អធិរាជសំលេងមាស ស៊ីន ស៊ីសាមុត - Athireach Somleng meas Sin Sisamuth 44939


Join the forum, it's quick and easy

អធិរាជសំលេងមាស ស៊ីន ស៊ីសាមុត - Athireach Somleng meas Sin Sisamuth 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

អធិរាជសំលេងមាស ស៊ីន ស៊ីសាមុត - Athireach Somleng meas Sin Sisamuth

2 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Thngai nis knhom ban meul bot sompheas jea1 koun pros robos lok ta Sin Sisamuth. Mean arom tha soak songreng nas.... prus min thloib ban deng pi mun mok. Som jaek joon dol bong phaoun dael min thloib ban deng douch knhom dae, som jouy pijarana knong neam jea nak koim tror robos koit.

Som orkun jea anek dol my hero "Sin Sisamuth" dael ban bonsol tuk bot jomreang dor laor et kjos & keh chmous dor laor somrab protes robos yeung.


Credit: natesterx

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

bong tlob merl pi mok mork
mok koun neng pok douch knea but somleng vinh khos knea chngay nas Very Happy
somleng sin sisamuth kir kmean neak na ach mork preab neng him leuy kir mean tae 1 kmean pi , sdab min jes nay ,
somleng kort sdab tov mean arorm rompherb neng rondom knong jet men ten .

Orkun paoun srey for sharing

http://www.srolanhkhmer.com/

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Nhom ot dael deng sos teub tae kheunh hehe
Nhom agree tha ot mean nak na arch jomnous koit ban leuy bong. Ngea nis pit jea sak som! sday dael pouk yeung ot mean ohkas ban lir & kheunh koit jreang ptoil.

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Yes , taing bong thom kdey mork bong taeng tae sork sday dael bong min ban kert torn samai mon dael srok yeung mean mok mort la'or knong international
srok yeung sa'at mean neak jes derng jreun . when bong merl aeksa kei jak pi samai derm hak douch jea jang keng yol sob oy rous nov pel nong oy ban mdang Very Happy tae kmean dae yol sob onjerng sos

http://www.srolanhkhmer.com/

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum