មិនអាចដូចដើម-Min arch douch deum. Reply to Yeung joub knea mdong teat ban te? 44939


Join the forum, it's quick and easy

មិនអាចដូចដើម-Min arch douch deum. Reply to Yeung joub knea mdong teat ban te? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

មិនអាចដូចដើម-Min arch douch deum. Reply to Yeung joub knea mdong teat ban te?

+5
SreySros85
sokhayun
PheaKdeySnaeh
Krovann
KounDomreY
9 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

មិនអាចដូចដើម-Min arch douch deum. Reply to Yeung joub knea mdong teat ban te? Min_ar10

PS: Som athyea srai brosin beu mean ka khos chkong phnaek pachaekates prus jea leuk ti 1 heuy dael knhom taeng bot nis (bot peak 9?) hehe Som jouy nae noim phong bart..... orkun....

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

neh kloun, knea taeng trov pachaekates ot?

Guest

Anonymous
Guest

bart tean, trov la'or ter kloun. i rok konlaeng chkong ort kernh phorng, min derng mok pi yeay pek eng sorse ban trem trov rir kor i jes ort dorl, ort derng dae lolzz.

bot nis i min torn skol name dae nerng. jam rok berk kumpi mer sen na jam prab tha bot ey. i kernh ke sorse kor jes tae sorse tam ke tov dae nerng na, tae ort torn skol name dae. Very Happy

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Jeng mean ney tha beu i sorse khos kor jea komhos u dae lolzzzzzzzz prus i sorse tam u tar! Razz

Jos athaney loy te?

Guest

Anonymous
Guest

KounDomreY wrote:Jeng mean ney tha beu i sorse khos kor jea komhos u dae lolzzzzzzzz prus i sorse tam u tar! Razz

Jos athaney loy te?
Ey jom mer ke hahaha. Tam mer min khos te, kron tae rous nov knong pteas heuy ort skol address kloun eng lolzz

Athaney vinh hor? hmmmm... Niyeay mech la'or tov nor. I kit tha I ort mean yobol la'or jeang, kom ouy khoch pariyakas. Very Happy Tuk ouy prey yamit nak arn jea nak ouy pintu jos hehehe Very Happy

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member



laor nas neak kakvey KD, peak jong joun kor laor, atney kor laor, bravo b b good

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
KounDomreY wrote:Jeng mean ney tha beu i sorse khos kor jea komhos u dae lolzzzzzzzz prus i sorse tam u tar! Razz

Jos athaney loy te?
Ey jom mer ke hahaha. Tam mer min khos te, kron tae rous nov knong pteas heuy ort skol address kloun eng lolzz

Athaney vinh hor? hmmmm... Niyeay mech la'or tov nor. I kit tha I ort mean yobol la'or jeang, kom ouy khoch pariyakas. Very Happy Tuk ouy prey yamit nak arn jea nak ouy pintu jos hehehe Very Happy

lolzzzzzz chleuy ban laor chleuy ban laor! jeng reung nis min men sorach leu lok jor te nor? seuch

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Krovann wrote:
laor nas neak kakvey KD, peak jong joun kor laor, atney kor laor, bravo b b good

Bart, orkun orkun :thanks1:

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

eiyas koundomrey banh jenh thampol mdang heuy ter
snaeha kit tov douch chhir kbal men nor Razz

Thanks paoun srey kiss pka2

http://www.srolanhkhmer.com/

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:eiyas koundomrey banh jenh thampol mdang heuy ter
snaeha kit tov douch chhir kbal men nor Razz

Thanks paoun srey kiss pka2
Hehehe nhom sak kboun thmei te bong!

hmmm min treum chhir kbal te anhe anhai douch sombok moin teat lolzz

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Ousa sorsai oy ban jreun tov kan ta louy teat
lolzzz sombok morn
jivit monus lok kir onjerng aeng

http://www.srolanhkhmer.com/

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Jam chleat sorse oy ban jreun na bong hehehe tae meul tov vil tov rok bot peak 7-8 vinh heuy sroul jeang lolzz

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

mech min hean brer jivit der jea 1 bong??? bong na??
orkun loy dae ter..lolzzzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:mech min hean brer jivit der jea 1 bong??? bong na??
orkun loy dae ter..lolzzzzzzz

ot hean prus klach jet roy lolzzzz bong 1 nov knong komnap nus ey Razz

orkung bong pros dael ban jol mok arn Very Happy

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

KounDomreY wrote:
sokhayun wrote:mech min hean brer jivit der jea 1 bong??? bong na??
orkun loy dae ter..lolzzzzzzz

ot hean prus klach jet roy lolzzzz bong 1 nov knong komnap nus ey Razz

orkung bong pros dael ban jol mok arn Very Happy
ber jing nov tae jinh'jim jit klach bross bross taing os rir??..lolzz

http://tagged.com/sokhayun

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:
KounDomreY wrote:
sokhayun wrote:mech min hean brer jivit der jea 1 bong??? bong na??
orkun loy dae ter..lolzzzzzzz

ot hean prus klach jet roy lolzzzz bong 1 nov knong komnap nus ey Razz

orkung bong pros dael ban jol mok arn Very Happy
ber jing nov tae jinh'jim jit klach bross bross taing os rir??..lolzz

Hehehe ot klach te pon tae saob reung beb nis nas.

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

ber sa'ob yeung arch bongrean jit ouy kae jit sa'ob ban dae ter...
douch ke tha "kae jit sa'ob bong" nos eiy. lolzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:ber sa'ob yeung arch bongrean jit ouy kae jit sa'ob ban dae ter...
douch ke tha "kae jit sa'ob bong" nos eiy. lolzzzzz
nhom kor jam meul dae tha nak na arch tveu oy nhom kae ban? Lolzzz

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

KounDomreY wrote:
sokhayun wrote:ber sa'ob yeung arch bongrean jit ouy kae jit sa'ob ban dae ter...
douch ke tha "kae jit sa'ob bong" nos eiy. lolzzzzz
nhom kor jam meul dae tha nak na arch tveu oy nhom kae ban? Lolzzz
mean ..trov tae mean ..kir boros kompong jis ses sor ning mok thnak thnorm thae reaksa ning kapea bedoung kom ouy khouch bak baek teat....lolzzzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

honey sor'seh komnap ban laor dol heuy... honey jouy bong rean darling phong ban ot ?.... b good

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

ber ke kbot jing kom tov keut tok kbot ke vinh tov rouch knea hey Razz

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

lolzzz merl mun domboung sman teh jear chomreang lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

KounDomreY wrote:
មិនអាចដូចដើម-Min arch douch deum. Reply to Yeung joub knea mdong teat ban te? Min_ar10

PS: Som athyea srai brosin beu mean ka khos chkong phnaek pachaekates prus jea leuk ti 1 heuy dael knhom taeng bot nis (bot peak 9?) hehe Som jouy nae noim phong bart..... orkun....



som ter pronai apey tus madong som kaov snaeh snorng kom dach alai tve mech bong khos jom pous srey som a-jea-srai snaeh srey doch derm

pi mun bong khos chluos ning somros plex snaeh pheakdey oy oun krom krea kert tuk reing rai somtos pong tlai som pdol akas

bong som soniya snaeh kaov jiva doy jit bong smos prom tve krob yang tam oun dak tus oy som kom-hos dae bong ban tve

som ta pronai sang snaeh jea thmey ban te noun laorng bong ning rak-sa snaeh min oy mong snaeh oun ning bong lous ngai morana !!!!!!!

kyom rean sosae leang pong na bart ber sin jea mean ey khos chkorng som jouy nae norm


pka1 Very Happy Very Happy Very Happy



Last edited by bong loy on 23rd June 2011, 8:33 pm; edited 1 time in total

cherie

cherie
LK Member
LK Member

bong loy wrote:
KounDomreY wrote:



som ter pronai apey tus madong som kaov snaeh snorng kom dach alai tve mech bong khos jom pous srey som a-jea-srai snaeh srey doch derm

pi mun bong khos chluos ning somros plex snaeh pheakdey oy oun krom krea kert tuk reing rai somtos pong tlai som pdol akas

bong som soniya snaeh kaov jiva doy jit bong smos prom tve krob yang tam oun dak tus oy som kom-hos dae bong ban tve

som ta pronai sang snaeh jea thmey ban te noun laorng bong ning rak-sa snaeh min oy mong snaeh oun ning bong lous ngai morana !!!!!!!

kyom rean sosae leang pong na bart ber sin jea mean ey khos chkorng som jouy nae norm


pka1 Very Happy Very Happy Very Happy
teang ban kron ber na loy khom reab tea tech teat neng ban laor doch ke heuy na paoun pross :pka: :pka: b b

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

hehehehehe orkun ma cherie jam oy luy krout ma cherie lanh jit dead dead thanks

cherie

cherie
LK Member
LK Member

bong loy wrote:hehehehehe orkun ma cherie jam oy luy krout ma cherie lanh jit dead dead thanks
hehehehehe jah min ey te paoun pross khom rean teang tor teat na neng ban laor heuy Very Happy hola

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

cherie wrote:
bong loy wrote:hehehehehe orkun ma cherie jam oy luy krout ma cherie lanh jit dead dead thanks
hehehehehe jah min ey te paoun pross khom rean teang tor teat na neng ban laor heuy Very Happy hola


brat ma cherie lanh jit kyom ning sur sur but jes ma cherie ha ber sin kyom jes tang lork komnab oy nak na nor ban luy jrean chab ban ka pabon muy ning ke dead dead cheers cheers besdoung pka1

cherie

cherie
LK Member
LK Member

bong loy wrote:
cherie wrote:
bong loy wrote:hehehehehe orkun ma cherie jam oy luy krout ma cherie lanh jit dead dead thanks
hehehehehe jah min ey te paoun pross khom rean teang tor teat na neng ban laor heuy Very Happy hola


brat ma cherie lanh jit kyom ning sur sur but jes ma cherie ha ber sin kyom jes tang lork komnab oy nak na nor ban luy jrean chab ban ka pabon muy ning ke dead dead cheers cheers besdoung pka1
hahahaha kir lork oy projeajon khmer tang krong neng kron protes nos ey neng ban luy chab ka papun heuy na paoun pross ok lol

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

hehehehehe kyom tha lork oy ma cherie ban luy jrean jeang coz mean ta ma cherie tha ok dead dead dead ma cherie ha jouy jouy yuk ta bon tov pov meas lol thanks biyear

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum