kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 44939


Join the forum, it's quick and easy

kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"(

+3
somaravy
KounKhmer
orkun2u_com
7 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

orkun2u_com

orkun2u_com
Junior Member
Junior Member

hmmm..kuy merl korean movie..sok sok..srab ta nirk tov dol my 1st love.. yerng thlorb study nov Norton University chea 1 knear, prek lerng tov nham breakfast pi neak, jenh pi study nham lunch chea 1 knear.. kit kit..kal nov love knear..kjom min del pdol eiy oy ke t.. krov pi tirk-phneak.. but her pdol oy kjom vinh sorb-krob nov ah veiy del kjom thov ka..hmmmmm... pon ning hery kjom min tok chet her tet..nov tam follow up her khuss reung tha oy her, ask niss, ask nuss, khuss ra-beb Sad(..hmmmmm..kal nov kmeng kmeng kit ott bann veng chgay.. lov kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun eng lop sot... jang tver oy her happy vinh in this life... jang jol sdeiy-don-deung ke...kjom khom call tov ke..ke ott pick up my call tet..

kit mex lov ning? ott skol her new house, skol ta old phone number..
tver mex bann jol sdeiy ta-deung ke bann?

http://www.orkun2u.com

Guest

Anonymous
Guest

Well, people make mistakes; I do all the time... some of them are silly, but some come from love and care. Your case, I believe, is not going to be easy if you haven't contacted her in the past up until now. You might do differently, but here's what I would do if I were you. Just call her. And even though she doesn't pick up the phone, despite what her main reason is, just leave a message, inviting her to take a walk or as simple as having a cup of coffee, though a dinner would be too much for her. Set up time and location and let her know you'll be waiting there. If you try it only once, I'm pretty sure almost 100% that it will not work. Call her only once, but let her know you'll be waiting everyday, same time same place. If she still cares about you, eventually she'll show up. If she doesn't, you'll know what she feels. kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_biggrin
Again, it's just an opinion. hehe

orkun2u_com

orkun2u_com
Junior Member
Junior Member

Really great idea Very Happy
Okay, i follow.

trmw, kjom ning call tov her mdong tet, ber her ott pickup the phone, i will leave the sms.. and let;s see, her reply or not..hehe..

ber her reply kjom man hope klass hery..min bann 10% kor bann 1% der Very Happy

hmmm..sang-khim tha ur idea work tov joss... vea pi bak nasss.. her oss snear,kjom min toan oss slanh..

many thks for your great idea kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 604400

http://www.orkun2u.com

KounKhmer

KounKhmer
Senior Member
Senior Member

kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_basketball
hydrophilistic wrote:Well, people make mistakes; I do all the time... some of them are silly, but some come from love and care. Your case, I believe, is not going to be easy if you haven't contacted her in the past up until now. You might do differently, but here's what I would do if I were you. Just call her. And even though she doesn't pick up the phone, despite what her main reason is, just leave a message, inviting her to take a walk or as simple as having a cup of coffee, though a dinner would be too much for her. Set up time and location and let her know you'll be waiting there. If you try it only once, I'm pretty sure almost 100% that it will not work. Call her only once, but let her know you'll be waiting everyday, same time same place. If she still cares about you, eventually she'll show up. If she doesn't, you'll know what she feels. kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_biggrin
Again, it's just an opinion. hehe

oh.. nis neak mean experience penh kloun mong nor.. kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_basketball
rean marn cham hery bart? kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_razz

Guest

Anonymous
Guest

sansan wrote:kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_basketball
hydrophilistic wrote:Well, people make mistakes; I do all the time... some of them are silly, but some come from love and care. Your case, I believe, is not going to be easy if you haven't contacted her in the past up until now. You might do differently, but here's what I would do if I were you. Just call her. And even though she doesn't pick up the phone, despite what her main reason is, just leave a message, inviting her to take a walk or as simple as having a cup of coffee, though a dinner would be too much for her. Set up time and location and let her know you'll be waiting there. If you try it only once, I'm pretty sure almost 100% that it will not work. Call her only once, but let her know you'll be waiting everyday, same time same place. If she still cares about you, eventually she'll show up. If she doesn't, you'll know what she feels. kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_biggrin
Again, it's just an opinion. hehe

oh.. nis neak mean experience penh kloun mong nor.. kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_basketball
rean marn cham hery bart? kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_razz
reoung bos monous pros te, zey zey harm lok dai :P

somaravy

avatar
New Active
New Active

ar nig hey oy som mok yerng ning doch me rearn nuv Norton dil my first love me srolunh knea tang py pnak py 9 dol norton mak bomberk min berk te dol pel berk berk eng rerng yul chror lom tech sos ning , ter yerng nuv ter srolunh knea kron te min dil choub knea, berk knea chong 7 years choub knea ban 2 dong pel choub knea lerk ty 1 ot niyay knea teat lerk ty 2 niyay knea hey ter ke yul tha ke min laor hey khgom ot harn niyay ey dil cuz trov mok nuv usa next month hey dol aluv choub knea vinh khgom man koun1 bat tov hey tos chong oy doch derm kor pibak khgom pibak cheng eng teat nor aluv srolunh knea nas te min arch choub jing ban ke tha monus yerng pel man or kas min ches chab yok dol pel ors hey mok tver sday kroy ke vea hos pel hey

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

salas lolz....kong mien tgei bros dung kloun!! elov man lolz.

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

ngob ah herm ah harm jeang kyom teat nor ? sroul tae jos knong tusana vadey & kos sontepheap tov rok khernh heuy lolz

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

jes tortoul skorl kom'hous kloun aeng jatt tuk tha yeung jea monous chh'lart jeang pi mon mon...hahaha kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_basketball
orkun2u_com wrote:hmmm..kuy merl korean movie..sok sok..srab ta nirk tov dol my 1st love.. yerng thlorb study nov Norton University chea 1 knear, prek lerng tov nham breakfast pi neak, jenh pi study nham lunch chea 1 knear.. kit kit..kal nov love knear..kjom min del pdol eiy oy ke t.. krov pi tirk-phneak.. but her pdol oy kjom vinh sorb-krob nov ah veiy del kjom thov ka..hmmmmm... pon ning hery kjom min tok chet her tet..nov tam follow up her khuss reung tha oy her, ask niss, ask nuss, khuss ra-beb Sad(..hmmmmm..kal nov kmeng kmeng kit ott bann veng chgay.. lov kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun eng lop sot... jang tver oy her happy vinh in this life... jang jol sdeiy-don-deung ke...kjom khom call tov ke..ke ott pick up my call tet..

kit mex lov ning? ott skol her new house, skol ta old phone number..
tver mex bann jol sdeiy ta-deung ke bann?

http://tagged.com/sokhayun

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Eya jes tae call tov lek jas deng ke nov preu reu ot phong? Beu jong jab pdeum leung vinh trov mean phaenka oy chbas lois tich tov lbong euy.... trim rok contact bos her kou tae min 2bak dol thnak rok ot ban nus te prus thloib rean jea1 knea kong tae mean mit pheak pseng teat deng dae.

Rok her oy kheunh sin to make sure tha she ban totoul avey dael lbong jong prab. Kom oy sday kroy jea leuk ti 2 doysa she got nothing from u, then she reabka joal bat lolzzzzzzzzzz

Deng khos heuy kom proprit teat keu laor nas! Joon por somnang laor Very Happy

orkun2u_com

orkun2u_com
Junior Member
Junior Member

somaravy wrote:ar nig hey oy som mok yerng ning doch me rearn nuv Norton dil my first love me srolunh knea tang py pnak py 9 dol norton mak bomberk min berk te dol pel berk berk eng rerng yul chror lom tech sos ning , ter yerng nuv ter srolunh knea kron te min dil choub knea, berk knea chong 7 years choub knea ban 2 dong pel choub knea lerk ty 1 ot niyay knea teat lerk ty 2 niyay knea hey ter ke yul tha ke min laor hey khgom ot harn niyay ey dil cuz trov mok nuv usa next month hey dol aluv choub knea vinh khgom man koun1 bat tov hey tos chong oy doch derm kor pibak khgom pibak cheng eng teat nor aluv srolunh knea nas te min arch choub jing ban ke tha monus yerng pel man or kas min ches chab yok dol pel ors hey mok tver sday kroy ke vea hos pel hey

Som mok mex? kjom man bann tver iey khuss..kroan ta follow up her jrol tej ta kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_sad..follow up bcoz of love paek ..kjom min bann min tver wrong ehh
yeay jeng..ur story sa-daeng knea ning my story der... koan 1 man eiy pi bak?? ber sa lanh knear man..tov pi bak eiy, man koun srab min jam baj preung kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_biggrin hehe..
I agree ur idea, Pel man or kass min chess chab york t..dol pel oss hery mok tver sday kroy kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_sad(
kjom niss mok man norsss.. kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 235317

http://www.orkun2u.com

Guest

Anonymous
Guest

orkun2u_com wrote:Really great idea Very Happy
Okay, i follow.

trmw, kjom ning call tov her mdong tet, ber her ott pickup the phone, i will leave the sms.. and let;s see, her reply or not..hehe..

ber her reply kjom man hope klass hery..min bann 10% kor bann 1% der Very Happy

hmmm..sang-khim tha ur idea work tov joss... vea pi bak nasss.. her oss snear,kjom min toan oss slanh..

many thks for your great idea kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 604400
Also I thought you should ask yourself first... whether you really miss her or you just feel lonely... hehe

orkun2u_com

orkun2u_com
Junior Member
Junior Member

svai tram wrote:salas lolz....kong mien tgei bros dung kloun!! elov man lolz.

yeay kal mun..kjom kom pong ta sad jeng der.. srab ta neary mneak mor dir dak kjom jeng ehh..kjom dak 3 ka nhor..hahaha.. lov ning kjom slot hery..ber doj kal mun..jbass chea trov 3 ka nhor bat kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 541875

http://www.orkun2u.com

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Ta nis tha kloun nov komara te tae meul tov mean botpisot nhok kloun mong lolzzzzzzzzzzzzzzz

Guest

Anonymous
Guest

Kannitha2009 wrote:Ta nis tha kloun nov komara te tae meul tov mean botpisot nhok kloun mong lolzzzzzzzzzzzzzzz
nhom niyeay tam kru bongrean te na lok yeay lolzz

Guest

Anonymous
Guest

orkun2u_com wrote:
svai tram wrote:salas lolz....kong mien tgei bros dung kloun!! elov man lolz.

yeay kal mun..kjom kom pong ta sad jeng der.. srab ta neary mneak mor dir dak kjom jeng ehh..kjom dak 3 ka nhor..hahaha.. lov ning kjom slot hery..ber doj kal mun..jbass chea trov 3 ka nhor bat kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 541875
jong sark jeamouy svai tram, tech tha rok toilet ort torn kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Rire

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
Kannitha2009 wrote:Ta nis tha kloun nov komara te tae meul tov mean botpisot nhok kloun mong lolzzzzzzzzzzzzzzz
nhom niyeay tam kru bongrean te na lok yeay lolzz

Kru na jao???? yeay som rean phong :P

orkun2u_com

orkun2u_com
Junior Member
Junior Member

NeakTheakCyclo wrote:ngob ah herm ah harm jeang kyom teat nor ? sroul tae jos knong tusana vadey & kos sontepheap tov rok khernh heuy lolz

lolzzz.. ott t.. Tusana Vady & newspaper c-tlai nass..
yeay min ah haem ah harm mex..ber nirk her jang pa kaj pa kin.. kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 370651

http://www.orkun2u.com

Guest

Anonymous
Guest

Kannitha2009 wrote:
hydrophilistic wrote:
Kannitha2009 wrote:Ta nis tha kloun nov komara te tae meul tov mean botpisot nhok kloun mong lolzzzzzzzzzzzzzzz
nhom niyeay tam kru bongrean te na lok yeay lolzz

Kru na jao???? yeay som rean phong :P
jom, yeay nis preul jeang jao teat haha lolzz

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
Kannitha2009 wrote:
hydrophilistic wrote:
Kannitha2009 wrote:Ta nis tha kloun nov komara te tae meul tov mean botpisot nhok kloun mong lolzzzzzzzzzzzzzzz
nhom niyeay tam kru bongrean te na lok yeay lolzz

Kru na jao???? yeay som rean phong :P
jom, yeay nis preul jeang jao teat haha lolzz

Lolzzzzz preul oy heuy tov na jaov toin nov louy hahahah

orkun2u_com

orkun2u_com
Junior Member
Junior Member

[quote="sokhayun"]jes tortoul skorl kom'hous kloun aeng jatt tuk tha yeung jea monous chh'lart jeang pi mon mon...hahaha kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_basketball [quote]

hahaha..bong ery, kjom chh'lart tang pi kmeng hor.. min man terb chhlart ah lov ehh..lolzzzzzzzzzz

http://www.orkun2u.com

orkun2u_com

orkun2u_com
Junior Member
Junior Member

Kannitha2009 wrote:Eya jes tae call tov lek jas deng ke nov preu reu ot phong? Beu jong jab pdeum leung vinh trov mean phaenka oy chbas lois tich tov lbong euy.... trim rok contact bos her kou tae min 2bak dol thnak rok ot ban nus te prus thloib rean jea1 knea kong tae mean mit pheak pseng teat deng dae.

Rok her oy kheunh sin to make sure tha she ban totoul avey dael lbong jong prab. Kom oy sday kroy jea leuk ti 2 doysa she got nothing from u, then she reabka joal bat lolzzzzzzzzzz

Deng khos heuy kom proprit teat keu laor nas! Joon por somnang laor kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_smile

Plan1:
Call already..tov meet s.1..but he said..don't know her name t...i try to call her daddy number..ke tha leak-ning ott man knung network t..

** Unsuccess, Jorb hery kjom...

Plan2:
But lir my friend tha..her working for StarCell.. jam merl call tov 1 of my friend working as IT there sin..

** Processing..

http://www.orkun2u.com

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

orkun2u_com wrote:
Kannitha2009 wrote:Eya jes tae call tov lek jas deng ke nov preu reu ot phong? Beu jong jab pdeum leung vinh trov mean phaenka oy chbas lois tich tov lbong euy.... trim rok contact bos her kou tae min 2bak dol thnak rok ot ban nus te prus thloib rean jea1 knea kong tae mean mit pheak pseng teat deng dae.

Rok her oy kheunh sin to make sure tha she ban totoul avey dael lbong jong prab. Kom oy sday kroy jea leuk ti 2 doysa she got nothing from u, then she reabka joal bat lolzzzzzzzzzz

Deng khos heuy kom proprit teat keu laor nas! Joon por somnang laor kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_smile

Plan1:
Call already..tov meet s.1..but he said..don't know her name t...i try to call her daddy number..ke tha leak-ning ott man knung network t..

** Unsuccess, Jorb hery kjom...

Plan2:
But lir my friend tha..her working for StarCell.. jam merl call tov 1 of my friend working as IT there sin..

** Processing..

Lolzzzz jeng ban trov! tam rok dol ti bomphot. Yang na kor trov tae yeay knea ptoil oy os jet dae! send sms min prakot tha ke totoul ban te.

Keep going.....

orkun2u_com

orkun2u_com
Junior Member
Junior Member

Kannitha2009 wrote:
orkun2u_com wrote:
Kannitha2009 wrote:Eya jes tae call tov lek jas deng ke nov preu reu ot phong? Beu jong jab pdeum leung vinh trov mean phaenka oy chbas lois tich tov lbong euy.... trim rok contact bos her kou tae min 2bak dol thnak rok ot ban nus te prus thloib rean jea1 knea kong tae mean mit pheak pseng teat deng dae.

Rok her oy kheunh sin to make sure tha she ban totoul avey dael lbong jong prab. Kom oy sday kroy jea leuk ti 2 doysa she got nothing from u, then she reabka joal bat lolzzzzzzzzzz

Deng khos heuy kom proprit teat keu laor nas! Joon por somnang laor kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_smile

Plan1:
Call already..tov meet s.1..but he said..don't know her name t...i try to call her daddy number..ke tha leak-ning ott man knung network t..

** Unsuccess, Jorb hery kjom...

Plan2:
But lir my friend tha..her working for StarCell.. jam merl call tov 1 of my friend working as IT there sin..

** Processing..

Lolzzzz jeng ban trov! tam rok dol ti bomphot. Yang na kor trov tae yeay knea ptoil oy os jet dae! send sms min prakot tha ke totoul ban te.

Keep going.....

KJom muk krassss jeng..kom joooo... kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 541875

http://www.orkun2u.com

orkun2u_com

orkun2u_com
Junior Member
Junior Member

Reung ro boss kjom joarb hery..Ke man sang-sar roj tov hery kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_sad

Hmmmm... som oy her joarb tae sex-kdeiy-sok..sa lanh knear dol jass reang-reang kloun.

Kjom soum kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 310869 kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 600852

kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( 212395 del bann tam-darn torss-sa-nar..

http://www.orkun2u.com

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

ber chh'lart taing pi kmeng mok mech kor tim ding tha kloun khos ouy neang tov jorl batt heuy taing aeng sday kroy.... pel nis soum3 tae kreung machine kor ke min tver machine rewind dae tomrorm monous jong sa thoy kroy kmeang plov te.. mean tae rok thmey 1 teat te ...lolzzz
[quote="orkun2u_com"][quote="sokhayun"]jes tortoul skorl kom'hous kloun aeng jatt tuk tha yeung jea monous chh'lart jeang pi mon mon...hahaha kit bork kroy vinh..terb deung tha kloun khusss klang nass :"( Icon_basketball


hahaha..bong ery, kjom chh'lart tang pi kmeng hor.. min man terb chhlart ah lov ehh..lolzzzzzzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum