Huos Haet -_-" 44939


Join the forum, it's quick and easy

Huos Haet -_-" 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Huos Haet -_-"

+5
sokhayun
PheaKdeySnaeh
Lovekhmer2009
khemandy
Lamour
9 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Huos Haet -_-" Empty Huos Haet -_-" 21st December 2009, 6:59 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

Doch jea huos haet pek heuy >_< jea srey doch knea, haet ey kor.... mles??????????? bros mean ma ka-kork mech kor tov teak tong pdey mit peak tov venh!!! men khlach nor-rok te eh.... vaiy kdav jomnuos kab

Huos Haet -_-" 52402616



Last edited by vyvy on 21st December 2009, 7:54 am; edited 8 times in total

2Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 7:17 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

Hi a oun Vy post image mun aksor jeung broyath bong Dane sdey oy nah.... kuor tae sorse aksor heuy jam post image jeung terb vea min tver oy homepage slow nah.... better delete it and post again.

3Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 7:56 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

khemandy wrote:Hi a oun Vy post image mun aksor jeung broyath bong Dane sdey oy nah.... kuor tae sorse aksor heuy jam post image jeung terb vea min tver oy homepage slow nah.... better delete it and post again.

Khan post image yu chong phlech Embarassed

4Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 8:01 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

Better delete it and post again before bong Dane log in. Very Happy

5Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 8:02 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

oh, plech merl... change ruoch heuy ter..... yii, chhlart bos ke koun nah ke nis ehheh

6Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 8:17 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

kir kun lork pa & neak mak ning na :P :P neak na kor tha knhom chhlart heuy pou kae out jeong del seuch

7Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 8:25 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

ei ke ...... neng ot yol juay prub tech mer mech barn ....... Huos Haet -_-" Icon_razz

som orkun vyvy dael post bart
ot barn arn te kjil nas alov oy tae lir sou rerng jeng jeng heheeheh

8Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 8:33 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

Lovekhmer2009 wrote:ei ke ...... neng ot yol juay prub tech mer mech barn ....... Huos Haet -_-" Icon_razz

som orkun vyvy dael post bart
ot barn arn te kjil nas alov oy tae lir sou rerng jeng jeng heheeheh


kir reung sar-hay smorn ning na!! ber tha kjil ann, mech kor khom reply mles yissssssssssssss

9Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 10:15 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

vyvy wrote:kir kun lork pa & neak mak ning na :P :P neak na kor tha knhom chhlart heuy pou kae out jeong del seuch

sangsai koun ning nham mtess morng ban chhlart jeung lol!

10Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 2:00 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

vyvy wrote:
Lovekhmer2009 wrote:ei ke ...... neng ot yol juay prub tech mer mech barn ....... Huos Haet -_-" Icon_razz

som orkun vyvy dael post bart
ot barn arn te kjil nas alov oy tae lir sou rerng jeng jeng heheeheh


kir reung sar-hay smorn ning na!! ber tha kjil ann, mech kor khom reply mles yissssssssssssss

jom yeak!!!!!!!!!! kir reply oy tirk jet poster neng na heheheheh

ne ne kluan kom chong klang tech wai boch sok thaem kwarch dach mok teat alov neng Huos Haet -_-" Icon_basketball Huos Haet -_-" Icon_razz

11Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 2:13 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

khemandy wrote:Better delete it and post again before bong Dane log in. Very Happy
lolzzzzzzzzzzzz krorb ber mean neak pdol domnerng mon
yes ta dak roub mon vea jenh thom nov fontpage heuy vea tver oy akrork heuy slow

http://www.srolanhkhmer.com/

12Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 2:19 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

reung rav onjerng kir mean jreun , bong tlob lir jreun heuy .
ber sen bong jea neang vinh , kir bong tov teas kompleang neang srey Kna ei neng mouy kompleang heuy mork dol pteas theak ah pdey neng jenh pi pteas morng
sok jet rous nov jea srey mai may min rous neng ah pdey komrok onjerng tei , kmean sopheak monkol leuy kir mean tae tirk pnek rous neng ah pdey onjerng .

monus srey robeab neang Kna sa'ei kei neng tngai kroy she neng tirk pnek , mitt tros mitt
somrab bong mittpheak bong min kbot leuy , kal mon bong rorb ann mit mneak , skal knea ban mouy royeak bong ousa tov leng pteas neang , she mean pdey , kroy mork doy pdey neng keunh bong sa'art heuy mean jak rirk la'or jeang propon kor mean jet srolanh bong , he taeng sorser bong ,
tae tver jea monus trov jes deung khos neng trov , bong ban prab pourk mak bong doy trang , prous bong min jang kohok mit leuy , kroy mork bong kor pdach tomneak tomnorng roveang bong neng mitt bong , bong sok jet bat bang mitt tae bong min tver avey khos neng mitt pheak leuy .

http://www.srolanhkhmer.com/

13Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 5:37 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

hahaha karch phong nor? merl roub avator nis douch min som karch sos..dou dak ah roub karch vinh mdong mok..lolzzz
"karm'so tei mach'chha ong preas tes'sna yang ch'bass ch'bong tha kom proprit ouy romloung tver ouy khos ch'korng koun propon ke"
*PheaKdeySnaeh* wrote:reung rav onjerng kir mean jreun , bong tlob lir jreun heuy .
ber sen bong jea neang vinh , kir bong tov teas kompleang neang srey Kna ei neng mouy kompleang heuy mork dol pteas theak ah pdey neng jenh pi pteas morng
sok jet rous nov jea srey mai may min rous neng ah pdey komrok onjerng tei , kmean sopheak monkol leuy kir mean tae tirk pnek rous neng ah pdey onjerng .

monus srey robeab neang Kna sa'ei kei neng tngai kroy she neng tirk pnek , mitt tros mitt
somrab bong mittpheak bong min kbot leuy , kal mon bong rorb ann mit mneak , skal knea ban mouy royeak bong ousa tov leng pteas neang , she mean pdey , kroy mork doy pdey neng keunh bong sa'art heuy mean jak rirk la'or jeang propon kor mean jet srolanh bong , he taeng sorser bong ,
tae tver jea monus trov jes deung khos neng trov , bong ban prab pourk mak bong doy trang , prous bong min jang kohok mit leuy , kroy mork bong kor pdach tomneak tomnorng roveang bong neng mitt bong , bong sok jet bat bang mitt tae bong min tver avey khos neng mitt pheak leuy .

http://tagged.com/sokhayun

14Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 6:25 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:hahaha karch phong nor? merl roub avator nis douch min som karch sos..dou dak ah roub karch vinh mdong mok..lolzzz
"karm'so tei mach'chha ong preas tes'sna yang ch'bass ch'bong tha kom proprit ouy romloung tver ouy khos ch'korng koun propon ke"
*PheaKdeySnaeh* wrote:reung rav onjerng kir mean jreun , bong tlob lir jreun heuy .
ber sen bong jea neang vinh , kir bong tov teas kompleang neang srey Kna ei neng mouy kompleang heuy mork dol pteas theak ah pdey neng jenh pi pteas morng
sok jet rous nov jea srey mai may min rous neng ah pdey komrok onjerng tei , kmean sopheak monkol leuy kir mean tae tirk pnek rous neng ah pdey onjerng .

monus srey robeab neang Kna sa'ei kei neng tngai kroy she neng tirk pnek , mitt tros mitt
somrab bong mittpheak bong min kbot leuy , kal mon bong rorb ann mit mneak , skal knea ban mouy royeak bong ousa tov leng pteas neang , she mean pdey , kroy mork doy pdey neng keunh bong sa'art heuy mean jak rirk la'or jeang propon kor mean jet srolanh bong , he taeng sorser bong ,
tae tver jea monus trov jes deung khos neng trov , bong ban prab pourk mak bong doy trang , prous bong min jang kohok mit leuy , kroy mork bong kor pdach tomneak tomnorng roveang bong neng mitt bong , bong sok jet bat bang mitt tae bong min tver avey khos neng mitt pheak leuy .

nis heoy dael jia mool'la'haet mech barn kteoy nov LK jol jet kwarch neng borch sok mor pi bong dane koit karch ... Huos Haet -_-" Lol

15Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 7:24 pm

Guest

Anonymous
Guest

Tam pit min kour bontos tae preah neang Na nerng tae mneak te. :P Preah svamey robos teb absor del jea mjas artthabot ptol nerng te del jea nak khos klang jeang ke nos. Tous bey neang jea pheakriyear nos jea monous prophet na kor doy, chkourt lilear, kerng ort mullahet, karch khos reoung, min penh leakanak jea pheakriyear kor doy, vea kmean mullahet avey krob kron del tov rok nak tmey rouch heuy yok les mok dos sa. Ber tonh tob nerng jivit rous nov jeamouy knea nas mech kor min leng leas knea ouy bat bat tov, jam tov na kor tov tov.

Yab nas sat monous nis. Tech tov lir tha pdey mean srey louch leak. Tech tov lir tha pdey mean propon jong. Tech tov lir tha propon rot joul pdey. Tech tov lir tha propon kbot jet kbot tlerm ey na nos. Ban tae somlab joul tang ors ter, kom ouy yab pek (tuk tae hydro mouy ban heuy :P )
Huos Haet -_-" Lol

16Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 21st December 2009, 8:23 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

lolzzzz kach ei pon neng nos
sokhayun wrote:hahaha karch phong nor? merl roub avator nis douch min som karch sos..dou dak ah roub karch vinh mdong mok..lolzzz
"karm'so tei mach'chha ong preas tes'sna yang ch'bass ch'bong tha kom proprit ouy romloung tver ouy khos ch'korng koun propon ke"

http://www.srolanhkhmer.com/

17Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 12:49 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

lolzzzzzzzz bros ma kom nor maen...... tae bros mnak neng rok ot man lolzzzzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

18Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 2:48 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

*PheaKdeySnaeh* wrote:
khemandy wrote:Better delete it and post again before bong Dane log in. Very Happy
lolzzzzzzzzzzzz krorb ber mean neak pdol domnerng mon
yes ta dak roub mon vea jenh thom nov fontpage heuy vea tver oy akrork heuy slow

Kir monus mean bro-jea prey pheap nos ey bong...! khous ey tich touch taeng tae mean ke cham jouy kae ory jea nich, man te lbong dy :P :P

19Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 2:58 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

*PheaKdeySnaeh* wrote:reung rav onjerng kir mean jreun , bong tlob lir jreun heuy .
ber sen bong jea neang vinh , kir bong tov teas kompleang neang srey Kna ei neng mouy kompleang heuy mork dol pteas theak ah pdey neng jenh pi pteas morng
sok jet rous nov jea srey mai may min rous neng ah pdey komrok onjerng tei , kmean sopheak monkol leuy kir mean tae tirk pnek rous neng ah pdey onjerng .

monus srey robeab neang Kna sa'ei kei neng tngai kroy she neng tirk pnek , mitt tros mitt
somrab bong mittpheak bong min kbot leuy , kal mon bong rorb ann mit mneak , skal knea ban mouy royeak bong ousa tov leng pteas neang , she mean pdey , kroy mork doy pdey neng keunh bong sa'art heuy mean jak rirk la'or jeang propon kor mean jet srolanh bong , he taeng sorser bong ,
tae tver jea monus trov jes deung khos neng trov , bong ban prab pourk mak bong doy trang , prous bong min jang kohok mit leuy , kroy mork bong kor pdach tomneak tomnorng roveang bong neng mitt bong , bong sok jet bat bang mitt tae bong min tver avey khos neng mitt pheak leuy .

bong srey yeay trov jet knhom dorl heuy....! teas neang ning ory skorl ro-bors ke ro-bors eng mdorng vaiy
heuy a phdey heang sory nos venh knhom min theak te... tae knhom ning phdeong leng.... phdeong tha mean propon jong, phdeong ory a koit ning ors pi kluon tae mdorng, yok tver pdey tver ey teat!! hean kbort lerk ti 1 brokot jea mean lerk ti 2 teat..... sok jet tver jea mae may kdav srouy la-or jeang :D

20Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 3:05 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

ReaLKhmeR wrote:lolzzzzzzzz bros ma kom nor maen...... tae bros mnak neng rok ot man lolzzzzzz


neak na tha ort!!! bros ro-beab ning mean chrern ma ka-kork, doch peak jas tha " Bros la-or rok men ngeay ban, Bros jet sar-marn rok ban dory ngeay" :P :P

21Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 3:08 am

A Ry

A Ry
Senior Member
Senior Member

men ning bong, sok jit nov mai may kor min ros nov jea muy pdey komrok jirng tor tov teat del, vea khmean sopheak mongkul leuy. tae som kom srok tirk phnek dor mean domlay robos yeung doysar monus komrok baeb nos ey.

tae bong dane douch jea karch dol heuy, sot tae teas kompleang. ber kyom vinh min teas te, heuy kor kjil tov rok reung srey ning del, pros monus ort ke kmas min jes srolanh kiteyus douch srey baeb nis, vea khmen jit tlerm somrab chhir te, teas vea j vea norm tae khat komlang kloun eng tae bonnos.

*PheaKdeySnaeh* wrote:reung rav onjerng kir mean jreun , bong tlob lir jreun heuy .
ber sen bong jea neang vinh , kir bong tov teas kompleang neang srey Kna ei neng mouy kompleang heuy mork dol pteas theak ah pdey neng jenh pi pteas morng
sok jet rous nov jea srey mai may min rous neng ah pdey komrok onjerng tei , kmean sopheak monkol leuy kir mean tae tirk pnek rous neng ah pdey onjerng .

monus srey robeab neang Kna sa'ei kei neng tngai kroy she neng tirk pnek , mitt tros mitt
somrab bong mittpheak bong min kbot leuy , kal mon bong rorb ann mit mneak , skal knea ban mouy royeak bong ousa tov leng pteas neang , she mean pdey , kroy mork doy pdey neng keunh bong sa'art heuy mean jak rirk la'or jeang propon kor mean jet srolanh bong , he taeng sorser bong ,
tae tver jea monus trov jes deung khos neng trov , bong ban prab pourk mak bong doy trang , prous bong min jang kohok mit leuy , kroy mork bong kor pdach tomneak tomnorng roveang bong neng mitt bong , bong sok jet bat bang mitt tae bong min tver avey khos neng mitt pheak leuy .

22Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 3:11 am

A Ry

A Ry
Senior Member
Senior Member

vyvy wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:reung rav onjerng kir mean jreun , bong tlob lir jreun heuy .
ber sen bong jea neang vinh , kir bong tov teas kompleang neang srey Kna ei neng mouy kompleang heuy mork dol pteas theak ah pdey neng jenh pi pteas morng
sok jet rous nov jea srey mai may min rous neng ah pdey komrok onjerng tei , kmean sopheak monkol leuy kir mean tae tirk pnek rous neng ah pdey onjerng .

monus srey robeab neang Kna sa'ei kei neng tngai kroy she neng tirk pnek , mitt tros mitt
somrab bong mittpheak bong min kbot leuy , kal mon bong rorb ann mit mneak , skal knea ban mouy royeak bong ousa tov leng pteas neang , she mean pdey , kroy mork doy pdey neng keunh bong sa'art heuy mean jak rirk la'or jeang propon kor mean jet srolanh bong , he taeng sorser bong ,
tae tver jea monus trov jes deung khos neng trov , bong ban prab pourk mak bong doy trang , prous bong min jang kohok mit leuy , kroy mork bong kor pdach tomneak tomnorng roveang bong neng mitt bong , bong sok jet bat bang mitt tae bong min tver avey khos neng mitt pheak leuy .

bong srey yeay trov jet knhom dorl heuy....! teas neang ning ory skorl ro-bors ke ro-bors eng mdorng Huos Haet -_-" Bash
heuy a phdey heang sory nos venh knhom min theak te... tae knhom ning phdeong leng.... phdeong tha mean propon jong, phdeong ory a koit ning ors pi kluon tae mdorng, yok tver pdey tver ey teat!! hean kbort lerk ti 1 brokot jea mean lerk ti 2 teat..... sok jet tver jea mae may kdav srouy la-or jeang Huos Haet -_-" Icon_biggrin

Huos Haet -_-" 604400 , pdeng oy os pi kloun terb sas som.
Huos Haet -_-" Lol , vyvy jes ey na mai may kdav srouy phorng lolzz.

23Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 3:14 am

A Ry

A Ry
Senior Member
Senior Member

ReaLKhmeR wrote:lolzzzzzzzz bros ma kom nor maen...... tae bros mnak neng rok ot man lolzzzzzz

lolzzzz bros mnak neng dam pich lolzzz, tous jea ler lork nis sor tae bros mnak neng, kor kperm nov kbae del .

24Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 3:30 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

vyvy wrote:
ReaLKhmeR wrote:lolzzzzzzzz bros ma kom nor maen...... tae bros mnak neng rok ot man lolzzzzzz


neak na tha ort!!! bros ro-beab ning mean chrern ma ka-kork, doch peak jas tha " Bros la-or rok men ngeay ban, Bros jet sar-marn rok ban dory ngeay" :P :P

hahaa khos heuy. 2009 nis ke dou peak heuy ter.......

Ke tha " Bros laor Rok Ban douy ngeay, tae bros Jet Sar-marn min ngeay sveang rok te" lolzzzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

25Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 3:31 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

A Ry wrote:
ReaLKhmeR wrote:lolzzzzzzzz bros ma kom nor maen...... tae bros mnak neng rok ot man lolzzzzzz

lolzzzz bros mnak neng dam pich lolzzz, tous jea ler lork nis sor tae bros mnak neng, kor kperm nov kbae del .

hahaaaaaaaaaa kperm neng nov kbae. tae ber jit nov ban lolzzzzzzzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

26Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 3:35 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

hahaha.... eng min toin joub eng mech ning ding pi arom ke pel nos tov!!! yeung teas neang ning ory herm phkeam sen cham yeay knea pel kroy.... Jer knhom tov, kneam avey chher cheang trov mit pheak dorn-derm phdey nos te.... ber arch somlab teang ti 2 ban, brokot jea mean ke tver men khan. ber men doch-chhnes te men mean ke jeas tirk ar-sit rir juol ke ory tver kheat nos te... trov ding phong tov a ry ery!! kom slout pek, ke join na Wink



Last edited by vyvy on 22nd December 2009, 3:42 am; edited 1 time in total

27Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 3:37 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

vyvy wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
khemandy wrote:Better delete it and post again before bong Dane log in. Very Happy
lolzzzzzzzzzzzz krorb ber mean neak pdol domnerng mon
yes ta dak roub mon vea jenh thom nov fontpage heuy vea tver oy akrork heuy slow

Kir monus mean bro-jea prey pheap nos ey bong...! khous ey tich touch taeng tae mean ke cham jouy kae ory jea nich, man te lbong dy :P :P

yeah, klach neak del mean borjea prey pheap ning trov bong Dane sdey oy bak amnuot ning nah Very Happy Very Happy

28Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 3:41 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

vyvy wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:reung rav onjerng kir mean jreun , bong tlob lir jreun heuy .
ber sen bong jea neang vinh , kir bong tov teas kompleang neang srey Kna ei neng mouy kompleang heuy mork dol pteas theak ah pdey neng jenh pi pteas morng
sok jet rous nov jea srey mai may min rous neng ah pdey komrok onjerng tei , kmean sopheak monkol leuy kir mean tae tirk pnek rous neng ah pdey onjerng .

monus srey robeab neang Kna sa'ei kei neng tngai kroy she neng tirk pnek , mitt tros mitt
somrab bong mittpheak bong min kbot leuy , kal mon bong rorb ann mit mneak , skal knea ban mouy royeak bong ousa tov leng pteas neang , she mean pdey , kroy mork doy pdey neng keunh bong sa'art heuy mean jak rirk la'or jeang propon kor mean jet srolanh bong , he taeng sorser bong ,
tae tver jea monus trov jes deung khos neng trov , bong ban prab pourk mak bong doy trang , prous bong min jang kohok mit leuy , kroy mork bong kor pdach tomneak tomnorng roveang bong neng mitt bong , bong sok jet bat bang mitt tae bong min tver avey khos neng mitt pheak leuy .

bong srey yeay trov jet knhom dorl heuy....! teas neang ning ory skorl ro-bors ke ro-bors eng mdorng vaiy
heuy a phdey heang sory nos venh knhom min theak te... tae knhom ning phdeong leng.... phdeong tha mean propon jong, phdeong ory a koit ning ors pi kluon tae mdorng, yok tver pdey tver ey teat!! hean kbort lerk ti 1 brokot jea mean lerk ti 2 teat..... sok jet tver jea mae may kdav srouy la-or jeang :D

ey ke... mae may kdao srouy ning Question ort sov yul sos morng hahah Very Happy

29Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 3:45 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Memay kdao srouy nhouy douch doung dot. lolzzzzzzzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

30Huos Haet -_-" Empty Re: Huos Haet -_-" 22nd December 2009, 3:47 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Monus dael tveu khos heuy phjeayeam rok het phol oy kloun aeng trov teat nus ke hav tha OS KAEH heuy.....

Pros sava nov jea1 srey akrok pit jea som knea nas. Bach tov sday sronos ey te!



Last edited by Kannitha2009 on 22nd December 2009, 3:50 am; edited 1 time in total

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum