Reung Pit Mit Kjum 44939


Join the forum, it's quick and easy

Reung Pit Mit Kjum 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Reung Pit Mit Kjum

+8
sweet_lovely
KounDomreY
Ravy Patrick
Chompey
MjasSnaehSomnop
XtesanX
chvaksnae
Yumareach
12 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 1 of 4]

1Reung Pit Mit Kjum Empty Reung Pit Mit Kjum 26th August 2009, 2:25 pm

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

Mit kjum manak ban mork prab kjum pi reung pit robos ke muoy, heuy kjum kit tha reung nis kuor ter york mork dak oy LM member ban deung der, pruos vea tak torng neung reung snae tam chatting, pel ban deung reung nis heuy song khim nak tang os knea kuor kit pijarana mun neung mean snae chhlong den beb nis.

Samlanh kjum ban tov srolanh monus srey man der ke skol knea tam chat, heuy manak srey nus ke ros nov srok krao, heuy samlanh kjum ruos nov srok khmer. Samlanh kjum mean jet srolanh srey manak nus chhab douch pnek bon tol, niyay ruom ke teub ter skol knea tam chat prohel jea 2-3 kher, min del neung ban kheunh juob knea ptol phrong kor mean jet srolanh tov heuy. Tang pi samlanh kjum srolanh manak srey nus mork, ke min der tov der leng eh na te, tuos mean mit pheak hao yang na kor min tov der, keu ke nov angkuy ter muk computer heuy chatting jea muoy srey nus rol thgnai. Kjum deung tha thgnai khlas samlanh kjum tveu os kamlang pun na kor ke nov ter mork chat jea muoy srey manak nus der, heuy chat madorng madorng min tich jean 2 morng te, mean pel khlas rohout dol 4 morng kor mean, nis niyay ter pi morng krao pi tveu ka te, heuy ah pel kampong tveu ka neung kor chat jea muoy knea der. Ti bam phot, samlanh kjum ban trim ter khok jet, pruos manak srey nus kran ter york samlanh kjum tveu jea nak jum nuos pun nus, doy sar pel nus manak srey nus keu kampong ter khouch jet neung songsa ke, heuy knung jet srey nus keu nov mean songsa ke ro hout mork heuy der.

Kjum ban das teun samlanh kjum der pi reung nis, ter ke tha ke jeu jak nas tha manak srey nus kor srolanh ke der. Ter ey lov nis samlanh kjum ban mork vinh ter pheam morng sai, os song khim, kandoch kandeng.

Heuy... kjum anit samlanh kjum nas, ke min der tov jea jeung te, ke thlop ter sabay, rik reay.

Ter nis keu jea kam hos samlanh kjum der, pruos ke chhab dak jet leun pek.

Teu bang pa-oun yol tha yang mech der pi reung nis. Som juoy oy yol bol tich meu, kjum douch min sov pun te ah reung neung nus.

2Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 26th August 2009, 2:39 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

Sad niyey ot jenh te

http://www.khmermidi.com

3Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 26th August 2009, 2:56 pm

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

Hummm nis min man jear komhos avey nos teh ... nis mok pi ka srolanh ..
heuy som neak kom ket tha neak deal ke chol chet chat jear mouy yerng yerng ket tha ke srolanh yerng nos ke kroin teh roib arn yerng jear mitt rir ko ke yok yerng jear thneak teh ponnos na bart ....
heuy veal ko arch kert mean deal rerng sneah'ha online nos veal jear ka pit.. heuy veal arch chhean tov dol ka reab ka ko mean deal ...

PS:heuy mun ning yerng dak chet srolanh tov ler neary rir boros na mneak tearm royeak ka online ter yerng mean dirng tha ke jear neak na mok pi na heuy mean pdey mean propun heuy rir nov ???? yerng kour teh ket pi chom nouch mouy nis na bart...

:D lbeang sneah leang ban teh mneak lbeang mitt pheak leang ban roib 1000000 nbeak na bart :D

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

4Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 26th August 2009, 3:01 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

nov online sombey tae mitt la'or smos smak yeung min ngeay neng rork ban phang jos tomrorm snaeha teat ?
nov online knong mouy tngai kei arch joub neng monus jreun nas heuy chat neng monus jreun douch knea douch chnes knong chomnoum neak taing os kir taeng mean monus klas mean ka niyeay sdey jes long lorm .
jet monus mouy chomnous preab ban neng chong srol kir pel kjol bork tov na kir kei tou ton nov nong douch neak klas pel pas neng monus na somdey pa'aem kei kor long jet heuy tov pas neng neak na pserng teat kor long jet tov neak noss teat .

trov jam tha neak dael kei mean snaeha smos smak kei min ngeay neng tor toul snaeha yeung heuy kei vinh kor min ngeay pol peak srolanh mork dolyeung vinh dae .
neak mean snaeh smos kir kei brer pel velea steab stong jet robos knea tov vinh tov mork heuy brer pel skal pi jivit robos pourk kei ban chbas tha kei mork pi na jea monus yarng na krousa yarng mech .
ka dael skal pleam srolanh plet vea komror neng ban douch jet nas kir srolanh ban tae mouy chhav tae pon noss .

neak klas arng tae nov online kei min skal kir kei taeng york kdey srolanh robos neak dortey mork tver jea lbaeng . somrab kyom monus robeab neng kir jea monus komrouk nas .

paoun sak pdam tov pourk mak paoun tov tha knong lok neng mean srey jreun nas min men mean tae srey mnak nong tei . neang bork pras jet robos mitt paoun srey noss neang kmean tngai neng tor tourl ban snaeha smos tei . yeung tver bab jet kei tngai kroy mean neak pse,ng tver bab jet kei noss vinh . kei tha tver la'or ban la'or tver akrork ban akrork .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

5Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 26th August 2009, 4:00 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

hmm khyom min jer te tha avey dae sak niyey nos kir kroun tae jea labaeng mouy dae srey mneak hean niyey peak tha srolanh tov boros mneak nos.
man hery srolanh doch pnek bontol banh phang jenh jea peak srolanh dael boros mneak niyey tha nirk neng srolanh dol srey nos. leun pek hery somrap snae ha mouy ku nos, tous yarng na kor douy doch sak niyey tha dael angkuy chat roub moung nov konlaeng tver kar neng nov konlaeng pseng teat nos jea jreun khae tngai nos teuh sur tha srey mneak dae mit neak jout baeb nis kor kroun tae bouk pras jet dae srolanh pun neng te? khyom nov jam na setrey khmer srolanh boros tae mneak te mouy jivit nis kir trem trov nas. ke mean songsa hery kor baek knea nis jea reung tomada sorap jon boretes tae jeat jea khmer khyom deng chhbas tha phlech min barn hery kor min jong srolanh neak na teat dae. kor pun tae ber sen jea tngai mouy srey nos arch joub neng mit robos sak nov pel dael mit sak nos su troum tver avey krop yarng hery neng tver baeb nis roul tngai kir angkuy jam ke chat jea mouy hery ke min tha srey nos niyey avey kor nov tae hean su troum sdab hery jes yol jet neng loum lorng. sur tha srey mneak nos jea tmor rir barn jea mit sak niyey tha tuk ke trim jea la baeng nos? hmm kour kit madorng teat na, ber niyey tov monus srey arch neng mort reung tae jet tun man dae te? roveang kdey snae dael baek bak dae srey mneak nos tloup tae mean neng roveang mit sak aeng dae kour ouy ahnit dael khyom lerk pi haet phol moh niyey tang os nis, teuh sak nov kit tha srey nos jet nov tae reung min prom srolanh smos jom pous mit sak nos?

hm doch jea ah yuthithour nas dael monus bros ke mer sral jet neng peak tha srolanh dael setrey niyey tov ouy deng kloun. hmm sak ha sur tich jos na teuh mit sak neng tuk jet neng jer jet srey mneak nos dae rir te hery tloup tuk jet te? mej kor mit sak dach jet niyey peak tha avey tang pun marn trem jea kar bouk pras kohok tae pun neng te man te?

chhgol nas ber srey ke tha min srolanh monus bros kor khom tver yarng na kor douy tae barn peak tha srolanh jenh pi jet tver ei ber sen jea ke min tuk srey dael kloun srolanh dohdael. hery ber barn jea srey nos ke pol peak tha srolanh dae ber jea min tuk jet ke jos mej kor ah kat tae kloun aen tha ke tuk yerng kroun tae jea kreung kom doh ahrom. khyom kit tha ke min sahav dol tnak neng te. somtos ber kar niyey robos khyom min jol trojeak neak na, tae khyom prokan jet mouy nis tha monus neng min sahav doch srey khoch dae tuk boros jea labaeng nos te.
kroun tae ann topic nis kheung jous srey mneak nos dael monos bros dae kloun pol peak tha sroanh neng kompong tae mer jet hery min toun barn ei phong kor mean reung baeb nis teat teuh ke kit baeb na tov? nis kit rir tha avey konlorng mork kir trem tae peak tha online snae online khmean barn kar? somtos jos kir tha min man tang os nos te. som pi jarana madorng teat mon neng jet klang kheung ke rir orn jet neng ke hery der jenh baeb nis. monus khmean barn kar!

"kour kom mer ngeay jet pheak kdey min trov yoh dey bet bang kar pit"

http://www.khmermidi.com

6Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 26th August 2009, 8:36 pm

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

srolanh monus mneak min main jea kom'hos nos te,pon tai neak dail khos ker jea monus dail bork bras snaiha,brer bras monus dail ke khom srolanh oss pi chit york mork tver jea chhnoin somrab bomplech snai jas,jat tok neak thmey jea ka leng serch derm3 bomplech ka chheur chab.
Srey sak brab mith robos srey sak tov,thgai kroy mon nerng srolanh nor na mneak kom dak chit teung srong tov leur ke peik,trov svaing yol pi ke oy ban chreun jeang nis mon nerng somrech chit tha srolanh ke,hery chom pous monus srey baib nis kour tai chhob teak torng tor tov teat broser jeang. nhom khernh neak dail srolanh knea tam chat min dail klay jea kapit te,ban trem tai leng serch pon nos. nis kroin tai jea ka yol khenh robos chompey te. som oss yobol cha.
dance3 dane2

http://bradlinda.hi5.com

7Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 26th August 2009, 9:01 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

niss mork pi mit phak roboss bong bross chab bak chit srolanh neang chear jak tov leur ke pek. kyom som hov tha bong bross joss pipross aryuk bong kyom. :D
trov houey pel cheaung ban jol online chat niyeay lang chear mouy monoss chear chrean mean rom tha sabaj , tu sral. tve ouy chit mean arom tha chong te chat. butter beur bass chom nak del kloun srolanh vinh noss, rur kor niyeay chol chom noch del tve ouy kloun chol chit noss rit te chong chat min arch kan mouy thnaegi ban noss te.
cheng ban tha mit phak roboss bong mnak niss kir chol chomnot niss houey.
peak somdaei arch tve ouy monoss lorng chang chab rohass. doch mit bong he ott del kunh mork srey mnak neang te , but he mean chit srolanh bat tov hoey niss kir doch sar te he chab cheur tok chit ke pek.
bur srey noss bork teart noss yab brodoch.........lolzzzzzzzzz
kyom som bdam tov mit phak bong tha som kom ouy him pibak chit teart.
kit tha niss min men chear kour roboss keart te. bur chear kor , kor chear kour kam del. srey chrean nass leur den daei. nak niss lor , mean nak del lor leurss neang 10 dong teart. som ouy he klach chear monoss del mean chit reung peung vinh joss. sabaj chit neang rik reuy knong chear vit sneha mdong teart. arna kot he nov chnaj nass , min men chob treum te srey mnak neang noss te.
som oss jobol........

8Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 26th August 2009, 9:12 pm

Guest

Anonymous
Guest

Pros jea ku nerng srey. Nis jea chbab thomajeat. Pontae min men krob monous pros srey del joub knea nos sot tae jea ku nerng knea te. Joun kal arch jea mitt nerng knea. Joun kal arch jea sattrov nerng knea. Jea ku, jea mitt, jea sattrov. Ka tomneak tomnong tang 3 yang nis kos knea doy lek, tae kmean prom den beng jek chbas los te. Joun kal sattrov klai tov jea mitt, mitt klai tov jea snaeha, snaeha klai tov jea sattrov. Niyeay roum tov pipop monous popenh tov doy pheap vil vol. Pontae avey del arch kod somkol ban nos ker nisai monous nerng smaradey monous. Monous krob roop mean ka smos smak krob krob knea, kron tae komrit ney ka smos smak khos knea pon nos. Utheahor mouy: monous srey mneak smos smak nerng dai ku robos kloun klang nas, sombey tae niyeay jea mouy boros pseng teat kor min niyeay phong. Tae monous srey klas arch niyeay ban tae min arch pas dai jerng ban te. Monous srey klas arch pas dai ban, tae kom pas sma. etc... Jompous jomnoch nis, monous pros kor mean doch knea. Yang na minh ka bak jet srolanh neak na mneak nos, min men trem tae monous srey te del mean jet ton nos, tae monous pros kor arch jet ton dae. Neak klas jab pderm jet srolanh doy sa pheak somdey, klas doy sa somros, klas doy sa trop sombat, klas doy sa jariya sombat, klas doy sa pheap eaka.

Jompous panhaha mitt robos Sak vinh, kyom kit tha kmean neak khos heuy kor mean neak trov dae. Min arch bontos sattrey mneak nos ban te del tha neang vil tov rok songsa heuy tuk mitt robos Sak joul nos. Heuy kor min arch bontos mitt robos Sak dae del tha tuk jet sattrey mneak nos leun pek. Pheap jit snit, min tha somdey rir kai vika te, arch tak teanh jet monous ban. Pontae komrit ney jet reung rir ton robos monous mean khos knea. Neak klas arch bak srolanh doy sa somdey pa'em mouy math, tae neak klas kron tae kit tha mneak nos kour ouy jol jet pon nos. Jompous monous srey, pel monous pros mneak pol peak tha srolanh heuy, ~80% min padeseth. Tae kor min men mean ney tha knong ~80% nos tortoul yok monous pros nos te. Ker ke min padeseth doy sa ke min jong ouy monous pros mneak nos mean ka orn jet. Jompous monous pros vinh, ber monous srey min padeseth heuy, ker ke kit tha monous srey mneak nos yang hoch nas kor jol jet ke dae. Lathapol dor kour ouy klach bompot nos ker mneak jat tuk jea mitt, tae mneak teat jat tuk jea snaeha. Dol pel bek knea tov, jout knea tha sava. Komhos del mean nov jomnoch nis, kyom kit tha, mneak del kit tha jea snaeha min banh jak ouy ban chbas. Heuy mneak del kit tha jea mitt nos min banh jenh ouy ke derng tha kloun kron tae jat tuk ke jea mitt pon nos.

Sarub sech kdey tov, kyom yol tha min kour bontos sattrey mneak nos te jompous panhaha roveang neang nerng mitt robos Sak nos.

Pontae ber niyeay pi panhaha roveang neang nerng songsa neang vinh, kyom mean tousanak ptoy pi knea srolas. Pontae kyom ort niyeay la'or jeang, kom ouy kos topic... hehehehe

9Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 26th August 2009, 9:28 pm

Guest

Anonymous
Guest

XtesanX wrote: :D lbeang sneah leang ban teh mneak lbeang mitt pheak leang ban roib 1000000 nbeak na bart :D

good Mouy klea nis mean ney jreal jrov nas, pontae kyom jom tos bon tech trong tha "beang sneah leang ban teh mneak". Kyom vinh, kyom kit tha lbeng snaeha leng ban pi neak lol! Ber leng tae mneak eng jerng, leng jea mouy na ke tov Question lol

10Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 4:03 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Pel velea & kangea chea thnam dor laor bomphot somrab phayeabal chom ngeu bos mit sith eng.

Plov mouy dael min arch deu ban reu pel deu heuy neak khart bong chea yeung nus kou kom sark lbong ey (kmean ney te dael trov leas bong oy monus boak pras nus). Yeung arch kit tov plov 1 teat tha beu mit sith chrul chea srolanh ke klang beb nis heuy kou totoul yok ka chreus reus robos ke.

Chea merean, knhom som pdam tov mith sith tha mun dak chet srolanh monus manek kou thloeng therng & picharana oy ban mortchort. Tam royeak pel dael sith ban prab mok nis keu vea kley pek heuy somrab ka dak chet srolanh monus manek klang yang nis. Monus 2 neak dael srolanh knea pit prakot kou ches chouy kapea knea, yul pi tuk thureak knea ( beu 1 thngai 1 thngai kit tae pi chat rohot mean pel ena tov somrak & tveuka ngea rok si tov? lolzzzzzz)

Knhom choeu tha snaeha dael too fast beb nis min arch mean domlai ban u nus te! Monus 2 neak arch srolanh knea yang pit prakot ban nus min mern chea roeung thomada te vea pit chea trov ka pel velea deumbey seksa pi knea oy ban chreun. Knhom yul srob tam komnit bong Dane dael tha " trov jam tha neak dael kei mean snaeha smos smak
kei min ngeay neng tor toul snaeha yeung heuy kei vinh kor min ngeay
pol peak srolanh mork dolyeung vinh dae"

PS: sangkhim tha roeung nis min mern chea roeung robos sith kloun eng heuy klerng tveu chea roeung bos mit te na lol! niyeay leng te!

11Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 5:21 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love hmm pibak ning tou toul del ning na monus kompong ter dak jet srolanh douy smos houy ke ber jea bork prass jing kmean neak na ning arch tou toul yok ban nos te prous ke min ban kit tha ning mean reang akrok kert lerng jom poss ke,houy nark del tver bab jet ke noss kor jing der kour ter prab knear ouy ding phong tha tlub mean song sa jing toss jea tgain kroy beak knear kor vea min chher chab pek der houy trov ter tou toul skoil ka pit douch knear.nark del srolanh knear tam chat kom ror ning mean snaeha smos smak nas 10 ey min tan mean muy phong,prus tha min del khenh mok knear houy nov ma khang ma nark jing tver mix ning ding pi jet knear tov vinh tov mor noss,ber ke pit jea srolanh knear maen noss ke ning call mor yeung yeay knear houy trov ter mor joub mok knear tha ter arch tov mok ri kor chop trim ning,houy monus pross ning kor kour ter chop kit chop sork sao tov prous klun trov mean anakot veng chgav tor tov teat min maen krun ter reang jing bon douy klun tov tam vea noss te trov tou toul skoil ka pit love

http://sweetlovely.hi5.com

12Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 7:30 am

2405

2405
LK VIP
LK VIP

PPl usually touch this feeling when they just start communication.. Then they will realize themself what kind of feeling they have.. It's not always love, but it may be just a feeling of common things u both have. Later on, the conversation will be getting less and less when u find no more other common things between two of u. However, I agree with a statement "Love can exist everywhere in somehow."... and I hope the ones who promptly get in love and donot succeed will soon release from that pain. One more thing it is a better ending that she stopped in the period of 2 or 3 months..

13Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 9:56 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

rosehonn wrote:Sad niyey ot jenh te

Beu niyay min jenh kum niyay tov, min pibak neung trov kit phorng.

14Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 10:00 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

kannitha.k wrote:

PS: sangkhim tha roeung nis min mern chea roeung robos sith kloun eng heuy klerng tveu chea roeung bos mit te na lol! niyeay leng te!

Woooo.. Nitha mech ban niyay jeung tov vinh lol! Beu jea reung kjum men kjum dak chhmuos kjum morng oy ke deung. heheheh, thanks for comments.

15Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 10:04 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Pros jea ku nerng srey. Nis jea chbab thomajeat. Pontae min men krob monous pros srey del joub knea nos sot tae jea ku nerng knea te. Joun kal arch jea mitt nerng knea. Joun kal arch jea sattrov nerng knea. Jea ku, jea mitt, jea sattrov. Ka tomneak tomnong tang 3 yang nis kos knea doy lek, tae kmean prom den beng jek chbas los te. Joun kal sattrov klai tov jea mitt, mitt klai tov jea snaeha, snaeha klai tov jea sattrov. Niyeay roum tov pipop monous popenh tov doy pheap vil vol. Pontae avey del arch kod somkol ban nos ker nisai monous nerng smaradey monous. Monous krob roop mean ka smos smak krob krob knea, kron tae komrit ney ka smos smak khos knea pon nos. Utheahor mouy: monous srey mneak smos smak nerng dai ku robos kloun klang nas, sombey tae niyeay jea mouy boros pseng teat kor min niyeay phong. Tae monous srey klas arch niyeay ban tae min arch pas dai jerng ban te. Monous srey klas arch pas dai ban, tae kom pas sma. etc... Jompous jomnoch nis, monous pros kor mean doch knea. Yang na minh ka bak jet srolanh neak na mneak nos, min men trem tae monous srey te del mean jet ton nos, tae monous pros kor arch jet ton dae. Neak klas jab pderm jet srolanh doy sa pheak somdey, klas doy sa somros, klas doy sa trop sombat, klas doy sa jariya sombat, klas doy sa pheap eaka.

Jompous panhaha mitt robos Sak vinh, kyom kit tha kmean neak khos heuy kor mean neak trov dae. Min arch bontos sattrey mneak nos ban te del tha neang vil tov rok songsa heuy tuk mitt robos Sak joul nos. Heuy kor min arch bontos mitt robos Sak dae del tha tuk jet sattrey mneak nos leun pek. Pheap jit snit, min tha somdey rir kai vika te, arch tak teanh jet monous ban. Pontae komrit ney jet reung rir ton robos monous mean khos knea. Neak klas arch bak srolanh doy sa somdey pa'em mouy math, tae neak klas kron tae kit tha mneak nos kour ouy jol jet pon nos. Jompous monous srey, pel monous pros mneak pol peak tha srolanh heuy, ~80% min padeseth. Tae kor min men mean ney tha knong ~80% nos tortoul yok monous pros nos te. Ker ke min padeseth doy sa ke min jong ouy monous pros mneak nos mean ka orn jet. Jompous monous pros vinh, ber monous srey min padeseth heuy, ker ke kit tha monous srey mneak nos yang hoch nas kor jol jet ke dae. Lathapol dor kour ouy klach bompot nos ker mneak jat tuk jea mitt, tae mneak teat jat tuk jea snaeha. Dol pel bek knea tov, jout knea tha sava. Komhos del mean nov jomnoch nis, kyom kit tha, mneak del kit tha jea snaeha min banh jak ouy ban chbas. Heuy mneak del kit tha jea mitt nos min banh jenh ouy ke derng tha kloun kron tae jat tuk ke jea mitt pon nos.

Sarub sech kdey tov, kyom yol tha min kour bontos sattrey mneak nos te jompous panhaha roveang neang nerng mitt robos Sak nos.

Pontae ber niyeay pi panhaha roveang neang nerng songsa neang vinh, kyom mean tousanak ptoy pi knea srolas. Pontae kyom ort niyeay la'or jeang, kom ouy kos topic... hehehehe

Thanks samlanh for your comments. Knea meul leung jorng thlak phnek tov heuy. Samlanh niyay trov, satrie nus keu ke min khus pit mean. Juon ka pel vealea der ke kampong ter pibak jet, heuy mean avey der mork luong lorm ke, jeung ke kor mean arom la-or jea muoy samlanh kjum, ter arom nus keu mean ter royak pel khley pun nus. Knea niyay jeung trov te samlanh Hydro Question hehheheheh

16Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 10:07 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

sweet_lovely wrote:love hmm pibak ning tou toul del ning na monus kompong ter dak jet srolanh douy smos houy ke ber jea bork prass jing kmean neak na ning arch tou toul yok ban nos te prous ke min ban kit tha ning mean reang akrok kert lerng jom poss ke,houy nark del tver bab jet ke noss kor jing der kour ter prab knear ouy ding phong tha tlub mean song sa jing toss jea tgain kroy beak knear kor vea min chher chab pek der houy trov ter tou toul skoil ka pit douch knear.nark del srolanh knear tam chat kom ror ning mean snaeha smos smak nas 10 ey min tan mean muy phong,prus tha min del khenh mok knear houy nov ma khang ma nark jing tver mix ning ding pi jet knear tov vinh tov mor noss,ber ke pit jea srolanh knear maen noss ke ning call mor yeung yeay knear houy trov ter mor joub mok knear tha ter arch tov mok ri kor chop trim ning,houy monus pross ning kor kour ter chop kit chop sork sao tov prous klun trov mean anakot veng chgav tor tov teat min maen krun ter reang jing bon douy klun tov tam vea noss te trov tou toul skoil ka pit love

Orkun der ban jol ruom yol bol. Kjum neung york yobol nak tang os knea tov niyay prab samlanh kjum manak nus. Thanks

17Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 10:09 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:srolanh monus mneak min main jea kom'hos nos te,pon tai neak dail khos ker jea monus dail bork bras snaiha,brer bras monus dail ke khom srolanh oss pi chit york mork tver jea chhnoin somrab bomplech snai jas,jat tok neak thmey jea ka leng serch derm3 bomplech ka chheur chab.
Srey sak brab mith robos srey sak tov,thgai kroy mon nerng srolanh nor na mneak kom dak chit teung srong tov leur ke peik,trov svaing yol pi ke oy ban chreun jeang nis mon nerng somrech chit tha srolanh ke,hery chom pous monus srey baib nis kour tai chhob teak torng tor tov teat broser jeang. nhom khernh neak dail srolanh knea tam chat min dail klay jea kapit te,ban trem tai leng serch pon nos. nis kroin tai jea ka yol khenh robos chompey te. som oss yobol cha.
dance3 dane2

Hmmm... meul tov paoun srey douch jea mean bort pisout khlang nas teu am pi reung neung. hehehehe. Thanks for ur comment.

18Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 10:09 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:nov online sombey tae mitt la'or smos smak yeung min ngeay neng rork ban phang jos tomrorm snaeha teat ?
nov online knong mouy tngai kei arch joub neng monus jreun nas heuy chat neng monus jreun douch knea douch chnes knong chomnoum neak taing os kir taeng mean monus klas mean ka niyeay sdey jes long lorm .
jet monus mouy chomnous preab ban neng chong srol kir pel kjol bork tov na kir kei tou ton nov nong douch neak klas pel pas neng monus na somdey pa'aem kei kor long jet heuy tov pas neng neak na pserng teat kor long jet tov neak noss teat .

trov jam tha neak dael kei mean snaeha smos smak kei min ngeay neng tor toul snaeha yeung heuy kei vinh kor min ngeay pol peak srolanh mork dolyeung vinh dae .
neak mean snaeh smos kir kei brer pel velea steab stong jet robos knea tov vinh tov mork heuy brer pel skal pi jivit robos pourk kei ban chbas tha kei mork pi na jea monus yarng na krousa yarng mech .
ka dael skal pleam srolanh plet vea komror neng ban douch jet nas kir srolanh ban tae mouy chhav tae pon noss .

neak klas arng tae nov online kei min skal kir kei taeng york kdey srolanh robos neak dortey mork tver jea lbaeng . somrab kyom monus robeab neng kir jea monus komrouk nas .

paoun sak pdam tov pourk mak paoun tov tha knong lok neng mean srey jreun nas min men mean tae srey mnak nong tei . neang bork pras jet robos mitt paoun srey noss neang kmean tngai neng tor tourl ban snaeha smos tei . yeung tver bab jet kei tngai kroy mean neak pse,ng tver bab jet kei noss vinh . kei tha tver la'or ban la'or tver akrork ban akrork .

Orkun bang srey der nam juoy banh jenh yol bol. Kjum ning tov niyay jea muoy samlanh kjum am pi reung nis madorng tiet. Thanks

19Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 10:13 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

rosehonn wrote:
hmm khyom min jer te tha avey dae sak niyey nos kir kroun tae jea labaeng mouy dae srey mneak hean niyey peak tha srolanh tov boros mneak nos.
man hery srolanh doch pnek bontol banh phang jenh jea peak srolanh dael boros mneak niyey tha nirk neng srolanh dol srey nos. leun pek hery somrap snae ha mouy ku nos, tous yarng na kor douy doch sak niyey tha dael angkuy chat roub moung nov konlaeng tver kar neng nov konlaeng pseng teat nos jea jreun khae tngai nos teuh sur tha srey mneak dae mit neak jout baeb nis kor kroun tae bouk pras jet dae srolanh pun neng te? khyom nov jam na setrey khmer srolanh boros tae mneak te mouy jivit nis kir trem trov nas. ke mean songsa hery kor baek knea nis jea reung tomada sorap jon boretes tae jeat jea khmer khyom deng chhbas tha phlech min barn hery kor min jong srolanh neak na teat dae. kor pun tae ber sen jea tngai mouy srey nos arch joub neng mit robos sak nov pel dael mit sak nos su troum tver avey krop yarng hery neng tver baeb nis roul tngai kir angkuy jam ke chat jea mouy hery ke min tha srey nos niyey avey kor nov tae hean su troum sdab hery jes yol jet neng loum lorng. sur tha srey mneak nos jea tmor rir barn jea mit sak niyey tha tuk ke trim jea la baeng nos? hmm kour kit madorng teat na, ber niyey tov monus srey arch neng mort reung tae jet tun man dae te? roveang kdey snae dael baek bak dae srey mneak nos tloup tae mean neng roveang mit sak aeng dae kour ouy ahnit dael khyom lerk pi haet phol moh niyey tang os nis, teuh sak nov kit tha srey nos jet nov tae reung min prom srolanh smos jom pous mit sak nos?

hm doch jea ah yuthithour nas dael monus bros ke mer sral jet neng peak tha srolanh dael setrey niyey tov ouy deng kloun. hmm sak ha sur tich jos na teuh mit sak neng tuk jet neng jer jet srey mneak nos dae rir te hery tloup tuk jet te? mej kor mit sak dach jet niyey peak tha avey tang pun marn trem jea kar bouk pras kohok tae pun neng te man te?

chhgol nas ber srey ke tha min srolanh monus bros kor khom tver yarng na kor douy tae barn peak tha srolanh jenh pi jet tver ei ber sen jea ke min tuk srey dael kloun srolanh dohdael. hery ber barn jea srey nos ke pol peak tha srolanh dae ber jea min tuk jet ke jos mej kor ah kat tae kloun aen tha ke tuk yerng kroun tae jea kreung kom doh ahrom. khyom kit tha ke min sahav dol tnak neng te. somtos ber kar niyey robos khyom min jol trojeak neak na, tae khyom prokan jet mouy nis tha monus neng min sahav doch srey khoch dae tuk boros jea labaeng nos te.
kroun tae ann topic nis kheung jous srey mneak nos dael monos bros dae kloun pol peak tha sroanh neng kompong tae mer jet hery min toun barn ei phong kor mean reung baeb nis teat teuh ke kit baeb na tov? nis kit rir tha avey konlorng mork kir trem tae peak tha online snae online khmean barn kar? somtos jos kir tha min man tang os nos te. som pi jarana madorng teat mon neng jet klang kheung ke rir orn jet neng ke hery der jenh baeb nis. monus khmean barn kar!

"kour kom mer ngeay jet pheak kdey min trov yoh dey bet bang kar pit"



Thanks for the comment. Kjum min hean mean yol bol avey tov leu comment robors Rose te.

20Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 10:31 am

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

ok ber jeng bye bye

http://www.khmermidi.com

21Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 11:05 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

surpris veng yang nis, kom thar leuy mean pel joul ruorm yobol som3 tar pel arn kor ot de.

te jamm tah "sneha snehai, jear tuor chorng'rai, bom'planh trorm pyear, juok chit dit daiy, khouch chit et ar'sar, norm oiy ar'tmar ab keh arb yuos."

22Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 11:44 am

sreyneang1984

sreyneang1984
LK Member
LK Member

khnom som banjenh yobol tich ja...tam pit tov reoung nis min tha tam online rir ptorl te kir arch kert mean krob pel. samkhan nov ler mnus yerng te. krorn ta tha nov online pheak jreon ke chat tuk tha jea ka mok kamsan, eh nak klas kit tha bork bras ke leng pros ang tha mer khnea min khernh, min skol, nak klas kor ke trim trov smors trorng, ning arch dol reab ka teat phorng....douch chnes som oy nak taing ors knea kit picharana oy ban dit dorl mun ning samrach avey mouy, hoey som oy mit taing ors nov tinis samdaeng pheap smors trorng ber jang rorb arn mit oy ban jreon, douch BOng Srey Dane ban lerk Top 1 tngia mun rouch hoey,,,som nak taing ors knea, kom kit leng serch ning knea tver ey, reoung plov jet ber robous heoy min ngeay jea te. kir vea chhir klaing nas...som oy mit taing ors samdaeng ka smors trorng ning Pheap tortoul khos trov. hean tha hean tver hean tortoul khos trov nov avey dae jea torngver robos kloun...

khnom mean samnoumpor ta punning te, orkun nak taing ors knea, ber tors khos ey som atthjeasrai.

23Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 1:21 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

sreyneang1984 wrote:khnom som banjenh yobol tich ja...tam pit tov reoung nis min tha tam online rir ptorl te kir arch kert mean krob pel. samkhan nov ler mnus yerng te. krorn ta tha nov online pheak jreon ke chat tuk tha jea ka mok kamsan, eh nak klas kit tha bork bras ke leng pros ang tha mer khnea min khernh, min skol, nak klas kor ke trim trov smors trorng, ning arch dol reab ka teat phorng....douch chnes som oy nak taing ors knea kit picharana oy ban dit dorl mun ning samrach avey mouy, hoey som oy mit taing ors nov tinis samdaeng pheap smors trorng ber jang rorb arn mit oy ban jreon, douch BOng Srey Dane ban lerk Top 1 tngia mun rouch hoey,,,som nak taing ors knea, kom kit leng serch ning knea tver ey, reoung plov jet ber robous heoy min ngeay jea te. kir vea chhir klaing nas...som oy mit taing ors samdaeng ka smors trorng ning Pheap tortoul khos trov. hean tha hean tver hean tortoul khos trov nov avey dae jea torngver robos kloun...

khnom mean samnoumpor ta punning te, orkun nak taing ors knea, ber tors khos ey som atthjeasrai.
paoun srey euy monus pheak tech nas del kei smos trang nov knong online . somrab monusmouy chomnous kir kei york online jea konlaeng konsan bork pras jet kei . heuy bong kor tlob lir ptorl neng trojeak kei niyeay onjerng dae .

somrab bong online rir real kir douch knea prous neak dael leng online kor jea monus mean jet mean besdoung neng mean ka chhir jab dae .
Tae bong kit tha neak dael joljet bork pras jet kei neng mean pheap min smos trang nov knong online kir nov krov kor kei jea monus robeab neng dae krorn tha nov krov kei min hean tver but jet kei kir onjerng . bong tha monus kei la'or trermtrov kir tov dol na nov online or real kei nov tae la'or rohout neng

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

24Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 2:36 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

somtos bart kyom kron tae Skim tua sech'kdei robos topic men barn arn ouy lom et te

tae la mom chab chom noch barn bart

tae som jun jea yobol tha...ma nos ar'krok online ...or offline kor ar'krok doch knia neng

ma nos la or tuas online rir offline kor nov tae la or

ber nov tae leng pek sbaek mok dak knia... chol chet ka hok knia jeng
nov tae jeng
manos la or neng ma nos ar'krok via chol knia men barn doch tirk neng preing

som mar kon'laeng tov som ouy neak chol mor lk jia ma nos yarng hoch nas mean sel'la'thor rir kon'na'thor mool'la'than robos ma nos ..ber mor bom'norng ar'krok kom chol mor ei

25Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 2:43 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

oh oh jeng nhom mean silathour te jah? ach roub tha jea monus laor dae te? chhgol nas nis kloun

http://www.khmermidi.com

26Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 3:03 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

chos pi na tov deng tha kloun mean rir men mean....
dombong sur kluan aeng sen tov tha mean rir men mean bart
ber tarm initial analysis robos kyom ...
kyom tha kolab ot bonlar rir pirs ei te
ouy kolab bontor omper la or robos kluan tor teat tov...
ber deng tha men mean sel'la'thor dak mei phai tov

kom mor sarng barb lol! barb online oy phol lern nas nar pruas jis missile mor

27Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 3:49 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

lol. ok jeng rot hery

http://www.khmermidi.com

28Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 10:17 pm

Guest

Anonymous
Guest

sithisak wrote:
kannitha.k wrote:

PS: sangkhim tha roeung nis min mern chea roeung robos sith kloun eng heuy klerng tveu chea roeung bos mit te na lol! niyeay leng te!

Woooo.. Nitha mech ban niyay jeung tov vinh lol! Beu jea reung kjum men kjum dak chhmuos kjum morng oy ke deung. heheheh, thanks for comments.
Jom reoung bos Sak men hor :?:Heuy sattrey nerng jea na ke ? Knea doch jea jong derng dol heuy neak lol!

29Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 27th August 2009, 10:49 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Lovekhmer2009 wrote:somtos bart kyom kron tae Skim tua sech'kdei robos topic men barn arn ouy lom et te

tae la mom chab chom noch barn bart

tae som jun jea yobol tha...ma nos ar'krok online ...or offline kor ar'krok doch knia neng

ma nos la or tuas online rir offline kor nov tae la or

ber nov tae leng pek sbaek mok dak knia... chol chet ka hok knia jeng
nov tae jeng
manos la or neng ma nos ar'krok via chol knia men barn doch tirk neng preing

som mar kon'laeng tov som ouy neak chol mor lk jia ma nos yarng hoch nas mean sel'la'thor rir kon'na'thor mool'la'than robos ma nos ..ber mor bom'norng ar'krok kom chol mor ei
wowww tony tngai nis kach mles paoun pros
skal paoun yu heuy min del keunh paoun kach onjerng :P , bong douch jang kach tam paoun dae

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

30Reung Pit Mit Kjum Empty Re: Reung Pit Mit Kjum 28th August 2009, 2:50 am

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

haha prohael tloup mean vibat plov jet deng barn kach jeng

http://www.khmermidi.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum