Plov Nah tov Angkor Wat?? 44939


Join the forum, it's quick and easy

Plov Nah tov Angkor Wat?? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Plov Nah tov Angkor Wat??

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 6:07 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

Kal pi pel jol chhnam khmer kdeb ban nom krom kruosar tov leng Siemreap... koit jang tov leng Angkor Wat ning konlaeng pseng pseng jea jreun teat. pel tov dol Siemreap koit min skol plov doch chhness heuy koit kor suor ke tam plov, pel nus koit juob ning Ta jass mneak kompong kan dai Jao der, koit kor chhob lan heuy suor:

Kdeb: Eh Ta, ter ta deung tha plov nis tov nah dae te?

Ta: A hik hik (ka'ork) hmm, plov nis min del tov nah te ta khernh vea nov ning taing pi ta deung kdey mless

Kdeb: Jom merl koit (kit knong jet), oh, somtos ta.... kyom suor khus. ter ta mean deung tha plov nah tov Angkor Wat te?

Ta: Plov tov Angkor Wat hes? ta min deung te...

Kdeb: (Kdeb jab pdeum kheung heuy kor sdey oy ta) Yi, Ta nis nov Siemreap jomnas 70 - 80 chhnam heuy min skol plov tov Angkor yab men ten nis. ( Tha ruoch heuy kor leung lan berk jenh tov )

Berk jenh tov ban bontich koit merl kanh'jork jomheang khernh ta bork dai, koit kit knong jet tha... brohael jea ta nirk khernh plov heuy hao koit tov brab vinh heuy merl tov. doch chhness koit kor bot lan trolob tov juob ta vinh.

Kdeb: Mech Ta nirk khernh tha plov nah tov Angkor Wat heuy men te ban bork dai hao puok kyom oy mork vinh.

Ta: Min men jeung te, Ta kroin ta jang brab tha min men tae Ta te del min deung nus sombey tae jao ta a la'et nis kor vea ort deung dae..... Very Happy

Kdeb: Onh.... Question

2Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Re: Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 7:39 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Hahahahaha jruk euy jruk leuk kroy kom plich tinh phaenti dak tam kloun phong.... kom oy kmas ke jeng teat lol

Thanks for this nice joke....

3Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Re: Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 7:47 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

seuch merl lbong dy yok reung kluon eng mork yeay teat heuy seuch seuch seuch




thanks for sharing :D

4Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Re: Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 7:59 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

Kannitha2009 wrote:Hahahahaha jruk euy jruk leuk kroy kom plich tinh phaenti dak tam kloun phong.... kom oy kmas ke jeng teat lol

Thanks for this nice joke....

yii, khom jaek oy seuch heuy nov mork tha oy teat tich jab sngor lov heuy... Very Happy

5Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Re: Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 8:01 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

vyvy wrote:seuch merl lbong dy yok reung kluon eng mork yeay teat heuy seuch seuch seuch




thanks for sharing :D

jom ke brab tha chhmuos Kdeb heuy ning nah... mech mork tha jea bong vinh jeung tich dak 1 ka'nhor lov heuy box

6Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Re: Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 9:05 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

khemandy wrote:
Kannitha2009 wrote:Hahahahaha jruk euy jruk leuk kroy kom plich tinh phaenti dak tam kloun phong.... kom oy kmas ke jeng teat lol

Thanks for this nice joke....

yii, khom jaek oy seuch heuy nov mork tha oy teat tich jab sngor lov heuy... Very Happy

Yissss knea khom soseu heuy mech teat? tveu oy ke seuch ban bon min kit te seuch

7Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Re: Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 10:12 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

khemandy wrote:Kal pi pel jol chhnam khmer kdeb ban nom krom kruosar tov leng Siemreap... koit jang tov leng Angkor Wat ning konlaeng pseng pseng jea jreun teat. pel tov dol Siemreap koit min skol plov doch chhness heuy koit kor suor ke tam plov, pel nus koit juob ning Ta jass mneak kompong kan dai Jao der, koit kor chhob lan heuy suor:

Kdeb: Eh Ta, ter ta deung tha plov nis tov nah dae te?

Ta: A hik hik (ka'ork) hmm, plov nis min del tov nah te ta khernh vea nov ning taing pi ta deung kdey mless

Kdeb: Jom merl koit (kit knong jet), oh, somtos ta.... kyom suor khus. ter ta mean deung tha plov nah tov Angkor Wat te?

Ta: Plov tov Angkor Wat hes? ta min deung te...

Kdeb: (Kdeb jab pdeum kheung heuy kor sdey oy ta) Yi, Ta nis nov Siemreap jomnas 70 - 80 chhnam heuy min skol plov tov Angkor yab men ten nis. ( Tha ruoch heuy kor leung lan berk jenh tov )

Berk jenh tov ban bontich koit merl kanh'jork jomheang khernh ta bork dai, koit kit knong jet tha... brohael jea ta nirk khernh plov heuy hao koit tov brab vinh heuy merl tov. doch chhness koit kor bot lan trolob tov juob ta vinh.

Kdeb: Mech Ta nirk khernh tha plov nah tov Angkor Wat heuy men te ban bork dai hao puok kyom oy mork vinh.

Ta: Min men jeung te, Ta kroin ta jang brab tha min men tae Ta te del min deung nus sombey tae jao ta a la'et nis kor vea ort deung dae..... Very Happy

Kdeb: Onh.... Question


kyom tha mneak dael chhmos Kdeb neng houy jea khemandy hahahahahaha,,,,,,,,,,,, seuch

8Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Re: Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 10:33 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

Kannitha2009 wrote:
khemandy wrote:
Kannitha2009 wrote:Hahahahaha jruk euy jruk leuk kroy kom plich tinh phaenti dak tam kloun phong.... kom oy kmas ke jeng teat lol

Thanks for this nice joke....

yii, khom jaek oy seuch heuy nov mork tha oy teat tich jab sngor lov heuy... Very Happy

Yissss knea khom soseu heuy mech teat? tveu oy ke seuch ban bon min kit te seuch

ke oy ta seuch te bart, mech kor seuch heuy ris kun ey jreun mless.... Mad tich vai jet roy lov heuy

9Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Re: Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 10:37 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

Monalysa wrote:
khemandy wrote:Kal pi pel jol chhnam khmer kdeb ban nom krom kruosar tov leng Siemreap... koit jang tov leng Angkor Wat ning konlaeng pseng pseng jea jreun teat. pel tov dol Siemreap koit min skol plov doch chhness heuy koit kor suor ke tam plov, pel nus koit juob ning Ta jass mneak kompong kan dai Jao der, koit kor chhob lan heuy suor:

Kdeb: Eh Ta, ter ta deung tha plov nis tov nah dae te?

Ta: A hik hik (ka'ork) hmm, plov nis min del tov nah te ta khernh vea nov ning taing pi ta deung kdey mless

Kdeb: Jom merl koit (kit knong jet), oh, somtos ta.... kyom suor khus. ter ta mean deung tha plov nah tov Angkor Wat te?

Ta: Plov tov Angkor Wat hes? ta min deung te...

Kdeb: (Kdeb jab pdeum kheung heuy kor sdey oy ta) Yi, Ta nis nov Siemreap jomnas 70 - 80 chhnam heuy min skol plov tov Angkor yab men ten nis. ( Tha ruoch heuy kor leung lan berk jenh tov )

Berk jenh tov ban bontich koit merl kanh'jork jomheang khernh ta bork dai, koit kit knong jet tha... brohael jea ta nirk khernh plov heuy hao koit tov brab vinh heuy merl tov. doch chhness koit kor bot lan trolob tov juob ta vinh.

Kdeb: Mech Ta nirk khernh tha plov nah tov Angkor Wat heuy men te ban bork dai hao puok kyom oy mork vinh.

Ta: Min men jeung te, Ta kroin ta jang brab tha min men tae Ta te del min deung nus sombey tae jao ta a la'et nis kor vea ort deung dae..... Very Happy

Kdeb: Onh.... Question


kyom tha mneak dael chhmos Kdeb neng houy jea khemandy hahahahahaha,,,,,,,,,,,, seuch

Yii, mor mouy teat heuy... ta ke tha kdeb kir kdeb heuy.... tich chhob leng jol lov ning lol!

10Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Re: Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 11:09 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

khemandy wrote:

ke oy ta seuch te bart, mech kor seuch heuy ris kun ey jreun mless.... Mad tich vai jet roy lov heuy

Jom ta nis jong pakas songkream heuy teu..... jab jruk aeng tov tveu phak lov ahlov neng heuy seuch

11Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Re: Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 11:17 am

VimeanChan

VimeanChan
Junior Member
Junior Member

nov knong reung chmos kdeb dol nov lk chmos khemandy maen te hahaha,,,,,,, seuch

12Plov Nah tov Angkor Wat?? Empty Re: Plov Nah tov Angkor Wat?? 22nd January 2010, 11:33 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

khemandy wrote:
vyvy wrote:seuch merl lbong dy yok reung kluon eng mork yeay teat heuy seuch seuch seuch




thanks for sharing :D

jom ke brab tha chhmuos Kdeb heuy ning nah... mech mork tha jea bong vinh jeung tich dak 1 ka'nhor lov heuy box


hah.... chos kraeng bong thlob brab knhom tha chhmuos krav bong kir chhmuos kdab nos ey... jeong ban tha ning na lol

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum