"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
Join the forum, it's quick and easy
sorry ott yol ei tick!!!sokrattana wrote: ott ei tick
*PheaKdeySnaeh* wrote:vea min trerm trov taing srong noss tei bong pros
sokrattana wrote:sorry ott yol ei tick!!!sokrattana wrote: ott ei tick
sokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
lonely_girl wrote:sokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
hehehee min tang os te,, ber sen nhom mean trob sombatt chreun pit men, nhom ning skol kloun aeng, tae nhom ning tver ot skol pu sokhayon te,,hehehhehe
oh doch jea skol chmous kloun aeng skol muk moit kloun aeng, tae jet vinh skol min toin os te, kom pong rean thaem teat,,,lololzzzzzsokhayun wrote:hahaha skoil kloun aeng mech tov ? ber ke skoil krob knea heuy ning?..pu ding brakort tha min skoil pu te...lolzzzzlonely_girl wrote:sokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
hehehee min tang os te,, ber sen nhom mean trob sombatt chreun pit men, nhom ning skol kloun aeng, tae nhom ning tver ot skol pu sokhayon te,,hehehhehe
lonely_girl wrote:oh doch jea skol chmous kloun aeng skol muk moit kloun aeng, tae jet vinh skol min toin os te, kom pong rean thaem teat,,,lololzzzzzsokhayun wrote:hahaha skoil kloun aeng mech tov ? ber ke skoil krob knea heuy ning?..pu ding brakort tha min skoil pu te...lolzzzzlonely_girl wrote:sokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
sokhayun wrote:kom bach jong skoil eiy jit kloun aeng..ber skoil chbas jea mean reung min la'or kert lerng heuy...lolzzzzlonely_girl wrote:oh doch jea skol chmous kloun aeng skol muk moit kloun aeng, tae jet vinh skol min toin os te, kom pong rean thaem teat,,,lololzzzzzsokhayun wrote:hahaha skoil kloun aeng mech tov ? ber ke skoil krob knea heuy ning?..pu ding brakort tha min skoil pu te...lolzzzzlonely_girl wrote:sokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
lonely_girl wrote:sokhayun wrote:kom bach jong skoil eiy jit kloun aeng..ber skoil chbas jea mean reung min la'or kert lerng heuy...lolzzzzlonely_girl wrote:oh doch jea skol chmous kloun aeng skol muk moit kloun aeng, tae jet vinh skol min toin os te, kom pong rean thaem teat,,,lololzzzzzsokhayun wrote:hahaha skoil kloun aeng mech tov ? ber ke skoil krob knea heuy ning?..pu ding brakort tha min skoil pu te...lolzzzzlonely_girl wrote:sokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
ohh haet ey tov ber yerng jong skol jet kloun jbas mech kor tov mean reung min laor kert lerng jerng ????
sokhayun wrote:dol yeung ding chbas min klach slab dol jeung heuy jong tver eiy tam tae opper jit.. prous ang tha min ngeay slab jeung heuy ban jea mean reung rav kert lerng..lolzzzzzzlonely_girl wrote:sokhayun wrote:kom bach jong skoil eiy jit kloun aeng..ber skoil chbas jea mean reung min la'or kert lerng heuy...lolzzzzlonely_girl wrote:oh doch jea skol chmous kloun aeng skol muk moit kloun aeng, tae jet vinh skol min toin os te, kom pong rean thaem teat,,,lololzzzzzsokhayun wrote:hahaha skoil kloun aeng mech tov ? ber ke skoil krob knea heuy ning?..pu ding brakort tha min skoil pu te...lolzzzzlonely_girl wrote:sokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
ohh haet ey tov ber yerng jong skol jet kloun jbas mech kor tov mean reung min laor kert lerng jerng ????
om sokhayun yok peak ba ley mok psob psai nov LK tet hey lolzzzsokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
Ani Chnass wrote:om sokhayun yok peak ba ley mok psob psai nov LK tet hey lolzzzsokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
neng hey bong nak pseng ke read dach ter oun kron ter ses jrok jrae jeng ot jes phea sa ba ley pa doy kom pong ter an nak sor khmer ot sov jess srab phonglonely_girl wrote:Ani Chnass wrote:om sokhayun yok peak ba ley mok psob psai nov LK tet hey lolzzzsokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
ahaahahha ani,, bong kitt jerng del prous pu sokhayon niyeay peak ey jrov jrov nas bong arn serng min yol......
Ani Chnass wrote:om sokhayun yok peak ba ley mok psob psai nov LK tet hey lolzzzsokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
lonely_girl wrote:sokhayun wrote:dol yeung ding chbas min klach slab dol jeung heuy jong tver eiy tam tae opper jit.. prous ang tha min ngeay slab jeung heuy ban jea mean reung rav kert lerng..lolzzzzzzlonely_girl wrote:sokhayun wrote:kom bach jong skoil eiy jit kloun aeng..ber skoil chbas jea mean reung min la'or kert lerng heuy...lolzzzzlonely_girl wrote:oh doch jea skol chmous kloun aeng skol muk moit kloun aeng, tae jet vinh skol min toin os te, kom pong rean thaem teat,,,lololzzzzzsokhayun wrote:hahaha skoil kloun aeng mech tov ? ber ke skoil krob knea heuy ning?..pu ding brakort tha min skoil pu te...lolzzzzlonely_girl wrote:sokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
ok ic..ehhehehhee jerng pu sokhayon baeb skol jet kloun jbas heuy ban yol chreun nas,,,,ehhehehehee
lonely_girl wrote:hahahaa sdab heuy jerng nos,,, jerng pu sokhayon nov jea kmeng nov leuy te jerng nos ban der vai ke vai aeng, ber kom nett jass ke chob tver jerng teat heuy...ehehhehheheee
jong rean tet der ter vea ot money neng na om hahahahaha sok sa bai ot om ?? som 100 merl der leng jol chnamsokhayun wrote:rean thaem tich teat tov kroin ban jes ann ban lolzzzzzzAni Chnass wrote:om sokhayun yok peak ba ley mok psob psai nov LK tet hey lolzzzsokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
Ani Chnass wrote:jong rean tet der ter vea ot money neng na om hahahahaha sok sa bai ot om ?? som 100 merl der leng jol chnamsokhayun wrote:rean thaem tich teat tov kroin ban jes ann ban lolzzzzzzAni Chnass wrote:om sokhayun yok peak ba ley mok psob psai nov LK tet hey lolzzzsokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
slab mech ban bet tvea bas jeung te deng ban bet tvea jeng om ? a lov send tam internet mok jeng lolzzzzzzzzsokhayun wrote:tov yok nov aena..western union ke bit tvea os heuy ning...lolzzzzzAni Chnass wrote:jong rean tet der ter vea ot money neng na om hahahahaha sok sa bai ot om ?? som 100 merl der leng jol chnamsokhayun wrote:rean thaem tich teat tov kroin ban jes ann ban lolzzzzzzAni Chnass wrote:om sokhayun yok peak ba ley mok psob psai nov LK tet hey lolzzzsokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
Ani Chnass wrote:slab mech ban bet tvea bas jeung te deng ban bet tvea jeng om ? a lov send tam internet mok jeng lolzzzzzzzzsokhayun wrote:tov yok nov aena..western union ke bit tvea os heuy ning...lolzzzzzAni Chnass wrote:jong rean tet der ter vea ot money neng na om hahahahaha sok sa bai ot om ?? som 100 merl der leng jol chnamsokhayun wrote:rean thaem tich teat tov kroin ban jes ann ban lolzzzzzzAni Chnass wrote:om sokhayun yok peak ba ley mok psob psai nov LK tet hey lolzzzsokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
hahahahahaa ber om ot dak luy jeng tuk luy nov ptas ? wow jam merl na oy ter pro hes luch jol ptas om hey luch tang kom nop derl mean tang pi bo ran tet nor jam merl lozzzzzzzzzzzsokhayun wrote:ke bit tvea mork pi om ot dak luy tov ouy...lolzzzzzAni Chnass wrote:slab mech ban bet tvea bas jeung te deng ban bet tvea jeng om ? a lov send tam internet mok jeng lolzzzzzzzzsokhayun wrote:tov yok nov aena..western union ke bit tvea os heuy ning...lolzzzzzAni Chnass wrote:jong rean tet der ter vea ot money neng na om hahahahaha sok sa bai ot om ?? som 100 merl der leng jol chnamsokhayun wrote:rean thaem tich teat tov kroin ban jes ann ban lolzzzzzzAni Chnass wrote:om sokhayun yok peak ba ley mok psob psai nov LK tet hey lolzzzsokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
Ani Chnass wrote:hahahahahaa ber om ot dak luy jeng tuk luy nov ptas ? wow jam merl na oy ter pro hes luch jol ptas om hey luch tang kom nop derl mean tang pi bo ran tet nor jam merl lozzzzzzzzzzzsokhayun wrote:ke bit tvea mork pi om ot dak luy tov ouy...lolzzzzzAni Chnass wrote:slab mech ban bet tvea bas jeung te deng ban bet tvea jeng om ? a lov send tam internet mok jeng lolzzzzzzzzsokhayun wrote:tov yok nov aena..western union ke bit tvea os heuy ning...lolzzzzzAni Chnass wrote:jong rean tet der ter vea ot money neng na om hahahahaha sok sa bai ot om ?? som 100 merl der leng jol chnamsokhayun wrote:rean thaem tich teat tov kroin ban jes ann ban lolzzzzzzAni Chnass wrote:om sokhayun yok peak ba ley mok psob psai nov LK tet hey lolzzzsokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
sokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
Ani Chnass wrote:jom om hahahahahahaa nak lberng ter pon neng erng oy ter lir nak na mean ro bos bo ran neng dok kor jom hor mort hey prous ey a neng vea thlai hey jet dol jol chnam khmer tet hey nis deng tov berk vung nov khert na te kom pong ter smoork kirt ot jenh lolzzzzzzzzzzz
Da-Davy wrote:sokhayun wrote:"ber sin lork neak mean jork veasna,mean trorb sombatt chrern,lork neak ning min ding, skorl kloun aeng te. ber sin lok neak kmean veasna,min mean avey sos, kmean neakna skorl ,ding lork te".lolzzzz
jos bong mean del lerr kae tha mean veasna te kmean nisey , mane nisey te khmea veasan
Go to page : 1, 2, 3
Similar topics