Hello!! paoun khan jol LK mouy royeak tah bong bong sok tuk yarng nar dae?? paoun nirk bong bong nass....=)
Hope u Enjoy this old but beautiful song! hehehehe
Go to page : 1, 2
Kea wrote:hehehe...Nirk pon koun dai nung bong..min dol may te...ahahahaha....jess suor jung...lol..kyom nar tov nirk thom dol thnak nung..LMAO....jokes bong
Love you...
*PheaKdeySnaeh* wrote:LOLZZZZZZ
bot neng jea bot robos Komprea heuy , paoun dak song neng kir penh jet neang morng
niss paoun ott keng tei hor ?
bong niss khorm berk pnek lolzzzzz , bong krun heuy nham tnam , tnam neng nham tov tver oy nguy keng ,
ott hean keng klach lourk tol la ngeach ott na tov york kmeng mork pteasKea wrote:hehehe...Nirk pon koun dai nung bong..min dol may te...ahahahaha....jess suor jung...lol..kyom nar tov nirk thom dol thnak nung..LMAO....jokes bong
Love you...
Lovekhmer2009 wrote:nhom kor nirk dae merl mork knhom tov nirk pon na
Lovekhmer2009 wrote:bong srey pa oun post ei nov lk tol tae ongkoy cham jet kon las morng nor barn khenh ke post ei bontor pi pa oun hhahhhaha...soy dol heoy
yes bong too paoun prosLovekhmer2009 wrote:bong srey pa oun post ei nov lk tol tae ongkoy cham jet kon las morng nor barn khenh ke post ei bontor pi pa oun hhahhhaha...soy dol heoy
*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzzzz paoun ott chhir phorng nham tver ei lolzzzzz
paoun keng ott lourk prous nirk neak klas deung hahahaa
Kea wrote:Lovekhmer2009 wrote:nhom kor nirk dae merl mork knhom tov nirk pon na
muk nung merl tov nirk tah pon joung kro'jork dai nung..lolz...
Lovekhmer2009 wrote:Kea wrote:Lovekhmer2009 wrote:nhom kor nirk dae merl mork knhom tov nirk pon na
nirk klang nas nirk trom men barn te
I Miss puak koit Like CRAZY
Kea wrote:Lovekhmer2009 wrote:Kea wrote:Lovekhmer2009 wrote:nhom kor nirk dae merl mork knhom tov nirk pon na
nirk klang nas nirk trom men barn te
I Miss puak koit Like CRAZY
Ahahah, kroin tae LIKE crazy te?? min maen dol thnak jol CRAZY penh nuss te?? beur jung maen kom mor jong ourt...kyom niss nirk koit min crazy te...nirk puork koit like chkuort...lol
hydrophilistic wrote:Nerk ey kor jrern knea mes Beb nis ber tam peasa barang ke hao tha çava (sava) lolzz
hydrophilistic wrote:Nerk ey kor jrern knea mes Beb nis ber tam peasa barang ke hao tha çava (sava) :P lolzz
Lovekhmer2009 wrote:hydrophilistic wrote:Nerk ey kor jrern knea mes Beb nis ber tam peasa barang ke hao tha çava (sava) lolzz
trov heoy nirk jeng ke hao tha manos sava
hei jos sava neng sva neng doch knia rir khos knia trong na
bong merl tam jetasas hahahahaaKea wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzzzz paoun ott chhir phorng nham tver ei lolzzzzz
mech tha paoun min chir?? chir jet, cha'et troung nass nar bong..lolz......
nirk kir nirk heuy bong, tae khuor kbal kyom kompong tae ruth huors komrith pruos tae kar ngear..lolz..yap nass...hehehehe
tae bong niyeay douch merl kernh..bong york keo chlors luoch merl kyom maen rir?? heheheheh
mean nirk nhom de te ning???? hean ot tha nirk jab vai mong ha...Kea wrote:Hello!! paoun khan jol LK mouy royeak tah bong bong sok tuk yarng nar dae?? paoun nirk bong bong nass....=)
Kea wrote:Lovekhmer2009 wrote:hydrophilistic wrote:Nerk ey kor jrern knea mes Beb nis ber tam peasa barang ke hao tha çava (sava) lolzz
min dung jea sa'ey dae te..comment ma thngai heuy ot mean niyeay ey soss..tuol tae Hydrouy mor comment aeng tov jea yul srob nung ke ey nar...douch chkuort jung....
Kea wrote:Hello!! paoun khan jol LK mouy royeak tah bong bong sok tuk yarng nar dae?? paoun nirk bong bong nass....=)
mean nirk nhom de te ning???? hean ot tha nirk jab vai mong ha...
Lovekhmer2009 wrote:Kea wrote:Lovekhmer2009 wrote:hydrophilistic wrote:Nerk ey kor jrern knea mes Beb nis ber tam peasa barang ke hao tha çava (sava) lolzz
min dung jea sa'ey dae te..comment ma thngai heuy ot mean niyeay ey soss..tuol tae Hydrouy mor comment aeng tov jea yul srob nung ke ey nar...douch chkuort jung....
jom yeak theak robout khor !!!!!!!!!! kwarch dach mok lov neng
240509 wrote:mean nirk nhom de te ning???? hean ot tha nirk jab vai mong ha...
ReaLKhmeR wrote:Ngob Nirk ey Yeay Prea neng........... hahaaaaaaaa
*PheaKdeySnaeh* wrote:bong merl tam jetasas hahahahaaKea wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzzzz paoun ott chhir phorng nham tver ei lolzzzzz
mech tha paoun min chir?? chir jet, cha'et troung nass nar bong..lolz......
nirk kir nirk heuy bong, tae khuor kbal kyom kompong tae ruth huors komrith pruos tae kar ngear..lolz..yap nass...hehehehe
tae bong niyeay douch merl kernh..bong york keo chlors luoch merl kyom maen rir?? heheheheh
*PheaKdeySnaeh* wrote: kea paoun keng ban pon man moung neng ? lolzz
Go to page : 1, 2
Similar topics