today's quote:12/27/2009 - Page 2 44939

Join the forum, it's quick and easy

today's quote:12/27/2009 - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

today's quote:12/27/2009

+5
NeakTheakCyclo
KounDomreY
PheaKdeySnaeh
sreymomrith
sokhayun
9 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 30th December 2009, 11:41 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

niyeay jeung ban trov.. prous kyom taing tae pi kert mork kheunh ke mean luy ke mean avey avey chrern nas mean propon sa'art sa'arat pi 3 kor mean.. srey srey kor joul jit ke nass .. tae kyom min dael mean jit chror'naen eiy ning ke te prous kit tha yeung min mean somnang khorm rok luy dae tae kroin tae krob mlorm min sov sorl chrern duoh ke..lolzzzzzzz
Devinn wrote:srey srey pit jea ot yul kar ey men!!!/.hmmm. kjom som sour tha :teur pros pros ber kmean louy jak- -Sing Lan RIR kmean louy tenh Ticket Metro/Tramway tov job sangsa .
teur arch joub knea ban rir ot ?...
it is only a small example.

http://tagged.com/sokhayun

32today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 30th December 2009, 11:42 pm

KounKhmer

KounKhmer
Senior Member
Senior Member

Devinn wrote:srey srey pit jea ot yul kar ey men!!!/.hmmm. kjom som sour tha :teur pros pros ber kmean louy jak- -Sing Lan RIR kmean louy tenh Ticket Metro/Tramway tov job sangsa .
You shouldn't say that word " srey srey pit jea ot yul kar ey men."
This phrase not good.
ber jong tov joup sangsa men bach brer larn kor arch joub ban dea, klach tea kmean chet jong joup te deal men arch joub.
pouk mak kyom tov joub sangsa ke jes tea kong neng. today's quote:12/27/2009 - Page 2 Icon_razz

33today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 30th December 2009, 11:44 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

ot luy kir pibak nas .. jos neakna tha mean luy heuy rork sopeak mongkul min ban .. neak nos chbas jea yap nass...
Devinn wrote:tirk luy eiylov ke yok tov brer bras tinh dou pheap smors trong ban chrern nass....lolzzzz
hahahaha.. Merci/Thank you. ma matt neng kir trov jit kjom mong .
(mnos ot louy kir jea mnos kohok ).

34today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 30th December 2009, 11:53 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

hahaha kyom tha niyeay tov vea vaeng chhngay nas .. avey dael ke kit trov heuy la'or vea jea g-vit robos ke.. jea pises ouy tae ke ban sok sabay min tver tuk tous dol neakna tirk luy ke tver eiy kor ban dae.. tae kyom jong mean tirk luy chrern douch ke nass lolzz
sansan wrote:
sokhayun wrote:ber niyeay tov kir avey avey trov tae tov jea mouy knea heuy.. min arch mean 1 kvas 1 ban te .. mean luy chrern kor tver ouy yeung ros nov ban thou sroul myang dae.. kvas vea kir yap tich dae .. tirk luy eiylov ke yok tov brer bras tinh dou pheap smors trong ban chrern nass....lolzzzz
sansan wrote:
Devinn wrote:
sansan wrote:
Devinn wrote:. mean louy mean ahvey taing os .

Not really.

Luy men arch tinh Sach Kdey Srolanh Neng Sopheak Monkol ban te.

LoyaltY is Worth More Than MoneY!

teur der lir sophea seth mouy tha :
Pell vaelea jea meas prak( Pell vaelea = louy ).
Pell vaelea arch pjea ball ahvey ahvey taing os !

kit meul tov ! today's quote:12/27/2009 - Page 2 28286
r
Yeah, Time is money.
Tver avey kor trov ka time dea, derm bey ban nov good reasult. jos mean luy hery ber G-vet kmean ney, kmean sopheak monkol, kmean pheap kork kdav, yok luy mok tver ey..real example, krou sa mouy, kort mean luy, kort mean ptas jern, tea krousa nous men jos som rong neng knea te, tver mok yeak dak knea perl joub knea, men deal khernh pheap nhor nherm(smiling) in family at all..
so Ter luy arch tver oy kort smile, luy tver oy kort mean warm happiness?
luy kron tea thing mouy deal jouy som roul knong ka rous nov or bos mnous oy ban proser tea pon nous.

Thanks.
sansan.
Tek luy arch tinh pheap smors trong chom pous mnous mouy chom noun deal kirt tha pheap smors trong ror boss ke kmean dom laiy.

35today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 31st December 2009, 12:11 am

Devinn

Devinn
Senior Member
Senior Member

peak 1 klea nis, kjom kit knong jit ter mnerk enh te . heuy kjom kor min ban QUOTE( reply) jea 1 nak der. doj chnes sangkheum tha min pass pall dall nerk na 1 leuy.

http://1heart1soniya.hi5.com

36today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 31st December 2009, 12:20 am

Devinn

Devinn
Senior Member
Senior Member

sansan wrote:
You shouldn't say that word " srey srey pit jea ot yul kar ey men."
This phrase not good.
ber jong tov joup sangsa men bach brer larn kor arch joub ban dea, klach tea kmean chet jong joup te deal men arch joub.
pouk mak kyom tov joub sangsa ke jes tea kong neng. today's quote:12/27/2009 - Page 2 Icon_razz
jis ter kong .hahahaSomnang heuy kjom min nov ti nos , kom ey kjom neng dondeum sangsa robos pourkmak u enh heuy nis .hahaha

http://1heart1soniya.hi5.com

37today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 4th January 2010, 9:35 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:ber jeung kir kmean snaeh pit te.. jeung ban jea kyom min sov mean somnang sos prous snaeh pit ot dael mean phong ning...lolz.. pon nes kyom laeng jong ding snaeh pit eiy teat heuy...
Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:kor min khos knea "snaeh pit nov jeung mek" ber kmean luy te..lolzz
Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:lolzzzzzzzz jes niyeay maen ot luy kir yap heuy ...min tha neak na te ..
Kannitha2009 wrote:Robos 2 nis mean tom nak tom nong knea tae min arch yok mok jomnous knea ban te. Mean robos jreun yang nas dael min arch yok luy tov tinh ban. Tae beu ot mean luy kor yab dae lolzzzz prus yeung rus nov knong songkum.

Lolzzzzz vea jea ka pit na bro....

Hahahah snaeh pit nov eh jeung mek prus jeung mek deu ot dol te lolzzzzz

Errrrr jam meul sin tov bro kraeng ngai na 1 mean aphutahet na..... Kom al os songkhim ey sra

38today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 4th January 2010, 5:32 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

sechkdey songkhirm ning ka rong jam kir nov penh knong jivit yeung mneak mneak, dol pel yeung kit tha ka soben nos ban mork dol,avey avey trov roleay bat os tov vinh.... songkhirm ban trim tae songkhirm.. ber yeung min songkhirm yeung kor min arch ros ban..kyom min jong songkhirm eiy teat te hahhahaaha ..
Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:ber jeung kir kmean snaeh pit te.. jeung ban jea kyom min sov mean somnang sos prous snaeh pit ot dael mean phong ning...lolz.. pon nes kyom laeng jong ding snaeh pit eiy teat heuy...
Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:kor min khos knea "snaeh pit nov jeung mek" ber kmean luy te..lolzz
Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:lolzzzzzzzz jes niyeay maen ot luy kir yap heuy ...min tha neak na te ..
Kannitha2009 wrote:Robos 2 nis mean tom nak tom nong knea tae min arch yok mok jomnous knea ban te. Mean robos jreun yang nas dael min arch yok luy tov tinh ban. Tae beu ot mean luy kor yab dae lolzzzz prus yeung rus nov knong songkum.

Lolzzzzz vea jea ka pit na bro....

Hahahah snaeh pit nov eh jeung mek prus jeung mek deu ot dol te lolzzzzz

Errrrr jam meul sin tov bro kraeng ngai na 1 mean aphutahet na..... Kom al os songkhim ey today's quote:12/27/2009 - Page 2 Kneu_dri

39today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 5th January 2010, 6:56 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:sechkdey songkhirm ning ka rong jam kir nov penh knong jivit yeung mneak mneak, dol pel yeung kit tha ka soben nos ban mork dol,avey avey trov roleay bat os tov vinh.... songkhirm ban trim tae songkhirm.. ber yeung min songkhirm yeung kor min arch ros ban..kyom min jong songkhirm eiy teat te hahhahaaha ..

Jom jom "ber yeung min songkhirm yeung kor min arch ros ban..kyom min jong songkhirm eiy teat te" bro yeay jeng mean ney tha mech tov? min jong songkhim = min jong ros????

40today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 5th January 2010, 4:31 pm

Ihappy

New Active
New Active

Who says money can't buy love? This is a 22nd centry......lolz. It surely can buy many loves. Don't you see it in Phnom Penh? It may sound awful when saying this, but it is a fact. You may want to say that it can't buy love just to make you feel good..... The reality is different.

lolz....

Michael

41today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 5th January 2010, 6:19 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

min maen min jong ros te .. neakna jong slab lork euy..kroin tae min jong songkhirm tha ban juob monous la'or somrab kyom ...somkhirm tich nas..lolzzzz
Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:sechkdey songkhirm ning ka rong jam kir nov penh knong jivit yeung mneak mneak, dol pel yeung kit tha ka soben nos ban mork dol,avey avey trov roleay bat os tov vinh.... songkhirm ban trim tae songkhirm.. ber yeung min songkhirm yeung kor min arch ros ban..kyom min jong songkhirm eiy teat te hahhahaaha ..

Jom jom "ber yeung min songkhirm yeung kor min arch ros ban..kyom min jong songkhirm eiy teat te" bro yeay jeng mean ney tha mech tov? min jong songkhim = min jong ros????

42today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 5th January 2010, 6:27 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Yes, I do agree with that. Money talks, money is the power too, money does all..money makes us selfish, money makes us greedy and money create all kind of problems too..lolzzz
Ihappy wrote:Who says money can't buy love? This is a 22nd centry......lolz. It surely can buy many loves. Don't you see it in Phnom Penh? It may sound awful when saying this, but it is a fact. You may want to say that it can't buy love just to make you feel good..... The reality is different.

lolz....

Michael

43today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 6th January 2010, 2:41 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:min maen min jong ros te .. neakna jong slab lork euy..kroin tae min jong songkhirm tha ban juob monous la'or somrab kyom ...somkhirm tich nas..lolzzzz
Kannitha2009 wrote:

Jom jom "ber yeung min songkhirm yeung kor min arch ros ban..kyom min jong songkhirm eiy teat te"
bro yeay jeng mean ney tha mech tov? min jong songkhim = min jong ros????

Oh jung te..... khom ta phey lolzzzz joub ngai na ngai nus tov jos bro euy..... beu yeung songkhim klang os songkhim vinh kor thngon thgnor dae. Jivet monus yeung min arch joub reung laor rohot nus te. Pheak jreun ban 1 keu bat 1 reu arch bat jreun kor tha ban...... It's life

44today's quote:12/27/2009 - Page 2 Empty Re: today's quote:12/27/2009 6th January 2010, 6:28 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

hahhaaa you're right "It's life." They said,"Don't expect life to be fair." Waiting and hoping are the whole of life,and as soon as a dream is realized it is destroyed...
Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:min maen min jong ros te .. neakna jong slab lork euy..kroin tae min jong songkhirm tha ban juob monous la'or somrab kyom ...somkhirm tich nas..lolzzzz
Kannitha2009 wrote:

Jom jom "ber yeung min songkhirm yeung kor min arch ros ban..kyom min jong songkhirm eiy teat te"
bro yeay jeng mean ney tha mech tov? min jong songkhim = min jong ros????

Oh jung te..... khom ta phey lolzzzz joub ngai na ngai nus tov jos bro euy..... beu yeung songkhim klang os songkhim vinh kor thngon thgnor dae. Jivet monus yeung min arch joub reung laor rohot nus te. Pheak jreun ban 1 keu bat 1 reu arch bat jreun kor tha ban...... It's life

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2