I have receive this message in Private box, who is she ? Becareful to all 44939


Join the forum, it's quick and easy

I have receive this message in Private box, who is she ? Becareful to all 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

I have receive this message in Private box, who is she ? Becareful to all

Go down  Message [Page 1 of 1]

skmonoha

skmonoha
Junior Member
Junior Member

Inbox Sentbox Outbox Savebox



Inbox :: Message
From: julianna2020
To: skmonoha
Posted: Yesterday at 22:44
Subject: HII
hi,
How are you? and i think we deserve to be friends,please reply me once you receive my message so that i can let you know more about my self remember color and distance does not matter. what matters in life is love with trust.
please i don't come to this site always. reply with your email direct to this my private email address..juliannaoromo@yahoo.com
or or you drop your own email address for me OK,
I also have some nice pictures for you if you don't mind.I wait your reply soon..
miss Julianna,
........................
Salut,
Comment êtes-vous? et je pense que nous méritons d'être amis, s'il vous plaît me répondre une fois que vous recevez mon message que je puisse vous en savoir plus sur moi-même me rappelle la couleur et la distance n'a pas d'importance. ce qui importe dans la vie c'est l'amour avec confiance.
S'il vous plaît je ne viens pas sur ce site toujours. Répondre avec votre e-mail directement à cette adresse mon email privé .. juliannaoromo@yahoo.com
ou ou vous déposez votre adresse email pour moi OK,
J'ai aussi quelques belles images pour vous si vous n'avez pas mind.I attendre votre réponse bientôt ..
Julianna manquez pas,



http://SKMONOHARAMA.blogspot.com

Guest

Anonymous
Guest

I receive this kind of message often as well. Don't pay attention too much to it, and don't respond from your e-mail box to the given address. :)

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum