Teur tveur yarng na tov ? 44939


Join the forum, it's quick and easy

Teur tveur yarng na tov ? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Teur tveur yarng na tov ?

+2
odom
Romdoul
6 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Teur tveur yarng na tov ? Empty Teur tveur yarng na tov ? 7th December 2006, 9:05 pm

Romdoul

Romdoul
New Active
New Active

Kal pi ponman khae mon pa mak kyom ban pdas pteas mork nov konlaeng tmey heuy nov jit pteas kyom noss kmean krumkrousa khmer mouy kroursa kort mean koun pross komlos ayuk jreun jeang kyom , boros noss sangsa nass heuy mean jak rerk slot bout teat niyeay sdey jess derng jass tome. kyom keunh boros noss la'or pek ( chakriya) kyom kor jab chet love kort tae kyom min derng tha ter kort penh chet kyom vinh dae rir ott tei . teur kyom tver yang mech tov ? teur kyom trov brap kort tha kyom srolanh kort rir mouy kor tok knong chet mneak aeng onjerng rohoute tov ? pibak mles tei , pel mean snaeha douch jea ott sroul sorss. some neak teaing ott knea joury oy yorbol kyom phorng jah . orkun tok jea mon :23:

2Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 8th December 2006, 3:23 am

PkyPrirk

Anonymous
Guest

ber jear Pky vinch kir ot hean prab ke tarm trong te. kir Pky ning rork
vity sorsae komnarb oy ke. ber ke prokaek Pky ning niyeay ta...sorry
jah..lok jrolom heuy..nis kir kron tae jear komnarb te jah...



tver baib nis kir ot kmas ke te..heuy kmean noh na mnek trov chir besdoung phong... :D



Romdoul wrote:Kal pi ponman khae mon pa mak kyom ban pdas pteas mork
nov konlaeng tmey heuy nov jit pteas kyom noss kmean krumkrousa khmer
mouy kroursa kort mean koun pross komlos ayuk jreun jeang kyom , boros
noss sangsa nass heuy mean jak rerk slot bout teat niyeay sdey jess
derng jass tome. kyom keunh boros noss la'or pek ( chakriya) kyom kor
jab chet love kort tae kyom min derng tha ter kort penh chet kyom vinh
dae rir ott tei . teur kyom tver yang mech tov ? teur kyom trov brap
kort tha kyom srolanh kort rir mouy kor tok knong chet mneak aeng
onjerng rohoute tov ? pibak mles tei , pel mean snaeha douch jea ott
sroul sorss. some neak teaing ott knea joury oy yorbol kyom phorng jah
. orkun tok jea mon :23:

3Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 8th December 2006, 4:28 am

odom

odom
Junior Member
Junior Member

[quote="PkyPrirk"]ber jear Pky vinch kir ot hean prab ke tarm trong te. kir Pky ning rork
vity sorsae komnarb oy ke. ber ke prokaek Pky ning niyeay ta...sorry
jah..lok jrolom heuy..nis kir kron tae jear komnarb te jah...



tver baib nis kir ot kmas ke te..heuy kmean noh na mnek trov chir besdoung phong... :D



Ban taeh prab oy keh dol kloun aegn ot hean tver sos sok jet ongkuy merl pky hahaha

4Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 8th December 2006, 4:46 am

PkyPrirk

Anonymous
Guest

nek na ta Pky ot barn tver nos? kir ke barn tver heuy...tae boross nos
ot yol. prous ke sopheap borisot paek...ke kron tae kit ta jear komnarb
eheheheh heheehhe



[quote="odom"]
PkyPrirk wrote:ber jear Pky vinch kir ot hean prab ke tarm trong te. kir Pky ning rork
vity sorsae komnarb oy ke. ber ke prokaek Pky ning niyeay ta...sorry
jah..lok jrolom heuy..nis kir kron tae jear komnarb te jah...



tver baib nis kir ot kmas ke te..heuy kmean noh na mnek trov chir besdoung phong... :D



Ban taeh prab oy keh dol kloun aegn ot hean tver sos sok jet ongkuy merl pky hahaha

5Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 8th December 2006, 9:05 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

yobol bogn kir paoun kour brap boros noss oy keh derng .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

6Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 8th December 2006, 9:19 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator


Somti kith sin.........

http://www.lovekhmer.com

7Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 8th December 2006, 9:23 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lolz oun aeng kir yap

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

8Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 8th December 2006, 9:25 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator


Mah tngaiy mah tngaiy kour kball nirk kergn taeh srey sross, mean pel aehna tov kith reung sneaha pross srey nous bong? hahhahaa, oyyyy, sabaiy mane!

http://www.lovekhmer.com

9Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 8th December 2006, 9:27 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lolz bogn tha kmean neak na yap jeang oun tei kir niyeay leng jenh tae mdrong heuy

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

10Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 9th December 2006, 11:15 am

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Komhoss ti 1........min kour srolagn pross mon keh srolagn yerng teh....hahaha, kir norm tok dak kloun. Neak na keh la'or rir songha mech srach taeh keh tov, tov jab arom ler keh tver eiy norm taeh keh tha louch snaeh louch tok. Pross srolagn srey sroul sarapheap teh, taeh ber srey sarapheap srolagn pross vign doch yap bontich.

Bong tha Romdoul aeng kom prab kort eiy, taeh rok aukass niyeay lang ning kort klass klass, jam skorl knear tich teat kraeng kort jol jet Romdoul aeng, ber kort doch ot jab arom teh, oy kort tov tov.......hehehe, ott deng teh bong, tlorb taeh tarm srolagn srey, dol sour reung srolagn pross jeng doch yap.

http://www.lovekhmer.com

11Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 9th December 2006, 8:31 pm

PkyPrirk

Anonymous
Guest

ber sen jear arch harm khort jet kloun ang barn nos, paoun Romdoul min jam barch mork jote somnour nis lerng te..eheheh yap man.



Sabaay wrote:Komhoss ti 1........min kour
srolagn pross mon keh srolagn yerng teh....hahaha, kir norm tok dak
kloun. Neak na keh la'or rir songha mech srach taeh keh tov, tov jab
arom ler keh tver eiy norm taeh keh tha louch snaeh louch tok. Pross
srolagn srey sroul sarapheap teh, taeh ber srey sarapheap srolagn pross
vign doch yap bontich.

Bong tha Romdoul aeng kom prab kort eiy,
taeh rok aukass niyeay lang ning kort klass klass, jam skorl knear tich
teat kraeng kort jol jet Romdoul aeng, ber kort doch ot jab arom teh,
oy kort tov tov.......hehehe, ott deng teh bong, tlorb taeh tarm
srolagn srey, dol sour reung srolagn pross jeng doch yap.

12Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 10th December 2006, 10:43 am

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Mean harm jet min ban teat? Ber jrol srolagn huey kir harm ot ban huey, taeh mech min karpear mon deumbeiy kom oy jet srolagn tang pi deum dombong? Kir ot kvorl ot jab arom, pross eiy pross tov, nov taeh keh tov, jivet kmean panaha......hahhaha.


PkyPrirk wrote:ber sen jear arch harm khort jet kloun ang barn nos, paoun Romdoul min jam barch mork jote somnour nis lerng te..eheheh yap man.



Sabaay wrote:Komhoss ti 1........min kour
srolagn pross mon keh srolagn yerng teh....hahaha, kir norm tok dak
kloun. Neak na keh la'or rir songha mech srach taeh keh tov, tov jab
arom ler keh tver eiy norm taeh keh tha louch snaeh louch tok. Pross
srolagn srey sroul sarapheap teh, taeh ber srey sarapheap srolagn pross
vign doch yap bontich.

Bong tha Romdoul aeng kom prab kort eiy,
taeh rok aukass niyeay lang ning kort klass klass, jam skorl knear tich
teat kraeng kort jol jet Romdoul aeng, ber kort doch ot jab arom teh,
oy kort tov tov.......hehehe, ott deng teh bong, tlorb taeh tarm
srolagn srey, dol sour reung srolagn pross jeng doch yap.

http://www.lovekhmer.com

13Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 12th December 2006, 12:21 am

RomdoulSnaeh

avatar
Junior Member
Junior Member

sursdey Romdoul! lol! ouy min nirk sman sos tha Romdoul kyom mean somnang ban mork joup Romdoul mouy teat yang sos...sabaiy jet dol heuy neh :20:

snaeha leark knoang besdong som'ghatt eh? hmmm...Romdoul ach dung jet ke ban, kir ka merl keo pnake. pel ban joup mouk ke Romdoul trov somlerng pnake ke oiy jom kom inn oiy sos nah, beu keo pnake robos neark tang joup knear, heuy somlerng knear jea nhoy nhoy...heuy beu pnake ke nus srotoun hakk douch jea nhor nhim mean snaeha, yerng ach sonamott tha ke interested mor leu Romdoul...oh ho, daj khat min trov sarapheap prab ke tha love ke pleam pleam te jah...kour na tae klahan tov hello ke moun kor ban dermbey jab pderm mittapheap...snaeha pheak jreun jab pderm lerng oiy mittapheap. Good luck, nah Romdoul Wink

Romdoul wrote:Kal pi ponman khae mon pa mak kyom ban pdas pteas mork nov konlaeng tmey heuy nov jit pteas kyom noss kmean krumkrousa khmer mouy kroursa kort mean koun pross komlos ayuk jreun jeang kyom , boros noss sangsa nass heuy mean jak rerk slot bout teat niyeay sdey jess derng jass tome. kyom keunh boros noss la'or pek ( chakriya) kyom kor jab chet love kort tae kyom min derng tha ter kort penh chet kyom vinh dae rir ott tei . teur kyom tver yang mech tov ? teur kyom trov brap kort tha kyom srolanh kort rir mouy kor tok knong chet mneak aeng onjerng rohoute tov ? pibak mles tei , pel mean snaeha douch jea ott sroul sorss. some neak teaing ott knea joury oy yorbol kyom phorng jah . orkun tok jea mon :23:

14Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 29th December 2006, 4:11 am

Stung Sen

avatar
New Active
New Active

Dane soksabay tah? Merry chrismas and Happy New Year,ok. Dane prahel chear pleak kyum heuy men tah? Kyum konkhmer nov USA nar.:lol:

15Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 29th December 2006, 1:07 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Bonjour Stung Sen
Comment Allez-vous ?
jah kyom sok sabay tomada orkun .
Jah orkun Joyeux Noel et Bonne Année.
no min plech tei , tver mdech kyom plech konkhmer noss ? kir konkhmer tei dael plech kyom . kyom sorsai message tov konkhmer pon man dorng heuy tae you min torb neng kyom Sad Sad Sad Sad Sad
Stung Sen wrote:Dane soksabay tah? Merry chrismas and Happy New Year,ok. Dane prahel chear pleak kyum heuy men tah? Kyum konkhmer nov USA nar.:lol:

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

16Teur tveur yarng na tov ? Empty Re: Teur tveur yarng na tov ? 29th December 2006, 6:00 pm

Romdoul

Romdoul
New Active
New Active

Romdoul soum orkon doul nak taign os knear jah :D

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum