[url=][/url]
Join the forum, it's quick and easy
sokhayun wrote:som eiy ponning ?? kou'tae som bert moit ouy heuy tov broser jeang..mon ning kroy kong tae ...robos yeung tov heuy..lolzzz
Kannitha2009 wrote:sokhayun wrote:som eiy ponning ?? kou'tae som bert moit ouy heuy tov broser jeang..mon ning kroy kong tae ...robos yeung tov heuy..lolzzz
Jom ey kor jahav mles bro???? Beu som jeng songsai sombey tae dai ot ban kan phong kheav phnek mun bat heuy.
sokhayun wrote:mech kheav phneak eiy ? prous tae yeung srolanh knea ..ber srey ke prorm dae ter ber ke min prorm min bach bert kor ban...koun bros trov tae reaksa pheap thlaiy thnou jea nich,..lolzzzzzzKannitha2009 wrote:sokhayun wrote:som eiy ponning ?? kou'tae som bert moit ouy heuy tov broser jeang..mon ning kroy kong tae ...robos yeung tov heuy..lolzzz
Jom ey kor jahav mles bro???? Beu som jeng songsai sombey tae dai ot ban kan phong kheav phnek mun bat heuy.
Kannitha2009 wrote:sokhayun wrote:mech kheav phneak eiy ? prous tae yeung srolanh knea ..ber srey ke prorm dae ter ber ke min prorm min bach bert kor ban...koun bros trov tae reaksa pheap thlaiy thnou jea nich,..lolzzzzzzKannitha2009 wrote:sokhayun wrote:som eiy ponning ?? kou'tae som bert moit ouy heuy tov broser jeang..mon ning kroy kong tae ...robos yeung tov heuy..lolzzz
Vabathor Europe beu preu nov srok ke pahael ot ey te. Tae somrab srey Khmer pheak jreun keu min ban te. Yeah, monus yeung min tha pros reu srey te kou reaksa pheap thlai thnou.
sokhayun wrote:pit jea trov heuy mit pheak srey srey kyom nov srok khmer brab kyom tha skorl knea you heuy tae min dael hean kan daiy te.. soum3 tae nat knea tov nham baiy pel tom'ne jis moto pseng knea nham rouch mork pteas reang kloun hahaha.. nov americ min jeung te ber nat knea tov nham baiy kir trov tae mneak tov dirk heuy..nham baiy rouch heuy eiy eiy tam kroy teat min ding te kir chbass jea tov pteas khang na mneak heuy lolzzzz
Kannitha2009 wrote:sokhayun wrote:pit jea trov heuy mit pheak srey srey kyom nov srok khmer brab kyom tha skorl knea you heuy tae min dael hean kan daiy te.. soum3 tae nat knea tov nham baiy pel tom'ne jis moto pseng knea nham rouch mork pteas reang kloun hahaha.. nov americ min jeung te ber nat knea tov nham baiy kir trov tae mneak tov dirk heuy..nham baiy rouch heuy eiy eiy tam kroy teat min ding te kir chbass jea tov pteas khang na mneak heuy lolzzzz
Nus keu vapathor nov srok americ te. Tae beu meul oy chbas tov keu ah srai leu monus mnek mnek dae. Thomada te monus yeung mean kolka khos khos knea. Somrab knhom beu srolanh trov mean ka korub & pdol keteyus oy knea tov vinh tov mok
sokhayun wrote:tich nas neak dael mean jit douch jeung...prous pheak chrern nas khmer nov americ ban chrous batt pheap kourob jbab tomlorb eiy ning tam plov batt oss heuy..prous ka tver domner mork chngay pek ...tae kroin tae tha nov pel tver pithy avey mouy 1 ke kor taeng tae kourob tam jbab brorpaiy ney douch ke aeng dae..reung kan dai kan jerng eiy tich touch jeung kroin tae skorl knea 1 thngaiy dombong ban batt tov heuy rir kor houy pi ning tov teat..lolzKannitha2009 wrote:sokhayun wrote:pit jea trov heuy mit pheak srey srey kyom nov srok khmer brab kyom tha skorl knea you heuy tae min dael hean kan daiy te.. soum3 tae nat knea tov nham baiy pel tom'ne jis moto pseng knea nham rouch mork pteas reang kloun hahaha.. nov americ min jeung te ber nat knea tov nham baiy kir trov tae mneak tov dirk heuy..nham baiy rouch heuy eiy eiy tam kroy teat min ding te kir chbass jea tov pteas khang na mneak heuy lolzzzz
Nus keu vapathor nov srok americ te. Tae beu meul oy chbas tov keu ah srai leu monus mnek mnek dae. Thomada te monus yeung mean kolka khos khos knea. Somrab knhom beu srolanh trov mean ka korub & pdol keteyus oy knea tov vinh tov mok
Kannitha2009 wrote:sokhayun wrote:tich nas neak dael mean jit douch jeung...prous pheak chrern nas khmer nov americ ban chrous batt pheap kourob jbab tomlorb eiy ning tam plov batt oss heuy..prous ka tver domner mork chngay pek ...tae kroin tae tha nov pel tver pithy avey mouy 1 ke kor taeng tae kourob tam jbab brorpaiy ney douch ke aeng dae..reung kan dai kan jerng eiy tich touch jeung kroin tae skorl knea 1 thngaiy dombong ban batt tov heuy rir kor houy pi ning tov teat..lolzKannitha2009 wrote:sokhayun wrote:pit jea trov heuy mit pheak srey srey kyom nov srok khmer brab kyom tha skorl knea you heuy tae min dael hean kan daiy te.. soum3 tae nat knea tov nham baiy pel tom'ne jis moto pseng knea nham rouch mork pteas reang kloun hahaha.. nov americ min jeung te ber nat knea tov nham baiy kir trov tae mneak tov dirk heuy..nham baiy rouch heuy eiy eiy tam kroy teat min ding te kir chbass jea tov pteas khang na mneak heuy lolzzzz
Lolzzz jrus bat douch robos jeng nor bro????
sokhayun wrote:hahaha trov heuy ber min chrous bat te mless som tae ke min bomplech pheap kourob baeb bot boran eiy ning te..
Similar topics