Sousdey Mitt Taing Oss Knea 44939


Join the forum, it's quick and easy

Sousdey Mitt Taing Oss Knea 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Sousdey Mitt Taing Oss Knea

+6
~Khemarak~
khmerkondal
Ravy Patrick
taing
KAP ANG
MjasSnaehSomnop
10 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Sousdey Mitt Taing Oss Knea 18th April 2008, 1:21 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey Mitt Taing Oss Knea love love
Sok tok yarng na dae ?
Ter krory pi ban tver bonh jol chnam tam propeiny khmer yeung jorb heuy neak taing oss knea mean arorm yarng na dae ? Mean ban der leng tov na dae tei ?
Ter jol chnam tmey niss domneur jivit robos nak jab pderm leung la'or dae rir ott ?
Somrab kyom hak douch jea mean arorm happy nov knong krom krousa nass , sangkhirm tha neak taing oss knea kor doy kyom dae :D good



:pka: :pka: :pka: :pka: :pka: :pka: :pka:

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 18th April 2008, 2:16 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

kyom ott ban tov jole chnam tmey pong chnam nis dane....nov kmeng ban moy chnam teart heuy kyom.. :D

https://www.dailymotion.com/7wonder

3Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 18th April 2008, 2:51 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

mic chnam tmey nis knhom sabbaiy chit nas. knhom min barn tov na chhngaiy teh, nov jet jet Pnhom Penh nirng.

Oh, mean yob 1 nos knhom tov leng srok, min kuor oiy joeu teh tha mean keh rorm nov vatt, monos rorm 1 dorng 1 dorng, lork euy, jearng 500 neak nors... dorl ta chirng tov sabbaiy dorl hey seuch

4Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 18th April 2008, 3:59 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

kyom ott ban tov na pong kron te tov meal nov tam wat khmer bontich kor trolob mork vicy tov pipross ott skol ke ,ott hean jol.
nov srok ke chol chnam kor doch chear ott del bong. ott sabaj doch nov srok khmer te. ban tov wat , kuch monus ou or but projat bat roboss hehahehehehehe.
kyom nov sroke khmer tov wat ban 2 tov 3 del knong mouy thaei. mak she kjeal tov wat she ouy kyom tov jomnos tov.
this new year kyom mean arom happy cheang mon and make more money teart hahahahhaah $$$$$$$$$$$$
thank for everybody that ban jun por nov knong lk nis.
now, doch chit klass klass huy ...........
:yeah:

5Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 18th April 2008, 6:43 am

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

sursdey neak taing oss knea baht ,knong chnam thmey nis kyom ot ban tov na rir kor ban
der leng chngay te pon tae kyom mean arom mouy dael tver aoy sabaiy jet jea pisess
kir ban chuop chum bongpaorn nov knong lk niyeay knea leng tous bey jea bongpaor nov
knong rir kor krov protess kdey ..heuy bongpaorn mean yubol ning kumnet pseng pseng
dermbey plas pdor chaek chuon komsan ,heuy ber bong paorn mean kumnet pseng pseng teat som chuy jeav baht kyom som orkun tuok jea mun.. orkun

6Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 19th April 2008, 3:52 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

2 chnam hery dael kyom min barn tver bon jol chnam khmer..soy nass, jam pel tov leng khmer jam tver sakrop taer mdong ..

7Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 19th April 2008, 9:29 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love jah somrab sweet vinh ban tov 2 wat ter pun ning arng dance love

http://sweetlovely.hi5.com

8Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 19th April 2008, 2:52 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

KAP ANG wrote:kyom ott ban tov jole chnam tmey pong chnam nis dane....nov kmeng ban moy chnam teart heuy kyom.. :D
lolz ei kei jess krorn ott tov jol chnam kap nov kmeng ?
hahahaa bd rouch heuy neng na , jas ma chnam teat heuy korm mork niyeay dae

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

9Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 19th April 2008, 2:53 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

taing wrote:mic chnam tmey nis knhom sabbaiy chit nas. knhom min barn tov na chhngaiy teh, nov jet jet Pnhom Penh nirng.

Oh, mean yob 1 nos knhom tov leng srok, min kuor oiy joeu teh tha mean keh rorm nov vatt, monos rorm 1 dorng 1 dorng, lork euy, jearng 500 neak nors... dorl ta chirng tov sabbaiy dorl hey seuch
wooow good nass onjerng , pel chol chnam tov leng chngay chngay sabaiy , tha tov monus penh ti konlaeng neng aeng . bong ban tov ta wat neng , jang tov party concert khmer ei bong pros min tov kir ott , yap

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

10Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 19th April 2008, 2:55 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ban paoun happy kir good heuy paoun srey .
yes trov heuy yeung nov srok kei jol chnam kor douch ott dae prous vea tomada douch jea reang rorl tngeiy dae kmean avey plaek neng sabaiy douch nov srok yeung , tver mech tam domner , jam dol jas tov nov srok vinh tov sabaiy nov srok yeung vinh
prettyravy wrote:kyom ott ban tov na pong kron te tov meal nov tam wat khmer bontich kor trolob mork vicy tov pipross ott skol ke ,ott hean jol.
nov srok ke chol chnam kor doch chear ott del bong. ott sabaj doch nov srok khmer te. ban tov wat , kuch monus ou or but projat bat roboss hehahehehehehe.
kyom nov sroke khmer tov wat ban 2 tov 3 del knong mouy thaei. mak she kjeal tov wat she ouy kyom tov jomnos tov.
this new year kyom mean arom happy cheang mon and make more money teart hahahahhaah $$$$$$$$$$$$
thank for everybody that ban jun por nov knong lk nis.
now, doch chit klass klass huy ...........
:yeah:

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

11Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 19th April 2008, 2:55 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

KhmerLover wrote:2 chnam hery dael kyom min barn tver bon jol chnam khmer..soy nass, jam pel tov leng khmer jam tver sakrop taer mdong ..
mech paoun min tov ? heuy mak ott tov wat tei ? , paoun rovol online ban ott tov jol chnam :D

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

12Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 19th April 2008, 2:58 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

kk kir dea tae knouch neng good good krov pi tov wat kyom nov neng LK neng dae :D , somnarng jess mean LK jouy komdor arorm heuy mean bong paoun yeung la'or la'or nov ti niss niyeay leng seuch tver oy mean jet sabaiy reek reay .
jam tov jol chnam nov srok khmer jea mouy kyom tov kk eu , tae ott derng pel na tai lolz
khmerkondal wrote:sursdey neak taing oss knea baht ,knong chnam thmey nis kyom ot ban tov na rir kor ban
der leng chngay te pon tae kyom mean arom mouy dael tver aoy sabaiy jet jea pisess
kir ban chuop chum bongpaorn nov knong lk niyeay knea leng tous bey jea bongpaor nov
knong rir kor krov protess kdey ..heuy bongpaorn mean yubol ning kumnet pseng pseng
dermbey plas pdor chaek chuon komsan ,heuy ber bong paorn mean kumnet pseng pseng teat som chuy jeav baht kyom som orkun tuok jea mun.. orkun

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

13Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 19th April 2008, 2:59 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

sweet_lovely wrote:love jah somrab sweet vinh ban tov 2 wat ter pun ning arng dance love
bong kor ban tov 2 wat dae na paoun srey , yeung douch knea orb

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

14Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 19th April 2008, 10:24 pm

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

Dane ! KK ! ot khernh kyom te ? kyom kor mok leng LK dae ......enjung ter ban jea kyom khernh nak teang pi prorm teang bong paoun mouy jom-noun teat dael kyom ban skol.........tang pi ban skol Dane mok saen sabay rik reay knong chet pi mouy thngai tov mouy thngai prous ban skol bong paoun nov Lk prorm teang ban som-nes som-nal nov reung kom-plaeng kom-plaeng jea chrern kour aoy os som-nerch .......jea pises tov teat Dane ....!!!! kyom trov orkun Dane dael tver aoy kyom ban skol bong paoun knong LK nis ........Dane kir jea mjas pteas tor-toul pnheav ban la-or nassss.... nis jea som dey chenh pi besdoung tae mdong ... :thanks1: pka1

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

15Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 20th April 2008, 7:47 am

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

jolie wrote:Dane ! KK ! ot khernh kyom te ? kyom kor mok leng LK dae ......enjung ter ban jea kyom khernh nak teang pi prorm teang bong paoun mouy jom-noun teat dael kyom ban skol.........tang pi ban skol Dane mok saen sabay rik reay knong chet pi mouy thngai tov mouy thngai prous ban skol bong paoun nov Lk prorm teang ban som-nes som-nal nov reung kom-plaeng kom-plaeng jea chrern kour aoy os som-nerch .......jea pises tov teat Dane ....!!!! kyom trov orkun Dane dael tver aoy kyom ban skol bong paoun knong LK nis ........Dane kir jea mjas pteas tor-toul pnheav ban la-or nassss.... nis jea som dey chenh pi besdoung tae mdong ... :thanks1: pka1
kyom kk som orkun jolie dae dael ban mok chol ruom sabaiy taing oss knea ber kom tae mean lk mless yeung taing oss knea jbas jea opsok serng slab heuy te miel tov ,heuy kor min ban skoil knea phong dae heuy jea pisess jeang nis tov teat ber yeung mean mittpheak jroeun kor rith tae tver aoy yeung mean mortanakpheap jea khmer nov krup ti konlaeng , cheung heuy tam yul robors kyom lk jea website muoy dael kyom pum dael ban jub pro'tass nov krup website tang os pheak jroeun heuy jea pisess bom phot kir yeung khmer tang oss chong aoy mean pheak rorb ruom samaki knea min tha neak na jea
avey liery tver yang mech aoy tae yeung jas srolanh knea heuy mayang minh teat khmer yeung thlorb mean songkream ram raiy nov krup tuosawat dae tver aoy baek bark knea
dol min yul domlaiy tha yeung jea khmer dael mean arayakthor jea khmer tang tae pi you yea nas mok heuy,kyom kor sabaiy jet nas dael ban bong paorn chol ruon jroeun..

16Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 20th April 2008, 11:01 am

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

oh wow ...atibay ban la-or man ...kyom mean tae yul srorb .......ber enjung jol keo knea tov .. biyear kmean thnam bom pul te ,kom pey yeung sot tae knea aeng cheers kom brab tha khlach nhean bier na..... lol

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

17Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 20th April 2008, 8:18 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

jom naek kyom vinh min ban tov na pon maan dael te, mouy tngai mouy tngai jurp rovol tae nhae srey srok barrang mneak nhae nhae larng ke thonh alov nis ke laeng jong tang niyeay ro teat prous ke jrinh ke pek LOL dol domnak karl nis kor nirk khenh peak jass mouy klea niyeay tha bero srolanh kom tov nhouk ber ro lirk ouy tov mdoung mdoung tae KhmerUS kyom min enjung te nhae tol tae ke thonh leng niyeay ro mhoung ning ban som muk hahahahahaha

http://www.lovekhmer.com

18Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 21st April 2008, 2:23 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

yang kor doiy chhnam nis douch jear sabbaiy nas... :D


@~*Dane*~@ wrote:
taing wrote:mic chnam tmey nis knhom sabbaiy chit nas. knhom min barn tov na chhngaiy teh, nov jet jet Pnhom Penh nirng.

Oh, mean yob 1 nos knhom tov leng srok, min kuor oiy joeu teh tha mean keh rorm nov vatt, monos rorm 1 dorng 1 dorng, lork euy, jearng 500 neak nors... dorl ta chirng tov sabbaiy dorl hey seuch
wooow good nass onjerng , pel chol chnam tov leng chngay chngay sabaiy , tha tov monus penh ti konlaeng neng aeng . bong ban tov ta wat neng , jang tov party concert khmer ei bong pros min tov kir ott , yap

19Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 26th April 2008, 3:17 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Jah keunh ter bong happy dael bong ban mork jol roum nov ti niss jea mouy pourk yeung
heuy paoun kor soum Orkun dol bong srey thom thom phorng dae . kyom reek reay nass dael bong paoun yeung norm knea mork leng prous niss kir bang hanh oy keunh tha pourk yeung srolanh rorb ann knea tours bey yeung min tlob skal knea pi mon mork kor doy , yeung jea khmer douch knea trov jess srolanh rorb ann knea tours tov dol ti na kor doy , trov tei bong srey :D
jolie wrote:Dane ! KK ! ot khernh kyom te ? kyom kor mok leng LK dae ......enjung ter ban jea kyom khernh nak teang pi prorm teang bong paoun mouy jom-noun teat dael kyom ban skol.........tang pi ban skol Dane mok saen sabay rik reay knong chet pi mouy thngai tov mouy thngai prous ban skol bong paoun nov Lk prorm teang ban som-nes som-nal nov reung kom-plaeng kom-plaeng jea chrern kour aoy os som-nerch .......jea pises tov teat Dane ....!!!! kyom trov orkun Dane dael tver aoy kyom ban skol bong paoun knong LK nis ........Dane kir jea mjas pteas tor-toul pnheav ban la-or nassss.... nis jea som dey chenh pi besdoung tae mdong ... :thanks1: pka1

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

20Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 26th April 2008, 3:18 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

bong srey kyom poukae kharng jol kaev dol heuy onjerng paoun soum jol neng bong mouy dae ok biyear
jolie wrote:oh wow ...atibay ban la-or man ...kyom mean tae yul srorb .......ber enjung jol keo knea tov .. biyear kmean thnam bom pul te ,kom pey yeung sot tae knea aeng cheers kom brab tha khlach nhean bier na..... lol

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

21Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 26th April 2008, 3:19 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

KhmerUS wrote:jom naek kyom vinh min ban tov na pon maan dael te, mouy tngai mouy tngai jurp rovol tae nhae srey srok barrang mneak nhae nhae larng ke thonh alov nis ke laeng jong tang niyeay ro teat prous ke jrinh ke pek LOL dol domnak karl nis kor nirk khenh peak jass mouy klea niyeay tha bero srolanh kom tov nhouk ber ro lirk ouy tov mdoung mdoung tae KhmerUS kyom min enjung te nhae tol tae ke thonh leng niyeay ro mhoung ning ban som muk hahahahahaha
ta nhae jreun pek kir onjerng heuy kus euy lolz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

22Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 26th April 2008, 3:20 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

paoun sabaiy oy heuy tov torn nov komlos ta pel mean krousa kir leng douch eiylov heuy tae vea sabaiy myarng teat kir sabaiy jea mouy krom krousa :D
taing wrote:yang kor doiy chhnam nis douch jear sabbaiy nas... :D


@~*Dane*~@ wrote:
taing wrote:mic chnam tmey nis knhom sabbaiy chit nas. knhom min barn tov na chhngaiy teh, nov jet jet Pnhom Penh nirng.

Oh, mean yob 1 nos knhom tov leng srok, min kuor oiy joeu teh tha mean keh rorm nov vatt, monos rorm 1 dorng 1 dorng, lork euy, jearng 500 neak nors... dorl ta chirng tov sabbaiy dorl hey seuch
wooow good nass onjerng , pel chol chnam tov leng chngay chngay sabaiy , tha tov monus penh ti konlaeng neng aeng . bong ban tov ta wat neng , jang tov party concert khmer ei bong pros min tov kir ott , yap

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

23Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 26th April 2008, 6:14 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

bart borng knhom dirng hey... dance

@~*Dane*~@ wrote:paoun sabaiy oy heuy tov torn nov komlos ta pel mean krousa kir leng douch eiylov heuy tae vea sabaiy myarng teat kir sabaiy jea mouy krom krousa :D
taing wrote:yang kor doiy chhnam nis douch jear sabbaiy nas... :D


@~*Dane*~@ wrote:
taing wrote:mic chnam tmey nis knhom sabbaiy chit nas. knhom min barn tov na chhngaiy teh, nov jet jet Pnhom Penh nirng.

Oh, mean yob 1 nos knhom tov leng srok, min kuor oiy joeu teh tha mean keh rorm nov vatt, monos rorm 1 dorng 1 dorng, lork euy, jearng 500 neak nors... dorl ta chirng tov sabbaiy dorl hey seuch
wooow good nass onjerng , pel chol chnam tov leng chngay chngay sabaiy , tha tov monus penh ti konlaeng neng aeng . bong ban tov ta wat neng , jang tov party concert khmer ei bong pros min tov kir ott , yap

24Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 27th April 2008, 1:56 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

mech pmech pel ka propon post pic jaek pourk yeung ban keunh phorng

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

25Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 28th April 2008, 2:20 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

kom bar'rom borng, dorl pel nirng chamm knhom post chaek joun neak tang ors knear skorl. tae nov yoo teat. dance3

@~*Dane*~@ wrote:mech pmech pel ka propon post pic jaek pourk yeung ban keunh phorng

26Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 28th April 2008, 10:29 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

onh!! neak na kar houy ke ban pix ey jaek khnea merl?

27Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 28th April 2008, 10:54 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

mean nor na keh ka teh, barn pict pi na oiy Lysa meurl tov Question

Monalysa wrote: onh!! neak na kar houy ke ban pix ey jaek khnea merl?

28Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 28th April 2008, 11:01 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

kyom kernh bong dane tha ber ban pic pst jaek khnea merl phong nos jeng ban kyom wonder neng na
taing wrote:mean nor na keh ka teh, barn pict pi na oiy Lysa meurl tov Question

Monalysa wrote: onh!! neak na kar houy ke ban pix ey jaek khnea merl?

29Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 28th April 2008, 11:09 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

kort tha mich mich dorl pel ka.... tae mean torn kar ie na seuch

Monalysa wrote: kyom kernh bong dane tha ber ban pic pst jaek khnea merl phong nos jeng ban kyom wonder neng na
taing wrote:mean nor na keh ka teh, barn pict pi na oiy Lysa meurl tov Question

Monalysa wrote: onh!! neak na kar houy ke ban pix ey jaek khnea merl?

30Sousdey Mitt Taing Oss Knea Empty Re: Sousdey Mitt Taing Oss Knea 28th April 2008, 11:12 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

neak na ke kar Question kyom kjil merl pi ler mor jeng kyom suor taing aeng morng tov
:D :D
taing wrote:kort tha mich mich dorl pel ka.... tae mean torn kar ie na seuch

Monalysa wrote: kyom kernh bong dane tha ber ban pic pst jaek khnea merl phong nos jeng ban kyom wonder neng na
taing wrote:mean nor na keh ka teh, barn pict pi na oiy Lysa meurl tov Question

Monalysa wrote: onh!! neak na kar houy ke ban pix ey jaek khnea merl?

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum