visal_bross wrote:nimole wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:@yeaypek nimole...nis peak kyom jong niyeay jea 1 u na...Everythings i play with u just kidding for fun not sure ,coz we're friends na ,andthen i like kidding if u don't like i will stop na (PLZ...don't worry that i fall ur love na)
kyom doeng tha kyom jol jet leng jea 1 u dol dol pek jeng neak tang oss knea ke arch kit reung pseng ouy kyom somtos phong dae tver ouy u mean problem na tae pel klas u leng jea 1 kyom dol dol douch knea tae kyom min dae kit pi reung neng te.tous 3 neak pseng kit mich kor kit tov..kyom min kvol te..I reallly sorry na nimole...
from yai yai to u nimole...////////////
@jao zey somnop jet...orkun jao zey thom thom oss pi jet man na..pontae pa heal jea jao niyeay leng serch jeng tov tver ouy pas porl dol yeay na jao...
miss jao som nop jet
oh kyom kor somtos dae ber mean ka khos ch'korng ey ..
prous ka srolanh roip arn heuy tuk jet knea ban kyom laeng
min ey te ta jao dirng tha pouk yeung jea friend ban jao laeng seuch tov
yeay koit min ey te koit dirng tha pouk yeung friend ter ....lolzzz
yess we are friends , but somtime i talorn u pi neak tic tic :P min barch norm knear somtos ey te me kor jeng dae ber type khos tell me tam trorng mok me neng kae som roul kom tae pakan tov ban hery na bart..! me kor ot pakan ey jreun dae ... som serch teat sen
Batt...yeaypek mlanh jet ..
ta crazy kor prous tae yeay .min crazy kor prous tae yeay..
lolz dol mleng phong ey min nirk sman sos tha me nis pukae leus ka kit sor ser yai yai 1 sen @ ta lop