min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

min derl khenh sos <by Ani Chnass>

+5
PheaKdeySnaeh
rattanak
sokhayun
nimole
Ani Chnass
9 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Empty Re: min derl khenh sos <by Ani Chnass> 23rd December 2010, 8:43 am

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
kim mala wrote:sa ey ke ning ani ?ngop chom reang hor?
eng sman tha min del khenh sos pros na lop khos ke min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 667324
hahahahahaha ot hean tha ke lob te klach ke ot lanh min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Rire lolzzzzzzzz
oh kal mun ler ta cyclo tha ouy rok ban nov ning ani
ches teng komnap hey teng bot chom reang tiet na ke ban thver
pa poun ummmmmmmmmm kit

32min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Empty Re: min derl khenh sos <by Ani Chnass> 23rd December 2010, 9:27 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Ani Chnass wrote:
KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:
KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:som jun song muy bot na jas Very Happy
min derl min derl min derl khenh sos
bross na ksos ksos ksos doch bong
nhor nherm min som sos noun la ong
bong euy euy bong ter noun la ong mean reung a vey?
min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 533226 min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 916932

nhor nhem min sros te... ke tam tea luy pek min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Rire
ber ke tam tea luy pek mech bong erng min oy 100 real der jenh tov? min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Rire
Jay os heuy... ani jouy oy ke jomnous bong phong lolzz
jam ani luk dey ke mae sen na bong terb mean luy jenh jom nous lolzzzzzzzzzz
surpris ani meas bong jet ban mes pov.... sombey dey ke mae kor sok jet louk dae lolzzzzzz tich mummy oun mor rok reung bong tov?

33min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Empty Re: min derl khenh sos <by Ani Chnass> 23rd December 2010, 1:51 pm

rattanak

avatar
Junior Member
Junior Member

jrol houy bajob tamong tov...

Oun houy kom karch peak srey prayat ort pdey tich ta bong min prom brab...

fin

34min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Empty Re: min derl khenh sos <by Ani Chnass> 23rd December 2010, 2:08 pm

rattanak

avatar
Junior Member
Junior Member

min derl min derl min derl khenh sos
bross na ksos ksos ksos doch bong
nhor nherm min som sos noun la ong
bong euy euy bong ter noun la ong mean reung a vey?

Khom mindel mindel midel skol louy kom mok chhlouy mok chhlouy tich khom kheng.. srey aiy mouk mat douch bros jeng, oun ouy kom kheng thak mouy sin jam khom brab....

knhom min kheng min kheng min kheng neng nak ley ber min chley min chley min chley kor hey tov bross ey muk jrunh doch chhai pov RATANAK ey jenh tov tich tha knhom min ban prab

Kron ta sour sour sour kor min brab der.. sok kert kghear thom klin klun douch tek trey...khom min nhear te, klach dek yob jrov, yol sob khunh pov klach tov jear kronn

min derl min derl min derl khenh sos bross na muk kras muk kras muk kras doch bong chhab jenh oy chhai kom mok pdos pdong pro yat noun la ong ban eat dom boung a lov hey

oun houy kom karch peak srey prayat ort pdey tich ta bong min prom brab...

Ani niss jreang joss jreang lerng tov mouk ort rouch te.. rean madong tet tov...

35min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Empty Re: min derl khenh sos <by Ani Chnass> 23rd December 2010, 2:17 pm

rattanak

avatar
Junior Member
Junior Member

thank bong kdey... jess ta tha tov ouy ta thou pus te... haha..

36min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Empty Re: min derl khenh sos <by Ani Chnass> 23rd December 2010, 2:18 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

kim mala wrote:
Ani Chnass wrote:
kim mala wrote:sa ey ke ning ani ?ngop chom reang hor?
eng sman tha min del khenh sos pros na lop khos ke min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 667324
hahahahahaha ot hean tha ke lob te klach ke ot lanh min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Rire lolzzzzzzzz
oh kal mun ler ta cyclo tha ouy rok ban nov ning ani
ches teng komnap hey teng bot chom reang tiet na ke ban thver
pa poun ummmmmmmmmm min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 464791
na ke ban tver pa pun kuy es kbal doch bong jeng hor ? min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 541875

http://www.khmercity.net/profile/Ani

37min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Empty Re: min derl khenh sos <by Ani Chnass> 23rd December 2010, 2:24 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:
KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:
KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:som jun song muy bot na jas Very Happy
min derl min derl min derl khenh sos
bross na ksos ksos ksos doch bong
nhor nherm min som sos noun la ong
bong euy euy bong ter noun la ong mean reung a vey?
min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 533226 min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 916932

nhor nhem min sros te... ke tam tea luy pek min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Rire
ber ke tam tea luy pek mech bong erng min oy 100 real der jenh tov? min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Rire
Jay os heuy... ani jouy oy ke jomnous bong phong lolzz
jam ani luk dey ke mae sen na bong terb mean luy jenh jom nous lolzzzzzzzzzz
min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 484235 ani meas bong jet ban mes pov.... sombey dey ke mae kor sok jet louk dae lolzzzzzz tich mummy oun mor rok reung bong tov?
hahahahaha jos ber lanh bong jong ngop hey min oy luk hor........kom phey ey mak ani lanh ani jeng kort pa kort jea tam oun min khan te lolzzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

38min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Empty Re: min derl khenh sos <by Ani Chnass> 23rd December 2010, 2:25 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

rattanak wrote:jrol houy bajob tamong tov...

Oun houy kom karch peak srey prayat ort pdey tich ta bong min prom brab...

min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 533226
hahahahaahaaha bong euy kom pruy ey na tous khmean ream ra kor sros ji va min kvas pdey der lolzzzzzzzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

39min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Empty Re: min derl khenh sos <by Ani Chnass> 23rd December 2010, 2:28 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

rattanak wrote:min derl min derl min derl khenh sos
bross na ksos ksos ksos doch bong
nhor nherm min som sos noun la ong
bong euy euy bong ter noun la ong mean reung a vey?

Khom mindel mindel midel skol louy kom mok chhlouy mok chhlouy tich khom kheng.. srey aiy mouk mat douch bros jeng, oun ouy kom kheng thak mouy sin jam khom brab....

knhom min kheng min kheng min kheng neng nak ley ber min chley min chley min chley kor hey tov bross ey muk jrunh doch chhai pov RATANAK ey jenh tov tich tha knhom min ban prab

Kron ta sour sour sour kor min brab der.. sok kert kghear thom klin klun douch tek trey...khom min nhear te, klach dek yob jrov, yol sob khunh pov klach tov jear kronn

min derl min derl min derl khenh sos bross na muk kras muk kras muk kras doch bong chhab jenh oy chhai kom mok pdos pdong pro yat noun la ong ban eat dom boung a lov hey

oun houy kom karch peak srey prayat ort pdey tich ta bong min prom brab...

Ani niss jreang joss jreang lerng tov mouk ort rouch te.. rean madong tet tov...
lolzzzzzz deng nak na janh nak na te merl khang ler tov min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 1

http://www.khmercity.net/profile/Ani

40min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Empty Re: min derl khenh sos <by Ani Chnass> 24th December 2010, 3:38 pm

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
kim mala wrote:
Ani Chnass wrote:
kim mala wrote:sa ey ke ning ani ?ngop chom reang hor?
eng sman tha min del khenh sos pros na lop khos ke min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 667324
hahahahahaha ot hean tha ke lob te klach ke ot lanh min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Rire lolzzzzzzzz
oh kal mun ler ta cyclo tha ouy rok ban nov ning ani
ches teng komnap hey teng bot chom reang tiet na ke ban thver
pa poun ummmmmmmmmm min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 464791
na ke ban tver pa pun kuy es kbal doch bong jeng hor ? min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 541875
na ke ban ani thver pdey yum ort chenh te loz
heheheh pros sa art tov ke phet tov pov hehehe

41min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Empty Re: min derl khenh sos <by Ani Chnass> 25th December 2010, 3:03 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

kim mala wrote:
Ani Chnass wrote:
kim mala wrote:
Ani Chnass wrote:
kim mala wrote:sa ey ke ning ani ?ngop chom reang hor?
eng sman tha min del khenh sos pros na lop khos ke min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 667324
hahahahahaha ot hean tha ke lob te klach ke ot lanh min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Rire lolzzzzzzzz
oh kal mun ler ta cyclo tha ouy rok ban nov ning ani
ches teng komnap hey teng bot chom reang tiet na ke ban thver
pa poun ummmmmmmmmm min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 464791
na ke ban tver pa pun kuy es kbal doch bong jeng hor ? min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 541875
na ke ban ani thver pdey yum ort chenh te loz
heheheh pros sa art tov ke phet tov pov hehehe
lolzzzzzzzzzz na ke ban ani tver sva mey nus kir som nang hey bart thnak thnom min oy mean morng sao te na min derl khenh sos <by Ani Chnass> - Page 2 Rire

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum