somkan kyom jong oy mnus dae kyom srolanh jeur kyom tha kyom min ban pdas pdo doch dae ke kompong kit tus hat phal na kor doy kyom min ban pdas pdo leuy
bong loy ey kor sweet mles mles Very Happy

ber min paem min bong loy te coz bong loy min dae pdas pdo paem rohot pov Very Happy

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

bong loy wrote:
lovelykitty wrote:
bong loy wrote:

nak na min jeur min somkan te but avey dae somkan kyom jong oy mnus dae kyom srolanh jeur kyom tha kyom min ban pdas pdo doch dae ke kompong kit tus hat phal na kor doy kyom min ban pdas pdo leuy
bong loy ey kor sweet mles mles Very Happy

ber min paem min bong loy te coz bong loy min dae pdas pdo paem rohot pov Very Happy
sweet perk yat tov yark tov bong loy call bong boy

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

lovelykitty wrote:
bong loy wrote:
lovelykitty wrote: bong loy ey kor sweet mles mles Very Happy

ber min paem min bong loy te coz bong loy min dae pdas pdo paem rohot pov Very Happy
sweet perk yat tov yark tov bong loy call bong boy

proyat ey tov ber kron bong loy paem dak bun nus paem kir laor na pov Very Happy

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

pel pa'aem pek kir vea klay tov jea ju

pel klas kir Pa'aem Nas La Ving Nas

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

*Daណេ* wrote:pel pa'aem pek kir vea klay tov jea ju

pel klas kir Pa'aem Nas La Ving Nas

but moi paem jenh pi jit pit min ban dak jeat ju rii la ving jol te pov kit madong teat ber sin tov proling jit love

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

bong loy wrote:
*Daណេ* wrote:pel pa'aem pek kir vea klay tov jea ju

pel klas kir Pa'aem Nas La Ving Nas

but moi paem jenh pi jit pit min ban dak jeat ju rii la ving jol te pov kit madong teat ber sin tov proling jit love
Jos kyom mean tha ei na ,
but pa'aem krorb knea pek ott ney tei pov , peak paa'em neng tov jea sab vinh tei , ot mean rous jeat .
moi vinh kir tok peak pa'aem bos moi brer ta mouy nak moi jalanh mnak kot Razz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

*Daណេ* wrote:
bong loy wrote:
*Daណេ* wrote:pel pa'aem pek kir vea klay tov jea ju

pel klas kir Pa'aem Nas La Ving Nas

but moi paem jenh pi jit pit min ban dak jeat ju rii la ving jol te pov kit madong teat ber sin tov proling jit love
Jos kyom mean tha ei na ,
but pa'aem krorb knea pek ott ney tei pov , peak paa'em neng tov jea sab vinh tei , ot mean rous jeat .
moi vinh kir tok peak pa'aem bos moi brer ta mouy nak moi jalanh mnak kot Razz

jing sak paem dak moi tich ban hes kron tah sak te bong saat Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

bong loy wrote:
*Daណេ* wrote:
bong loy wrote:

but moi paem jenh pi jit pit min ban dak jeat ju rii la ving jol te pov kit madong teat ber sin tov proling jit Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? 686461
Jos kyom mean tha ei na ,
but pa'aem krorb knea pek ott ney tei pov , peak paa'em neng tov jea sab vinh tei , ot mean rous jeat .
moi vinh kir tok peak pa'aem bos moi brer ta mouy nak moi jalanh mnak kot Razz

jing sak paem dak moi tich ban hes kron tah sak te bong saat Very Happy

bong loy min del plas pdo te a yuk bon na kor lanh a yuk 18 del.jeng men te?

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

bong loy wrote:
*Daណេ* wrote:pel pa'aem pek kir vea klay tov jea ju

pel klas kir Pa'aem Nas La Ving Nas

but moi paem jenh pi jit pit min ban dak jeat ju rii la ving jol te pov kit madong teat ber sin tov proling jit Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? 686461
paem perk yat tirk nom paem tov bong loy te tirk nom paem pibak tech hery na Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? Dancing

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

eyaaaaaa..pas-pol.. Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? Rire Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? Rire Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? Rire Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? Rire

*Daណេ* wrote:Hello all
sok sabai jea tei ?
jol chnam ba tov na klas , sabai dae ott ?

som niyeay reung mouy prous kyom chngol neng ott yol .
ott yol tha haet avey ban jea jet monus mouy chom noun thom brae prous lern mes ? min tha pros rir srey tei ,

Ter haet avey jam bach plas pdou jarirk kloun aeng tver ei ?
nak klas domboung jea monus la'or derng khos trov , srab tae plas pdou tov jea monus yap , jes kohok . rir mouy kor kei jea monus jerng rohout mork but pel klas kei leak jarirk tver jea monus la'or dermbey oy kei jeur ?

Kyom sour jerng prous tae kyom sangkhet merl neak del kyom skal pheak jreun kir kei taeng plas pdou jerng , skal kan tae yu kan tae mean arorm tha leng skal kei lolzzzzzz , pi mon monus pseng , pel nis monus pseng mouy teat Wink

https://www.dailymotion.com/7wonder

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

lolzzzzz neng heuy but kap ott ei tei cuz know kap rovol oy baby boa Razz

http://www.srolanhkhmer.com/

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

hahaa...babe ey teart...4yr kea kroy heuy ning.

https://www.dailymotion.com/7wonder

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

LOLZ koun kyom 11 years nov call baby lolzzz

jerng lov she can hlep kap heuy
mmmmm lern dol heuy she douch teub kert tngai mon sos

http://www.srolanhkhmer.com/

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

joy pareay ning tha klas...hot clean up seng ey rol tngai...mommy tov vacation jol ..khan tov stuch trey oss. Very Happy

https://www.dailymotion.com/7wonder

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

sour sdey p'oun srey Dané ! sek kdey sok neng tok ro bos knhom ro maeng der ton tem neng knear..lolz...jos p'oun srey neng krom krour sa sok tok yang mich dae bart ?..knhom som pa jinh yo bol 200 riel jos..hahahaha..mnos yerng ke plass pdo ja rirk kir tov tam pel ve lear sankkom pakriya kass..tov tam jiva pheap krour sa..Niss kir jear ka pit..knhom som prab pi ja rirk pit knhom jos bart..ey lov knhom ott mean luyjeng knhom der roib arn ke aeng krop knear heuy..hahahaha..tae ber pel na 1 knhom mean luy jrern vinh..knhom tver rirk tich heuy bart..kir trov oiy ke mork roib arn knhom vinh ..lolzzzzzz..knhom neng kuy korng tak klas nov muk pteas jam ke mork sva jorng kom heung..( sva jorng kom heung = sva kum = welcome )... Mech Jam Bach Plas Pdou Jarirk Kloun Aeng Tver Ei ? Rire..yo bol moi mean tae pon neng..som sles tok sen.. :study:

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum