sreymomrith wrote:mich tha jirng karl mun kyom khernh koun p'lous mok mouy koot pi dae ter kir mok doach knea tae mean koot pi hahaaaaa
muk ke tver ...... lolz
Go to page : 1, 2, 3, 4
sreymomrith wrote:mich tha jirng karl mun kyom khernh koun p'lous mok mouy koot pi dae ter kir mok doach knea tae mean koot pi hahaaaaa
ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:mich tha jirng karl mun kyom khernh koun p'lous mok mouy koot pi dae ter kir mok doach knea tae mean koot pi hahaaaaa
muk ke tver ...... lolz
kirt tov monus bross chlart nas der ta nor ka derm bey rok tro num nov oy ban srul ot pi bak jeng na hert ter kirt tha ka man dong kor ban oy ter mean luy kirt kirt tov ja nern monus bross dol hey*PheaKdeySnaeh* wrote:Jah neng heuy , prous douch jea min sorm sos dael ka ot niyeay ei ma mat prab bong ,
pourk mak him dael skal knea ma krom bong kir ott mean neak na derng taing oss .
lolzzzz onjerng ban rk tam kei hahaReaLKhmeR wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:mork pi rork ta youn neng ban louy orn douch youn lolzzzzzReaLKhmeR wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:nov jea mouy srey youn jreun jes joy euy lolzzzzzzzReaLKhmeR wrote:joy euy sman tae nak na win lottery........
kamap yap
lolz deng teat........ here sombou youn nas lolz ber min rok youn ouy tov rok nak na vinh lolz
yahiiiiiiiiiii tha youn ornh lolzzzzzzzz here srey youn sot tae doctors lolxxxxxxxxx
pros srey douch knea paoun euy , pel na torl jrork kir trov tae rork jrork jenh onjerng aeng , tous mech kor doy bong min jol jet monus onjerng , bong sa'ob monus na min teang trangAni Chnass wrote:kirt tov monus bross chlart nas der ta nor ka derm bey rok tro num nov oy ban srul ot pi bak jeng na hert ter kirt tha ka man dong kor ban oy ter mean luy kirt kirt tov ja nern monus bross dol hey*PheaKdeySnaeh* wrote:Jah neng heuy , prous douch jea min sorm sos dael ka ot niyeay ei ma mat prab bong ,
pourk mak him dael skal knea ma krom bong kir ott mean neak na derng taing oss .
hmmmmmmm monus yeung kir jeng erng na bong jes min phort te tous jea nak klas sa op ka phut ko hok kor doy ter jong kroy kung ter joub vea jeng na bong*PheaKdeySnaeh* wrote:pros srey douch knea paoun euy , pel na torl jrork kir trov tae rork jrork jenh onjerng aeng , tous mech kor doy bong min jol jet monus onjerng , bong sa'ob monus na min teang trangAni Chnass wrote:kirt tov monus bross chlart nas der ta nor ka derm bey rok tro num nov oy ban srul ot pi bak jeng na hert ter kirt tha ka man dong kor ban oy ter mean luy kirt kirt tov ja nern monus bross dol hey*PheaKdeySnaeh* wrote:Jah neng heuy , prous douch jea min sorm sos dael ka ot niyeay ei ma mat prab bong ,
neng hey bong ke tha dom rey slab yok jong A bang min jit te or kro das kjob pleung min ban te rean ban pon nis der bong*PheaKdeySnaeh* wrote:yes
yeung kohok kei vea min arch kohok ban rohout tei :D kang mean tngai kei derng ka pit
douch paoun pros neng onjeng leak ott oy kei derng ti bomphot kei derng :D lolzzzz dol pel kei derng ka pit tver oy kei sa'ob tov teat
jas ke nham ruch hey ter oun ot torn nham te bong prous ot klean kron ter lir tha bai kor ja ert der bong prous ot sov srul khlun pon man thngai nis jos bong vinh ?*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzzzzz yes peak neng trerm trov heuy
paoun nham bai nov ?
wow bong ni yeay reung morn chha knhey jeng khlean pro hok pa doy*PheaKdeySnaeh* wrote:bong teub nham ( chha sach morn with knhai)
paoun keng ott krorb derng ban chhir , rovol chat jreun pek :D
sreymomrith wrote:ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:mich tha jirng karl mun kyom khernh koun p'lous mok mouy koot pi dae ter kir mok doach knea tae mean koot pi hahaaaaa
muk ke tver ...... lolz
Oh neak na tov nor?? jes tver mok mouy koot pi ...lolzzzz
*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzzz onjerng ban rk tam kei hahaReaLKhmeR wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:mork pi rork ta youn neng ban louy orn douch youn lolzzzzzReaLKhmeR wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:nov jea mouy srey youn jreun jes joy euy lolzzzzzzzReaLKhmeR wrote:joy euy sman tae nak na win lottery........
kamap yap
lolz deng teat........ here sombou youn nas lolz ber min rok youn ouy tov rok nak na vinh lolz
yahiiiiiiiiiii tha youn ornh lolzzzzzzzz here srey youn sot tae doctors lolxxxxxxxxx
joss min dael lir tei ei oy avey kor doy orn kei tha bos youn ,
hahhahah when rk chhir .... kyom tha rob srk youn ta nhory lolzzzzzzzzzzzzzzz
ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:mich tha jirng karl mun kyom khernh koun p'lous mok mouy koot pi dae ter kir mok doach knea tae mean koot pi hahaaaaa
muk ke tver ...... lolz
kir hang kae somphos robos rk neng na..
sreymomrith wrote:ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:mich tha jirng karl mun kyom khernh koun p'lous mok mouy koot pi dae ter kir mok doach knea tae mean koot pi hahaaaaa
muk ke tver ...... lolz
jirng hor?? jam kyom jouy khous'sna rok custmer ouy,but you have to fix your roof make sure no fresh rain....lolzzzz
ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:mich tha jirng karl mun kyom khernh koun p'lous mok mouy koot pi dae ter kir mok doach knea tae mean koot pi hahaaaaa
muk ke tver ...... lolz
jirng hor?? jam kyom jouy khous'sna rok custmer ouy,but you have to fix your roof make sure no fresh rain....lolzzzz
roof ke boran rk min fix te. took somrab fresh air baht
sreymomrith wrote:ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:mich tha jirng karl mun kyom khernh koun p'lous mok mouy koot pi dae ter kir mok doach knea tae mean koot pi hahaaaaa
muk ke tver ...... lolz
roof ke boran rk min fix te. took somrab fresh air baht
Ber fresh air vea ot eiy te pro'yart te fresh rain yab heuy....
*PheaKdeySnaeh* wrote:bong teub nham ( chha sach morn with knhai)
sreymomrith wrote:yes you are right MR...RK...fresh rain help fish stay alive good idea lolzzzz
ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:yes you are right MR...RK...fresh rain help fish stay alive good idea lolzzzz
hehe rk komnit laor tang pi kert mor mles.
sokhayun wrote:hev nas...ban nham heuy mork ourt ke ...kyom khan nham chha knhai ning 1 year heuy lolz*PheaKdeySnaeh* wrote:bong teub nham ( chha sach morn with knhai)
sreymomrith wrote:ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:yes you are right MR...RK...fresh rain help fish stay alive good idea lolzzzz
angkuy ler jong'eh lerk kloun aeng.ot mean neak na out ouy out kloun ..lolzzzz
*PheaKdeySnaeh* wrote:kyom ousa nham nass prous kyom jol jet
onjerng jam kyom tver oy nham ok
:Dsokhayun wrote:hev nas...ban nham heuy mork ourt ke ...kyom khan nham chha knhai ning 1 year heuy lolz*PheaKdeySnaeh* wrote:bong teub nham ( chha sach morn with knhai)
min maen mok pi samai eiy nus te. mok pi monus mouy jom'noun dael jole jit out kloun aeng lolzzzzzzzzz doach ..RK.. jea derm....ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:ReaLKhmeR wrote:sreymomrith wrote:yes you are right MR...RK...fresh rain help fish stay alive good idea lolzzzz
angkuy ler jong'eh lerk kloun aeng.ot mean neak na out ouy out kloun ..lolzzzz
yahiiiiiiiii samai nis kir Samai ouy kloun ang heuy.....
sreymomrith wrote:we have new tiger woods in LK.....lolzzzzz
Go to page : 1, 2, 3, 4
Similar topics