Who's more pretty? - Page 5 44939


Join the forum, it's quick and easy

Who's more pretty? - Page 5 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Who's more pretty?

+15
sreysross
Heroine
fairy_toch
BoNG_LeaK
chvaksnae
MjasSnaehSomnop
Mariline
khmerkondal
NySai
Sabaay
~Khemarak~
sweet_lovely
Vechra
Little_Bee
KhmerUS
19 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 5 of 6]

121Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 24th January 2008, 5:23 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

fairy_toch wrote:
KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:
KhmerUS wrote:srey kan tae sa ath kan tae mean pius pol the more beautuful the more poison hola
lol... jeng kom merl srey sa-art, proyat ke dak tnam pul... lol
ke jong niyeay pi jet nov khang knong na prous srey klass khenh krov sa ath nass tae jet khang knong kir pius pol. mean nei tha put tbot or something kekeekeeke

tae srey sa ath trov tae merl sin heuy mech mech jam kirt kreuy teat seuch
lol... monuss bross te pun neng lol...
douy te, min pross tang oss merl srey sa ath tang oss te mean pross klass min merl jung dae. ke sok jet merl pross sungha na nei nous vinh kekeekeke

http://www.lovekhmer.com

122Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 24th January 2008, 5:28 pm

fairy_toch

fairy_toch
Junior Member
Junior Member

lol.. ber jong niyey pi ktuey nuss, ke rurb jol jia monuss srey hauy lol..
srey arch somlap monuss bross nov trong neng.. oy te sa-art mech mech jam kirt teat lol.... jol sung pel na lol.. kmian tuk oy rours nov te lol.. :P

123Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 25th January 2008, 4:52 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

fairy_toch wrote:lol.. ber jong niyey pi ktuey nuss, ke rurb jol jia monuss srey hauy lol..
srey arch somlap monuss bross nov trong neng.. oy te sa-art mech mech jam kirt teat lol.... jol sung pel na lol.. kmian tuk oy rours nov te lol.. :P
srey arch somlap monuss bross nov trong neng.. oy te sa-art mech mech jam kirt teat lol....
tver mich ber kam pross trov joup neng veasna neng seuch

http://www.lovekhmer.com

124Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 25th January 2008, 5:23 am

fairy_toch

fairy_toch
Junior Member
Junior Member

KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:lol.. ber jong niyey pi ktuey nuss, ke rurb jol jia monuss srey hauy lol..
srey arch somlap monuss bross nov trong neng.. oy te sa-art mech mech jam kirt teat lol.... jol sung pel na lol.. kmian tuk oy rours nov te lol.. :P
srey arch somlap monuss bross nov trong neng.. oy te sa-art mech mech jam kirt teat lol....
tver mich ber kam pross trov joup neng veasna neng seuch
lol.. min man kam pross te, mork pi bross jong jeng kloun eng tah lol..

125Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 25th January 2008, 6:02 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

fairy_toch wrote:
KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:lol.. ber jong niyey pi ktuey nuss, ke rurb jol jia monuss srey hauy lol..
srey arch somlap monuss bross nov trong neng.. oy te sa-art mech mech jam kirt teat lol.... jol sung pel na lol.. kmian tuk oy rours nov te lol.. :P
srey arch somlap monuss bross nov trong neng.. oy te sa-art mech mech jam kirt teat lol....
tver mich ber kam pross trov joup neng veasna neng seuch
lol.. min man kam pross te, mork pi bross jong jeng kloun eng tah lol..
trorng neng heuy ban tha kam robos monous pross neng na khenh srey sa ath sok jet darr bok pakol pleung LolzzZ

http://www.lovekhmer.com

126Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 25th January 2008, 11:54 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

KhmerUS wrote:
jos kyom tov heuy roeung ei yeay khos pa nhom kort brap tha koun euy kom rur propon pek joun karl ahkrok tich kor la orr dae prous ei sroul thae tom thommada tae la or yeung la orr ke ber sa ath yeung kor sa ath ke kyom kirt merl tov dorch chea trov ber yeung merl khenh sa ath ke kor merl khenh sa ath dae min tha ei jung huh KK? ber ei jung yeung kom rur propon pek la'mom la'mom ma som pnek phous phous tov kom kirt jrun ouy tae jet ke ban, nae nhom lir ke tha na...
srey kan tae sa ath kan tae mean pius pol the more beautuful the more poison hola

kai tha ber rork propon kir oy rork srey noss jet komnit la'or , onjerng heuy ban khmer yeung pel tov ka koun kai kir kai taeng merl pi krousa ter krousa neng tley tnou rir ott , tomada ber krousa tley tnou kir koun srey kai kor jea neary la'or mean jak rirk la'or .
monus taing oss min douch knea tai KUS journ kal srey klass akrork taing roub akrork taing jet , srey klass akrork roub tae jet la'or , srey klass roub sa'art min jet sa'art heuy kor mean monus kai sa'art taing roub sa'art teang jet dae . kyom keunh mean srey sa'art jreun nass neang rours nov jeamouy boros min sa'art heuy kai mean pheap smos trorng neng pdey rir sangsa kai teat . tae ber you tov pass srey looy chhay ah neng kir srey oss noss kmean tngaiy smos neng yu tai prous kai trov ka sabaiy trov ka plas pdou . :D

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

127Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 25th January 2008, 4:24 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

@~*Dane*~@ wrote:
KhmerUS wrote:
jos kyom tov heuy roeung ei yeay khos pa nhom kort brap tha koun euy kom rur propon pek joun karl ahkrok tich kor la orr dae prous ei sroul thae tom thommada tae la or yeung la orr ke ber sa ath yeung kor sa ath ke kyom kirt merl tov dorch chea trov ber yeung merl khenh sa ath ke kor merl khenh sa ath dae min tha ei jung huh KK? ber ei jung yeung kom rur propon pek la'mom la'mom ma som pnek phous phous tov kom kirt jrun ouy tae jet ke ban, nae nhom lir ke tha na...
srey kan tae sa ath kan tae mean pius pol the more beautuful the more poison hola
b
kai tha ber rork propon kir oy rork srey noss jet komnit la'or , onjerng heuy ban khmer yeung pel tov ka koun kai kir kai taeng merl pi krousa ter krousa neng tley tnou rir ott , tomada ber krousa tley tnou kir koun srey kai kor jea neary la'or mean jak rirk la'or .
monus taing oss min douch knea tai KUS journ kal srey klass akrork taing roub akrork taing jet , srey klass akrork roub tae jet la'or , srey klass roub sa'art min jet sa'art heuy kor mean monus kai sa'art taing roub sa'art teang jet dae . kyom keunh mean srey sa'art jreun nass neang rours nov jeamouy boros min sa'art heuy kai mean pheap smos trorng neng pdey rir sangsa kai teat . tae ber you tov pass srey looy chhay ah neng kir srey oss noss kmean tngaiy smos neng yu tai prous kai trov ka sabaiy trov ka plas pdou . :D
b Dane niyeay ban trov la orr nhom yul sroup tam pit merl ksae kroursa is the best thing heuy I geuss prous ke tha doong min roos chngay pideam. hehhehe
thank Dane

http://www.lovekhmer.com

128Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 25th January 2008, 4:50 pm

fairy_toch

fairy_toch
Junior Member
Junior Member

lol...

129Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 25th January 2008, 6:11 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

fairy_toch wrote:lol...
seuch ei neng, yul sroup rir yul ei pseng Question yii....nak prach oss ei yeay heuy rir ban jinh tae lol mor seuch

http://www.lovekhmer.com

130Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 25th January 2008, 7:54 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Bong Dane jouy nae norm pithee rork bropun aoy KUS teat nor...hehehehehehehehe...

http://www.violetriver.wordpress.com

131Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 26th January 2008, 7:37 am

fairy_toch

fairy_toch
Junior Member
Junior Member

KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:lol...
seuch ei neng, yul sroup rir yul ei pseng Question yii....nak prach oss ei yeay heuy rir ban jinh tae lol mor seuch
yol srob klass neng ott klass... monuss yerng ke min jam bach talk lahot pek nuss te lol.. ke tuk jam dak te jomnuch somkhan barn hauy lol.. dak te muy matt oy jobb mong lol... lol!

132Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 26th January 2008, 7:51 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

jos ber yeay jum jum jeng min ouy ean
KhmerUS wrote:
BoNG_LeaK wrote:oy yoy deng ja ey eh bong Kus niss , jes ta tha heuy ean dol heuy naek klolzzzzzzzz
but see ma pic ort :S aem klolzzzz
KhmerUS wrote:
BoNG_LeaK wrote:
KhmerUS wrote:srey nov knong LoveKhmer nis mean sa ath tae bei boun neak ber pross pross sot tae handsom tang oss kekeekeke
yiss jos kyom hor klolzzzzzzzzzzzzzzzzz
b yep oun leak bong sa ath jeang ke dung tha jurp heuy ber jol brolong kekkekeeke hola
Oh eean heuy neng hor, merl muk larng krohorm seuch seuch seuch

http://www.khmerzone.org

133Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 26th January 2008, 12:48 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Heroin wrote:Bong Dane jouy nae norm pithee rork bropun aoy KUS teat nor...hehehehehehehehe...
bong min ban nae norm kort aena , kort jass jeang bong kort derng jeang bong mean reung ei bong trov nae norm kort na mouy reung kort ott teak torng bong tai , bong keunh kort niyeay knea neng KK heuy bong kor banhjenh toursanak dael bong mean joul rourm knong ka niyeay jeamouy kort neng kk

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

134Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 26th January 2008, 12:49 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

KhmerUS wrote: b Dane niyeay ban trov la orr nhom yul sroup tam pit merl ksae kroursa is the best thing heuy I geuss prous ke tha doong min roos chngay pideam. hehhehe
thank Dane

you are welcome KUS Very Happy

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

135Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 26th January 2008, 6:11 pm

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

fairy_toch wrote:mmm.. srey sa-art in LK mian te 3 or 4 naek te punte muy muy soth te beautiful lol..
Bross bross in LK soth te handsome punte rork bross sa-art muy tver tnam kmian lol.. Merl mplet sman te ey ke nov ler tree lol.. :P

mech tha knean nov lk nis mean jroeun nas ber niyeay pi songha vinh aryar kom aoy tae
york tver thnam ber niyeay pi tver thnam chhbas jea ott mean te haha fairy_toch

136Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 26th January 2008, 6:25 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

fairy_toch wrote:
KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:lol...
seuch ei neng, yul sroup rir yul ei pseng Question yii....nak prach oss ei yeay heuy rir ban jinh tae lol mor seuch
yol srob klass neng ott klass... monuss yerng ke min jam bach talk lahot pek nuss te lol.. ke tuk jam dak te jomnuch somkhan barn hauy lol.. dak te muy matt oy jobb mong lol... lol!
Oh looy nass noh? ban jea me niyeay enjung prous tang pi khneh you mor dol LK mok ort dae khenh short cut enjung te taeng tae mean something to say dol mor just lol and end tver ouy me chngul heheehe
eilov chhoup chngul heuy jung. hola

http://www.lovekhmer.com

137Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 26th January 2008, 6:31 pm

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:
KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:lol...
seuch ei neng, yul sroup rir yul ei pseng Question yii....nak prach oss ei yeay heuy rir ban jinh tae lol mor seuch
yol srob klass neng ott klass... monuss yerng ke min jam bach talk lahot pek nuss te lol.. ke tuk jam dak te jomnuch somkhan barn hauy lol.. dak te muy matt oy jobb mong lol... lol!
Oh looy nass noh? ban jea me niyeay enjung prous tang pi khneh you mor dol LK mok ort dae khenh short cut enjung te taeng tae mean something to say dol mor just lol and end tver ouy me chngul heheehe
eilov chhoup chngul heuy jung. hola

chngol pi roeung euy tov kus chaek kyonm chngol phong miel ?

138Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 26th January 2008, 6:32 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

BoNG_LeaK wrote:jos ber yeay jum jum jeng min ouy ean
KhmerUS wrote:
BoNG_LeaK wrote:oy yoy deng ja ey eh bong Kus niss , jes ta tha heuy ean dol heuy naek klolzzzzzzzz
but see ma pic ort :S aem klolzzzz
KhmerUS wrote:
BoNG_LeaK wrote:
KhmerUS wrote:srey nov knong LoveKhmer nis mean sa ath tae bei boun neak ber pross pross sot tae handsom tang oss kekeekeke
yiss jos kyom hor klolzzzzzzzzzzzzzzzzz
b yep oun leak bong sa ath jeang ke dung tha jurp heuy ber jol brolong kekkekeeke hola
Oh eean heuy neng hor, merl muk larng krohorm seuch seuch seuch
oh bong plich kirt tha Leak penh kromum heuy trov tae ean eijung heuy kekekeke

http://www.lovekhmer.com

139Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 26th January 2008, 6:36 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

khmerkondal wrote:
KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:
KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:lol...
seuch ei neng, yul sroup rir yul ei pseng Question yii....nak prach oss ei yeay heuy rir ban jinh tae lol mor seuch
yol srob klass neng ott klass... monuss yerng ke min jam bach talk lahot pek nuss te lol.. ke tuk jam dak te jomnuch somkhan barn hauy lol.. dak te muy matt oy jobb mong lol... lol!
Oh looy nass noh? ban jea me niyeay enjung prous tang pi khneh you mor dol LK mok ort dae khenh short cut enjung te taeng tae mean something to say dol mor just lol and end tver ouy me chngul heheehe
eilov chhoup chngul heuy jung. hola

chngol pi roeung euy tov kus chaek kyonm chngol phong miel ?
Oh lov nis chhoup chngul heuy KK pimon nhom chngul piroeung nak prach kmeng mneak yeay yeay chlourng chlouy jea mouy nhom srap tae oss ei yeay jinh tae LOL mor hehehehe tae eilov nis she ponyul heuy nhom chhoup chngul teat heuy.

http://www.lovekhmer.com

140Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 26th January 2008, 6:40 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

@~*Dane*~@ wrote:
Heroin wrote:Bong Dane jouy nae norm pithee rork bropun aoy KUS teat nor...hehehehehehehehe...
bong min ban nae norm kort aena , kort jass jeang bong kort derng jeang bong mean reung ei bong trov nae norm kort na mouy reung kort ott teak torng bong tai , bong keunh kort niyeay knea neng KK heuy bong kor banhjenh toursanak dael bong mean joul rourm knong ka niyeay jeamouy kort neng kk
toursanak toursanak neng kir yobol hor? peak 2 neng dorch knear hiy ort? nhom khenh lokta neng kk ousa niyeay peak toursanak neng nhom jong sur maan doung heuy alov sur dane bondouy tov ter toursanak mean nei tha mech dae yobol rir? hehehe

http://www.lovekhmer.com

141Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 26th January 2008, 6:47 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

@~*Dane*~@ wrote:
KhmerUS wrote: b Dane niyeay ban trov la orr nhom yul sroup tam pit merl ksae kroursa is the best thing heuy I geuss prous ke tha doong min roos chngay pideam. hehhehe
thank Dane

you are welcome KUS Very Happy
Bisous :bisou:

http://www.lovekhmer.com

142Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 27th January 2008, 4:14 pm

fairy_toch

fairy_toch
Junior Member
Junior Member

khmerkondal wrote:
fairy_toch wrote:mmm.. srey sa-art in LK mian te 3 or 4 naek te punte muy muy soth te beautiful lol..
Bross bross in LK soth te handsome punte rork bross sa-art muy tver tnam kmian lol.. Merl mplet sman te ey ke nov ler tree lol.. :P

mech tha knean nov lk nis mean jroeun nas ber niyeay pi songha vinh aryar kom aoy tae
york tver thnam ber niyeay pi tver thnam chhbas jea ott mean te haha fairy_toch
lol... jeng???

143Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 27th January 2008, 4:18 pm

fairy_toch

fairy_toch
Junior Member
Junior Member

KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:
KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:lol...
seuch ei neng, yul sroup rir yul ei pseng Question yii....nak prach oss ei yeay heuy rir ban jinh tae lol mor seuch
yol srob klass neng ott klass... monuss yerng ke min jam bach talk lahot pek nuss te lol.. ke tuk jam dak te jomnuch somkhan barn hauy lol.. dak te muy matt oy jobb mong lol... lol!
Oh looy nass noh? ban jea me niyeay enjung prous tang pi khneh you mor dol LK mok ort dae khenh short cut enjung te taeng tae mean something to say dol mor just lol and end tver ouy me chngul heheehe
eilov chhoup chngul heuy jung. hola
lol.. kran te pun neng via min loy ey te.. via tomada te tah lol...
pel klass piak te muy matt arch mian ney jiang niyey jrern phong or tha barn..
ber chhup chhngol jeng laor hauy... :22:

144Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 27th January 2008, 4:35 pm

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

fairy_toch wrote:
khmerkondal wrote:
fairy_toch wrote:mmm.. srey sa-art in LK mian te 3 or 4 naek te punte muy muy soth te beautiful lol..
Bross bross in LK soth te handsome punte rork bross sa-art muy tver tnam kmian lol.. Merl mplet sman te ey ke nov ler tree lol.. :P

mech tha knean nov lk nis mean jroeun nas ber niyeay pi songha vinh aryar kom aoy tae
york tver thnam ber niyeay pi tver thnam chhbas jea ott mean te haha fairy_toch
lol... jeng???
:surpris: mech tha lol... tov vinh ? kyom niyeay ning kir pit heuy .

145Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 27th January 2008, 5:09 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

fairy_toch wrote:
KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:
KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:lol...
seuch ei neng, yul sroup rir yul ei pseng Question yii....nak prach oss ei yeay heuy rir ban jinh tae lol mor seuch
yol srob klass neng ott klass... monuss yerng ke min jam bach talk lahot pek nuss te lol.. ke tuk jam dak te jomnuch somkhan barn hauy lol.. dak te muy matt oy jobb mong lol... lol!
Oh looy nass noh? ban jea me niyeay enjung prous tang pi khneh you mor dol LK mok ort dae khenh short cut enjung te taeng tae mean something to say dol mor just lol and end tver ouy me chngul heheehe
eilov chhoup chngul heuy jung. hola
lol.. kran te pun neng via min loy ey te.. via tomada te tah lol...
pel klass piak te muy matt arch mian ney jiang niyey jrern phong or tha barn..
ber chhup chhngol jeng laor hauy... :22:
kran ber rohort nor srey toch jrolerng, fete

http://www.lovekhmer.com

146Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 28th January 2008, 12:33 pm

fairy_toch

fairy_toch
Junior Member
Junior Member

khmerkondal wrote:
fairy_toch wrote:
khmerkondal wrote:
fairy_toch wrote:mmm.. srey sa-art in LK mian te 3 or 4 naek te punte muy muy soth te beautiful lol..
Bross bross in LK soth te handsome punte rork bross sa-art muy tver tnam kmian lol.. Merl mplet sman te ey ke nov ler tree lol.. :P

mech tha knean nov lk nis mean jroeun nas ber niyeay pi songha vinh aryar kom aoy tae
york tver thnam ber niyeay pi tver thnam chhbas jea ott mean te haha fairy_toch
lol... jeng???
:surpris: mech tha lol... tov vinh ? kyom niyeay ning kir pit heuy .
hehe.. joss nhom mian tov tha wrong na.. oh, ber min oy nhom lol oy nhom :2: hor?? kirt tov krarn te nhom laugh neng kor wrong de, nxt time chhup laugh hauy kirt tver muk kheng jeng mdong lol... :P

147Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 28th January 2008, 12:37 pm

fairy_toch

fairy_toch
Junior Member
Junior Member

KhmerUS wrote:kran ber rohort nor srey toch jrolerng, fete
ott na.. nhom ott mian kran ber ey na te.. nhom te pun neng lol... :20: happy happy as alway lol... dead

148Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 28th January 2008, 12:43 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

fairy_toch wrote:
KhmerUS wrote:kran ber rohort nor srey toch jrolerng, fete
ott na.. nhom ott mian kran ber ey na te.. nhom te pun neng lol... :20: happy happy as alway lol... dead
min ei te ber nov sabbye ban jess tae sabbye tov komkirt. prous ke sa sabbye jrun jomreun ahyuk keep you young too kekeekekeke

http://www.lovekhmer.com

149Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 28th January 2008, 1:07 pm

fairy_toch

fairy_toch
Junior Member
Junior Member

KhmerUS wrote:
fairy_toch wrote:
KhmerUS wrote:kran ber rohort nor srey toch jrolerng, fete
ott na.. nhom ott mian kran ber ey na te.. nhom te pun neng lol... :20: happy happy as alway lol... dead
min ei te ber nov sabbye ban jess tae sabbye tov komkirt. prous ke sa sabbye jrun jomreun ahyuk keep you young too kekeekekeke
brakott jia jeng hauy jah.. tarn kloun yerng arch sabaay barn kirr trov te sabaay hauy, kmian nor na ke jong kirt tuk nuss te lol... :lol:

150Who's more pretty? - Page 5 Empty Re: Who's more pretty? 28th January 2008, 2:45 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Rork khenh nov norna more pretty? Jam merl result for Bovorneary tov deng heuy ...hahhahahahhahaha

http://www.violetriver.wordpress.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 5 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum