Art komBang tver ouy mean ka ng'eung ch'ngorl heuy songhsaiy, pheap ng'eung ch'ngorl jea ka jab pderm tver ouy yeung jong ding, jong skorl, jong lir min chhoub....lolzzzzzzzzz
Join the forum, it's quick and easy
Ani Chnass wrote: ani tha hey ot mean na ke yul pi ney neng te hahahahahhaahahahahahahaa jer hey khmer US lolz
som tous phong Ani..bro'hael mean neak klas ke ann ban ding...kyom khorm sor'se yang jbass heuy na...lolzzzzAni Chnass wrote:oy khmer ni yeay khmer or ba rang ni yeay khmer neng ey kor yab yul mless
Kannitha2009 wrote:Koit nak srok marich na pov......
Mor pi ot deng teub jes tae chngol.... beu deng heuy laeng kjey kvol.... tov chngol ey pseng vinh.... lolzzzzzzzz
pibak yol maen rir????? min jong niyeay pi eiy te..kroin tae tha "haet eiy ban jea reung art kom bang jes tae tver ouy ah'rom yeung jong ding" lolzzzVimeanChan wrote:sokha jong niyeay pi avey neng? houy jong quote pi sa ey daer tov?
Ani Chnass wrote:ngob hahahahhaaa ker sor ser khmer hey ani an min neng dach phong tom rom ter englisf tet kan ter lerng yul pa doy lolzzz
Ani Chnass wrote: ani tha hey ot mean na ke yul pi ney neng te hahahahahhaahahahahahahaa jer hey khmer US lolz
BOROS SOM TEARN wrote:bonerg kor min yorl del Ani Chnass nis..hehhe
sokhayun said "the secret make us wonder and suspicious. The wonder is what drive us want to know, want to feel and want to hear"...and he laugh lolzzzzzzzzzz...Ani Chnass wrote: ani tha hey ot mean na ke yul pi ney neng te hahahahahhaahahahahahahaa jer hey khmer US lolz
sreymomrith wrote:kyom mien dael jer te tha khnong louk nis mien roeung art' kombaing nuss ber miam vinh kor ott mien sach kdey sok dae.prous thngai na mouy art'kombaing trov ptos jenh mok mien khan lery.sooner or later the truth will come out lol.....zzzzzzz
sokhayun wrote:orkun boros som tearn dael ban juoy bork brae ponyul ... som tearn maen, tae mean jit jes juoy knea dae ter... som tearn lerng mean luy tinh villa heuy merl jos pteas thmor eiy thom thom mless.. som tearn sonsom brak ban chrern maen ..lolzzzzzBOROS SOM TEARN wrote:bonerg kor min yorl del Ani Chnass nis..hehhe
sokhayun said "the secret make us wonder and suspicious. The wonder is what drive us want to know, want to feel and want to hear"...and he laugh lolzzzzzzzzzz...Ani Chnass wrote: ani tha hey ot mean na ke yul pi ney neng te hahahahahhaahahahahahahaa jer hey khmer US lolz
sokhayun wrote:pu chhob sor'se eiy jeung teat heuy.. ke pibak yol jeung ..mean ahrom tha min sabay jit eiy ma tich te.. kmasss ke dol heuy ..lozzzzzzzAni Chnass wrote: ani tha hey ot mean na ke yul pi ney neng te hahahahahhaahahahahahahaa jer hey khmer US lolz
BOROS SOM TEARN wrote:Ort ay tes Sokhayun. kyom jear nak SOM TEARN, tae jet kyom mearn.
ummmm.. jes tae korm tov torn klun nov kmeng. kraeg lor barn pi bey la lavang teart...... lolzzzsokhayun wrote:orkun boros som tearn dael ban juoy bork brae ponyul ... som tearn maen, tae mean jit jes juoy knea dae ter... som tearn lerng mean luy tinh villa heuy merl jos pteas thmor eiy thom thom mless.. som tearn sonsom brak ban chrern maen ..lolzzzzzBOROS SOM TEARN wrote:bonerg kor min yorl del Ani Chnass nis..hehhe
Ani Chnass wrote:BOROS SOM TEARN wrote:Ort ay tes Sokhayun. kyom jear nak SOM TEARN, tae jet kyom mearn.
ummmm.. jes tae korm tov torn klun nov kmeng. kraeg lor barn pi bey la lavang teart...... lolzzzsokhayun wrote:orkun boros som tearn dael ban juoy bork brae ponyul ... som tearn maen, tae mean jit jes juoy knea dae ter... som tearn lerng mean luy tinh villa heuy merl jos pteas thmor eiy thom thom mless.. som tearn sonsom brak ban chrern maen ..lolzzzzzBOROS SOM TEARN wrote:bonerg kor min yorl del Ani Chnass nis..hehhe
bross smom kom pu ker smom ke pek mech smom yok tov na jreun mess? mean pon na jai pon neng tov son som tver ey slab tov sman ter ke dak tov oy hor? ke dak ter tean neng thub te hey dol pel ke sern bai kor ban het ter klen tet hahaaahahahaahaa j/k
BOROS SOM TEARN wrote:te jai jes tae jai huy, jai klas tok klas tov nas. pal ort smarn tha som ke ban.. merl tor kyom tov derg huy, smom ke yu huy kmearn barn r-vey tearg ors. srey sa.art kor min barn muy pong.
VimeanChan wrote:BOROS SOM TEARN wrote:te jai jes tae jai huy, jai klas tok klas tov nas. pal ort smarn tha som ke ban.. merl tor kyom tov derg huy, smom ke yu huy kmearn barn r-vey tearg ors. srey sa.art kor min barn muy pong.
Nae nae kom mok som srey srey nov LK nis pek na BST proyat hao mineang mineang nov LK mor ey lov neng hahahaha,,,,,,,,,
BOROS SOM TEARN wrote:Ort ay tes Sokhayun. kyom jear nak SOM TEARN, tae jet kyom mearn.
Ani Chnass wrote:sokhayun wrote:pu chhob sor'se eiy jeung teat heuy.. ke pibak yol jeung ..mean ahrom tha min sabay jit eiy ma tich te.. kmasss ke dol heuy ..lozzzzzzzAni Chnass wrote: ani tha hey ot mean na ke yul pi ney neng te hahahahahhaahahahahahahaa jer hey khmer US lolz
om erng sor ser jeng ani ot yul te om erng sor ser a na srul srul yul tich tov na prous ey rean ot torn dol hahahahhahaa om erng kom plech tha mean khmeng srey nov LK der jeng pi bak an nak sor nas prous ey kech sa la ( ses krao thnak ) lolzzzzzz
change nick tov min bach som ke kor ke rot tam der oy ter dak nick tha moha se they kom los song ha ter pon nis ke rot tam erng hahahaahaaBOROS SOM TEARN wrote:te jai jes tae jai huy, jai klas tok klas tov nas. pal ort smarn tha som ke ban.. merl tor kyom tov derg huy, smom ke yu huy kmearn barn r-vey tearg ors. srey sa.art kor min barn muy pong.Ani Chnass wrote:BOROS SOM TEARN wrote:Ort ay tes Sokhayun. kyom jear nak SOM TEARN, tae jet kyom mearn.
bross smom kom pu ker smom ke pek mech smom yok tov na jreun mess? mean pon na jai pon neng tov son som tver ey slab tov sman ter ke dak tov oy hor? ke dak ter tean neng thub te hey dol pel ke sern bai kor ban het ter klen tet hahaaahahahaahaa j/k
sokhayun wrote:smarn tae ban kroub kroin heuy.. nov jong ban pi 3 la vaeng teat phong ..jeung heuy ban ke tha" neak Lmoub, min dael lmorm" lolzzz...BOROS SOM TEARN wrote:Ort ay tes Sokhayun. kyom jear nak SOM TEARN, tae jet kyom mearn.
Ani Chnass wrote:change nick tov min bach som ke kor ke rot tam der oy ter dak nick tha moha se they kom los song ha ter pon nis ke rot tam erng hahahaahaaBOROS SOM TEARN wrote:te jai jes tae jai huy, jai klas tok klas tov nas. pal ort smarn tha som ke ban.. merl tor kyom tov derg huy, smom ke yu huy kmearn barn r-vey tearg ors. srey sa.art kor min barn muy pong.Ani Chnass wrote:BOROS SOM TEARN wrote:Ort ay tes Sokhayun. kyom jear nak SOM TEARN, tae jet kyom mearn.
slab sman ter om erng see ani rean krao thnak jeng sdey pro dao tha kom oy kech rean deng ey om erng berk dai oy ani der leng les derm sos hahahahahahah nis ban ke hao tha jas steav mensokhayun wrote:jeung Ani rean krao thnak ning ke rir....? ber maen brab ouy trong morkk..pu min tha eiy te.. nov kmeng der leng sabay klas kor min eiy dae.... kom torn jong jas eiy ..ot sabay douch kmeng te...lolzzzzzAni Chnass wrote:sokhayun wrote:pu chhob sor'se eiy jeung teat heuy.. ke pibak yol jeung ..mean ahrom tha min sabay jit eiy ma tich te.. kmasss ke dol heuy ..lozzzzzzzAni Chnass wrote: ani tha hey ot mean na ke yul pi ney neng te hahahahahhaahahahahahahaa jer hey khmer US lolz
om erng sor ser jeng ani ot yul te om erng sor ser a na srul srul yul tich tov na prous ey rean ot torn dol hahahahhahaa om erng kom plech tha mean khmeng srey nov LK der jeng pi bak an nak sor nas prous ey kech sa la ( ses krao thnak ) lolzzzzzz
Ani Chnass wrote:slab sman ter om erng see ani rean krao thnak jeng sdey pro dao tha kom oy kech rean deng ey om erng berk dai oy ani der leng les derm sos hahahahahahah nis ban ke hao tha jas steav mensokhayun wrote:jeung Ani rean krao thnak ning ke rir....? ber maen brab ouy trong morkk..pu min tha eiy te.. nov kmeng der leng sabay klas kor min eiy dae.... kom torn jong jas eiy ..ot sabay douch kmeng te...lolzzzzzAni Chnass wrote:sokhayun wrote:pu chhob sor'se eiy jeung teat heuy.. ke pibak yol jeung ..mean ahrom tha min sabay jit eiy ma tich te.. kmasss ke dol heuy ..lozzzzzzzAni Chnass wrote: ani tha hey ot mean na ke yul pi ney neng te hahahahahhaahahahahahahaa jer hey khmer US lolz
Go to page : 1, 2, 3, 4
Similar topics