Join the forum, it's quick and easy
hydrophilistic wrote:Pa'em arch min men jea skor :P
Pirs pol yang mech tov nor? Kyom min del lir phong :P Kyom lir tae ke tha pa'em somdey ker pa'em sa'et padoy lolzzsreymomrith wrote:hydrophilistic wrote:Pa'em arch min men jea skor :P
pa'aem jeat skor somrab ma'hoap ahar te pon'nos.ae pa'aem somdey monus kir vea maen pis poul sa'hav nas hydro dirng te ..............lolzzzzzzz
hydrophilistic wrote:Pirs pol yang mech tov nor? Kyom min del lir phong :P Kyom lir tae ke tha pa'em somdey ker pa'em sa'et padoy lolzzsreymomrith wrote:hydrophilistic wrote:Pa'em arch min men jea skor :P
pa'aem jeat skor somrab ma'hoap ahar te pon'nos.ae pa'aem somdey monus kir vea maen pis poul sa'hav nas hydro dirng te ..............lolzzzzzzz
kyom kan tae ort yol teat heuy. bork srai tech teat ban te tean? hehesreymomrith wrote:hydrophilistic wrote:Pirs pol yang mech tov nor? Kyom min del lir phong :P Kyom lir tae ke tha pa'em somdey ker pa'em sa'et padoy lolzzsreymomrith wrote:hydrophilistic wrote:Pa'em arch min men jea skor :P
pa'aem somdey vea ott sa'irt te pontae pa'aem jit vea sa'irt klaing ...
min men ter derng hey. monous somdey pa'em mean ke eng jab arom jrern. nak jet pa'em min niyeay jenh mean na derng tha jet pa'em tov? mech tha nak somdey pa'em ort ban ka, ber kyom kernh ke ka ma kakok doy sa somdey pa'em merng ter heheesreymomrith wrote:kir tha monus dael maen jit pa'aem nus la'or jeang monus dael maen te somdey pa'aem yok brer ka ott ban te somdey pa'aem prous vea nov khang krov ae jit pa'aem vea nov khang knong kloun monus yoeung ....jol nov hydro???????????????
hydrophilistic wrote:min men ter derng hey. monous somdey pa'em mean ke eng jab arom jrern. nak jet pa'em min niyeay jenh mean na derng tha jet pa'em tov? mech tha nak somdey pa'em ort ban ka, ber kyom kernh ke ka ma kakok doy sa somdey pa'em merng ter heheesreymomrith wrote:kir tha monus dael maen jit pa'aem nus la'or jeang monus dael maen te somdey pa'aem yok brer ka ott ban te somdey pa'aem prous vea nov khang krov ae jit pa'aem vea nov khang knong kloun monus yoeung ....jol nov hydro???????????????
na te, kyom kernh tae mean nak chir jab doy sa nak somdey pa'em. min del kernh nak somdey pa'em chir jab doy sa ke phong nerng hehesreymomrith wrote:hydrophilistic wrote:min men ter derng hey. monous somdey pa'em mean ke eng jab arom jrern. nak jet pa'em min niyeay jenh mean na derng tha jet pa'em tov? mech tha nak somdey pa'em ort ban ka, ber kyom kernh ke ka ma kakok doy sa somdey pa'em merng ter heheesreymomrith wrote:kir tha monus dael maen jit pa'aem nus la'or jeang monus dael maen te somdey pa'aem yok brer ka ott ban te somdey pa'aem prous vea nov khang krov ae jit pa'aem vea nov khang knong kloun monus yoeung ....jol nov hydro???????????????
pit heuy maen ke jab'arom jroeun heuy ke nus kor maen ka chhir jab jroeun nas dae...lolzzzzz hydro.......
jam bach tov rok ey, nov LK mean ma kakok srab heuy ter lolzzsreymomrith wrote:ber jong dirng chbas hydro sark tov rok neak somdey pa'aem mouy tov nus ning ban skoil rous jeat heuy GOOD LUCK HYDRO....
hydrophilistic wrote:jam bach tov rok ey, nov LK mean ma kakok srab heuy ter lolzzsreymomrith wrote:ber jong dirng chbas hydro sark tov rok neak somdey pa'aem mouy tov nus ning ban skoil rous jeat heuy GOOD LUCK HYDRO....
chor jam kor ban dae :P