Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? 44939

Join the forum, it's quick and easy

Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ?

+15
Bong Tim
KounDomreY
HONGDANH
XtesanX
NiK_Nik
Jettra
NornaPdeyOun
Lamour
chvaksnae
KounKhmer
KAP ANG
Lovekhmer2009
NeakTheakCyclo
Heroine
PheaKdeySnaeh
19 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Sousdey bong paoun love
sok sabai jea tei ?
Kyom jang sour dol bong paoun dael mork rous nov srok kei ter mean arorm yarng na dae ?

Somrab kyom douch jea thonh thob nas rous nov srok kei, kyom jea monus jol jet prey prirksa chomka domnam, tesapheap kheav srongat , somleng sat yom , niyeay oy *chorm kyom jol jet pheap sngat sngeam.
dol mork srok kei lir tae somleng lan , keunh tae monus , pteas thom , het ta ^psaeng lan tver oy kyom kmean avey jab arorm bon tech na sos .rous nov ka,n tae u kir kan tae thonh
I hope kyom ,neng ban trolob tov rous nov srok khmer vinh knong pel chhab chhab .

http://www.srolanhkhmer.com/

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Mork pi bong ros nov ti krong thum pek jeng ban yab hahaha

Somrab khnhom kroib yang doch knong kdey sromai, pteas khnhom poit jum vinh daoy jumreal phnhom, kbaer moit stirng, tespheab trojeak phnaek. Penh chet kroib yang.

Pontae nov tae min arch breab ban ning srok khmer :D

http://www.violetriver.wordpress.com

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

Somrab kyom nov srok ke mayang der prous ach rean ban sroul mean ka gea tveu mean louy kak jay doy min jam bach tveu srer jomka ..
myang teat pel ott ka ngea tveu rot jouy yerng ....

jom noch somkhan kir tha ... mnus nov srok ker jes koroob mnus min tha thom rir toch mean rir kror nis jea jom noch somkhan nas som rab ka ros nov robos mnus kir trov jes koroob knea tov vinh tov mok doy min prokan vanak thom toch......

Men nov srok ker mean ahrom tunh born tech ter kor mean ka sabai myang der .. ler jom noch robors mnus mneak mneak prous tha mnus yerng min yol jit doch knea ter .. neak klas jol jit konleng sgart neak klas jol jit konlerng sabai hoo hor ..... OOY chob nieuy heuy doch nieuy jreun born tech heuy !!! klach bong dane ha kyom chkout Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Kneu_dri

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

Heroine wrote:Mork pi bong ros nov ti krong thum pek jeng ban yab hahaha

Somrab khnhom kroib yang doch knong kdey sromai, pteas khnhom poit jum vinh daoy jumreal phnhom, kbaer moit stirng, tespheab trojeak phnaek. Penh chet kroib yang.

Pontae nov tae min arch breab ban ning srok khmer Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_biggrin

hhahha nis kom ni'tean prolorm barn ot neng Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

NeakTheakCyclo wrote:Somrab kyom nov srok ke mayang der prous ach rean ban sroul mean ka gea tveu mean louy kak jay doy min jam bach tveu srer jomka ..

jom noch somkhan kir tha ... mnus nov srok ker jes koroob mnus min tha thom rir toch mean rir kror nis jea jom noch somkhan nas som rab ka ros nov robos mnus kir trov jes koroob knea tov vinh tov mok doy min prokan vanak thom toch......

Men nov srok ker mean ahrom tunh born tech ter kor mean ka sabai myang der .. ler jom noch robors mnus mneak mneak prous tha mnus yerng min yol jit doch knea ter .. neak klas jol jit konleng sgart neak klas jol jit konlerng sabai hoo hor ..... OOY chob nieuy heuy doch nieuy jreun born tech heuy !!! klach bong dane ha kyom chkout Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Kneu_dri
neak klas aheim aharm nov srok ke .....pherks srar tae sroveng snae Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Lol

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

pa oun jong tov ruas nov srok khmer vinh...
jong tov nov jia muay pa mak...bomrer puak koit pruas tang pi touch dol thom ster tae men barn nov jia muay puak koit te.
jong yok jomnes deng tov banh'chenh nov srok khmer
jong juay songkom khmer
knhom srolanh khmer... protes khmer jia pises srey khmer (tuas srey khmer tloib tver ouy knhom yom ...oy knhom chhir...tae knhom nov tae srolanh srey khmer Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Lol )

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

kyom ott jong nov srok khmer te..bir tov leng tov...kyom kmearn anusavry ey la'or te nov ning...

https://www.dailymotion.com/7wonder

KounKhmer

KounKhmer
Senior Member
Senior Member

Chom pous kyom vinh, kloun nov srok ke.. tea chet and everything nov srok khmer.
kyom srolanh srok khmer, nirk srok khmer. Perl rean chop kyom neng yok avey deal jess, avey deal mean tro lob tov khmer vinh ...
Ort jol chet nov srok ke te cold nas hery ort mean fresh food douch srok khmer nham phong. Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_smile

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

srok ke rous sroul mean kar tver, mean luy rean(luy rout/ur own $), tae kir tha sgart klang nas nov new zealand, mneak mneak rovol tver kar khmean pel tov na te ber tha monkol kar vinh trov tver tngai jong sapada barn mean ke tov jreun. bro tes ke jeun leun min doch srok yerng sabai man prous monus pheak jreun kjil tver kar kjil rean sok jit somtean ke rous sroul jeang. tae ber neak ke preung tver kar vinh min ei te reang thoo tich hery nov srok khmer, i brong tae tov nov khmer vinh te, tous srok ke na laor mej kor douy kor min doch konlaeng jas dael yerng tloub nov dae.

http://www.khmermidi.com

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

KAP ANG wrote:kyom ott jong nov srok khmer te..bir tov leng tov...kyom kmearn anusavry ey la'or te nov ning...
oh pa pa doch mak nhom dae kkout ot jong tov vinh te, kout tha kout cha aet nas srok khmer khom tver kar tver nis tver nos, kor khmean barn kar phot pi sorng kream tov kor somboh jour, tich tich louch. ber yerng preung tver kar tov mean ah neak kep keng teat. kout tha tov leng ei mean tae tov nov ei songsai toul tae jeat kroy nos, neak na min srolanh protes jeat kloun nos tae pel dol kor khmean neak na kor troum te.

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

sansan wrote:Chom pous kyom vinh, kloun nov srok ke.. tea chet and everything nov srok khmer.
kyom srolanh srok khmer, nirk srok khmer. Perl rean chop kyom neng yok avey deal jess, avey deal mean tro lob tov khmer vinh ...
Ort jol chet nov srok ke te cold nas hery ort mean fresh food douch srok khmer nham phong. Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_smile

nirk neak pseng te deng sansan hhahhhaa Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Lol me deng na

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

rosehonn wrote:srok ke rous sroul mean kar tver, mean luy rean(luy rout/ur own $), tae kir tha sgart klang nas nov new zealand, mneak mneak rovol tver kar khmean pel tov na te ber tha monkol kar vinh trov tver tngai jong sapada barn mean ke tov jreun. bro tes ke jeun leun min doch srok yerng sabai man prous monus pheak jreun kjil tver kar kjil rean sok jit somtean ke rous sroul jeang. tae ber neak ke preung tver kar vinh min ei te reang thoo tich hery nov srok khmer, i brong tae tov nov khmer vinh te, tous srok ke na laor mej kor douy kor min doch konlaeng jas dael yerng tloub nov dae.

oh jeng hor jah

PS: ot mean neak na tver bar tver barb ah oun rose mar dong Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

hehehe jeong mean tae knhom te del somnang jeang ke pruos knhom nov srok khmer :P tam pit tov knhom ster tae ban tov nov Europe ning ke tov heuy tae knhom reong men prom tov tos avey avey trov ban rean chom ors tov heuy tae knhom men jong tov... knhom srolanh srok khmer, knhom men jong baik pi pa mak, bong paoun ning mit pheak, niyeay ruom knhom men jong phderm pi chom-noch soun tov venh nos te... mork dorl pel nis knhom nov tae kit tha kar somrach jet robors knhom kir treom trov :D Srok khmer yeung subby seong ey!!! mean luy 100 kor chay kroit mean luy 1000 kor chaj kroin, mean ey trov pruoy dead

NornaPdeyOun

NornaPdeyOun
Junior Member
Junior Member

HAHA NPO ot deng nov srok ke mech phong....... NPO nov tae Psa Oruusey. jeng ot deng te jah...... tae ber sour pi srok khmer NPO chhleuy tha "Srok Khmer" yeung sabay nas.....

man luy jaiy jivit ros nov sroul nas. ber ot luy jaiy vinh dek ot baiy lol
Myang dae ter lolzzzzzzzzzz

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

prakot heuy srok khmer ber mien luy ban sabai, ber ott luy kir lit ombil ning eng lolz..

Kyom vinh kir kit tha tomada cuz mor pi sweetheart nov nis jeng tov kyom min sov feel thunh thop marn te.

Jorn kal nirk pteas, pa mak, and bong paoun dae. Kyom tov leng puk koit every 2 years, kyom kit tha ma yarng dae ka ros nov USA nis.

NornaPdeyOun

NornaPdeyOun
Junior Member
Junior Member

HAHAA OT luy lit ombil ber man luy lit ey vinh? hehehee

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

Lovekhmer2009 wrote:
rosehonn wrote:srok ke rous sroul mean kar tver, mean luy rean(luy rout/ur own $), tae kir tha sgart klang nas nov new zealand, mneak mneak rovol tver kar khmean pel tov na te ber tha monkol kar vinh trov tver tngai jong sapada barn mean ke tov jreun. bro tes ke jeun leun min doch srok yerng sabai man prous monus pheak jreun kjil tver kar kjil rean sok jit somtean ke rous sroul jeang. tae ber neak ke preung tver kar vinh min ei te reang thoo tich hery nov srok khmer, i brong tae tov nov khmer vinh te, tous srok ke na laor mej kor douy kor min doch konlaeng jas dael yerng tloub nov dae.

oh jeng hor jah

PS: ot mean neak na tver bar tver barb ah oun rose mar dong Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz
yi tver barb tov, jam rot

NiK_Nik

NiK_Nik
New Active
New Active

Peah tha srok kei min dae sroul te, Somrab kjom kir pibak klang nas!
Tov na mor na khenh sot ta knea ke ort dae khenh knea yerng sos....
Sronus kloun nas mor rous nov jom konlang ort sov mien KHMER!!!
Nerk Srok Nerk Srae Nerk Mae Nerk Ov.... Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? 235317

http://nik-luv.hi5.com

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

rosehonn wrote:
Lovekhmer2009 wrote:

oh jeng hor jah

yi tver barb tov, jam rot

ah oun rose kamab jeng rot ot lern te hahhaahha Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz

Guest

Anonymous
Guest

Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? 464791 Kyom ort derng dae. Som pel der leng tech sen jam prab na bong :P hehe

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
NeakTheakCyclo wrote:Somrab kyom nov srok ke mayang der prous ach rean ban sroul mean ka gea tveu mean louy kak jay doy min jam bach tveu srer jomka ..

neak klas aheim aharm nov srok ke .....pherks srar tae sroveng snae Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Lol

Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire yu yu jes pha knea erng kert ha klun
? deng neak na te nor ah herm ah harm nas Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Kneu_dri Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Kneu_dri

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:pa oun jong tov ruas nov srok khmer vinh...
jong tov nov jia muay pa mak...bomrer puak koit pruas tang pi touch dol thom ster tae men barn nov jia muay puak koit te.
jong yok jomnes deng tov banh'chenh nov srok khmer
jong juay songkom khmer
knhom srolanh khmer... protes khmer jia pises srey khmer (tuas srey khmer tloib tver ouy knhom yom ...oy knhom chhir...tae knhom nov tae srolanh srey khmer Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Lol )

Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire sman krorn ber thlorb yom ah herm ah harm der tae Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Kneu_dri klun nis

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

Lolz
neak deal ros nov knong srok ke nov nov knong kok deal khmean jonjaing ................lol

teh ber ket oy det dol tov nov ti na ko douch ti na deal veal mean taing kun vibatt ning kun sambatt douch tar khnear............
nov srok khmer sroul peak......... teh val ot peak veal ot ey nham..........

PS:heuy neak deal arch ros nov srok ke ban nos jear mnous deal ches ot thmut ning kangar ot troim ning ka lombak kroib beab yang nos terb arch nov srok ke ban............
PS:chom pous neak deal chong mok ros nov srok ke na bart....... ber min os'sa ning ches tor sour ot troim teh nos na bart kour kom mok ey na bart ..... ning jear bomnong arkrok robos XTESANX
Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

KounKhmer

KounKhmer
Senior Member
Senior Member

Lovekhmer2009 wrote:
sansan wrote:Chom pous kyom vinh, kloun nov srok ke.. tea chet and everything nov srok khmer.

nirk neak pseng te deng sansan hhahhhaa Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Lol me deng na
mean nirk neak pseng na teat?... kir nirk bong paoun yeay ta neng hery Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_biggrin ...yiss jes deng jern nas... Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz

HONGDANH

HONGDANH
Junior Member
Junior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:Sousdey bong paoun love
sok sabai jea tei ?
Kyom jang sour dol bong paoun dael mork rous nov srok kei ter mean arorm yarng na dae ?

Somrab kyom douch jea thonh thob nas rous nov srok kei, kyom jea monus jol jet prey prirksa chomka domnam, tesapheap kheav srongat , somleng sat yom , niyeay oy *chorm kyom jol jet pheap sngat sngeam.
dol mork srok kei lir tae somleng lan , keunh tae monus , pteas thom , het ta ^psaeng lan tver oy kyom kmean avey jab arorm bon tech na sos .rous nov ka,n tae u kir kan tae thonh
I hope kyom ,neng ban trolob tov rous nov srok khmer vinh knong pel chhab chhab .

I DID WANTED SOME BODY SAY THAT TO ME BUT I THINK I CAN;T NEVER HEARD THAT ... Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad I DON;T WANTED SOME ONE SEE ME CRY , I JUST CRY BEHIND HIM ......

http://honghanh.danh@yahoo.com

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

NeakTheakCyclo wrote:
Lovekhmer2009 wrote:

Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire yu yu jes pha knea erng kert ha klun
? deng neak na te nor ah herm ah harm nas Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Kneu_dri Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Kneu_dri

jom yeak mech haek ke knia aeng jeng neng kluan Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Nhom ot dael kit jong tov nov srok ke te (leuk leng tae srok khmer mean songkream).
Somrab nhom ot mean ti na laor jeang srok komneut te. Baek srok tae 1 week nek jong jet roy heuy :P

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
NeakTheakCyclo wrote:
Lovekhmer2009 wrote:

jom yeak mech haek ke knia aeng jeng neng kluan Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Icon_razz

Hahahah Cyclo & lbong Tony bartttttttt............ beu ahem aham douch knea te kom moit ey! shhhhhhhhhhhh leak leak ta 2 nak neng tov na seuch

Guest

Anonymous
Guest

Kannitha2009 wrote:
Lovekhmer2009 wrote:
NeakTheakCyclo wrote:
Lovekhmer2009 wrote:

Hahahah Cyclo & lbong Tony bartttttttt............ beu ahem aham douch knea te kom moit ey! shhhhhhhhhhhh leak leak ta 2 nak neng tov na seuch
pi nak nerng leng haek ke knea jerng songsai tae bong pa'oun morn heuy merh tov Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? 35 Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? 541875

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:Sousdey bong paoun Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Amour
sok sabai jea tei ?

Hehehehe..Orkun Bong malanh del barn post topic nis kampong ta jang deng jang leu roeung rav jeveth ros nov srok ker srab phang...nis barn tha rok ous protas jangkran gas men morng!!! hahahahaha..kuy tarm darn mar santous teat sen ahlov terb ta barn 3 pages..jam kyum sarup jong krouy tha advantage saei disadvange ei khnong kar breu jeveth rosat andeth jorl srok!! ( nis monos ahthmaniyum jom tour!!!!!1) Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire Ter Neak Taing Os Knea Mean Arorm Yarng Na Dae Dael Rous Nov Srok Kei ? Rire

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next