Message kyom kir veng bontech heuy "sorry"
Today kyom free time onjerng kyom jol LK ban yu dermbey merl nov knong Forum doy check merl comment klas klas robos member .
kyom der check merl comment robos member min men dermbey jang derng reung kei noss tei kir kyom merl dermbey oy ban derng pi ka niyeay sdey klas klas robos member prous knong neam kyom jea webmaster kyom trov merl ka khos trov oy ban la'or dermbey raksa domley robos LK neng banhha yol jrolorm pseng pseng.
Today kyom ban ann pass comment robos paoun srey sreymomrith neng Jerrygirl
Kyom mean peach pech klas klas jang prab tov paoun srey taing 2
Somrab Sreymomrith :
Paoun srey kmean neak na kei jronaen rir kor kherng neng paoun doy keunh paoun mean neak niyeay leng jea mouy jreun noss tei , heuy kal del paoun reply krorb konlaeng kor vea min mean banh ha avey dae .LK reek reay tov vinh tei dael mean neak niyeay leng jreun.
Neak nov LK kir mean sit banh jenh yobol krorb krorb knea , webmaster neng admin mean tour neati merl ka khos trov knong website, prosen ber mean member kei message mork prab pi banh'ha avey mouy kir pourk yeung pinit tov ler reung noss heuy ber pourk yeung merl tov tha vea min la'or kir pourk yeung neng tver tam neng .
Bong krorn jang prab paoun tha banh ha kir mean trang reung paoun post video clip jreun pek , admin kir kei krorn tae sner paoun soum kom oy post video clip onjerng , ber paoun jang post kir soum paoun post douch robeab dael bong ban prab Click Here .
Somrab Jerrygirl :
Next time soum metta paoun kom brer nov peak somdey oss taing niss tov ler member dortey teat .Jerrygirl wrote:
b jalanh kom chhub na, ber a na ke tha ei tha tov kom te sdab tov ban huez, ei kor jes deng rueng ke post mes. Tak Tlak tek loooo a lov huez nak jes deng rueng ke. ke post ei post te ke ta jes ei te nor.
post teat tov b eng penh jet post ei kor post tov b. JUB JUB. lolzzzz
bong min derng paoun jol LK taing pi pel na tei tae bong krorn jang prab tha member nov LK kir sot tae friendly taing oss , heuy pourk kei mnak mnak sot tae mean bomnang la'or chompous LK prous LK jea robos pourk yeung taing oss knea ,onjerng nov pel kei keunh mean avey dael min tomnong kir kei prab . pourk kei kmean bomnang akrork avey nos tei .
Bong sangkherm tha paoun taing pi neng yol nov avey dael bong ban sorsai kharng ler
Thanks
LK_Team