Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 44939


Join the forum, it's quick and easy

Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov.

+8
NeakTheakCyclo
visal_bross
XtesanX
Lamour
chvaksnae
ReaLKhmeR
Lovekhmer2009
NornaPdeyOun
12 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

NornaPdeyOun

NornaPdeyOun
Junior Member
Junior Member

mic mic koot koot
Khan mor yu som ouy koot mouy sin jos. Prous eylov Lk man lir tha man nak out somberm nas.
NPO som jole rom out dae ban ot.

Ter nak na klang khang out jeang nak na. NPO min out te ber out pi rob vinh NPO nis jet tok tha not bad. merl avatar tov deng heuy.

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

ngob heoy bat mok bat moit u prohael tov chlorng tonlei kor men deng Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Icon_razz

NornaPdeyOun

NornaPdeyOun
Junior Member
Junior Member

Lovekhmer2009 wrote:ngob heoy bat mok bat moit u prohael tov chlorng tonlei kor men deng Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Icon_razz

ot ban chlorng tonle te jah. NPO ban chlorng samut. eyloc terb vil mor ti konlaeng vinh neng na jah.

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

koot sot tae sraeng kom bong'hanh koot ei hhahhah

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

jom LK2009 louch merl koot NPO teat....... welcome baht NPO......

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

welcom back stinky face

http://www.khmermidi.com

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:jom LK2009 louch merl koot NPO teat....... welcome baht NPO......

hhahha neak na kor ke deng dae tha koot sot tae sraeng neng romuas hahhhha Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Icon_razz

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

rosehonn wrote:welcom back stinky face

stinky face mok mech tov tver ouy ah bong mer tech mer hhahhhahha Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Icon_razz

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

mok doch lork karakorn promtang

http://www.khmermidi.com

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

rosehonn wrote:mok doch lork karakorn promtang

jom yeak thleak tirk on'doung men maen mok doch bong te kom jes tae tha

hhahha Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Icon_razz mok doch ah oun te barn trov

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

NornaPdeyOun wrote:mic mic koot koot
Khan mor yu som ouy koot mouy sin jos. Prous eylov Lk man lir tha man nak out somberm nas.
NPO som jole rom out dae ban ot.

Ter nak na klang khang out jeang nak na. NPO min out te ber out pi rob vinh NPO nis jet tok tha not bad. merl avatar tov deng heuy.

hehehe... nov ti nis kmean neak uot te chaaaaaaaa non mean tae neak dak kluon, Ex: doch jea neak klas dak kluon tha ort ke jes English ey te pun tae sor-ser dorng na kor mean english leay jea mouy del man te LK :D neak klas teat chhlart chhlart nas pun tae tver jea dak kluon tha kluon aeng ning la-ngong jes men dorl chhngorl men keut man te hydruoch Very Happy mneak mneak sot tae dak kluon dak bran... klas mean neak uot doch NPO te chaaaaaaaaaaaa :P :P

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

Nornapdyoun???kyom dirng tha pdey oun ning nov knong psar orrussey lolzzzzzz prous kyom thloib joub mdong lolzzzzzzzz

hahahhaha heuy lir mok pi na tha neak novLK puhea out nos nornapdeyoun??? kyom terb teh khernh nornapdeyoun out kakoot ning eang lolzzzz
Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Icon_razz

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

Guest

Anonymous
Guest

Jom jom! Ber ke derng heuy, ourt padoy tov, kjil leak teat nas. Hydro terb tae tinh li o tmey mouy msil minh nis eng, ke jos tomlai ouy peak kadal nor :P hehe

NornaPdeyOun

NornaPdeyOun
Junior Member
Junior Member

vyvy wrote:
NornaPdeyOun wrote:mic mic koot koot
Khan mor yu som ouy koot mouy sin jos. Prous eylov Lk man lir tha man nak out somberm nas.
NPO som jole rom out dae ban ot.

Ter nak na klang khang out jeang nak na. NPO min out te ber out pi rob vinh NPO nis jet tok tha not bad. merl avatar tov deng heuy.

hehehe... nov ti nis kmean neak uot te chaaaaaaaa non mean tae neak dak kluon, Ex: doch jea neak klas dak kluon tha ort ke jes English ey te pun tae sor-ser dorng na kor mean english leay jea mouy del man te LK :D neak klas teat chhlart chhlart nas pun tae tver jea dak kluon tha kluon aeng ning la-ngong jes men dorl chhngorl men keut man te hydruoch Very Happy mneak mneak sot tae dak kluon dak bran... klas mean neak uot doch NPO te chaaaaaaaaaaaa :P :P

LOLZ ber reung out vinh hor. NPO nis heuy nak saart lek 1 nov knong psa orussey. kron tae bros merl mok NPO prokach slab os 2 3 nak mong heuy jah.

NornaPdeyOun

NornaPdeyOun
Junior Member
Junior Member

XtesanX wrote:Nornapdyoun???kyom dirng tha pdey oun ning nov knong psar orrussey lolzzzzzz prous kyom thloib joub mdong lolzzzzzzzz

hahahhaha heuy lir mok pi na tha neak novLK puhea out nos nornapdeyoun??? kyom terb teh khernh nornapdeyoun out kakoot ning eang lolzzzz
Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Icon_razz

lolz bong Tesan yeay trov mong heuy. orb orb tesan 2 3 mong. jah

NornaPdeyOun

NornaPdeyOun
Junior Member
Junior Member

hydrophilistic wrote:Jom jom! Ber ke derng heuy, ourt padoy tov, kjil leak teat nas. Hydro terb tae tinh li o tmey mouy msil minh nis eng, ke jos tomlai ouy peak kadal nor :P hehe

tinh li o ke jos peak kondal ouy. ber NPO vinh yok FREE mong lolz

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

jom mean pdey min jes tuk dak ouy sroul te ey??jam baj deur rok ouy ta peas...lolzzzzzzzzz

Guest

Anonymous
Guest

visal_bross wrote:jom mean pdey min jes tuk dak ouy sroul te ey??jam baj deur rok ouy ta peas...lolzzzzzzzzz
pdey bos npo nov knong bontob jeamouy hydro lolzzz

Guest

Anonymous
Guest

NornaPdeyOun wrote:
hydrophilistic wrote:Jom jom! Ber ke derng heuy, ourt padoy tov, kjil leak teat nas. Hydro terb tae tinh li o tmey mouy msil minh nis eng, ke jos tomlai ouy peak kadal nor :P hehe

tinh li o ke jos peak kondal ouy. ber NPO vinh yok FREE mong lolz
li o hydro mean window na :P

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

NornaPdeyOun wrote:mic mic koot koot
Khan mor yu som ouy koot mouy sin jos. Prous eylov Lk man lir tha man nak out somberm nas.
NPO som jole rom out dae ban ot.

Ter nak na klang khang out jeang nak na. NPO min out te ber out pi rob vinh NPO nis jet tok tha not bad. merl avatar tov deng heuy.


ngob torn deng ey phong out mouy bat oss tors morng ....
sbot tov tha roob avaar neng jea roob u Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 1 Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 1 Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 1

jea srey te mok jong chneas ke roeung out ey der heuy jos mok srt ey nov mok ke mok erng neng ? khoch domley srey srey oss heuy tech krom kteuy jab tov bat tov Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 1 Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 916932 bor pukea phirk sra tol knea tov tha neak na dol mun chneas Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Icon_biggrin



Last edited by NeakTheakCyclo on 1st December 2009, 4:17 am; edited 1 time in total

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

NornaPdeyOun wrote:
XtesanX wrote:Nornapdyoun???kyom dirng tha pdey oun ning nov knong psar orrussey lolzzzzzz prous kyom thloib joub mdong lolzzzzzzzz

hahahhaha heuy lir mok pi na tha neak novLK puhea out nos nornapdeyoun??? kyom terb teh khernh nornapdeyoun out kakoot ning eang lolzzzz
Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Icon_razz

lolz bong Tesan yeay trov mong heuy. orb orb tesan 2 3 mong. jah

Hahahaha niyeay min oy trov mec ber mok ning kyom khernh knong psar orrussy rol teh thngaiy ning na .Lolz

Hahhaahhakom aob khlaing peak na bart kyom thob dongherm na .heuy proyat pdeyoun mok khernh .lolz
Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Icon_razz

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
visal_bross wrote:jom mean pdey min jes tuk dak ouy sroul te ey??jam baj deur rok ouy ta peas...lolzzzzzzzzz
pdey bos npo nov knong bontob jeamouy hydro lolzzz

surpris lok bong aeng kour tae yok pdey ouy npo vinh tov...kom ouy ke deur rok penh ta LK neng.. lol!

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

lolzzzz haha NPO mor dole psa thmey dae hor?

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

visal_bross wrote:
hydrophilistic wrote:
visal_bross wrote:jom mean pdey min jes tuk dak ouy sroul te ey??jam baj deur rok ouy ta peas...lolzzzzzzzzz
pdey bos npo nov knong bontob jeamouy hydro lolzzz

surpris lok bong aeng kour tae yok pdey ouy npo vinh tov...kom ouy ke deur rok penh ta LK neng.. lol!

lolzzzzzz merl Visal jouy nom NPO der leng phong tov na.....

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

ter NPO ning tlob jea papun bos LoveKhmer2009 (Tony) rir? lolz

Ngop heuy papinh ning kor ourt dae, kyom na min jong ourt te lolz....ber kyom jong ourt na kir kyom min jes kvas svai te hahahaha...sombo nas svai nos (min jong ourt tich sos)

Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 916932

soniyaLove

soniyaLove
Junior Member
Junior Member

kjom doch jea tloib lir ,chmous NornaPdeyoun neng ... zzzm

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
visal_bross wrote:
hydrophilistic wrote:
visal_bross wrote:jom mean pdey min jes tuk dak ouy sroul te ey??jam baj deur rok ouy ta peas...lolzzzzzzzzz
pdey bos npo nov knong bontob jeamouy hydro lolzzz

surpris lok bong aeng kour tae yok pdey ouy npo vinh tov...kom ouy ke deur rok penh ta LK neng.. lol!

lolzzzzzz merl Visal jouy nom NPO der leng phong tov na.....

batt...lok bong min ey te.jam kyom nom NPO der leng ouy tae ke OK....lolzzzzzzzzzzz

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

svai tram wrote:ter NPO ning tlob jea papun bos LoveKhmer2009 (Tony) rir? lolz

Ngop heuy papinh ning kor ourt dae, kyom na min jong ourt te lolz....ber kyom jong ourt na kir kyom min jes kvas svai te hahahaha...sombo nas svai nos (min jong ourt tich sos)

Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 916932

jom sombo svai mech ot jaek RK nham jeng. RK der penh ma srok khmer rok svai min ban nham te na......

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

mor pi RK ott skal konleang ning na lolz

ReaLKhmeR wrote:
svai tram wrote:ter NPO ning tlob jea papun bos LoveKhmer2009 (Tony) rir? lolz

Ngop heuy papinh ning kor ourt dae, kyom na min jong ourt te lolz....ber kyom jong ourt na kir kyom min jes kvas svai te hahahaha...sombo nas svai nos (min jong ourt tich sos)

Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 916932

jom sombo svai mech ot jaek RK nham jeng. RK der penh ma srok khmer rok svai min ban nham te na......

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

svai tram wrote:ter NPO ning tlob jea papun bos LoveKhmer2009 (Tony) rir? lolz

Ngop heuy papinh ning kor ourt dae, kyom na min jong ourt te lolz....ber kyom jong ourt na kir kyom min jes kvas svai te hahahaha...sombo nas svai nos (min jong ourt tich sos)

Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 916932

jom yeak bong svai ...men jes kvas svai...svai ei tov niyey ouy chbas mer Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Lol

svai mean chreun baeb chreun yarng na bong Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. Icon_razz

nhom phey nas na dael barn lir tha bong sombou svai jeng nos Khan Jole LK yu... Sombo Nak Out Mles LK eylov. 541875

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum