Ter prey-mit jong deung rir ort 44939


Join the forum, it's quick and easy

Ter prey-mit jong deung rir ort 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ter prey-mit jong deung rir ort

+2
Kimpirun
kiey
6 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Ter prey-mit jong deung rir ort 5th August 2013, 12:11 am

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

Pro'cheajon khmer yerng dael ros nov srok khmer ber sin ort py
 lork HUN -SEN  kir khmaoch vear tam mork kach. ter prey-mit jong  deung rir ort? haet avey bann chea khmaoch mork kach?
 pi pros ke trov kar SEN.

 Joss ber ort py lork SAM -RAINSY ter pro'cheajon srok khmer k'lay
 chea yarng doch'madech? Ter prey-mit jong deung rir ort? jom-leuy kir ber ort py lork SAM-RAINSY neak nov srok khmer trov taer
 s'lap .s'lap cheat meatophum. kir s'lap khmer yerng taing oss knea.
 Tam yo boll Kyom  ort SEN kir s'lap moury kom nat klourn
   Ber ort  SY kir  ma'noss yerng trov taer s'lap. Doch'ness pro'jeajon khmer yerng ort lork SAM-RAINSY min bann te.
 MEAN   SEN    TROV  TAER  MEAN   SY  
 TER prey-mit  yol srob tam  kyom  rir ort?
    Peak kour pom kour som aphey tos dol kyom bart phong.Ter prey-mit jong deung rir ort LolTer prey-mit jong deung rir ort Music

2Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 5th August 2013, 1:04 am

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

ber sin kyom bart jong oy prey-mit  jrers rers . ter prey-mit jrers rers moury na?
 
 1- kanakpak   SEN
 
  2-kanakpak   SY
  som prey-mit jol leng oy ban jrern !

3Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 5th August 2013, 1:09 am

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Hun Sen Is a Dick-Ta-tor, he killed his own people at the Khmer-Rouge era. Hun sen became a PM for more than 3 tearms but he didn't following a Paris conference in 1991. he failed to conform the World policy...because he working for his master Youn Vietnam communist. then he tortured and punished hie own people. hun sen must to go now. Cambodia need a new leader to lead a country instead him...

ah kbal pler pler Hun sen niss...

4Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 5th August 2013, 1:38 am

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

Kimpirun wrote:Hun Sen Is a Dick-Ta-tor, he killed his own people at the Khmer-Rouge era. Hun sen became a PM for more than 3 tearms but he didn't following a Paris conference in 1991. he failed to conform the World policy...because he working for his master Youn Vietnam communist. then he tortured and punished hie own people. hun sen must to go now. Cambodia need a new leader to lead a country instead him...

ah kbal pler pler Hun sen niss...

 kyom bart kor jong oy do  neayok rort montrey thmey daer
 jong oy lork SAM-RAINSY jom nours vinh
 heuy  dork HUN- SEN tov tver NEAYYOK RORT MOIN TEAR mdong   Kir tov jenh jem TEAR min men neayok rort montey te.
kir NEAYOK RORT MOIN TEAR.

5Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 5th August 2013, 3:58 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

poukae rork nirk niyeay mes , soum sorser Razz 
tha oy kei neng proyat kei banh bat kloun Zut 
kiey wrote:Pro'cheajon khmer yerng dael ros nov srok khmer ber sin ort py
 lork HUN -SEN  kir khmaoch vear tam mork kach. ter prey-mit jong  deung rir ort? haet avey bann chea khmaoch mork kach?
 pi pros ke trov kar SEN.

 Joss ber ort py lork SAM -RAINSY ter pro'cheajon srok khmer k'lay
 chea yarng doch'madech? Ter prey-mit jong deung rir ort? jom-leuy kir ber ort py lork SAM-RAINSY neak nov srok khmer trov taer
 s'lap .s'lap cheat meatophum. kir s'lap khmer yerng taing oss knea.
 Tam yo boll Kyom  ort SEN kir s'lap moury kom nat klourn
   Ber ort  SY kir  ma'noss yerng trov taer s'lap. Doch'ness pro'jeajon khmer yerng ort lork SAM-RAINSY min bann te.
 MEAN   SEN    TROV  TAER  MEAN   SY  
 TER prey-mit  yol srob tam  kyom  rir ort?
    Peak kour pom kour som aphey tos dol kyom bart phong.Ter prey-mit jong deung rir ort LolTer prey-mit jong deung rir ort Music

http://www.srolanhkhmer.com/

6Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 5th August 2013, 9:32 pm

ching408

avatar
New Active
New Active

Ah kvak vea tlop brab tha bett tvea vai skae (dog) tae elov yerng nung berk tvea oy skae kam vea vinh ter bong poun yol yang na dae?

7Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 6th August 2013, 5:40 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

when kei berk tvea ching ?
ching408 wrote:Ah kvak vea tlop brab tha bett tvea vai skae (dog) tae elov yerng nung berk tvea oy skae kam vea vinh ter bong poun yol yang na dae?

http://www.srolanhkhmer.com/

8Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 6th August 2013, 12:53 pm

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

ber Niyeay pi tom neam tom loip pro pey ney khmer yerng..sol pi SEN kir arch tok SY ban..prous pel SEN heuy kir som som bork york mork SY..tae ber kit pi SY ott SEN..pro yatt nak ta kach..preas min jouy
Ber niyeay pi pro tes jeat vinh teang HUN SEN neng SOM RAINGSY kir doch tae knear te kmean ana akrok jeang ana te..kir akrok smer knea..hahaha..doiy sa srok khmer kmean jom rers..mlos heuy jes tae troim tov...ber rers nak pseng krao pi boros 2 nak niss..nos kan tae yab hao leng lir morng..jeng trov tae mean SEN mean SY..sol pi SEN tok SY..SY min os tok SEN..

9Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 6th August 2013, 1:18 pm

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

ching408 wrote:Ah kvak vea tlop brab tha bett tvea vai skae (dog) tae elov yerng nung berk tvea oy skae kam vea vinh ter bong poun yol yang na dae?
jun dael mean ji var pheab kror toik yark..min pra kot tha jear jun thoik teab te..tae jun dael brer som dey kmean so ji var thoir tov ler bokkul pseng dael ke min ban tver tok tos dol klourn..nos terb pit pra kot..

10Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 6th August 2013, 5:21 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

kyom som seuch mouy seuch 
LK_Lover wrote:ber Niyeay pi tom neam tom loip pro pey ney khmer yerng..sol pi SEN kir arch tok SY ban..prous pel SEN heuy kir som som bork york mork SY..tae ber kit pi SY ott SEN..pro yatt nak ta kach..preas min jouy
Ber niyeay pi pro tes jeat vinh teang HUN SEN neng SOM RAINGSY kir doch tae knear te kmean ana akrok jeang ana te..kir akrok smer knea..hahaha..doiy sa srok khmer kmean jom rers..mlos heuy jes tae troim tov...ber rers nak pseng krao pi boros 2 nak niss..nos kan tae yab hao leng lir morng..jeng trov tae mean SEN mean SY..sol pi SEN tok SY..SY min os tok SEN..

http://www.srolanhkhmer.com/

11Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 7th August 2013, 1:47 am

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

LK_Lover wrote:ber Niyeay pi tom neam tom loip pro pey ney khmer yerng..sol pi SEN kir arch tok SY ban..prous pel SEN heuy kir som som bork york mork SY..tae ber kit pi SY ott SEN..pro yatt nak ta kach..preas min jouy
Ber niyeay pi pro tes jeat vinh teang HUN SEN neng SOM RAINGSY kir doch tae knear te kmean ana akrok jeang ana te..kir akrok smer knea..hahaha..doiy sa srok khmer kmean jom rers..mlos heuy jes tae troim tov...ber rers nak pseng krao pi boros 2 nak niss..nos kan tae yab hao leng lir morng..jeng trov tae mean SEN mean SY..sol pi SEN tok SY..SY min os tok SEN..
 Tum neam tum lorp chen (ចិន) te  del sol pi sen ban si. Tum neam tumlorp khmer  tae sol pi monk oss align neung.......lolzzz

12Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 7th August 2013, 3:25 am

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

LK_Lover wrote:ber Niyeay pi tom neam tom loip pro pey ney khmer yerng..sol pi SEN kir arch tok SY ban..prous pel SEN heuy kir som som bork york mork SY..tae ber kit pi SY ott SEN..pro yatt nak ta kach..preas min jouy
Ber niyeay pi pro tes jeat vinh teang HUN SEN neng SOM RAINGSY kir doch tae knear te kmean ana akrok jeang ana te..kir akrok smer knea..hahaha..doiy sa srok khmer kmean jom rers..mlos heuy jes tae troim tov...ber rers nak pseng krao pi boros 2 nak niss..nos kan tae yab hao leng lir morng..jeng trov tae mean SEN mean SY..sol pi SEN tok SY..SY min os tok SEN..
Pun'taer khmer yerng SEN 28 chnam heuy.  Kmaoch ning nak ta la'mom sy som'naen chh'aet chh'on vear min mork kach taet te.
 Jom'naek LK LOVE niyeay tha SY sol pi SEN nos trov heuy, taer roboss ke SEN kir mean moin sngaor  taer kvai ning som'lor ma'choo yourn pon'noss.ber sin chea LK LOVE sy som'lor KORKO khmer yerng ter chh'nganh yarng na?. ter ban sak SY heuy nov ,Kyom mean ney tha ban sak  oy lork SOM-RAINGSY tver chea Neayok roth montrey heuy rir nov? ber yerng min ban sak SY  yerng nov min toin deung ros jeat som'lor KORKO khmer  chh'nganh yarng na nos te.Doch'ness yerng trov taer sak merl sin.            KOUR POM KOUR SOM APHEY TOS PHONG

13Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 7th August 2013, 6:36 am

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:kyom som seuch mouy seuch 
LK_Lover wrote:ber Niyeay pi tom neam tom loip pro pey ney khmer yerng..sol pi SEN kir arch tok SY ban..prous pel SEN heuy kir som som bork york mork SY..tae ber kit pi SY ott SEN..pro yatt nak ta kach..preas min jouy
Ber niyeay pi pro tes jeat vinh teang HUN SEN neng SOM RAINGSY kir doch tae knear te kmean ana akrok jeang ana te..kir akrok smer knea..hahaha..doiy sa srok khmer kmean jom rers..mlos heuy jes tae troim tov...ber rers nak pseng krao pi boros 2 nak niss..nos kan tae yab hao leng lir morng..jeng trov tae mean SEN mean SY..sol pi SEN tok SY..SY min os tok SEN..
jom kon laeng na dael p'oun la or serch nos..hahaha..serch rov yatt mean pleeh ..tich tha bark jeng:cute:

14Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 7th August 2013, 6:41 am

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

jakkrorphoup wrote:
LK_Lover wrote:ber Niyeay pi tom neam tom loip pro pey ney khmer yerng..sol pi SEN kir arch tok SY ban..prous pel SEN heuy kir som som bork york mork SY..tae ber kit pi SY ott SEN..pro yatt nak ta kach..preas min jouy
Ber niyeay pi pro tes jeat vinh teang HUN SEN neng SOM RAINGSY kir doch tae knear te kmean ana akrok jeang ana te..kir akrok smer knea..hahaha..doiy sa srok khmer kmean jom rers..mlos heuy jes tae troim tov...ber rers nak pseng krao pi boros 2 nak niss..nos kan tae yab hao leng lir morng..jeng trov tae mean SEN mean SY..sol pi SEN tok SY..SY min os tok SEN..
 Tum neam tum lorp chen (ចិន) te  del sol pi sen ban si. Tum neam tumlorp khmer  tae sol pi monk oss align neung.......lolzzz
p'oun pross yol jro lom heuy..ke min dael SEN oiy monk te oun..hahaha..bong niyeay pon neng oun yol heuy orb

15Ter prey-mit jong deung rir ort Empty Re: Ter prey-mit jong deung rir ort 7th August 2013, 6:45 am

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

kiey wrote:
LK_Lover wrote:ber Niyeay pi tom neam tom loip pro pey ney khmer yerng..sol pi SEN kir arch tok SY ban..prous pel SEN heuy kir som som bork york mork SY..tae ber kit pi SY ott SEN..pro yatt nak ta kach..preas min jouy
Ber niyeay pi pro tes jeat vinh teang HUN SEN neng SOM RAINGSY kir doch tae knear te kmean ana akrok jeang ana te..kir akrok smer knea..hahaha..doiy sa srok khmer kmean jom rers..mlos heuy jes tae troim tov...ber rers nak pseng krao pi boros 2 nak niss..nos kan tae yab hao leng lir morng..jeng trov tae mean SEN mean SY..sol pi SEN tok SY..SY min os tok SEN..
Pun'taer khmer yerng SEN 28 chnam heuy.  Kmaoch ning nak ta la'mom sy som'naen chh'aet chh'on vear min mork kach taet te.
 Jom'naek LK LOVE niyeay tha SY sol pi SEN nos trov heuy, taer roboss ke SEN kir mean moin sngaor  taer kvai ning som'lor ma'choo yourn pon'noss.ber sin chea LK LOVE sy som'lor KORKO khmer yerng ter chh'nganh yarng na?. ter ban sak SY heuy nov ,Kyom mean ney tha ban sak  oy lork SOM-RAINGSY tver chea Neayok roth montrey heuy rir nov? ber yerng min ban sak SY  yerng nov min toin deung ros jeat som'lor KORKO khmer  chh'nganh yarng na nos te.Doch'ness yerng trov taer sak merl sin.            KOUR POM KOUR SOM APHEY TOS PHONG
Ohh lbong Kiey euy..lbong pit jear niyeay trov heuy..tae PM pro tes mouy mouy..min arch sark doch sark robos rir kor sark mhop aha te..robos nengmhop aha ber khos kir bos joil ban pleam pleam..tae PM..ohho som tos min ngeay te bart..ber sen jear ngeay men nos..ngai niss kir ott mean Hun SEn te..heuy kor ott mean jivit 3lean jeang nak slap dae..som yol bart..

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum