Join the forum, it's quick and easy
Go to page : 1, 2
black angel wrote:ney sne ha? me ket tha sne ha mean ta ka chhir jap neng men del rik reay te ber nov prov doch me ban sabay lolz jong tov na kor ban de men jam bach som jbap nak na )
KounDomreY wrote: ah 4 jong kroy krus thnak jeang ke....
Orkun zey art
nimole wrote:KounDomreY wrote: ah 4 jong kroy krus thnak jeang ke....
Orkun zey art
ot ey sey sa art
KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote: ah 4 jong kroy krus thnak jeang ke....
Orkun zey art
ot ey sey sa art
Nhom kteuy te lolzzzzz
nimole wrote:KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote: ah 4 jong kroy krus thnak jeang ke....
Orkun zey art
ot ey sey sa art
Nhom kteuy te lolzzzzz
emm... ktery kor sey min jeng ?
kteuy kor mean besdoung kteuy kor mean snae ha del norrrr KD hehehe tae snae ha del pibak rok ban nos kir snae ha smos smak ach rous nov mouy knea ban os 1 jevit ( snae pit )KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote: ah 4 jong kroy krus thnak jeang ke....
Orkun zey art
ot ey sey sa art
Nhom kteuy te lolzzzzz
Kteuy keu kteuy heuy kloun :P
NeakTheakCyclo wrote: dol kor tamorng nimole nis hahhaa orkun ban post lolzzzz :D
KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote: ah 4 jong kroy krus thnak jeang ke....
Orkun zey art
ot ey sey sa art
Nhom kteuy te lolzzzzz
black angel wrote:me mean del khock jet na :P tlerb ta lurch lanch ke ta lolz a neng ke ort hao tha khock jet te. heh jam ta mean sne ha neng tov na ban srurl hor tov na kir trov tov terng ku jeng oy me tov flirt nak psang men ban
black angel wrote:onh merl yu yu tov set ta kteuy ta neak
Trov heuy...... snaeh pit nov eh jeung mek eh nos......look_a_way wrote:kteuy kor mean besdoung kteuy kor mean snae ha del norrrr KD hehehe tae snae ha del pibak rok ban nos kir snae ha smos smak ach rous nov mouy knea ban os 1 jevit ( snae pit )KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote: ah 4 jong kroy krus thnak jeang ke....
Orkun zey art
ot ey sey sa art
Nhom kteuy te lolzzzzz
nimole wrote:KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote: ah 4 jong kroy krus thnak jeang ke....
Orkun zey art
ot ey sey sa art
Nhom kteuy te lolzzzzz
emm ktery kir ktery hery ta mean ktery sey ktery bros dae ter jos you ktery lbeab mich som jom lery jea panhab
KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote:nimole wrote:KounDomreY wrote: ah 4 jong kroy krus thnak jeang ke....
Orkun zey art
ot ey sey sa art
Nhom kteuy te lolzzzzz
emm ktery kir ktery hery ta mean ktery sey ktery bros dae ter jos you ktery lbeab mich som jom lery jea panhab
Nimole meul tov KD som kteuy 1 na dae
loundany wrote: orkun bong
loundany wrote:Jos ber dak oy serch hoy min serch jing klach nak post orn jet na bong j/k ...kar pet kou oy serch man ning
prous ke ot skiol tha " avey tov jea snae pit " . chit mnos pibak sman nas sa mai jeun leun chit mnos kor jeun leun dae pheap smos trong ster tae batt bongg leng mean os hey nov ler pi phop dor jeun leun nis .nimole wrote:jun kal snea ha pit min pibak rok te emm...ta mean monus 1 jom noun ban joub hery ta lgee lger ot jess thae reaksa oy nov kong vong !!
look_a_way wrote:prous ke ot skiol tha " avey tov jea snae pit " . chit mnos pibak sman nas sa mai jeun leun chit mnos kor jeun leun dae pheap smos trong ster tae batt bongg leng mean os hey nov ler pi phop dor jeun leun nis .nimole wrote:jun kal snea ha pit min pibak rok te emm...ta mean monus 1 jom noun ban joub hery ta lgee lger ot jess thae reaksa oy nov kong vong !!
sa mai jeun leun nis luy kak trov der ton teum neng chit smos ber mean tae chit smos kor ke min trov ka dae ber kmean luy jreun te kir jbas jea mean opasak min khan hmmmmmmmmmmmm ber mnos sa lanh luy nos mech min keng orb luy tov jam bach keng orb pdey pun kloun rir keng orb mnos del kloun lanh tver ey norrrr .love is harddddddddddddddddnimole wrote:look_a_way wrote:prous ke ot skiol tha " avey tov jea snae pit " . chit mnos pibak sman nas sa mai jeun leun chit mnos kor jeun leun dae pheap smos trong ster tae batt bongg leng mean os hey nov ler pi phop dor jeun leun nis .nimole wrote:jun kal snea ha pit min pibak rok te emm...ta mean monus 1 jom noun ban joub hery ta lgee lger ot jess thae reaksa oy nov kong vong !!
emm......kyom kor ot skol da tha mich tov (jea snea ha pit) mean ney yarn na? jos you deng te? kyom krorn ta deng tha ber yeun somrach jet nov 1 knea hery kir....trov ka pheap smos trang ,ka jess pdol kitayors oy knea tov vinh tov mok,jea pises kir rous nov 1 knea doy sabai jet .....
trov hery 70 monus kir pibak sman jean reav majol nov bat samout teat ....
pel vea lea plas pdo monus kor plas pdo da ..krorn ta tha jreun rir tic ..plas tov jea la or rir akrork...
pi phob dor jeun leun ...ta ber yeun mer tov plov la or kir kor nov mean monus la or 70 smos smak da na .........
look_a_way wrote:sa mai jeun leun nis luy kak trov der ton teum neng chit smos ber mean tae chit smos kor ke min trov ka dae ber kmean luy jreun te kir jbas jea mean opasak min khan hmmmmmmmmmmmm ber mnos sa lanh luy nos mech min keng orb luy tov jam bach keng orb pdey pun kloun rir keng orb mnos del kloun lanh tver ey norrrr .love is harddddddddddddddddnimole wrote:look_a_way wrote:prous ke ot skiol tha " avey tov jea snae pit " . chit mnos pibak sman nas sa mai jeun leun chit mnos kor jeun leun dae pheap smos trong ster tae batt bongg leng mean os hey nov ler pi phop dor jeun leun nis .nimole wrote:jun kal snea ha pit min pibak rok te emm...ta mean monus 1 jom noun ban joub hery ta lgee lger ot jess thae reaksa oy nov kong vong !!
emm......kyom kor ot skol da tha mich tov (jea snea ha pit) mean ney yarn na? jos you deng te? kyom krorn ta deng tha ber yeun somrach jet nov 1 knea hery kir....trov ka pheap smos trang ,ka jess pdol kitayors oy knea tov vinh tov mok,jea pises kir rous nov 1 knea doy sabai jet .....
pel vea lea plas pdo monus kor plas pdo da ..krorn ta tha jreun rir tic ..plas tov jea la or rir akrork...
pi phob dor jeun leun ...ta ber yeun mer tov plov la or kir kor nov mean monus la or 70 smos smak da na .........
nhom min salanh luy te tae nhom trov ka luy , min men trov ka tol tae klaiy jea neak mean klaiy jea ouk nha ban sa baiy chit nos te trov ka vea tarm samata pheap del nhom ach rok ban min der plov katt . tae reung snae ha nhom ot del yok luy mok leay lom mok peak pion te . hmmmmmmm u tha tor su tor su jos ber tor su tae yerng mneak aeng nos tver mech ban som rach ?? mnos pel klas niyeay tha tor su tae dol lom bak pek kor min ach tor su ban dae "" somdey ngeay niyeay nas tae som khan nov ler tong ver te , ter hean leas bongg krob yang men rir ?? ter hean tor su men rir ??nimole wrote:look_a_way wrote:sa mai jeun leun nis luy kak trov der ton teum neng chit smos ber mean tae chit smos kor ke min trov ka dae ber kmean luy jreun te kir jbas jea mean opasak min khan hmmmmmmmmmmmm ber mnos sa lanh luy nos mech min keng orb luy tov jam bach keng orb pdey pun kloun rir keng orb mnos del kloun lanh tver ey norrrr .love is harddddddddddddddddnimole wrote:look_a_way wrote:prous ke ot skiol tha " avey tov jea snae pit " . chit mnos pibak sman nas sa mai jeun leun chit mnos kor jeun leun dae pheap smos trong ster tae batt bongg leng mean os hey nov ler pi phop dor jeun leun nis .nimole wrote:jun kal snea ha pit min pibak rok te emm...ta mean monus 1 jom noun ban joub hery ta lgee lger ot jess thae reaksa oy nov kong vong !!
emm...ber yeun mean 70 smos hery ke ot trov ka ..jeng ban ney tha neak neng ot salanh yeun te ke salanh ta luy yeun pun nos .
ber mean obpasak tor sou pous pear tic tov...pjear yeam kong ban sorach...ber min somrach kor jat tuk tha yeun ban breng braeng hery....jart tuk tha min man kou ..min man jea robos yeun tov jos ..pa ser jean min tver avey sos..kor dork toy bat !
neak na ...neak na kor salanh loy dae..kir krorn ta salanh robeb khos knea ta pun neng ..rir kor you ot salanh??? :D :D
Go to page : 1, 2
Similar topics