oh ani mouy kom pong ort kroib tiet hor jong nham 3 4 kompong te eng ey ya ban bai kok pel thngai trong tiet eummmm mong lozz
ter ber ani chong ban 3 4 kompong kor min ey der choun tam som neur.
ter bong nirk khenh reung mouy hahah jam sdab na(mean bong paoun thlai 1 kou kompong chor cherk knea paoun thlai chong ouy bong thlai tov leng ptas kiot madong te bong thlai prokek min prom tov pros kiot chea neak kro khlach thver ey min douch ke chea neak mean ,ter paoun thlai as ang tha kom prouy ber mhom thver ey bong thver tam tov hey mhom nham ey bong mham tam tov douch hey .ban paoun thlai as ang jing bong thlai kor yul prom tov ...............
pel vealea nos chea pel bay la ngeach mean mahop aha chea chreun nov leu tok paoun thlai chab yuk leas sros mok kham hey kcheak sombork dak leu krodas
bong thlai khenh paoun thlai si leas kor chab leas der te merl ort tion tha paoun kcheak sombok leas chol terb khom tumpea sombork leas oy mort hey preung lep
paoun thlai khenh douch nos kor chhub si leas chab yuk mi sorsai thom si vinh ,tae pel si mi ning paoun thlai nirk khenh bong si leas taing sombork........... oss som neuch ,triom min ban serch kherk kherk kherk...................
srab ter chhlork chenh mi sorsai thom tam run chromus makhang mouy makhang mouy
bong thlai khenh douch nos kor niyeay tha ort te ort te bong chhub si hey leas taing sombork bong ach si ban ,tae ber ouy thver style douc paoun bong thver min douch te .
min deung tha an dach min dach te hhahahahhah si leas taing sombork ani neang