Monus Laor ning Monus Akrok 44939


Join the forum, it's quick and easy

Monus Laor ning Monus Akrok 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Monus Laor ning Monus Akrok

+5
So'Kreth
NeakTheakCyclo
Chompey
Lovekhmer2009
sek sivanthonn
9 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Monus Laor ning Monus Akrok Empty Monus Laor ning Monus Akrok 21st April 2009, 6:34 am

sek sivanthonn

sek sivanthonn
New Active
New Active

Sur Sdey Bong Paon LK taing Os. love ....

Kngom Chea Samachik Thmey robos LK, Kngom Som chum reap Sur....
Khgom Mean Cham Ngol 1 min ding tha bong pa on yul yang mech te.... kit

Kngom Chhngol tha nov leu lok nis ter yuti thor mean der reu ot?

Het avey kor monus del tver om per la or, teng té chhab slab ri et nak del sang om per akrok het ey kor ayu veng mles.....

Kngom ban sur tov ke chren knea heuy nov té min mean cham leuy del ach tor tul yok ban..... ter bong pa on mean yor bol yang mech der?????? Question

2Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 21st April 2009, 9:03 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

sua'sdei ch'nam th'mei bart

som sva'kom dael barn jol mork pteast ti 2 bart

som'nua nis jia som'nua ber jom'hor (open questions)

jeng jom'lery tor tual yok barn rir men barn ar'srai lir ka'tar

kluan neak sua kluan aeng

tos'sa'na ka'teh ptol kluan robos ke

jia jom'hor bart

som rab som'nua ti 1
yot'te'thor pror kot jia mean knong lok nis bart tae mean som'rab sang'kom dael ouy dom'lai neng llirk stuay yot'te'thor pon'nos bart

yot'te'thor kirt lerng barn doy sar = mean ne'te'thor (Laws) + Sel'la'thor+ pror'pei ny neng wap'pa'thor dor la or pror pey

bart

som'nua ti 2

som rab song'kom dael lirk stuay pheap yot'te'thor kor'rob kret krom neng pro'pey ny song'kom robos kluan aeng

ma noos la or neng trov barn ke lirk stuay
ma noos a'krok neng trov barn p'don tea tos tarm plov ch'bab (tae pom mean ch'bab prey p'sai)

ma noos aryu veng rir klei men maen mor pi kar tver la or rir ar'krok tae mayang te bart

mean kar'tar jreun yang dael tver ouy aryu veng rir ayu klei bart

ber tarm tos'sa'na khang plov pu'tha'sas'sna (kyom bart jia pu'tha'sas'sa'nek'ka'jon dae bart)
lok tha mor pi bon jas neng bon th'mei rir kam jas neng kam th'mei
teang bon kam jas neng th'mei ar'srai knia tov vinh tov mork

tarm plov put'tha'sas'na pach'chai rir kar'tar dael tver ouy mean aryu veng nos kir
(dok srong pi http://www.agalico.com/board/showthread.php?t=14585 som or kun m'jas website neng poster dael jia teamwork of www.agalico.com phong bart)

1.ros nov ouy sabai kai sabai jet ruas nov baeb nar kor barn tver ouy sabai kai sabai jet
2.kom plert plern rir job on'teak neay kdei sabai nos rohot dol plech kluan
3.ros nov yarng ngeay gneay ,bor'ri'phok (eat) gneay greay men rir erng huas haet
bor'ri'phok neng ros nov trem trov tarm sok'kha'ar'nar'mai doch jia

ros nov kon'laeng mean kjol ar'kos bo're'sot neng nham ar'har mean pror'yoch dol reang kai jia derm bart
4.skol pel veilea pol kir jia manoos mean vi'neay knong kar ros nov
deng tha pel nis kua tver a'vei men kua tver a'vei
skol kar'la'te'sak
neng ti kua pom kua
5.reak'sa prom'ma'jan kir niyeay ngeay ngeay buas klas tov 1 khae kor barn 2-3 khae kor barn rir yang horch nas 1 th'gnai kor barn
ber men buas te rok pel na tom'nei som'rark lom'hae kai neng jet kom ouy smok'smanh neng panh'ha jivit
6.reak'sa sel ouy k'job men barn 5 khoh madong mar khor kor barn jab khet ma'dong bon'tech ro'hot dol krob teang 5 khoh
7.men saeb kok jon peal saeb kob tae ma nos la or

kar'tar teang 7 khoh nis mean leak'kha'na jia vith'jia'sas (Science) doy kluan aeng


*som a'phey tos som banh'jenh yo'bol tae pon'nes sen houy bart pruas kyom sorsei khmer you nas*

3Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 21st April 2009, 9:07 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Bang tony baib sroverng terk moit teat hery ban niyeay ban vaing jerng. Paoun merl mouy atit ban chob...hehehehe....just joke teh seuch

http://bradlinda.hi5.com

4Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 21st April 2009, 9:16 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Sour sdey bang Vanthon, Welcomelk happy
Reung chom ghol dail bang chhgol nos paoun kor chhgol dair, min derng tha het avey te ban jea neak tver la'or chhab slab,Pon tai paoun jeur ler kam pea nerng phol bon dail yeurng ban sang. kmean neak na arch merl derng tha thgnai sa'iek rer thgnai mok tov jea yang na te.Thgnai nis serch,thgnai sa'iek oss song'kha kor tha ban. Doch chhnes mean tai khom tver bon nerng sang tai om per la'or tov broser jeang. Very Happy
seeuagain
Linda

http://bradlinda.hi5.com

5Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 21st April 2009, 12:46 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

cuthbertson wrote:Bang tony baib sroverng terk moit teat hery ban niyeay ban vaing jerng. Paoun merl mouy atit ban chob...hehehehe....just joke teh seuch

sroveng srar ot jes pherk
tirk th'nort ju ot mean luak nov nis jong tov jir linda klach linda wai vaiy
ber nham ta pae kor ot hean klach nham you you tov klai jia ma nos ta pae sam nhae :D
srorveng srey klach kirt aids seuch seuch

6Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 21st April 2009, 12:55 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

cuthbertson wrote:Sour sdey bang Vanthon, Welcomelk happy
Reung chom ghol dail bang chhgol nos paoun kor chhgol dair, min derng tha het avey te ban jea neak tver la'or chhab slab,Pon tai paoun jeur ler kam pea nerng phol bon dail yeurng ban sang. kmean neak na arch merl derng tha thgnai sa'iek rer thgnai mok tov jea yang na te.Thgnai nis serch,thgnai sa'iek oss song'kha kor tha ban. Doch chhnes mean tai khom tver bon nerng sang tai om per la'or tov broser jeang. Very Happy
seeuagain
Linda

jol jet tver bon tver tean maen te bart linda

please jeng bong kror nas na som ta ma'gnai 1000 $ te bart ot jreun te pon'neng nos

1 khae 30000
1 ch'nam 360000

mem bach khom rok si ei neng ke te ot kom'nit der tar som tean ke mean bon'doy seuch

7Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 21st April 2009, 5:41 pm

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

sou jom ley ting oss niss sroul bork sray tei, mean ting oss knong kompi thor bong pross sdab tov bong neung ban gnol heuy, paoun kor ban sdab tech touch der
monouss ross nov sorb thngey niss tam ompheu kam derl kloun ban san min tha neak laor neak akrok teii, paoun krorn ter bor sray pon niss teii bong sdab thor tov bong neung ban jomley sbach jeang niss ,bong sour sjass web site niss tov kortt neung brab bong pi kanleng del yeung hach sdab thor ban ,kyom rean ban jreun nass pi web site lovkhmer nis Very Happy seeuagain lea

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

8Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 21st April 2009, 10:52 pm

So'Kreth

So'Kreth
Junior Member
Junior Member

Soursdey huey kor som svakum nov samajik tmey.
kyom som chhleuy somnour ti mouy.
Chom pous srok khmer prohael jea min mean youth tik thor teh pontae nov Sahakroth amerique kir mean chhbab trem trov robos keh mlors huey kir mean youth tik thor la or nass. nak nah bompean chhbab kir prokord chea trov keh pdon tea tos oy sak som neung ompeur dael keh ban pro prith.

9Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 12:28 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

jeng heuy ban kyom min tver omper laor te....... kyom tver tae omper Arkrok te na......

Omper laor slab lern nas..... Arkrok min ngeay slab te baht...

Nak Laor Teveda trov ka nas. nak arkrok no 1 wanted so there fore LIVED LONGER..

hehehehheheheheehh

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

10Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 12:34 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

sek sivanthonn wrote:Sur Sdey Bong Paon LK taing Os. love ....

Kngom Chea Samachik Thmey robos LK, Kngom Som chum reap Sur....
Khgom Mean Cham Ngol 1 min ding tha bong pa on yul yang mech te.... kit

Kngom Chhngol tha nov leu lok nis ter yuti thor mean der reu ot?

Het avey kor monus del tver om per la or, teng té chhab slab ri et nak del sang om per akrok het ey kor ayu veng mles.....

Kngom ban sur tov ke chren knea heuy nov té min mean cham leuy del ach tor tul yok ban..... ter bong pa on mean yor bol yang mech der?????? Question

sousdey sivanthonn
Welcome to LK cheers
kyom kor tlob sour kloun aeng pi reung neng dae heuy kyom kor rork chomleuy ot keunh dae .
niss prohel jea neak noss aeng knea kert mork arch mean jivit rours ban tae trerm neng . vea kir jea veasna robos pourk kei . ah neng douch kmeng klas knea kert mork min torn derng kdey avey phorng kor trov slab tov vinh bat .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

11Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 12:40 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ReaLKhmeR wrote:jeng heuy ban kyom min tver omper laor te....... kyom tver tae omper Arkrok te na......

Omper laor slab lern nas..... Arkrok min ngeay slab te baht...

Nak Laor Teveda trov ka nas. nak arkrok no 1 wanted so there fore LIVED LONGER..

hehehehheheheheehh


lol! lol! lol! lol! merl kei chlleuy douch jea trerm trov bors kei lolzzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

12Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 12:41 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:jeng heuy ban kyom min tver omper laor te....... kyom tver tae omper Arkrok te na......

Omper laor slab lern nas..... Arkrok min ngeay slab te baht...

Nak Laor Teveda trov ka nas. nak arkrok no 1 wanted so there fore LIVED LONGER..

hehehehheheheheehh


lol! lol! lol! lol! merl kei chlleuy douch jea trerm trov bors kei lolzzzz

JENG heuy nak chhlart baht....

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

13Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 12:43 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ourt kloun aeng chlat , tov dol srok khmer heuy rork propon min ban mouy phorng tha chlat hahahahaa

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

14Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 12:51 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:
sek sivanthonn wrote:Sur Sdey Bong Paon LK taing Os. love ....

Kngom Chea Samachik Thmey robos LK, Kngom Som chum reap Sur....
Khgom Mean Cham Ngol 1 min ding tha bong pa on yul yang mech te.... kit

Kngom Chhngol tha nov leu lok nis ter yuti thor mean der reu ot?

Het avey kor monus del tver om per la or, teng té chhab slab ri et nak del sang om per akrok het ey kor ayu veng mles.....

Kngom ban sur tov ke chren knea heuy nov té min mean cham leuy del ach tor tul yok ban..... ter bong pa on mean yor bol yang mech der?????? Question

sousdey sivanthonn
Welcome to LK cheers
kyom kor tlob sour kloun aeng pi reung neng dae heuy kyom kor rork chomleuy ot keunh dae .
niss prohel jea neak noss aeng knea kert mork arch mean jivit rours ban tae trerm neng . vea kir jea veasna robos pourk kei . ah neng douch kmeng klas knea kert mork min torn derng kdey avey phorng kor trov slab tov vinh bat .

I agree with u ejung del paoun Dane, bong khern knea jreun nak nas, nak del tve om per lor or jreun te chhab slub houy nak del tve om per arkrok novvvv ban uuuuuu ong veng..... welcome sek sivanthonn.

15Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:01 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

PheaKdeySnaeh wrote:ourt kloun aeng chlat , tov dol srok khmer heuy rork propon min ban mouy phorng tha chlat hahahahaa

rok mech ban ber sot tae robos ke tang oss lolzzzzzzz

sour mouy nis bos ke sour mouy nos bos ke...... jeng ottt tov lolz..

douch kyom jeng nak tver arkrok jreunh nas min ngeay slab te...

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

16Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:02 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
sek sivanthonn wrote:Sur Sdey Bong Paon LK taing Os. love ....

Kngom Chea Samachik Thmey robos LK, Kngom Som chum reap Sur....
Khgom Mean Cham Ngol 1 min ding tha bong pa on yul yang mech te.... kit

Kngom Chhngol tha nov leu lok nis ter yuti thor mean der reu ot?

Het avey kor monus del tver om per la or, teng té chhab slab ri et nak del sang om per akrok het ey kor ayu veng mles.....

Kngom ban sur tov ke chren knea heuy nov té min mean cham leuy del ach tor tul yok ban..... ter bong pa on mean yor bol yang mech der?????? Question

sousdey sivanthonn
Welcome to LK cheers
kyom kor tlob sour kloun aeng pi reung neng dae heuy kyom kor rork chomleuy ot keunh dae .
niss prohel jea neak noss aeng knea kert mork arch mean jivit rours ban tae trerm neng . vea kir jea veasna robos pourk kei . ah neng douch kmeng klas knea kert mork min torn derng kdey avey phorng kor trov slab tov vinh bat .

I agree with u ejung del paoun Dane, bong khern knea jreun nak nas, nak del tve om per lor or jreun te chhab slub houy nak del tve om per arkrok novvvv ban uuuuuu ong veng..... welcome sek sivanthonn.


min deng ey ke dae te.......

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

17Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:04 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

NiSaiySnaeh wrote:
I agree with u ejung del paoun Dane, bong khern knea jreun nak nas, nak del tve om per lor or jreun te chhab slub houy nak del tve om per arkrok novvvv ban uuuuuu ong veng

pourk neng jam yeung tov jrobach kor kei oy slab bong hahahaha

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

18Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:08 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
sek sivanthonn wrote:Sur Sdey Bong Paon LK taing Os. love ....

Kngom Chea Samachik Thmey robos LK, Kngom Som chum reap Sur....
Khgom Mean Cham Ngol 1 min ding tha bong pa on yul yang mech te.... kit

Kngom Chhngol tha nov leu lok nis ter yuti thor mean der reu ot?

Het avey kor monus del tver om per la or, teng té chhab slab ri et nak del sang om per akrok het ey kor ayu veng mles.....

Kngom ban sur tov ke chren knea heuy nov té min mean cham leuy del ach tor tul yok ban..... ter bong pa on mean yor bol yang mech der?????? Question

sousdey sivanthonn
Welcome to LK cheers
kyom kor tlob sour kloun aeng pi reung neng dae heuy kyom kor rork chomleuy ot keunh dae .
niss prohel jea neak noss aeng knea kert mork arch mean jivit rours ban tae trerm neng . vea kir jea veasna robos pourk kei . ah neng douch kmeng klas knea kert mork min torn derng kdey avey phorng kor trov slab tov vinh bat .

I agree with u ejung del paoun Dane, bong khern knea jreun nak nas, nak del tve om per lor or jreun te chhab slub houy nak del tve om per arkrok novvvv ban uuuuuu ong veng..... welcome sek sivanthonn.


min deng ey ke dae te.......

ding ey ke welcome nak mok tmey min ban te hor

19Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:09 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
I agree with u ejung del paoun Dane, bong khern knea jreun nak nas, nak del tve om per lor or jreun te chhab slub houy nak del tve om per arkrok novvvv ban uuuuuu ong veng

pourk neng jam yeung tov jrobach kor kei oy slab bong hahahaha

Pro hel ejung houy paoun

20Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:10 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

ding ey ke welcome nak mok tmey min ban te hor[/quote]

BAN ter........ so sok sabaay te baht??
happy new year srey saart

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

21Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:10 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
I agree with u ejung del paoun Dane, bong khern knea jreun nak nas, nak del tve om per lor or jreun te chhab slub houy nak del tve om per arkrok novvvv ban uuuuuu ong veng

pourk neng jam yeung tov jrobach kor kei oy slab bong hahahaha

Pro hel ejung houy paoun

bong ott klach bab tei ? lol!

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

22Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:12 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
I agree with u ejung del paoun Dane, bong khern knea jreun nak nas, nak del tve om per lor or jreun te chhab slub houy nak del tve om per arkrok novvvv ban uuuuuu ong veng

pourk neng jam yeung tov jrobach kor kei oy slab bong hahahaha

Pro hel ejung houy paoun

bong ott klach bab tei ? lol!

Lolzzzzzzzz klatch barb ey ber paoun eng nak jub pderm mon ning, ber barb kir paoun ter bong jum te nak bon tor ter lolzzzzzzzz

23Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:13 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:ourt kloun aeng chlat , tov dol srok khmer heuy rork propon min ban mouy phorng tha chlat hahahahaa

rok mech ban ber sot tae robos ke tang oss lolzzzzzzz

sour mouy nis bos ke sour mouy nos bos ke...... jeng ottt tov lolz..

douch kyom jeng nak tver arkrok jreunh nas min ngeay slab te...
real nov somnarng tov pass bors kei heuy min baek mok :D

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

24Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:15 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:ourt kloun aeng chlat , tov dol srok khmer heuy rork propon min ban mouy phorng tha chlat hahahahaa

rok mech ban ber sot tae robos ke tang oss lolzzzzzzz

sour mouy nis bos ke sour mouy nos bos ke...... jeng ottt tov lolz..

douch kyom jeng nak tver arkrok jreunh nas min ngeay slab te...
real nov somnarng tov pass bors kei heuy min baek mok :D

ber sen jea bek mok kyom enes jum seuch seuch seuch

25Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:15 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
I agree with u ejung del paoun Dane, bong khern knea jreun nak nas, nak del tve om per lor or jreun te chhab slub houy nak del tve om per arkrok novvvv ban uuuuuu ong veng

pourk neng jam yeung tov jrobach kor kei oy slab bong hahahaha

Pro hel ejung houy paoun

bong ott klach bab tei ? lol!

Lolzzzzzzzz klatch barb ey ber paoun eng nak jub pderm mon ning, ber barb kir paoun ter bong jum te nak bon tor ter lolzzzzzzzz

kyomkrorn tae jab tei tae oy bong neak jrobach lolzzz
onjerng neak jrobach neng heuy dael bab noss hahaha

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

26Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:18 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
I agree with u ejung del paoun Dane, bong khern knea jreun nak nas, nak del tve om per lor or jreun te chhab slub houy nak del tve om per arkrok novvvv ban uuuuuu ong veng

pourk neng jam yeung tov jrobach kor kei oy slab bong hahahaha

Pro hel ejung houy paoun

bong ott klach bab tei ? lol!

Lolzzzzzzzz klatch barb ey ber paoun eng nak jub pderm mon ning, ber barb kir paoun ter bong jum te nak bon tor ter lolzzzzzzzz

kyomkrorn tae jab tei tae oy bong neak jrobach lolzzz
onjerng neak jrobach neng heuy dael bab noss hahaha
Paoun eng nis chlart men bong ot ban kit sman te paoun eng nak jro batch bong nak chhor merl ding ey bong sos lolzzzzzzz bong klatch nas bong ot hen tve ejung te......................

27Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:21 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:ourt kloun aeng chlat , tov dol srok khmer heuy rork propon min ban mouy phorng tha chlat hahahahaa

rok mech ban ber sot tae robos ke tang oss lolzzzzzzz

sour mouy nis bos ke sour mouy nos bos ke...... jeng ottt tov lolz..

douch kyom jeng nak tver arkrok jreunh nas min ngeay slab te...
real nov somnarng tov pass bors kei heuy min baek mok :D

baek mok ey........ khiev phneak min tornh bat phong...... bak tmenh oss 2 3 heuy na

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

28Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:21 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:ourt kloun aeng chlat , tov dol srok khmer heuy rork propon min ban mouy phorng tha chlat hahahahaa

rok mech ban ber sot tae robos ke tang oss lolzzzzzzz

sour mouy nis bos ke sour mouy nos bos ke...... jeng ottt tov lolz..

douch kyom jeng nak tver arkrok jreunh nas min ngeay slab te...
real nov somnarng tov pass bors kei heuy min baek mok :D

ber sen jea bek mok kyom enes jum seuch seuch seuch

lolz seuch som nas hor?

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

29Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:24 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:ourt kloun aeng chlat , tov dol srok khmer heuy rork propon min ban mouy phorng tha chlat hahahahaa

rok mech ban ber sot tae robos ke tang oss lolzzzzzzz

sour mouy nis bos ke sour mouy nos bos ke...... jeng ottt tov lolz..

douch kyom jeng nak tver arkrok jreunh nas min ngeay slab te...
real nov somnarng tov pass bors kei heuy min baek mok :D

ber sen jea bek mok kyom enes jum seuch seuch seuch

lolz seuch som nas hor?
Niyey min som mitch ber khern baek mok houy

30Monus Laor ning Monus Akrok Empty Re: Monus Laor ning Monus Akrok 22nd April 2009, 1:33 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

NiSaiySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:
NiSaiySnaeh wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:ourt kloun aeng chlat , tov dol srok khmer heuy rork propon min ban mouy phorng tha chlat hahahahaa

rok mech ban ber sot tae robos ke tang oss lolzzzzzzz

sour mouy nis bos ke sour mouy nos bos ke...... jeng ottt tov lolz..

douch kyom jeng nak tver arkrok jreunh nas min ngeay slab te...
real nov somnarng tov pass bors kei heuy min baek mok :D

ber sen jea bek mok kyom enes jum seuch seuch seuch

lolz seuch som nas hor?
Niyey min som mitch ber khern baek mok houy

lolzzzzzzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum