Haet ey ? 44939


Join the forum, it's quick and easy

Haet ey ? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Haet ey ?

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Haet ey ? Empty Haet ey ? 1st September 2010, 2:58 am

chakkrorportra

chakkrorportra
Senior Member
Senior Member

Rean jeamuoy neak kroo doch jea chhap yul ,chhap jess jeang jeamuoy lok kroo.. Jea pisess, beu neak kroo mean khlen kro ob,mean sombol soar, trokeak thom saat.

2Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 4th September 2010, 1:41 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

lolzzz koun sers komhouch
rean jea mouy neak krou kor jes niyeay jeang lok krou neng na

http://www.srolanhkhmer.com/

3Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 4th September 2010, 1:50 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

jos haet ei tov tov tov tov tov tov tov tov tov ?

thx for sharing brt

4Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 4th September 2010, 1:51 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Lovekhmer2009 wrote:jos haet ei tov tov tov tov tov tov tov tov tov ?

thx for sharing brt
seuch
haet ei tov tov ei paoun tony ?

http://www.srolanhkhmer.com/

5Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 4th September 2010, 2:02 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

chakkrorportra wrote:Rean jeamuoy neak kroo doch jea chhap yul ,chhap jess jeang jeamuoy lok kroo.. Jea pisess, beu neak kroo mean khlen kro ob,mean sombol soar, trokeak thom saat.
pdes pdas koun ses jeng jeng ban ter jam mul slek tro jeak oy jenh chheam hey dak pi ney oy tov chhor jeung muy nov muk dong tung jeat tang kon dal thngai trong ta rir kor oy lut jong kung nov ler som bork thu rean oy na ney morng lolzzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

6Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 4th September 2010, 2:08 pm

Ouɗam

Ouɗam
LK VIP
LK VIP

Ani Chnass wrote:
chakkrorportra wrote:Rean jeamuoy neak kroo doch jea chhap yul ,chhap jess jeang jeamuoy lok kroo.. Jea pisess, beu neak kroo mean khlen kro ob,mean sombol soar, trokeak thom saat.
pdes pdas koun ses jeng jeng ban ter jam mul slek tro jeak oy jenh chheam hey dak pi ney oy tov chhor jeung muy nov muk dong tung jeat tang kon dal thngai trong ta rir kor oy lut jong kung nov ler som bork thu rean oy na ney morng lolzzzzzzz

- mul slek tro jeak oy jenh chheam
- chhor jeung muy nov muk dong tung jeat dal thngai trong
- lut jong kung nov ler som bork thu rean

Oh, slab! (^_^

7Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 4th September 2010, 2:18 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
Lovekhmer2009 wrote:jos haet ei tov tov tov tov tov tov tov tov tov ?

thx for sharing brt
seuch
haet ei tov tov ei paoun tony ?

pa oun plech mer smarn rerng kom'plaeng lolzzzzzzzz khenh jom'nerng jerng dak pleam hehehehe

8Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 4th September 2010, 2:19 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Ouɗam wrote:
Ani Chnass wrote:
chakkrorportra wrote:Rean jeamuoy neak kroo doch jea chhap yul ,chhap jess jeang jeamuoy lok kroo.. Jea pisess, beu neak kroo mean khlen kro ob,mean sombol soar, trokeak thom saat.
pdes pdas koun ses jeng jeng ban ter jam mul slek tro jeak oy jenh chheam hey dak pi ney oy tov chhor jeung muy nov muk dong tung jeat tang kon dal thngai trong ta rir kor oy lut jong kung nov ler som bork thu rean oy na ney morng lolzzzzzzz

- mul slek tro jeak oy jenh chheam
- chhor jeung muy nov muk dong tung jeat dal thngai trong
- lut jong kung nov ler som bork thu rean

Oh, slab! (^_^
oh pon pon neng ot slab er na ani tha ster nas som rab ses khoch berb nis nus

http://www.khmercity.net/profile/Ani

9Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 4th September 2010, 9:35 pm

chakkrorportra

chakkrorportra
Senior Member
Senior Member

Mech ban jea dak tornakam (punishment) leu seus del rean chhap yul + chhap chess jong.

10Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 5th September 2010, 3:52 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

chakkrorportra wrote:Mech ban jea dak tornakam (punishment) leu seus del rean chhap yul + chhap chess jong.
reung ey min oy dak ber ses nus khoch rok ter kru srey jeng? min som khan ler kru bross or srey te oy ter yeung khom rean nus kir jes doch ter khnea neng

http://www.khmercity.net/profile/Ani

11Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 5th September 2010, 5:19 am

chakkrorportra

chakkrorportra
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
chakkrorportra wrote:Mech ban jea dak tornakam (punishment) leu seus del rean chhap yul + chhap chess jong.
reung ey min oy dak ber ses nus khoch rok ter kru srey jeng? min som khan ler kru bross or srey te oy ter yeung khom rean nus kir jes doch ter khnea neng

Chos beu rean cheamuoy lok kru vea min chol......som meta koun seus phang,neak kru bandol chet.

12Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 5th September 2010, 10:46 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

chakkrorportra wrote:
Ani Chnass wrote:
chakkrorportra wrote:Mech ban jea dak tornakam (punishment) leu seus del rean chhap yul + chhap chess jong.
reung ey min oy dak ber ses nus khoch rok ter kru srey jeng? min som khan ler kru bross or srey te oy ter yeung khom rean nus kir jes doch ter khnea neng

Chos beu rean cheamuoy lok kru vea min chol......som meta koun seus phang,neak kru bandol chet.
MOK PI MIN YOK JET TUK DAK NENG BAN REAN MIN JOL NUS MONUS REAN MIN JOL JENG KOUR TER OY REAN JEA MUY KRU BROSS NENG HEY PROUS EY BER REAN JEA MUY KRU SREY RIT TER REAN MIN JOL TET HEY PROUS EY A VUL TER MERL MUK KRU NUS

http://www.khmercity.net/profile/Ani

13Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 5th September 2010, 11:28 pm

chakkrorportra

chakkrorportra
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
chakkrorportra wrote:
Ani Chnass wrote:
chakkrorportra wrote:Mech ban jea dak tornakam (punishment) leu seus del rean chhap yul + chhap chess jong.
reung ey min oy dak ber ses nus khoch rok ter kru srey jeng? min som khan ler kru bross or srey te oy ter yeung khom rean nus kir jes doch ter khnea neng

Chos beu rean cheamuoy lok kru vea min chol......som meta koun seus phang,neak kru bandol chet.
MOK PI MIN YOK JET TUK DAK NENG BAN REAN MIN JOL NUS MONUS REAN MIN JOL JENG KOUR TER OY REAN JEA MUY KRU BROSS NENG HEY PROUS EY BER REAN JEA MUY KRU SREY RIT TER REAN MIN JOL TET HEY PROUS EY A VUL TER MERL MUK KRU NUS

Beu sen jea kort soeuch dak teat,naheuy vinhean seung vongveng vongvorn oss heuy.

14Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 6th September 2010, 9:30 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

chakkrorportra wrote:
Ani Chnass wrote:
chakkrorportra wrote:
Ani Chnass wrote:
chakkrorportra wrote:Mech ban jea dak tornakam (punishment) leu seus del rean chhap yul + chhap chess jong.
reung ey min oy dak ber ses nus khoch rok ter kru srey jeng? min som khan ler kru bross or srey te oy ter yeung khom rean nus kir jes doch ter khnea neng

Chos beu rean cheamuoy lok kru vea min chol......som meta koun seus phang,neak kru bandol chet.
MOK PI MIN YOK JET TUK DAK NENG BAN REAN MIN JOL NUS MONUS REAN MIN JOL JENG KOUR TER OY REAN JEA MUY KRU BROSS NENG HEY PROUS EY BER REAN JEA MUY KRU SREY RIT TER REAN MIN JOL TET HEY PROUS EY A VUL TER MERL MUK KRU NUS

Beu sen jea kort soeuch dak teat,naheuy vinhean seung vongveng vongvorn oss heuy.
jeng ban tha neng na ber tub a rom khlun erng min neng phong ter tver mech ach rean jea muy kru srey ban tov? monus ro ver ro veay jeng ban ter jea muy kru bross hey kach kach te terb som muk

http://www.khmercity.net/profile/Ani

15Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 6th September 2010, 9:46 am

chakkrorportra

chakkrorportra
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
chakkrorportra wrote:
Ani Chnass wrote:
chakkrorportra wrote:
Ani Chnass wrote:
chakkrorportra wrote:Mech ban jea dak tornakam (punishment) leu seus del rean chhap yul + chhap chess jong.
reung ey min oy dak ber ses nus khoch rok ter kru srey jeng? min som khan ler kru bross or srey te oy ter yeung khom rean nus kir jes doch ter khnea neng

Chos beu rean cheamuoy lok kru vea min chol......som meta koun seus phang,neak kru bandol chet.
MOK PI MIN YOK JET TUK DAK NENG BAN REAN MIN JOL NUS MONUS REAN MIN JOL JENG KOUR TER OY REAN JEA MUY KRU BROSS NENG HEY PROUS EY BER REAN JEA MUY KRU SREY RIT TER REAN MIN JOL TET HEY PROUS EY A VUL TER MERL MUK KRU NUS

Beu sen jea kort soeuch dak teat,naheuy vinhean seung vongveng vongvorn oss heuy.
jeng ban tha neng na ber tub a rom khlun erng min neng phong ter tver mech ach rean jea muy kru srey ban tov? monus ro ver ro veay jeng ban ter jea muy kru bross hey kach kach te terb som muk

Thlorp rean cheamuoy neak krou yoo yoo tov doch chea skorl chet kort. kal Thngay Chrismas pon man khae mun nis , tinh tae teuk op muoy dop oy kort , kort oy pintus laor leus ke... oh, neak kru bandol chet euy, meul tov baeb chorp snae heuy.

16Haet ey ? Empty Re: Haet ey ? 6th September 2010, 10:22 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

hahahahahaa yab hey jeng nus rean bach tov na ruch te kuy ter merl muk kru srey nus tov

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum