chha ott dak khlanh??????? - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

chha ott dak khlanh??????? - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

chha ott dak khlanh???????

+7
Jettra
PheaKdeySnaeh
sreymomrith
ReaLKhmeR
NiK_Nik
Makak
sokhayun
11 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Empty Re: chha ott dak khlanh??????? 13th December 2009, 7:55 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:yis lok pu baib jong somrork tomghon te derng ban jea sour baib nis. ber lok pu min jong thoit kat bonthoy sach jrok,sach ko tov,hery nham bonlai oy ban jreun prous bonlai min tver oy thoit te. chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Dancing
yi jos mok ongkuy pray rir kor ah'tithan eiy ning..kheunh nham os 1 dom heuy...roub pheap tver douch jea sopheap dol heuy .. ber joul mok lk kor karch hmess..lolzzzzzzz pu ding heuy pu min kamap te na.. nov svael dor'dael ning..ber lerng tom'ngon tov tinh kouw skinny jean yok mok pak eiylov ning kom ouy vea kheunh thoit ban.. lolzzzzz chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Icon_basketball

http://tagged.com/sokhayun

32chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Empty Re: chha ott dak khlanh??????? 13th December 2009, 7:59 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Jos mean ey tov pibak lok pu. Robeab cha ort dak klanh ker cha doy min jam bach dak klanh nerng na.... chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Icon_razz Kyom kit tha kan tae sroul prous ort klach klanh kteat trov mok hehe
lolzzzzzzzz klach klanh kteat jeang klach klanh??hahhaha chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Icon_basketball

http://tagged.com/sokhayun

33chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Empty Re: chha ott dak khlanh??????? 13th December 2009, 8:03 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

eiya mean chhmous labey mon kyom phong.. jam send neary sa'art mneak ouy tov sour pi roberb tver pel nos kyom ning tov berk hang kbae ning dae lolzzz chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Icon_basketball
Julasar wrote:Mien... mahop ma muk robiep ott dak klanh, nhom jess jbass nass... hahahaha.... kir prer sach jruk 3join lolzzzz.... min bach khart klanh ma tok phong, pourk hang tang nuss trov mok virk vern pi knhom heuy mir tov ban barn labey chmous klang chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Icon_biggrin

sokhayun wrote:soudey lk members!
kyom jong ding tha ter mean mahoub "chha ott dak khlanh" dae rir te?nov hang na ke mean tver tov nor? kyom suor ke chrern hang heuy ke min tver te..heuy nov knong menu kor min mean dae...soum juoy brab phong.. soum orkun..
rir kor mean tae paoun Dane te dael ding..soum brab robeab tver ouy kyom ban ding phong..lozz chha ott dak khlanh??????? - Page 2 969339

http://tagged.com/sokhayun

34chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Empty Re: chha ott dak khlanh??????? 13th December 2009, 8:06 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

brer butter merl tov ouy ror'loung jeang klanh tov teat.. min bach tom'pear kor leb joul sroul dae.. pontae min sov chhnganh douch klanh te lolzzzzz

KAP ANG wrote:min jong brir klanh... brir butter vinh tov jeng...

sokhayun wrote:soudey lk members!
kyom jong ding tha ter mean mahoub "chha ott dak khlanh" dae rir te?nov hang na ke mean tver tov nor? kyom suor ke chrern hang heuy ke min tver te..heuy nov knong menu kor min mean dae...soum juoy brab phong.. soum orkun..
rir kor mean tae paoun Dane te dael ding..soum brab robeab tver ouy kyom ban ding phong..lozz chha ott dak khlanh??????? - Page 2 969339

http://tagged.com/sokhayun

35chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Empty Re: chha ott dak khlanh??????? 13th December 2009, 8:11 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

rosehonn wrote:
Julasar wrote:Mien... mahop ma muk robiep ott dak klanh, nhom jess jbass nass... hahahaha.... kir prer sach jruk 3join lolzzzz.... min bach khart klanh ma tok phong, pourk hang tang nuss trov mok virk vern pi knhom heuy mir tov ban barn labey chmous klang chha ott dak khlanh??????? - Page 2 Icon_biggrin

sokhayun wrote:soudey lk members!
kyom jong ding tha ter mean mahoub "chha ott dak khlanh" dae rir te?nov hang na ke mean tver tov nor? kyom suor ke chrern hang heuy ke min tver te..heuy nov knong menu kor min mean dae...soum juoy brab phong.. soum orkun..
rir kor mean tae paoun Dane te dael ding..soum brab robeab tver ouy kyom ban ding phong..lozz chha ott dak khlanh??????? - Page 2 969339
karl nhom nov khmer kor preu sach jrook neng mork tver somlor jea tae klanh neng tov hanh dak chhar york klanh min bach os luy tinh klanh ke te. hehehe.

ber lork pu sokhayun min jong dak klanh, kir tha dak butter tov tae dak ah neng nhom tha somlor doch jea ot sov chhngoy mej min deng te.
orkun heuy dael ban brab ..kyom kor jeur tha butter chhnganh ban mdong mdong ning aeng vea min douch klanh te..

http://tagged.com/sokhayun

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum