Realkhmer tov kat propon - Page 3 44939


Join the forum, it's quick and easy

Realkhmer tov kat propon - Page 3 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Realkhmer tov kat propon

+5
KounSva
BoNG_LeaK
KhmerUS
Mariline
MjasSnaehSomnop
9 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3

Go down  Message [Page 3 of 3]

61Realkhmer tov kat propon - Page 3 Empty Re: Realkhmer tov kat propon 8th October 2007, 8:05 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Oh som brochaang heuy, kir min pross teng oss douch knear te. ri aer srey kor mean eijung klass dae kran tae tich jeang pross tae yeung kour yu kapit mor niyeay prous ei min man pross teng oss douch knear tang oss te na kraeng lor mean neak klass ke jol jet snaeh muay tol neng mauy douch srey enjung dae lolz

Monalysa wrote:Peak jas ke tha "Tunlé 10 min skob Samuth 1" Ki vea baeb neng aeng mnos pros mean 1 houy min skob jet te ki jong mean 2, houy mean 2 kor nov tae min skob teat ki yok 3 , 4,,,,,,10 kor mean daer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Realkhmer wrote:
Dane wrote:Hello all
knong atit niss Realkhmer kort min ban mork LK tai prous eiy kort trov tov ka propon , kort prab kyom tha mean propon tae mouy kir ott krorb tai torl tae 2 onjerng heuy eiylov niss kort kor tov ka propon mouy teat , torl tae tngaiy ti 9 khae 10 ban kort mork LK vinh :D

soum orkun paoun srey dael ban prab bong paoun nov LK nis.....

kyom tov rohas pek min ban prab .. soum ott tos ouy phong na

http://www.lovekhmer.com

62Realkhmer tov kat propon - Page 3 Empty Re: Realkhmer tov kat propon 8th October 2007, 8:34 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Oh,, kyom plech soser tha mean mnos srey klass kor anjeng daer tae tich jeang boros daer. jompous mnos pros dael jong ban snae mouy neng mouy 100neak mean tae 1neak te dael jong ban baeb nis, tae jompous srey vinh ki mean pheak jreun jeang boros ki jong ban snae smor mouy neng mouy:lol:

KhmerUS wrote:Oh som brochaang heuy, kir min pross teng oss douch knear te. ri aer srey kor mean eijung klass dae kran tae tich jeang pross tae yeung kour yu kapit mor niyeay prous ei min man pross teng oss douch knear tang oss te na kraeng lor mean neak klass ke jol jet snaeh muay tol neng mauy douch srey enjung dae lolz

Monalysa wrote:Peak jas ke tha "Tunlé 10 min skob Samuth 1" Ki vea baeb neng aeng mnos pros mean 1 houy min skob jet te ki jong mean 2, houy mean 2 kor nov tae min skob teat ki yok 3 , 4,,,,,,10 kor mean daer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Realkhmer wrote:
Dane wrote:Hello all
knong atit niss Realkhmer kort min ban mork LK tai prous eiy kort trov tov ka propon , kort prab kyom tha mean propon tae mouy kir ott krorb tai torl tae 2 onjerng heuy eiylov niss kort kor tov ka propon mouy teat , torl tae tngaiy ti 9 khae 10 ban kort mork LK vinh :D

soum orkun paoun srey dael ban prab bong paoun nov LK nis.....

kyom tov rohas pek min ban prab .. soum ott tos ouy phong na

63Realkhmer tov kat propon - Page 3 Empty Re: Realkhmer tov kat propon 8th October 2007, 5:31 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

EEEEEEERRRRRRR jung tov som hed som phal tich. pit prakkott nass srey srey min sov mean te prous srey ke mean ka eean kmass and kirt ku jeang pross mlos heuy most srey ke min jong muay chea pi ru pi chea bei te heheheehe

Monalysa wrote:Oh,, kyom plech soser tha mean mnos srey klass kor anjeng daer tae tich jeang boros daer. jompous mnos pros dael jong ban snae mouy neng mouy 100neak mean tae 1neak te dael jong ban baeb nis, tae jompous srey vinh ki mean pheak jreun jeang boros ki jong ban snae smor mouy neng mouy:lol:

KhmerUS wrote:Oh som brochaang heuy, kir min pross teng oss douch knear te. ri aer srey kor mean eijung klass dae kran tae tich jeang pross tae yeung kour yu kapit mor niyeay prous ei min man pross teng oss douch knear tang oss te na kraeng lor mean neak klass ke jol jet snaeh muay tol neng mauy douch srey enjung dae lolz

Monalysa wrote:Peak jas ke tha "Tunlé 10 min skob Samuth 1" Ki vea baeb neng aeng mnos pros mean 1 houy min skob jet te ki jong mean 2, houy mean 2 kor nov tae min skob teat ki yok 3 , 4,,,,,,10 kor mean daer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Realkhmer wrote:
Dane wrote:Hello all
knong atit niss Realkhmer kort min ban mork LK tai prous eiy kort trov tov ka propon , kort prab kyom tha mean propon tae mouy kir ott krorb tai torl tae 2 onjerng heuy eiylov niss kort kor tov ka propon mouy teat , torl tae tngaiy ti 9 khae 10 ban kort mork LK vinh :D

soum orkun paoun srey dael ban prab bong paoun nov LK nis.....

kyom tov rohas pek min ban prab .. soum ott tos ouy phong na

http://www.lovekhmer.com

64Realkhmer tov kat propon - Page 3 Empty Re: Realkhmer tov kat propon 9th October 2007, 9:17 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

ngob

http://www.khmerzone.org

65Realkhmer tov kat propon - Page 3 Empty Re: Realkhmer tov kat propon 9th October 2007, 10:46 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

nak na ngoub ?????????? kyom nov ros ter

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum