Mmmmm Ter Haet Avey Tov 44939


Join the forum, it's quick and easy

Mmmmm Ter Haet Avey Tov 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Mmmmm Ter Haet Avey Tov

+6
KounDomreY
Chompey
2405
chvaksnae
sokhayun
PheaKdeySnaeh
10 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 1:55 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Sousdey bong paoun love
mmmm kyom douch jea min yol sos tha haet avey ban jea pa mak mouy chomnoun nov tae bang khorm oy koun reab ka neng monus dael koun min srolanh onjerng . ter kort mean ban derng dae tai tha ter vea pibak pon na kal dael rous nov jea mouy neng monus dael kloun min srolanh . pel ka heuy jivit kei pom mean sopheak mongkol leuy .pdey propon kir rous nov jea mouy knea rorl tngai, heuy ber yeung rous neng neak yeung ott srolang rorl tngai kir preab ban rous nov knong than norok onjerng dae

Pa mak kour tae pdol sit oy koun ban reab ka rous nov jea mouy monus dael koun srolanh , tousbey mean kror avey kor doy tae ber ban rous with monus dael kei srolanh kir pit jea mean sopheak mongkol nas.

Luy arch tinh avey avey krorb yarng tam jet yeung jang ban heuy tver oy yeung ban sabai tae vea min arch tinh ban nov sopheak mongkol knong krousa mouy dael pdey propon rous nov jea mouy knea doy sech kdey srolanh jet neng jet jenh pi besdoung ptol .

http://www.srolanhkhmer.com/

2Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 2:05 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

propey ney ..pa-mak...mean eiy kraov pi ning... chhoub chngol teat tov..ban heuy..lolzzzz sra

http://tagged.com/sokhayun

3Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 2:10 am

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

hery ber yey tov na kor mork pi kitiyous dae pa mak trov kar pea korn pi poh puk mout jarb mout chhkae dae bong srey. neak mean kun tver baeb neng min men ahkrok nos te oun yol tha eu puk madai ae na dae tha min srolanh korn jong kheunh korn laor nos. tae korn srey pheak jreun ot kit pi ahnakot te kir kit tha ber srolanh neak neng hery kir srok tirk phnek harm jet kloun aeng bomplech ke nos kir vea pibak jeng hery barn jea krous sa khmean kdey sok.

oun jong barn nei tha mun neng srey yerng kit jong srolanh neak na mneak trov kit ouy barn chhngay kom arl dak jet dak tleum srolanh neak na mneak douy min preu khour kbal kit ouy sos. ke tha bros penh dei srey penh norkor tae rork mouy tver tnam min barn kir trem trov nas kdey srolanh pit pakot hery ouy trov jet yerng nos kir lom bak neng rork ouy koup jet, jeng hery min tha pa mak rir korn kdey trov tub jet tub tleum svaeng rork neak dae arch borng keut sopheak mang kol pit pakot jompous neak neng korn neak.
joun karl pa mak klas kout arch kheung jrol jrous harm pran korn min ouy tak torng songsa korn neng hery tver ouy korn neng khoch jet kheung sombar klas chhean dol kar rot tarm ke hery klas teat kor somlab kloun. reung rav tang os arch dos sray barn ber yerng kloun aeng tang jomhoh douy kloun aeng. reung somkhan mouy kir tha ber jong ouy korn kar trov sur jet korn sen ber tha yerng jea pamak kit tha ke neng jea korn laor hery tae sur kloun sen tha teuh neak nos arch tuk jet hery korn yerng srolanh ke hery ke srolanh korn yerng ot. kom dach akhangkar jong kit ei tver tae aeng nos. yerng mean korn hery korn nos kor mean jet mean besdong mean kar chhir jab ke jea monus doch chhnes ber yerng srolanh hery jes yol jet korn kloun aeng klas nos kir jea reung mouy dae laor somrab neak tang os knea.

eh vang!!!

http://www.khmermidi.com

4Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 4:08 am

2405

2405
LK VIP
LK VIP

knhom arj kit jenh nov het phol muy chomnun:
1. kort jea monus jas, kort kit tha kort skol songkom ning propet monus jrern
2.kort min tuk jet lir jomris robos kon, prus avei del kon merl kernh ning ding arj ning tic jeang kort
3.kort kit tha kort mean tomnul khos trov kpus lir kon, doj chnes derm3 jeas veang kvas jonlas na 1 kort trov tae jea neak dek norm kon
4.kort arj kit tha snaeha roveang bros ning srei arj kert lerng doy ngeay sroul pel del puk ke nov jit khnea
5.ot mean pa mak na jong khernh kon pibak te. pel klas vea min men jea ka bongkhom te, kort kron tae lerk het pol ning kun sombath bokul nus jrery torb tov ning roob kon ptol ning krusa..jurn ka kir roob kon ning ptol jea neak somrach jet der tam kort doy khmean ka bongkhet bongkhom.

Thanks,

5Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 6:39 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Mmmmm Ter Haet Avey Tov 464791 nhom niyeay min jenh te...$$$$$$$$$$

http://bradlinda.hi5.com

6Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 7:08 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Mean het phol klas dael knhom thloib joub ptoil phnek:

- Koit thloib jreus reus nov jea1 monus dael kloun srolanh tae ti bomphot krusa nov tae baek bak dodael. Jeng koit kit tha reung srolanh reu ot min men jea panha te.
- Koit kit kheunh reung sethakech krusa jea thom, srolanh knea yang na kor doy beu ot luy kor nov min ban yu dae.
- Koit meul kheunh tha nak dael koit choose nus keu la'or krub kroin arch tuk jet oy koun koit rus nov jea1 ban.
- Koit jeu jeak 100% tha ka jea1 knea heuy snaeha neng keut mean doy aek aeng tus monus min dael srolanh knea kor doy.

7Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 8:50 am

maki

maki
Senior Member
Senior Member

paoun yoll tha min main taing oss sot tae khmean sopheak mongkol noss te, joun kal neak klass min dael skorl mok knea srolanj knea pi mon mok phong tae dol pel reabka heuy arch roum rous nov jea mouy knea doy min jes chlous prokaek knea rous prokob doy kdey srolanj rous doy ka sabbai jet. pel klass paoun nov tae ket tha sophea set mouy jomnoun kor arch nov brer ka ban dae douch jea: rous nov jea mouy knea yu yu tov kong tae srolanh knea love ber mean kom hos ler ka pdol yobol soum bong bong metta aphey toss paoun phong orkun

8Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 9:42 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

haet phol nos ker srorl tes, ker: doy sa krursa carg bros nos mearn luy, mearn orm narch, rir kor prohael krursa nos laor del arj tok jet barn.

peark jrern khmer yerg tae jerng, huy kyom kerch jorng tae terg ors nong del kmearn sopheak mokul (baek bak)....... lolzzzzzzzz

9Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 9:51 am

Guest

Anonymous
Guest

Tam pit min men mok pi pa mak te. Ker kon kloun eng te del kmean pheap klahan jomreab kort ouy yol pi het pol nos. Nak klas srolanh knea min hean tang ouy pa mak derng phong. Dol pel kort ouy reab ka jeamouy nak pseng tang tha kort bongkorm. Kyom kit tha ber sen jea hean prochor mok jomreab kort nos, vea min men jea ka arkatanhoong kmouch yo ey te. Tae ptoy tov vinh jea ka banh jeak pi pheap tortoul khos trov ler panhaha robos kloun eng ouy kort ban kernh. Pel nos kort arch yol pi het pol heuy tuk jet ler jomreus robos kon heuy kor jeur jeak tha kon robos kort arch mean samathepheap rous nov doy min jam bach ka jouy jrom jreng pi kort krob pel.

Don't be afraid to tell your parents the truth. They maybe disappointed at the beginning, but they won't kill you, and they may understand about your feeling later. Be brave to stand for your point is how you survive from this world. It never be wrong to love someone, but it maybe wrong if you don't admit it. Show your courage how you can take responsibilities on your own feeling is NOT a crime.

10Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 10:25 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

sokhayun wrote:propey ney ..pa-mak...mean eiy kraov pi ning... chhoub chngol teat tov..ban heuy..lolzzzz sra
Propey ney kir oy koun reab ka trerm trov min men propey oy koun reab ka neng monus koun min srolanh tei

http://www.srolanhkhmer.com/

11Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 10:35 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

bong niyeay min men somdov tov ler tha oy koun rers sangsa kloun aeng noss tei , heuy min men jang tha oy tov srolanh knea mon ban mork ka kroy heuy oy pa mak tam noss tai .
bong jang mean ney tha mon pel dael oy koun ka kir trov sour jet koun tha ter koun neng arch tor tourl york ban dae ott , tha ter pros neng koun kloun penh jet rir tei ?
prous mday klas koun kmean jet srolanh kor bang khorm koun oy reab ka dae , dermbey prak

Rose one day pel paoun reab ka ban paoun yol , now paoun ott torn derng tei paoun arch tha ban , tae ber sen tngai na mouy paoun ka neng monus paoun ott srolanh paoun neng yol , prous pel neng kir trov rous nov jea mouy knea rorl tngai nov pteas tae mouy keng krae ta mouy .

Bong kit tha ov pok mday dael mean ka jes derng srolanh koun kit pi sopheak mongkol koun jea chombang kir mon kort somrach jet kir kort sour koun mon neng pdol sit oy koun ban jrers rers nov neak koun arch pdol sopheak mongkol oy ban .


rosehonn wrote:hery ber yey tov na kor mork pi kitiyous dae pa mak trov kar pea korn pi poh puk mout jarb mout chhkae dae bong srey. neak mean kun tver baeb neng min men ahkrok nos te oun yol tha eu puk madai ae na dae tha min srolanh korn jong kheunh korn laor nos. tae korn srey pheak jreun ot kit pi ahnakot te kir kit tha ber srolanh neak neng hery kir srok tirk phnek harm jet kloun aeng bomplech ke nos kir vea pibak jeng hery barn jea krous sa khmean kdey sok.

oun jong barn nei tha mun neng srey yerng kit jong srolanh neak na mneak trov kit ouy barn chhngay kom arl dak jet dak tleum srolanh neak na mneak douy min preu khour kbal kit ouy sos. ke tha bros penh dei srey penh norkor tae rork mouy tver tnam min barn kir trem trov nas kdey srolanh pit pakot hery ouy trov jet yerng nos kir lom bak neng rork ouy koup jet, jeng hery min tha pa mak rir korn kdey trov tub jet tub tleum svaeng rork neak dae arch borng keut sopheak mang kol pit pakot jompous neak neng korn neak.
joun karl pa mak klas kout arch kheung jrol jrous harm pran korn min ouy tak torng songsa korn neng hery tver ouy korn neng khoch jet kheung sombar klas chhean dol kar rot tarm ke hery klas teat kor somlab kloun. reung rav tang os arch dos sray barn ber yerng kloun aeng tang jomhoh douy kloun aeng. reung somkhan mouy kir tha ber jong ouy korn kar trov sur jet korn sen ber tha yerng jea pamak kit tha ke neng jea korn laor hery tae sur kloun sen tha teuh neak nos arch tuk jet hery korn yerng srolanh ke hery ke srolanh korn yerng ot. kom dach akhangkar jong kit ei tver tae aeng nos. yerng mean korn hery korn nos kor mean jet mean besdong mean kar chhir jab ke jea monus doch chhnes ber yerng srolanh hery jes yol jet korn kloun aeng klas nos kir jea reung mouy dae laor somrab neak tang os knea.

eh vang!!!

http://www.srolanhkhmer.com/

12Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 10:36 am

VimeanChan

VimeanChan
Junior Member
Junior Member

bong tha jeng kor ban daer srolanh jet neng jet. pon tae kyom tha jivit min teang toit te bong juon kal kar srolanh jet neng jet kir arch ros nov jea mouy khnea dol jas reang reang kluon tae kor mean daer srolanh jet neng jet kor mean prae pruol daer pel nov srolanh jet neng jet kir la or nas tae tgai na mouy arch neng pruol prae tov tarm tirk luy re kor orm narch.

niyeay ruom tov kir mnos mneak mneak min arch merl deng nov ahnakotakal robos kluon ban te.
tae ber arch merl ban mnos leng chluos khnea leng jronaen khnae songkream kor khmean daer na bong. :D

13Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 10:37 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Orkun paoun srey
tae bong jang niyeay tov ler pa mak na dael koun prokaek min prorm reab ka heuy nov tae jab bang khorm
240509 wrote:knhom arj kit jenh nov het phol muy chomnun:
1. kort jea monus jas, kort kit tha kort skol songkom ning propet monus jrern
2.kort min tuk jet lir jomris robos kon, prus avei del kon merl kernh ning ding arj ning tic jeang kort
3.kort kit tha kort mean tomnul khos trov kpus lir kon, doj chnes derm3 jeas veang kvas jonlas na 1 kort trov tae jea neak dek norm kon
4.kort arj kit tha snaeha roveang bros ning srei arj kert lerng doy ngeay sroul pel del puk ke nov jit khnea
5.ot mean pa mak na jong khernh kon pibak te. pel klas vea min men jea ka bongkhom te, kort kron tae lerk het pol ning kun sombath bokul nus jrery torb tov ning roob kon ptol ning krusa..jurn ka kir roob kon ning ptol jea neak somrach jet der tam kort doy khmean ka bongkhet bongkhom.

Thanks,

http://www.srolanhkhmer.com/

14Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 10:40 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

i know lysa tae bong niyeay jang mean ney tha ber sen jea pel kei jol donderng koun neng knea merl tov pros neng kmean nisai neng knea , heuy kmean jet jang rous nov jea mouy kir min trov bang khorm oy koun tov reab ka neng kei
VimeanChan wrote:bong tha jeng kor ban daer srolanh jet neng jet. pon tae kyom tha jivit min teang toit te bong juon kal kar srolanh jet neng jet kir arch ros nov jea mouy khnea dol jas reang reang kluon tae kor mean daer srolanh jet neng jet kor mean prae pruol daer pel nov srolanh jet neng jet kir la or nas tae tgai na mouy arch neng pruol prae tov tarm tirk luy re kor orm narch.

niyeay ruom tov kir mnos mneak mneak min arch merl deng nov ahnakotakal robos kluon ban te.
tae ber arch merl ban mnos leng chluos khnea leng jronaen khnae songkream kor khmean daer na bong. :D

http://www.srolanhkhmer.com/

15Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 10:45 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

bong ott agree with paoun tei trang tha ott luy kor min arch rous nov jea mouy knea . mean monus jea jreun rous nov kror lombak rork luy jenh jerm krousa min ban tae kei nov tae srolanh knea rous nov knong ktom , bong kit tha luy krorn jea ka bontob bonsom nov knong krousa prous bong mean bot pisot knong neng , bong reab ka neng pros mnak dael jea neak kror tae haet avey kor bong arch rous nov ban ? haet avey bong krousa bong arch nov jom knea rohout ? niss kir asrey ler monus , ber sen neak nos aeng york luy tver jea thom ah neng kir baek bak heuy
Kannitha2009 wrote:Mean het phol klas dael knhom thloib joub ptoil phnek:

- Koit thloib jreus reus nov jea1 monus dael kloun srolanh tae ti bomphot krusa nov tae baek bak dodael. Jeng koit kit tha reung srolanh reu ot min men jea panha te.
- Koit kit kheunh reung sethakech krusa jea thom, srolanh knea yang na kor doy beu ot luy kor nov min ban yu dae.
- Koit meul kheunh tha nak dael koit choose nus keu la'or krub kroin arch tuk jet oy koun koit rus nov jea1 ban.
- Koit jeu jeak 100% tha ka jea1 knea heuy snaeha neng keut mean doy aek aeng tus monus min dael srolanh knea kor doy.

http://www.srolanhkhmer.com/

16Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 10:48 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

bong min men jang niyeay tha oy skal knea srolanh knea mon heuy ban ka tai , bong jang tha ka bang khit bang khorm , jang tha pa mak bang khorm oy koun reab ka dermb ey prak tours pros noss yarng mech kor doy .
maki wrote:paoun yoll tha min main taing oss sot tae khmean sopheak mongkol noss te, joun kal neak klass min dael skorl mok knea srolanj knea pi mon mok phong tae dol pel reabka heuy arch roum rous nov jea mouy knea doy min jes chlous prokaek knea rous prokob doy kdey srolanj rous doy ka sabbai jet. pel klass paoun nov tae ket tha sophea set mouy jomnoun kor arch nov brer ka ban dae douch jea: rous nov jea mouy knea yu yu tov kong tae srolanh knea love ber mean kom hos ler ka pdol yobol soum bong bong metta aphey toss paoun phong orkun

http://www.srolanhkhmer.com/

17Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 10:52 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

trov heuy ,
bong mean krousa mouy pourk kort jea neak mean heuy kort ban oy koun srey neng tov ka neng koun neak mean mnak , koun neng min srolanh tai pel keunh pros neng tae pa mak bang khorm oy koun ka , prous tha kei mean , ka heuy kmean sopheak mongkol koun neng der jorl tae pteas , now baek bak knea klay jea srey mai may , heuy koun mouy teat she ka neng neak mean jivapheap tomada tae kei rean ban kpous pourk kei rous nov mean koun mean sopheak mongkol dol sobtngai
BOROS SOM TEARN wrote:haet phol nos ker srorl tes, ker: doy sa krursa carg bros nos mearn luy, mearn orm narch, rir kor prohael krursa nos laor del arj tok jet barn.

peark jrern khmer yerg tae jerng, huy kyom kerch jorng tae terg ors nong del kmearn sopheak mokul (baek bak)....... lolzzzzzzzz

http://www.srolanhkhmer.com/

18Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 10:58 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

bong niyeay tha bang khorm kir ban ney tha tous koun neng prokaek kor nov tae oy koun neng ka jea dach khat . min men yeung mean sangsa ott hean prab pa mak heuy pa mak oy ka neng neak pserng kei hov bang khorm tei
hydrophilistic wrote:Tam pit min men mok pi pa mak te. Ker kon kloun eng te del kmean pheap klahan jomreab kort ouy yol pi het pol nos. Nak klas srolanh knea min hean tang ouy pa mak derng phong. Dol pel kort ouy reab ka jeamouy nak pseng tang tha kort bongkorm. Kyom kit tha ber sen jea hean prochor mok jomreab kort nos, vea min men jea ka arkatanhoong kmouch yo ey te. Tae ptoy tov vinh jea ka banh jeak pi pheap tortoul khos trov ler panhaha robos kloun eng ouy kort ban kernh. Pel nos kort arch yol pi het pol heuy tuk jet ler jomreus robos kon heuy kor jeur jeak tha kon robos kort arch mean samathepheap rous nov doy min jam bach ka jouy jrom jreng pi kort krob pel.

Don't be afraid to tell your parents the truth. They maybe disappointed at the beginning, but they won't kill you, and they may understand about your feeling later. Be brave to stand for your point is how you survive from this world. It never be wrong to love someone, but it maybe wrong if you don't admit it. Show your courage how you can take responsibilities on your own feeling is NOT a crime.

http://www.srolanhkhmer.com/

19Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 11:00 am

Guest

Anonymous
Guest

*PheaKdeySnaeh* wrote:bong niyeay tha bang khorm kir ban ney tha tous koun neng prokaek kor nov tae oy koun neng ka jea dach khat . min men yeung mean sangsa ott hean prab pa mak heuy pa mak oy ka neng neak pserng kei hov bang khorm tei
hydrophilistic wrote:Tam pit min men mok pi pa mak te. Ker kon kloun eng te del kmean pheap klahan jomreab kort ouy yol pi het pol nos. Nak klas srolanh knea min hean tang ouy pa mak derng phong. Dol pel kort ouy reab ka jeamouy nak pseng tang tha kort bongkorm. Kyom kit tha ber sen jea hean prochor mok jomreab kort nos, vea min men jea ka arkatanhoong kmouch yo ey te. Tae ptoy tov vinh jea ka banh jeak pi pheap tortoul khos trov ler panhaha robos kloun eng ouy kort ban kernh. Pel nos kort arch yol pi het pol heuy tuk jet ler jomreus robos kon heuy kor jeur jeak tha kon robos kort arch mean samathepheap rous nov doy min jam bach ka jouy jrom jreng pi kort krob pel.

Don't be afraid to tell your parents the truth. They maybe disappointed at the beginning, but they won't kill you, and they may understand about your feeling later. Be brave to stand for your point is how you survive from this world. It never be wrong to love someone, but it maybe wrong if you don't admit it. Show your courage how you can take responsibilities on your own feeling is NOT a crime.
prohel mok pi prab kort steak ster derng ban jerng. ber niyeay chbas los kor kort pijarana klas der

20Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 11:03 am

2405

2405
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:Orkun paoun srey
tae bong jang niyeay tov ler pa mak na dael koun prokaek min prorm reab ka heuy nov tae jab bang khorm
240509 wrote:knhom arj kit jenh nov het phol muy chomnun:
1. kort jea monus jas, kort kit tha kort skol songkom ning propet monus jrern
2.kort min tuk jet lir jomris robos kon, prus avei del kon merl kernh ning ding arj ning tic jeang kort
3.kort kit tha kort mean tomnul khos trov kpus lir kon, doj chnes derm3 jeas veang kvas jonlas na 1 kort trov tae jea neak dek norm kon
4.kort arj kit tha snaeha roveang bros ning srei arj kert lerng doy ngeay sroul pel del puk ke nov jit khnea
5.ot mean pa mak na jong khernh kon pibak te. pel klas vea min men jea ka bongkhom te, kort kron tae lerk het pol ning kun sombath bokul nus jrery torb tov ning roob kon ptol ning krusa..jurn ka kir roob kon ning ptol jea neak somrach jet der tam kort doy khmean ka bongkhet bongkhom.

Thanks,
arch tha jea komneab rir parithan jum vinh.. jurn ka puk kort klurn aeng kor trov bongkhom jet tver beb nis jompus kon ..

Som os yul bol hoy nhom..lolzz

21Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 11:08 am

VimeanChan

VimeanChan
Junior Member
Junior Member

Kyom min maen lysa te bong :D kyom vimeanchan

reoung neng kyom tha bong min bach chhngoil jompous mnos jas dael mean komnit jas komril nos te.
smai nis tov houy kor nov tae mean ber mnos nos nov tae prokanh komnit baeb neng nos na bong.

*PheaKdeySnaeh* wrote:i know lysa tae bong niyeay jang mean ney tha ber sen jea pel kei jol donderng koun neng knea merl tov pros neng kmean nisai neng knea , heuy kmean jet jang rous nov jea mouy kir min trov bang khorm oy koun tov reab ka neng kei
VimeanChan wrote:bong tha jeng kor ban daer srolanh jet neng jet. pon tae kyom tha jivit min teang toit te bong juon kal kar srolanh jet neng jet kir arch ros nov jea mouy khnea dol jas reang reang kluon tae kor mean daer srolanh jet neng jet kor mean prae pruol daer pel nov srolanh jet neng jet kir la or nas tae tgai na mouy arch neng pruol prae tov tarm tirk luy re kor orm narch.

niyeay ruom tov kir mnos mneak mneak min arch merl deng nov ahnakotakal robos kluon ban te.
tae ber arch merl ban mnos leng chluos khnea leng jronaen khnae songkream kor khmean daer na bong. :D

22Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 11:47 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:trov heuy ,
bong mean krousa mouy pourk kort jea neak mean heuy kort ban oy koun srey neng tov ka neng koun neak mean mnak , koun neng min srolanh tai pel keunh pros neng tae pa mak bang khorm oy koun ka , prous tha kei mean , ka heuy kmean sopheak mongkol koun neng der jorl tae pteas , now baek bak knea klay jea srey mai may , heuy koun mouy teat she ka neng neak mean jivapheap tomada tae kei rean ban kpous pourk kei rous nov mean koun mean sopheak mongkol dol sobtngai
BOROS SOM TEARN wrote:haet phol nos ker srorl tes, ker: doy sa krursa carg bros nos mearn luy, mearn orm narch, rir kor prohael krursa nos laor del arj tok jet barn.

peark jrern khmer yerg tae jerng, huy kyom kerch jorng tae terg ors nong del kmearn sopheak mokul (baek bak)....... lolzzzzzzzz


i felt sad for tho people bong..... pa mak kur tor juy kert ku pi sopheak mukol rorbos koun koun pong...
tae kyom min ay, pa mak min borg korm kyom jear darj cart...lolzzzz

23Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 5:08 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

sdab knea min ban maen ..prous tae propey ney ning heuy ban vea trov tae jeung,..pi derm mok jas jas jrern tae tver jeung...tae eiylov nis jit roleay sarb soun os heuy.. prous monous yeung jes ding yol ding avey la'or avey akrok ....monous yeung arch yol ding jrern mok pi pipop poromean kroub ti konlaeng ...sdab radio..merl tv..ann seav pov... ann kasaet ...ann reung kley kley..jea pises teat joul mok lk rir yahoo ning google ban taing os... douch'nes thngai kroy tov pit jea min mean reung jeung kert lerng ban te...prous monous yeung yol ding chrern jeang mon mon ...lolzzzzzzz
*PheaKdeySnaeh* wrote:
sokhayun wrote:propey ney ..pa-mak...mean eiy kraov pi ning... chhoub chngol teat tov..ban heuy..lolzzzz sra
Propey ney kir oy koun reab ka trerm trov min men propey oy koun reab ka neng monus koun min srolanh tei

http://tagged.com/sokhayun

24Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 3rd February 2010, 9:28 pm

sreymomrith

sreymomrith
Administrator
Administrator

IT is customary in cambodia to have marriges arranged through family members.(ARRANGED MARRIGES) was working good before, but not now. Mmmmm Ter Haet Avey Tov 212395

http://www.lovekhmer.com

25Mmmmm Ter Haet Avey Tov Empty Re: Mmmmm Ter Haet Avey Tov 4th February 2010, 8:26 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:bong ott agree with paoun tei trang tha ott luy kor min arch rous nov jea mouy knea . mean monus jea jreun rous nov kror lombak rork luy jenh jerm krousa min ban tae kei nov tae srolanh knea rous nov knong ktom , bong kit tha luy krorn jea ka bontob bonsom nov knong krousa prous bong mean bot pisot knong neng , bong reab ka neng pros mnak dael jea neak kror tae haet avey kor bong arch rous nov ban ? haet avey bong krousa bong arch nov jom knea rohout ? niss kir asrey ler monus , ber sen neak nos aeng york luy tver jea thom ah neng kir baek bak heuy
Kannitha2009 wrote:Mean het phol klas dael knhom thloib joub ptoil phnek:

- Koit thloib jreus reus nov jea1 monus dael kloun srolanh tae ti bomphot krusa nov tae baek bak dodael. Jeng koit kit tha reung srolanh reu ot min men jea panha te.
- Koit kit kheunh reung sethakech krusa jea thom, srolanh knea yang na kor doy beu ot luy kor nov min ban yu dae.
- Koit meul kheunh tha nak dael koit choose nus keu la'or krub kroin arch tuk jet oy koun koit rus nov jea1 ban.
- Koit jeu jeak 100% tha ka jea1 knea heuy snaeha neng keut mean doy aek aeng tus monus min dael srolanh knea kor doy.

Avey dael nhom yeay keu jea het phol robos parent klas dael nhom thloib joub ponos bong. Pouk koit pit jea kit beb nis men. Nhom kit tha koit prohael os jomneu jet tov leu snaeah smos smak robos kmeng kmeng prus koit kloun aeng jea monus dael parajey knong reung snaeha smos smak tae kmean prak.

Somrab knhom kloun aeng keu min koim tro komnit beb nis te. Tus knhom mean koun kor min tveu beb nis jompus pouk ke dae. Just share our experience & idea.... eh ka somrech jet keu tuk oy ke kloun aeng jos prus vea jea jivet robos ke. Somnang dae dael lok puk - nak mae knhom min dael force koun koun reung nis.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum