*PheaKdeySnaeh* wrote:sangha trang tha lov mab jeang him men tei ?KounDomreY wrote:
lolzzzzzzzz men na bong... songha jeang Kmandy teat nor!
Oh, bong Dane niyeay doch merl khernh jeung
*PheaKdeySnaeh* wrote:sangha trang tha lov mab jeang him men tei ?KounDomreY wrote:
KounDomreY wrote:tam pet nhom nov kamap ahdael neng ot leung ot jos na... mor pi kmandy diet lolzzzzz tae dol nhom kat sork tov nov tae loy jeang him ahdael*PheaKdeySnaeh* wrote:sangha trang tha lov mab jeang him men tei ?KounDomreY wrote:
khemandy wrote:KounDomreY wrote:chlart pi komneut smos!khemandy wrote:
hahahha, sangsai nham ombil e-yot jreun heuy merl tov hahahahah
jeung ban ney tha your mum koit pov klang nas heuy merl tov ban u chhlart pi komnert
C toil dach neng! beu ot dach dak thmenh thaem huh!khemandy wrote:KounDomreY wrote:Kom jes tha nus... knea ahlov songha jeang virus neng teat huh min jong uot man hehkhemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:prohel dae neng na , virus keunh leb jol pous bat lolzkhemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:mech min prorm york oy KD , oy
baby domrey skal rous jeat neng kei klas lolzzzzzkhemandy wrote:
IT jab send tov srok derm os heuy bong
Klach baby domrey ning jat ka virus ning ort kert... vivor trov virus jat ka vinh pibak mor bontos nhom ning nah
i think virus look like your avatar paoun pros lolzzzzzz
nhom jab ban mouy ning tuk yor mor dak tver avatar ning nah... merl muk vea songha jeang KD teat lolzz
hahahha, baeb C min dach Virus bos knea te hahahahah
Jeng ban tha... min dach jet tveu bab te... prus mean tae poukmak te deng jet kneakhemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:yes reang sexy louy jeang KD lolzzzz ,khemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:prohel dae neng na , virus keunh leb jol pous bat lolzkhemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:mech min prorm york oy KD , oy
Klach baby domrey ning jat ka virus ning ort kert... vivor trov virus jat ka vinh pibak mor bontos nhom ning nah
nhom jab ban mouy ning tuk yor mor dak tver avatar ning nah... merl muk vea songha jeang KD teat lolzz
yeung tha onjerng tech KD tov pourn yom pibak rork tinh skor krorb loung teat
KD min dae pibak jet tov yum reung jeung jeung te bong... KD pibak jet ta pel nah klean heuy ort ey nham te
tich teat kloun trov mor poun kroy knong knea vinh heuy.khemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzzzzzzzz ngob ah dael lolzzzzzz onjerng tov poun kroy knang paoun dy , lolzzKounDomreY wrote:bong deng virus klach tek teat? lolzzzzz trov mach ta mong! nhom ot jes hael tek phong... jab vea jamuch oy na ney mong*PheaKdeySnaeh* wrote:kmean na hean help paoun tei ber sen men nos kei chbas rort dae heuy , york la'or ber men kir rort jol tirk lolzzzzz virus vea klach tirk lolzzzzzKounDomreY wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzz arng ta eat ott kert jes ta louy heuy , sak eat ban mers ber min rort bas jeung lovKounDomreY wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:mech min prorm york oy KD , oy
Mor pi Mandy diet neng na bong... ban ah virus neng vea ban dai lolzzz
Pas nhom mor man jab eat pon neng, ot oy sol 1 te lolzzzzzz
Rot hao ke jouy nus ey
Bong Dane euy... lov nhom mead toch jeang KD ning... KD puon kroy khnorng nhom mech kert tov??
Bach svel ey heh! toil douch knea ban ke hao tha songha + cute hahahahahakhemandy wrote:
Songha ey te....reang ort taing svel doch knea phorng ning... jess mor uot kert dae hahahah
Last edited by KounDomreY on 23rd March 2011, 3:59 am; edited 1 time in total
Vea jes tae tub jet min ban neng na kloun.....khemandy wrote:KounDomreY wrote:tam pet nhom nov kamap ahdael neng ot leung ot jos na... mor pi kmandy diet lolzzzzz tae dol nhom kat sork tov nov tae loy jeang him ahdael*PheaKdeySnaeh* wrote:sangha trang tha lov mab jeang him men tei ?KounDomreY wrote:
Hmmm, ort jol a jomneanh uot ning sos morng
jas deng hey orkun na lok pu ....ani ot ban dak thnam phong srab ter ot ey derkhemandy wrote:Ani Chnass wrote:ot srul doch kew phnerk yeung ta morng te pu mandy oy ani tlorb see hey ke tha pi bak nas dom boung nus.....trov monus ani klach chhir phong erk dak heykhemandy wrote:Ani Chnass wrote:awwwww ani min jong peak wen ta te prous ey peak tov ot som phong kirt rok kat wen ta kron peak nov pel leng net hey ban kert hik hik
Ort peak vaenta peak contact len vinh tov.... ort mean neak na deung....
jeung... khom breung kapea phnek pi a lov tov.... kom panhab jong ban vaenta pek...
heuy roh kheunh ot jos?khemandy wrote:joli wrote::sleep: tov roh na ban tov? ber jas jas lov koit jol samai internet os heuy ningkhemandy wrote:joli wrote:khemandy moh rok jas jas sol pi samai lunnol hor
kyom tha ot mean nov sol te. nov sol tae kmeng kmeng sol pi samai kroib plaong
Ort te... rok neak jas taing pi jomnoin somdach ta nor
Rok nov tam Net ning heuy.....
KounDomreY wrote:khemandy wrote:KounDomreY wrote:chlart pi komneut smos!khemandy wrote:
jeung ban ney tha your mum koit pov klang nas heuy merl tov ban u chhlart pi komnert
mean ey pov tov... beu kror seung ey heuy nis ke hao tha omnoy phal pi thomajeat lolzzzzzz
KounDomreY wrote:
C toil dach neng! beu ot dach dak thmenh thaem huh!
KounDomreY wrote:Jeng ban tha... min dach jet tveu bab te... prus mean tae poukmak te deng jet kneakhemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:yes reang sexy louy jeang KD lolzzzz ,khemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:prohel dae neng na , virus keunh leb jol pous bat lolzkhemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:mech min prorm york oy KD , oy
KD min dae pibak jet tov yum reung jeung jeung te bong... KD pibak jet ta pel nah klean heuy ort ey nham te
KounDomreY wrote:tich teat kloun trov mor poun kroy knong knea vinh heuy.khemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzzzzzzzz ngob ah dael lolzzzzzz onjerng tov poun kroy knang paoun dy , lolzzKounDomreY wrote:bong deng virus klach tek teat? lolzzzzz trov mach ta mong! nhom ot jes hael tek phong... jab vea jamuch oy na ney mong*PheaKdeySnaeh* wrote:kmean na hean help paoun tei ber sen men nos kei chbas rort dae heuy , york la'or ber men kir rort jol tirk lolzzzzz virus vea klach tirk lolzzzzzKounDomreY wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzz arng ta eat ott kert jes ta louy heuy , sak eat ban mers ber min rort bas jeung lovKounDomreY wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:mech min prorm york oy KD , oy
Rot hao ke jouy nus ey
Bong Dane euy... lov nhom mead toch jeang KD ning... KD puon kroy khnorng nhom mech kert tov??
KounDomreY wrote:tich teat kloun trov mor poun kroy knong knea vinh heuy.khemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzzzzzzzz ngob ah dael lolzzzzzz onjerng tov poun kroy knang paoun dy , lolzzKounDomreY wrote:bong deng virus klach tek teat? lolzzzzz trov mach ta mong! nhom ot jes hael tek phong... jab vea jamuch oy na ney mong*PheaKdeySnaeh* wrote:kmean na hean help paoun tei ber sen men nos kei chbas rort dae heuy , york la'or ber men kir rort jol tirk lolzzzzz virus vea klach tirk lolzzzzzKounDomreY wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzz arng ta eat ott kert jes ta louy heuy , sak eat ban mers ber min rort bas jeung lovKounDomreY wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:mech min prorm york oy KD , oy
Rot hao ke jouy nus ey
KounDomreY wrote:Bach svel ey heh! toil douch knea ban ke hao tha songha + cute hahahahahakhemandy wrote:
Songha ey te....reang ort taing svel doch knea phorng ning... jess mor uot kert dae hahahah
KounDomreY wrote:Vea jes tae tub jet min ban neng na kloun.....khemandy wrote:KounDomreY wrote:tam pet nhom nov kamap ahdael neng ot leung ot jos na... mor pi kmandy diet lolzzzzz tae dol nhom kat sork tov nov tae loy jeang him ahdael*PheaKdeySnaeh* wrote:sangha trang tha lov mab jeang him men tei ?KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:jas deng hey orkun na lok pu ....ani ot ban dak thnam phong srab ter ot ey derkhemandy wrote:Ani Chnass wrote:ot srul doch kew phnerk yeung ta morng te pu mandy oy ani tlorb see hey ke tha pi bak nas dom boung nus.....trov monus ani klach chhir phong erk dak heykhemandy wrote:Ani Chnass wrote:awwwww ani min jong peak wen ta te prous ey peak tov ot som phong kirt rok kat wen ta kron peak nov pel leng net hey ban kert hik hik
jeung... khom breung kapea phnek pi a lov tov.... kom panhab jong ban vaenta pek...
joli wrote:heuy roh kheunh ot jos?khemandy wrote:joli wrote::sleep: tov roh na ban tov? ber jas jas lov koit jol samai internet os heuy ningkhemandy wrote:joli wrote:khemandy moh rok jas jas sol pi samai lunnol hor
Janoin nung ot toin mean ombil e-yot na lolzzzzkhemandy wrote:KounDomreY wrote:khemandy wrote:KounDomreY wrote:chlart pi komneut smos!khemandy wrote:
mean ey pov tov... beu kror seung ey heuy nis ke hao tha omnoy phal pi thomajeat lolzzzzzz
Pov ombil e-yot ning nah.....
dak thmenh ah bulldozer ta mong hahahahahahakhemandy wrote:KounDomreY wrote:
C toil dach neng! beu ot dach dak thmenh thaem huh!
thmenh daek rir kor thmenh meas
khemandy wrote:
Lolzzz... min dach jet tver bab te... tae ber tov yert kir ort mean tuk ey oy C te
ot ey heh.... knea tha tich teat tar! lov khom thaem poukmak lolzzzzkhemandy wrote:
nov min toin dol pel trov niyeay te nah
Tub 80, jenh 70 mor ah dael...khemandy wrote:KounDomreY wrote:Vea jes tae tub jet min ban neng na kloun.....khemandy wrote:KounDomreY wrote:tam pet nhom nov kamap ahdael neng ot leung ot jos na... mor pi kmandy diet lolzzzzz tae dol nhom kat sork tov nov tae loy jeang him ahdael*PheaKdeySnaeh* wrote:sangha trang tha lov mab jeang him men tei ?KounDomreY wrote:
Tub 80 morng tov jeung
ter ani ot oy bon tov pu erng te jeng kir help khos monus hey na pukhemandy wrote:Ani Chnass wrote:jas deng hey orkun na lok pu ....ani ot ban dak thnam phong srab ter ot ey derkhemandy wrote:Ani Chnass wrote:ot srul doch kew phnerk yeung ta morng te pu mandy oy ani tlorb see hey ke tha pi bak nas dom boung nus.....trov monus ani klach chhir phong erk dak heykhemandy wrote:Ani Chnass wrote:awwwww ani min jong peak wen ta te prous ey peak tov ot som phong kirt rok kat wen ta kron peak nov pel leng net hey ban kert hik hik
kapea broser jeang pjea'bal.... jess ta brab yor bun te...
khemandy payat kjol kor pov moh jreun pekkhemandy wrote:joli wrote:heuy roh kheunh ot jos?khemandy wrote:joli wrote::sleep: tov roh na ban tov? ber jas jas lov koit jol samai internet os heuy ningkhemandy wrote:joli wrote:khemandy moh rok jas jas sol pi samai lunnol hor
:yeah: Khernh ter.... mor leung sontheuk morng
lolzzzz KD vai lov heuykhemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:sangha trang tha lov mab jeang him men tei ?KounDomreY wrote:
Oh, bong Dane niyeay doch merl khernh jeung
pel paoun kat sork paoun louy jeang himKounDomreY wrote:tam pet nhom nov kamap ahdael neng ot leung ot jos na... mor pi kmandy diet lolzzzzz tae dol nhom kat sork tov nov tae loy jeang him ahdael*PheaKdeySnaeh* wrote:sangha trang tha lov mab jeang him men tei ?KounDomreY wrote:
chhlat krorn berKounDomreY wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:jang tha ngob neak ott jes hel tirk neng na lolzzzKounDomreY wrote:
Ot ngob heh bong... meul reang virus neng tov leung kapoang douch bal jeng... min ngeay lech te lolzzzzzzz
ot te... nhom yok virus neng tveu arv poang mong lolzzzz
ah reung klean ott ei nham neng kir KD yom tontrorm dey morng lolzzzzzzzzzzzkhemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:yes reang sexy louy jeang KD lolzzzz ,khemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:prohel dae neng na , virus keunh leb jol pous bat lolzkhemandy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:mech min prorm york oy KD , oy
Similar topics