SAD SAD Teat Hery....... 44939

Join the forum, it's quick and easy

SAD SAD Teat Hery....... 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

SAD SAD Teat Hery.......

+6
skorkrob
cyberspacekh
2405
natasa
smilegirl
KounSva
10 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1SAD SAD Teat Hery....... Empty SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 7:56 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

Yesterday

1 of My Gold Fish has passed away. pel jenh pi tver ka vinh tov pteas ouy jom ney trey eat
srab tae OMG he died nov ler slerk water liy ha moit jong prab ey mor kounsva. Sad Sad Sad Sad .

kounsva tov ot tornh dong herm knea sos. Sad Sad Sad . sva ban kop tok dak sroul boul hery.

man nak na jong tver bonh te.... donate luy klas mor Sad Sad Sad sva ot luy sos Sad Sad derm bey tver bonh ouy knea. anit nak lok ery lok....

sva kompong jak bot " Ayuk khley Mles som lanh Ery" neng ouch tob ouy ma sor saiy dae.

Sad Sad Sad . yeay leng jenh hery Sad Sad

2SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 7:59 am

smilegirl

smilegirl
Senior Member
Senior Member

ey kor kom sort mes koun sva,

3SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 8:00 am

natasa

natasa
LK VIP
LK VIP

Gold Fish passed away kor tve ouy pa erl dae bolyor nis seuch seuch seuch

beu tha sday nas tov tarm knea tov lol j/k

fish passed away jeng dak Compassionate Leave ott Question

4SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 8:02 am

2405

2405
LK VIP
LK VIP

yab nus yab...id pa man ma neak aeng????

5SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 8:03 am

cyberspacekh

cyberspacekh
LK VIP
LK VIP

ann heuy nirk kheng dol trey 7 por nhom passed away rol tgnay.

hik hik hikkkkkkk

http://www.4khmers.blogspot.com

6SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 8:05 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

smilegirl wrote:ey kor kom sort mes koun sva,

Sad tov tinh thaem teat sen....

7SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 8:07 am

smilegirl

smilegirl
Senior Member
Senior Member

KounSva wrote:

Tinh thaem hery nov yum tiet,yaheeeeeeeeeeeeee

8SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 8:08 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

natasa wrote:Gold Fish passed away kor tve ouy pa erl dae bolyor nis seuch seuch seuch

beu tha sday nas tov tarm knea tov lol j/k

fish passed away jeng dak Compassionate Leave ott Question

jom yeak ot man compassionate leave te...... man tae leave ot luy.
terb tae tinh ban 2 khae sos. min kour na vear tov jorl ang sos......

natasa donate klas mor klach ban tinh mouy teat.

9SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 8:09 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

MYworano wrote:yab nus yab...id pa man ma neak aeng????

hasshaaa min jouy tver bonh ouy trey me sos mor tha ouy ang na vinh...

10SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 8:10 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

cyberspacekh wrote:ann heuy nirk kheng dol trey 7 por nhom passed away rol tgnay.

hik hik hikkkkkkk

Sad man trey dae hor? trey 7 colour man dae hor nov khmer? kounsva jong ban.

11SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 8:12 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

smilegirl wrote:
KounSva wrote:

Tinh thaem hery nov yum tiet,yaheeeeeeeeeeeeee

nov te sav ot luy tinh neng na. ban mor post dermbey ory bong paoun jole bonh klach ban luy klas Sad

12SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 8:41 am

skorkrob

skorkrob
Junior Member
Junior Member

ber ngob heuy yok tov korb tov, mok sraek nov ti nis tver ey SAD SAD Teat Hery....... 170197

13SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 8:46 am

natasa

natasa
LK VIP
LK VIP

skorkrob wrote:ber ngob heuy yok tov korb tov, mok sraek nov ti nis tver ey SAD SAD Teat Hery....... 170197

mor sraek ouy skorkrob tov tarm yor mor vinh neng na, :P yisssssss chhngol phlaek phlaek lol!

14SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 9:01 am

skorkrob

skorkrob
Junior Member
Junior Member

lolzz jong dak bon das sar knhom ter neak SAD SAD Teat Hery....... Bash

15SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 9:24 am

2405

2405
LK VIP
LK VIP

KounSva wrote:

vea min del sva jenh jem trei??

16SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 9:31 am

natasa

natasa
LK VIP
LK VIP

skorkrob wrote:lolzz jong dak bon das sar knhom ter neak SAD SAD Teat Hery....... Bash

ey jom surpris heuy mean klurn mes :P

17SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 10:37 am

skorkrob

skorkrob
Junior Member
Junior Member

natasa wrote:
skorkrob wrote:lolzz jong dak bon das sar knhom ter neak SAD SAD Teat Hery....... Bash

ey jom SAD SAD Teat Hery....... 484235 heuy mean klurn mes SAD SAD Teat Hery....... Icon_razz

ber ot kluon mean tae arb SAD SAD Teat Hery....... 541875

18SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 10:38 am

natasa

natasa
LK VIP
LK VIP

skorkrob wrote:
natasa wrote:

ey jom SAD SAD Teat Hery....... 484235 heuy mean klurn mes SAD SAD Teat Hery....... Icon_razz

skorkrob me skorl dol kalert u teat nor lol

19SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 10:40 am

natasa

natasa
LK VIP
LK VIP

MYworano wrote:
KounSva wrote:

kir tha sva tve ouy vea dael neng na oun....ah reung phlaek phlaek neng tok ouy kounsva jos theanea tha kmean pi na ke taderm chhkurt mouy sva te.. :P :P :P

20SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 10:49 am

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

natasa wrote:
MYworano wrote:
KounSva wrote:

kir tha sva tve ouy vea dael neng na oun....ah reung phlaek phlaek neng tok ouy kounsva jos theanea tha kmean pi na ke taderm chhkurt mouy sva te.. :P :P :P
Oun ha !!! .Ber ban jear deng jeng hery jouy york kounsva tov dak nov preak thnort phorng tov ..bong merl tov koun sva mean panh ha khour kbal hery oun ..bong anet ke nass .. SAD SAD Teat Hery....... Icon_sad SAD SAD Teat Hery....... Icon_sad ..Krorn tae trey pass away sos ke yom pon neng jos tom rorn mnos teat men deng jear kounsva serch la haech mort yang na te ..hahaha SAD SAD Teat Hery....... Rire SAD SAD Teat Hery....... Rire SAD SAD Teat Hery....... Rire

21SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 10:59 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

skorkrob wrote:ber ngob heuy yok tov korb tov, mok sraek nov ti nis tver ey SAD SAD Teat Hery....... 170197

srae rok nak jole bonh er.....

22SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 11:01 am

skorkrob

skorkrob
Junior Member
Junior Member

natasa wrote:
skorkrob wrote:
natasa wrote:

skorkrob me skorl dol kalert u teat nor SAD SAD Teat Hery....... 541875

jom skorl knhom dol ka lert teat... min man te ding SAD SAD Teat Hery....... Icon_razz ot del joub muk knea mdong phong SAD SAD Teat Hery....... Icon_basketball

23SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 11:01 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

Poem Style wrote:
natasa wrote:
MYworano wrote:
KounSva wrote:

Oun ha !!! .Ber ban jear deng jeng hery jouy york kounsva tov dak nov preak thnort phorng tov ..bong merl tov koun sva mean panh ha khour kbal hery oun ..bong anet ke nass .. SAD SAD Teat Hery....... Icon_sad SAD SAD Teat Hery....... Icon_sad ..Krorn tae trey pass away sos ke yom pon neng jos tom rorn mnos teat men deng jear kounsva serch la haech mort yang na te ..hahaha SAD SAD Teat Hery....... Rire SAD SAD Teat Hery....... Rire SAD SAD Teat Hery....... Rire

hasssha ber kounsva chhkout hery man panha khour kbal man tae poem style chhkourt and panha khour kbal tooooooooooooooooo ban mor reply dae hasssssshaaaaaa

man tae nak chhkourt te reply nak chhkourt hasshaaaaaaaa

24SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 11:03 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

skorkrob wrote:
natasa wrote:
skorkrob wrote:
natasa wrote:

skorkrob nov lok tov ti nous nor..... i kheunh u na......... hasshaa

jom skorl knhom dol ka lert teat... min man te ding SAD SAD Teat Hery....... Icon_razz ot del joub muk knea mdong phong SAD SAD Teat Hery....... Icon_basketball

25SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 11:08 am

skorkrob

skorkrob
Junior Member
Junior Member

KounSva wrote:

SAD SAD Teat Hery....... 97172 nes $10 men bach arb te knhom joul SAD SAD Teat Hery....... Icon_biggrin

26SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 11:12 am

natasa

natasa
LK VIP
LK VIP

skorkrob wrote:
natasa wrote:
skorkrob wrote:
natasa wrote:

leak neak na barn leak kolyan min barn leuy pov... :P merl tve type ouy doch derm tich merl , lol!

27SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 11:14 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

skorkrob wrote:
KounSva wrote:

SAD SAD Teat Hery....... 97172 nes $10 men bach arb te knhom joul SAD SAD Teat Hery....... Icon_biggrin

orkun jreunh jreunh na...

28SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 11:40 am

skorkrob

skorkrob
Junior Member
Junior Member

natasa wrote:
skorkrob wrote:
natasa wrote:
skorkrob wrote:
natasa wrote:

leak neak na barn leak kolyan min barn leuy pov... SAD SAD Teat Hery....... Icon_razz merl tve type ouy doch derm tich merl , SAD SAD Teat Hery....... Lol

haha... komlaeng dol heuy SAD SAD Teat Hery....... Rire ber deng man teay ory trov mok jeong SAD SAD Teat Hery....... Icon_biggrin

29SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 12:13 pm

2405

2405
LK VIP
LK VIP

Poem Style wrote:
natasa wrote:
MYworano wrote:
KounSva wrote:

kir tha sva tve ouy vea dael neng na oun....ah reung phlaek phlaek neng tok ouy kounsva jos theanea tha kmean pi na ke taderm chhkurt mouy sva te.. SAD SAD Teat Hery....... Icon_razz SAD SAD Teat Hery....... Icon_razz SAD SAD Teat Hery....... Icon_razz
norm tov madong hoy bong eryyy...tae luch rut jenh mor teat...

30SAD SAD Teat Hery....... Empty Re: SAD SAD Teat Hery....... 28th May 2010, 12:19 pm

natasa

natasa
LK VIP
LK VIP

skorkrob wrote:
natasa wrote:
skorkrob wrote:
natasa wrote:
skorkrob wrote:
natasa wrote:

leak neak na barn leak kolyan min barn leuy pov... SAD SAD Teat Hery....... Icon_razz merl tve type ouy doch derm tich merl , SAD SAD Teat Hery....... Lol

haha... komlaeng dol heuy SAD SAD Teat Hery....... Rire ber deng man teay ory trov mok jeong SAD SAD Teat Hery....... Icon_biggrin

errr.....tok tha me ott deng ey tov jos :P thmei kor thmei tov kjil jong deng jong lir nas dance

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next