Heheheheh avey tov LEAS HA???
ber bong pa'oun na min skoil som anh jernh tov sour sreymomrith na bart mneak ning skoil chbas jerng ke
ber bong pa'oun na min skoil som anh jernh tov sour sreymomrith na bart mneak ning skoil chbas jerng ke
XtesanX wrote:Heheheheh avey tov LEAS HA???
sreymomrith wrote:XtesanX wrote:Heheheheh avey tov LEAS HA???
lozzzzzz ott toin plich te hor????????
yisssssss nov jam ban teat ber kyom ott skoil maen ouy tha mech.....
XtesanX wrote:sreymomrith wrote:XtesanX wrote:Heheheheh avey tov LEAS HA???
lozzzzzz ott toin plich te hor????????
yisssssss nov jam ban teat ber kyom ott skoil maen ouy tha mech.....
HAhahahah niyeay oy phlech mech kert tov lolz ..... ber leas hal tov heuy ...........
nov cham lolz .... ber skoil kir tha yab heuy .lolz
lolz mean ban dur na bong DANE lolz. niyeay teh ka pit tar :D*PheaKdeySnaeh* wrote:Lolzzzz mom ah mean neak tam dir paoun aeng heuy lolzzzzzzzz
*PheaKdeySnaeh* wrote:derng heuy tha niyeay ka pit , tae york mork post sour kir dir ehuy lolzz
XtesanX wrote:oh enjeng teh eylov dirng heuy ho???? heuy tov dirng mok pi na ke khlas tov ????
*PheaKdeySnaeh* wrote:Lolzzzz mom ah mean neak tam dir paoun aeng heuy lolzzzzzzzz
sreymomrith wrote:XtesanX wrote:oh enjeng teh eylov dirng heuy ho???? heuy tov dirng mok pi na ke khlas tov ????
tha dirng tov ban heuy kom sour eiy teat lolzzzzzzzzzzzzzzzzz
sreymomrith wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:Lolzzzz mom ah mean neak tam dir paoun aeng heuy lolzzzzzzzz
sis dane tov vai koit ouy kyom tich mer......
XtesanX wrote:sreymomrith wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:Lolzzzz mom ah mean neak tam dir paoun aeng heuy lolzzzzzzzz
Hahahahahah Oy SIS DANE ning mok vaiy kyom???? beab jear tov min rouch teh na Sreymon euy .
XtesanX wrote:sreymomrith wrote:XtesanX wrote:oh enjeng teh eylov dirng heuy ho???? heuy tov dirng mok pi na ke khlas tov ????
tha dirng tov ban heuy kom sour eiy teat lolzzzzzzzzzzzzzzzzz
Hahahahhaha tha dirng kroin teh jear ka bombeak dan kom oy ke tha oy teh merl tov nisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
XtesanX wrote:oh enjeng teh eylov dirng heuy ho???? heuy tov dirng mok pi na ke khlas tov ????
Lovekhmer2009 wrote:lbong mech tov tver barb koit jeng ahnet koit phong tov lbong...tech koit yom pibak luang nas
sreymomrith wrote:Lovekhmer2009 wrote:lbong mech tov tver barb koit jeng ahnet koit phong tov lbong...tech koit yom pibak luang nas
tov vai koit tich mer kyom ning ouy rongvoin......
lir Leas hal klean mong...klean leas hal nov kach jrong Olympic market nas.XtesanX wrote:Heheheheh avey tov LEAS HA???
Lovekhmer2009 wrote:sreymomrith wrote:Lovekhmer2009 wrote:lbong mech tov tver barb koit jeng ahnet koit phong tov lbong...tech koit yom pibak luang nas
tov vai koit tich mer kyom ning ouy rongvoin......
wai koit mech barn koit ches sneat kwarch 7 tirs mor pi somnak ktery khun lun nor
heheheheheh tae ber rongvon jia pros sa art ei som kit mer sen hahhhaah
khmer4u wrote:lir Leas hal klean mong...klean leas hal nov kach jrong Olympic market nas.XtesanX wrote:Heheheheh avey tov LEAS HA???
leas heal with Om pel tom tek trey,, yummy .
ot skorl leas hal douch ot skorl Krong Kampuchea jeng
hahahahahahahahhaaha ot skorl leas hal phong jong ban pa pun 1 ter erngXtesanX wrote:Heheheheh avey tov LEAS HA???
Ani Chnass wrote:hahahahahahahahhaaha ot skorl leas hal phong jong ban pa pun 1 ter erngXtesanX wrote:Heheheheh avey tov LEAS HA???
sreymomrith wrote:khmer4u wrote:lir Leas hal klean mong...klean leas hal nov kach jrong Olympic market nas.XtesanX wrote:Heheheheh avey tov LEAS HA???
yisssssssss kom mok jes mouy teat heuy mok rok reung chhlous.
sreymomrith wrote:XtesanX wrote:sreymomrith wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:Lolzzzz mom ah mean neak tam dir paoun aeng heuy lolzzzzzzzz
Hahahahahah Oy SIS DANE ning mok vaiy kyom???? beab jear tov min rouch teh na Sreymon euy .
mich tha tov min rouch lolzzzzzzzzzzz tich pibak rot robot khorr lov nirng....
sreymomrith wrote:XtesanX wrote:oh enjeng teh eylov dirng heuy ho???? heuy tov dirng mok pi na ke khlas tov ????
dirng mok pi sour mak pa ning na
nov nis ott mean phong nirng koit tha nov khmer teub mean
heuy ke nham vea pibak nas ...klach biak thmenh.....
it is raw food also lolzzzzzzz
Lovekhmer2009 wrote:lbong mech tov tver barb koit jeng ahnet koit phong tov lbong...tech koit yom pibak luang nas
XtesanX wrote:sreymomrith wrote:XtesanX wrote:sreymomrith wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:Lolzzzz mom ah mean neak tam dir paoun aeng heuy lolzzzzzzzz
mich tha tov min rouch lolzzzzzzzzzzz tich pibak rot robot khorr lov nirng....
Hahahhahahah ber veal min arch tov rouch ning heuy ban jear kyom tha ning na lolz . kom phey rerng khaor nos veal min robot ngeay ngeay nos teh na sreymon.......ber robot ko mean neak nov cham merl deal lolz :P
XtesanX wrote:sreymomrith wrote:khmer4u wrote:lir Leas hal klean mong...klean leas hal nov kach jrong Olympic market nas.XtesanX wrote:Heheheheh avey tov LEAS HA???
yisssssssss kom mok jes mouy teat heuy mok rok reung chhlous.
HAhahahahahh mean mouy teart heuy mok dur oy sreymon lolz
Go to page : 1, 2
Similar topics