Peak bondao thmey thmey mork teat heuy bart - Page 4 44939


Join the forum, it's quick and easy

Peak bondao thmey thmey mork teat heuy bart - Page 4 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Peak bondao thmey thmey mork teat heuy bart

+12
lovelykitty
LK_Lover
kiey
Arch Ko
2405
cyberspacekh
Jettra
ReaLKhmeR
chvaksnae
KounDomreY
Lamour
khemandy
16 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Go down  Message [Page 4 of 4]

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

ber kmouy min yol trong na prap kyom pong ter Ti punman?   kyom ning ponyol prap
 kyom som orkun dael ban chhleuy ning peak bondao kyom. kyom som chheuy prap jus kir min trov 
te.    jomleuy dael troy nus kir,    ARYUK ning CHIVIT. mouy hav chi .  chi  kir CHIVIT  pi hav ar kir ARYUK.aryukchivit

NySai

avatar
Administrator
Administrator

kiey wrote:ber kmouy min yol trong na prap kyom pong ter Ti punman?   kyom ning ponyol prap
 kyom som orkun dael ban chhleuy ning peak bondao kyom. kyom som chheuy prap jus kir min trov 
te.    jomleuy dael troy nus kir,    ARYUK ning CHIVIT. mouy hav chi .  chi  kir CHIVIT  pi hav ar kir ARYUK.aryukchivit
Tarm pit tov jomleuy kyom kor arch tha trov kor ban daer:p Razz

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

jomleuy  dael khmouy  srey chhleuy  kor trov  m'yarng daer  .kyom som oy pintokk kir GRADE{B} 
jomleuy  robos kyom kir mean nov ning  seavpov peak bondao pi borann mork  douch'chhness kyom
min arch tha joleuy khmouy trov 100% te.    kyom som sorser khmouy srey dael mean jet jong leng
peak bondao khmer yerng. kyom min jong oy bat bong te .douch'chhness kyom kom  pro'maer pro'mol
jong krong  sorse nov ler WEBSIDE  LK.nis dermey oy yukveakjun jom'noin kraoy dueng lir ro hot tor tov
 kyom kor som orkun jom pos preymit taing oss dael mean jet ann peak bondao ro'bos kyom.
 jom naek jomleuy kyom som leak tokk sinn. pi pros kyom tha mean preymit arch  chhleuy trov.
pun'taer trov prer pel yoo dermbey kit. 
       kyom som joomreab lear     joonpo  som oy ban jourb taer sach'kdey sok kroup kroup khnear kom bey khleang khleat leuy . Peak bondao thmey thmey mork teat heuy bart - Page 4 346235

kiey

kiey
Senior Member
Senior Member

lovekhmerបកប្រែថាស្រឡាញ់ខ្មែរ-ប្រិយ៍មិត្រជួយថែជាតិខេមរា
ពាក្យបណ្ដៅខ្មែរកេរ្ដ៍ពីដូនតា-ជួយថែរក្សាអោយគង់វង់។
វប្បធម៌រលត់ជាតិរលាយ-យើងខំវិចស្ពាយទុកអោយគង់
កុំអោយអក្សរសាសន៍ខ្មែរលិចលង់-ត្រូវជួយទ្រទ្រង់អោយថ្កើងថ្កាន។
មិនថាចាស់ៗឬក៏ក្មេង-មេតាចូលលេងកែកំសាន្ត
ពាក្យបណ្ដៅខ្មែរពីបុរាណ-ប្រុសស្រីគ្រប់ប្រាណបានសប្បាយ។
សង្ឃឹមប្រីយ៍មិត្រចូលចិត្តអាន-គ្រប់លំនៅឋានជិតឬឆ្ងាយ
អានហើយអានទៀតឥតនឿយណាយ-ខ្ញុំសូមលំអោនកាយជំរាបលា។Peak bondao thmey thmey mork teat heuy bart - Page 4 Music

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum