Doung Chan Domnang Chet Knhom 44939


Join the forum, it's quick and easy

Doung Chan Domnang Chet Knhom 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Doung Chan Domnang Chet Knhom

4 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Doung Chan Domnang Chet Knhom 23rd November 2009, 10:57 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Chum reap sou preyamit nov tompor komnap jea ti metrey :P
Nis jea leuk ti 1 heuy dael knhom taeng komnap. Beu mean tois khos som meta athyea srai & jouy nae nom phong bart....

Som joon komnap DOUNG CHAN DOMNANG CHET KNHOM

Doung chan la'or pit domnang chet knhom
Pheak neak srortun hak et mean mong
Tae knong chet pet chhir psa konlong
Prus chngay noun la'ong chngay hous nisai.

Min deng thngai na ream ra bong euy
Teub yeung ban sbeuy pi tuk chongrai
Srolanh knea smos bae chea et ney
Prus kam ab'prey tam mok bom baek.

Oun deng tha bong kmean chomreus leuy
Teub sros tran treuy bong'khom chet chaek
Phub snaeh la'or la'as klay chea bomnaek
Oy yeung tek phnek rong cham reang kloun.

Peak tha rong cham saen yu pek krai
Prus yeung mor mei nek knea steur soun
Mean tae chan te deng chet bong oun
Chan keu jea kboun jomlong chet snaeh.

Oun ngeuy meul chan knong pel reatrey
Dung chet sromai tov chngay mles te
Lon'long lon'loch tam raksmei khae
Teu sros meas me keng heuy reu nov?

Loung chet kloun aeng kraeng ban srak sran
Tha tus kleat pran proit chngay peal pov
Besdong snae pet oun neng chhoam chlaov
Smak smos thet nov kroam chan tae mouy.

2Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 23rd November 2009, 11:21 am

Guest

Anonymous
Guest

Jom, eng hear terk pnaek lech pteas nak srok ors ah lov heuy.... nitha euy nitha. Heuy rean nov sala na ban veaja pa'em mes. Song sai tov rean nham skor mhong nerng hehe...

Jam yok took mok derk phong. Terk pnaek ho tov jea moha sako bat heuy minh nos. :P

koot poem buddy Doung Chan Domnang Chet Knhom 604400

3Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 23rd November 2009, 11:59 am

cyberspacekh

cyberspacekh
LK VIP
LK VIP

jumnor veayor phay phat kaya,
nirk sross jiva knong pel sayorn,
knong jet alai lerk dai bae born,
bong nov kouy korn jan pel reatrey.

krolek kherng jan nirk sross pongnea,
doung jet komprea nirk dol sross srey,
pel jan bon pleu knong pel reatrey,
te haet avey jet kgnom gno gnet.

beu duong jantrea ach jouy knhom ban,
prab tov kolayan ompy doung jet,
tha bong nirk oun besdoung smoss pet,
trov tveu doch mdech veasna dom rov .

beu bong jea jab mean slap teang ku,
bong men nov yu heur skat rok pov,
toss upasak mean kmang satrov,
tor su krop plov tov rok oun pleam.

http://www.4khmers.blogspot.com

4Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 23rd November 2009, 1:27 pm

Kea

Kea
Senior Member
Senior Member

Niss pit jea lerk ti mouy heuy dael sor'se komnap maen rir?? it is nicely written..orkun dael ban share..=)..keep up the good work..Very Happy

https://www.facebook.com/KEA4BONG?ref=profile

5Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 2:24 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Jom, eng hear terk pnaek lech pteas nak srok ors ah lov heuy.... nitha euy nitha. Heuy rean nov sala na ban veaja pa'em mes. Song sai tov rean nham skor mhong nerng hehe...

Jam yok took mok derk phong. Terk pnaek ho tov jea moha sako bat heuy minh nos. :P

koot poem buddy Doung Chan Domnang Chet Knhom 604400

Orkun dael ban jol mok an komnap knea na buddy!

Hahahah slab heuy knea taeng komnap madong kor tveu oy ta nis hear tek moit kaklak tov heuy... ohhhh jalom hear tek phnek te!

Knea rean tam mit pheak nov lk nis te ot tov rean na far te :P

Orkun nak tang os knea dael ban post komnap oy knhom rean sot tam hola

6Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 2:29 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

cyberspacekh wrote:jumnor veayor phay phat kaya,
nirk sross jiva knong pel sayorn,
knong jet alai lerk dai bae born,
bong nov kouy korn jan pel reatrey.

krolek kherng jan nirk sross pongnea,
doung jet komprea nirk dol sross srey,
pel jan bon pleu knong pel reatrey,
te haet avey jet kgnom gno gnet.

beu duong jantrea ach jouy knhom ban,
prab tov kolayan ompy doung jet,
tha bong nirk oun besdoung smoss pet,
trov tveu doch mdech veasna dom rov .

beu bong jea jab mean slap teang ku,
bong men nov yu heur skat rok pov,
toss upasak mean kmang satrov,
tor su krop plov tov rok oun pleam.

Orkun ta svet dael ban taeng komnap nis chleuy torb. Mech dae komnap knea mean khos chong choun ey klas? chouy kae domrov phong. Khom meul komnap ke & kboun taeng teat tomroib taeng ban pon nis :P

7Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 2:31 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Kea wrote:Niss pit jea lerk ti mouy heuy dael sor'se komnap maen rir?? it is nicely written..orkun dael ban share..=)..keep up the good work..Very Happy

Yes, knhom min kohok te. Nis jea leuk ti 1 dae knhom taeng ban pon nis. Leuk mun thloib taeng leng ban trim 1 labas ponos. Orkun dael ban jol mok an & pdol komlang jet hola
I'll keep trying....

8Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 2:40 am

cyberspacekh

cyberspacekh
LK VIP
LK VIP

luch yor poss ke mor sos tha teng kloun eng. haha.........
tha leng te, ter beu mane kor Cyber ott deng dael.

Doung Chan Domnang Chet Knhom 541875

kroin beu kom preung bontor teat anakot veng cha gnay. jam hat vijeakon klang heuy ach teng ban pleam pleam jam post J knea tam leakanak vapator komnarp.
J komnap pleam trov chlaoy torp venh pleam pleam torn kdao kdao.

Doung Chan Domnang Chet Knhom 103761

http://www.4khmers.blogspot.com

9Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 3:12 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Jom khom taeng jong jet roy mor tha aeng luch ke la mech nis? hav to sbot ahlov neng!

Heuy deng kal ban vijeakun dol kompul te? beu teub rean ban ma ngai neng. Ta svet aeng jam 10 - 20 chnam teat sin tov na :P

10Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 4:07 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

jom nirk min dole. nirk min dole sos......... Tha domrey jet rerng douch Daek jes sorse komnap dae............................. Prohael songsa mok douch MOON heuy merl tov lolzzzzzzzzz

ban merl moon nirk songsa lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

11Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 4:15 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:jom nirk min dole. nirk min dole sos......... Tha domrey jet rerng douch Daek jes sorse komnap dae............................. Prohael songsa mok douch MOON heuy merl tov lolzzzzzzzzz

ban merl moon nirk songsa lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jom dael yok ey mor vois hor ban deng tha jet domrey reung doch daek?
Ban songsa muk doch MOON louy os stes mong min ngeay rok ban te dead dead dead dead dead

12Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 4:18 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:jom nirk min dole. nirk min dole sos......... Tha domrey jet rerng douch Daek jes sorse komnap dae............................. Prohael songsa mok douch MOON heuy merl tov lolzzzzzzzzz

ban merl moon nirk songsa lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jom dael yok ey mor vois hor ban deng tha jet domrey reung doch daek?
Ban songsa muk doch MOON louy os stes mong min ngeay rok ban te dead dead dead dead dead

min ngeay rok te........ prous vea kmean neng naaaaaaaaaaaaaaa

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

13Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 4:20 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:jom nirk min dole. nirk min dole sos......... Tha domrey jet rerng douch Daek jes sorse komnap dae............................. Prohael songsa mok douch MOON heuy merl tov lolzzzzzzzzz

ban merl moon nirk songsa lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jom dael yok ey mor vois hor ban deng tha jet domrey reung doch daek?
Ban songsa muk doch MOON louy os stes mong min ngeay rok ban te dead dead dead dead dead

min ngeay rok te........ prous vea kmean neng naaaaaaaaaaaaaaa

Yeay ot mech? beu ke rok ban heuy neng. Ta map neng yab rok ot ban lolzzzz

14Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 4:58 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:jom nirk min dole. nirk min dole sos......... Tha domrey jet rerng douch Daek jes sorse komnap dae............................. Prohael songsa mok douch MOON heuy merl tov lolzzzzzzzzz

ban merl moon nirk songsa lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jom dael yok ey mor vois hor ban deng tha jet domrey reung doch daek?
Ban songsa muk doch MOON louy os stes mong min ngeay rok ban te dead dead dead dead dead

min ngeay rok te........ prous vea kmean neng naaaaaaaaaaaaaaa

Yeay ot mech? beu ke rok ban heuy neng. Ta map neng yab rok ot ban lolzzzz

yahiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Bros RK min dael YAB te........ Srey te Dael YAB nous lolzzzzzzzzzzzzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

15Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 5:09 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:jom nirk min dole. nirk min dole sos......... Tha domrey jet rerng douch Daek jes sorse komnap dae............................. Prohael songsa mok douch MOON heuy merl tov lolzzzzzzzzz

ban merl moon nirk songsa lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jom dael yok ey mor vois hor ban deng tha jet domrey reung doch daek?
Ban songsa muk doch MOON louy os stes mong min ngeay rok ban te dead dead dead dead dead

min ngeay rok te........ prous vea kmean neng naaaaaaaaaaaaaaa

Yeay ot mech? beu ke rok ban heuy neng. Ta map neng yab rok ot ban lolzzzz

yahiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Bros RK min dael YAB te........ Srey te Dael YAB nous lolzzzzzzzzzzzzzz

Na ke min deng te tae ta map RK beu ot YAB rok ban u heuy lean ondat

16Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 5:13 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:jom nirk min dole. nirk min dole sos......... Tha domrey jet rerng douch Daek jes sorse komnap dae............................. Prohael songsa mok douch MOON heuy merl tov lolzzzzzzzzz

ban merl moon nirk songsa lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jom dael yok ey mor vois hor ban deng tha jet domrey reung doch daek?
Ban songsa muk doch MOON louy os stes mong min ngeay rok ban te dead dead dead dead dead

min ngeay rok te........ prous vea kmean neng naaaaaaaaaaaaaaa

Yeay ot mech? beu ke rok ban heuy neng. Ta map neng yab rok ot ban lolzzzz

yahiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Bros RK min dael YAB te........ Srey te Dael YAB nous lolzzzzzzzzzzzzzz

Na ke min deng te tae ta map RK beu ot YAB rok ban u heuy lean ondat

mor pi sroul rok neng heuy ban i min rok.......... yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii domrey nis. ber nov srok i hor u jet roy tang pi u nor..........

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

17Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 5:22 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
mor pi sroul rok neng heuy ban i min rok.......... yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii domrey nis. ber nov srok i hor u jet roy tang pi u nor..........

Beu tha rok ot ban kor tha tov bach mor tha min rok ey nus te ta map euy..........

Jom yeay doch domrey ot jes tor dai vinh la mech te? uuuuuuuuuuuuuuuu ta hean mor srok i vinh tuk sach mong vaiy

18Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 5:26 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
mor pi sroul rok neng heuy ban i min rok.......... yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii domrey nis. ber nov srok i hor u jet roy tang pi u nor..........

Beu tha rok ot ban kor tha tov bach mor tha min rok ey nus te ta map euy..........

Jom yeay doch domrey ot jes tor dai vinh la mech te? uuuuuuuuuuuuuuuu ta hean mor srok i vinh tuk sach mong vaiy

Yahiiiiiiiiiiiiii tov srok u tver ey tov........ i tov srok i vinh in Battambong louy jeang...

Ke tov kor ke min prab domrey ang dae........ nom SOY me te........

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

19Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 6:16 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
mor pi sroul rok neng heuy ban i min rok.......... yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii domrey nis. ber nov srok i hor u jet roy tang pi u nor..........

Beu tha rok ot ban kor tha tov bach mor tha min rok ey nus te ta map euy..........

Jom yeay doch domrey ot jes tor dai vinh la mech te? uuuuuuuuuuuuuuuu ta hean mor srok i vinh tuk sach mong vaiy

Yahiiiiiiiiiiiiii tov srok u tver ey tov........ i tov srok i vinh in Battambong louy jeang...

Ke tov kor ke min prab domrey ang dae........ nom SOY me te........

Jom yeay mech jeng srok I keu srok Khmer. Uuuuuuuuuuuu ta hean mor srok Khmer deng ta por muk heuy vaiy

20Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 6:21 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
mor pi sroul rok neng heuy ban i min rok.......... yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii domrey nis. ber nov srok i hor u jet roy tang pi u nor..........

Beu tha rok ot ban kor tha tov bach mor tha min rok ey nus te ta map euy..........

Jom yeay doch domrey ot jes tor dai vinh la mech te? uuuuuuuuuuuuuuuu ta hean mor srok i vinh tuk sach mong vaiy

Yahiiiiiiiiiiiiii tov srok u tver ey tov........ i tov srok i vinh in Battambong louy jeang...

Ke tov kor ke min prab domrey ang dae........ nom SOY me te........

Jom yeay mech jeng srok I keu srok Khmer. Uuuuuuuuuuuu ta hean mor srok Khmer deng ta por muk heuy vaiy

Ngob heuy.......... i tov heuy ter........... kmean nak na hean tha ey i phong
i der leng yang sroul.......................

min kheunh u phong songsaiy i tov rot poun te............ lolzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

21Doung Chan Domnang Chet Knhom Empty Re: Doung Chan Domnang Chet Knhom 24th November 2009, 6:35 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
mor pi sroul rok neng heuy ban i min rok.......... yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii domrey nis. ber nov srok i hor u jet roy tang pi u nor..........

Beu tha rok ot ban kor tha tov bach mor tha min rok ey nus te ta map euy..........

Jom yeay doch domrey ot jes tor dai vinh la mech te? uuuuuuuuuuuuuuuu ta hean mor srok i vinh tuk sach mong vaiy

Yahiiiiiiiiiiiiii tov srok u tver ey tov........ i tov srok i vinh in Battambong louy jeang...

Ke tov kor ke min prab domrey ang dae........ nom SOY me te........

Jom yeay mech jeng srok I keu srok Khmer. Uuuuuuuuuuuu ta hean mor srok Khmer deng ta por muk heuy vaiy

Ngob heuy.......... i tov heuy ter........... kmean nak na hean tha ey i phong
i der leng yang sroul.......................

min kheunh u phong songsaiy i tov rot poun te............ lolzz

Keu ta map aeng ot hean mor joub I neng. Pahael deng kloun heuy klach pongsimong tov srok vinh seuch seuch seuch

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum