DOM NORK TIRK PNEK NING MEK POI SVAY 44939


Join the forum, it's quick and easy

DOM NORK TIRK PNEK NING MEK POI SVAY 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

DOM NORK TIRK PNEK NING MEK POI SVAY

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1DOM NORK TIRK PNEK NING MEK POI SVAY Empty DOM NORK TIRK PNEK NING MEK POI SVAY 27th August 2014, 3:33 pm

picture

picture
New Active
New Active

Nea thngai 1 Praek-ang touch del thet knong vey Ko-ma nov lery trung klaeng kloun jea reas sa-manh 1nak louch jenh tov der leng tam dom-bon som-kharn nea-nea nov tu-tang Nor-kor doch jea tov pheak kharng lech derm 3 kory-kun Tep ap sor....tov prey kharng thboung derm 3 sour sok tuk kru thmop.... tov prey kharng kert derm3 kro-sal jea 1 sat nea-nea....tov prey khang  jerng derm3 sour sok tuk mnus kren...tov Sdob ar-nu-sa-ver-ry ney por-pork toch jea derm..Praek-ang brer pel jea jrern thngai derm3 sour sok tuk bro-jea reas lerk nis. dol pel tro-lop jol praek reach-vaek ving Praek-ang touch ban som rach jet yeang chhlong kat ti psa knong krong del nov ti nos hery praek-ang kor ban joub Kor-ma rey del chhor Yum ksirk-ksoul nov kbae rer-bong tae mnak eng del kloun bran bos neang bro-lak thu-li sro-mok .

Praek-ang sour tov doy jom-laek knong ha-ra-tey..

"Sour sdey ,Het ar-vey ban jea neang Chher Yum nov trang nis ?"
" Mday bos kyom slab bat hery ,Puk kyom kor ban reap thmey 1 Mday jong thmey" Kmeng srey chhlery doy som leng oul-ark .
" Laor te ter / Neang ning ban Mday jong nos jouy merl thae jum-nous Mday Neang "Praek ang touch mean bon-toul .
" tae Mday jong nos jet ar-krok nas koit ning kon srey koit nam knea tver barb kyom roil thngai "Ko-ma rey tob doy som leng ksirk-ksoul .
"Yol hery tha Het ar-vey ban Neang Yum "Praek ang touch nhor-nhirm
" Kyom mean rerng 1 ni tean oy Neang sdab ,rerng nis Mday kyom taeng ni yey oy kyom sdab mun jol keng roil ngai Very Happy 


Ter Neang Deng te Het ar-vey Mek mean Poi Kheav Sro-ngat vea sros sa-art dol kom rit na? Praek-ang Mjak lerk som-nour hery Kmeng srey kor ngouk kbal yol prom .

"mean Rabit 1 kbal vea jol jet Mek Kheav sro-ngat klang nas tae ngai 1 Mek kor brae poi tov jea min sros sa-art Kheav sro-nhat doch sop 1 dong .pel nos Rabit tok-slut klang nas rot chhle chhla tov nos bon-tich tov nis bon-tich rok merl tha ter Mek ning brae-broul tov jea Yang na? min tae pon nos vea kor Yum som ar-vor oy mek dor sros sa-art tro-lop mok vinh ,Pon tae tos bey vea khom rot tov khang na sraek yum klang yang na kor mek min brae tov jea sros sa-art doch mun de .

Ptuy tov vinh Pel rabit khoch jet klang pon na vea khernh tha Mek kor kan tae our-ap pon nos del
Het nis terb Rabit ros nov doy pheap os  sang khem ning pum mean kdey sok toil tae sos vea kit Kloun kmean O-Kas ban khernh Ptey Mek kheav sro-ngat sros sa-art doch pi mun douch pi mun teat lery .

Ko-ma rey sour "Ter Rabit nos kert tuk ro-hot rir?"
Praek-ang merl muk Ko-ma rey hery kor bon-tor tha:

"knong pel del Rabit kom pong tae os sang khem nos eng srab tae mean Tep-ap-sor 1 jenh mok ban jouy oy Mek mean sak-pheap sros sa-art lerng vinh tver oy Rabit sa bai jet klang nas.

kmeng srey soour denh dol doy yok jet tuk dak...
" Ter Tep ap sor nos koit tver yang mech tov?"
" Tep ap sor nos tver baeb nis nos ey" Praek ang touch chhlery doy yok dai jun tirk pnek oy kmeng srey rouch hery mean bon toul tha "Tloip pi nit merl te tha min tha mean pjus pleang klang yang na kor mek ning vil rok sak-pheap derm vinh min kharn ...Doch nis Het ar-vey yerng trov bon-doy oy tirk pnek mok bet bang pheap sros sa-art bos Ptey Mek tov kert?" Praek ang mean bon-toul jea mouy ning snam nher-nhirm tich tich .
"orkun nak klang nas" kmeng srey pol doy kdey sros sray  " Kal ber Ptey Mek arch chhlong kat Pjus pleang ning nov tae sros sa-art ban kyom kor trov chhlong kat rerng rav ar-krok ar krok tang nis ban doch knea de .

"er ...Sam nang Laor na ko-ma rey " Praek ang mjas touch jun por "er...Pon tae kyom min toin ban skol chhmos neang te ".
" kyom chhmos Sinderila " Kmeng srey tob hery neang kor der jol tov vong mnus del der mok knong psa nos tov.

"Sinderila Kyom ning jong jam neang "Praek ang mjas touch mean bon toul kseb kong jet rouch kor tver dom ner yeang jol tro-lop jol vaeng ving . b 

Hope u all like Heart

2DOM NORK TIRK PNEK NING MEK POI SVAY Empty Re: DOM NORK TIRK PNEK NING MEK POI SVAY 28th August 2014, 3:43 am

Yaya Ly

Yaya Ly
LK VIP
LK VIP

Orkun Som rab roeung ob rob dor khley tae mean ney nas.

Pel ban read job tver ouy nhom kit dol roeung robos khluon eng daer.
Nhom thlob brab ning nae nom ke ouy mean kdey songkheom knung jivit tae het a vey nhom min brab khluob eng ouy khom breong braeng  ning tor su derm bey jivit daer tov. Nis heay chea avey del nhom taeng merl rom lorng khluon eng chea nich. Reoung 1 nis ach tver ouy ban pleun pnek nas.

Orkun nas Rasa. thanks thanks

3DOM NORK TIRK PNEK NING MEK POI SVAY Empty Re: DOM NORK TIRK PNEK NING MEK POI SVAY 30th August 2014, 11:03 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

b fleure orkun

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum