*PheaKdeySnaeh* wrote:Sousdey
Kyom mean komroung jang tov leng nov USA doy kyom min del skal pi ti noss onjerng kyom mean somnour jang sour bong paoun knong LK del rous nov USA tha :
Ter nov USA State na mouy tov dael jea konlaeng tesachor la'or jeang kei ?
Soum Orkun tok jea mon :D
Nov sahak rot Americ kanleng del pourk tourist chol chet keu steu kroup states ,pipruos vea phlek phlek khnea .York laor,kour tov leng phnek khang keut mun (East coast) mean New York ,Washington DC ,Maine, Massachusetts , Florida chea deum . Nov khang lech( West coast) mean state Nevada(Las Vegas),California(hollywood),Arizona,Washington state.
California chea state del mean theat akas kdao doch srok khmer,Heuy phoumasa keu mean doch chea piphoup lok taing moul , keu chorp samot Pacific, mean kanleng khlas doch chea nov than preah chan (moon scape),kanleng khlas teat doch veal ksach sahara, mean domban khlas keu sot tae phnom mean teuk chhruos thleak(yosemite).Krav tae pi ti krong ,California chea state del dam damnam .Kit meul ,beuk lane kat cheang 2 thngay heuy nov min torn phot state noeung min torn phot chomka teat.
Prohel 4 chhnam mun, kyom ban chis train kat U.S taing moul, pi California tov New jersey( West coast tov East Coast) train beuk taing youp taing thngay cheang 5 thngay ban tov dol.Nov pheak kandal phtey protesh keu veal tumneap doch srok khmer besbet heuy sot tae chomka del yoeung neuk sman min dol. Jong heuy ban American ach niyeay tha ke ach chenhchem piphoup lok taing moul ban. Doch chea uot bantech chos ,pontae nis chea roeung pit,pipruos khoeung ptorl phnek. kour oy oscha dae.