Ka Sangkun Chompous Lok Ov Pok Neng Neak Mday Jea Ti Srolanh  44939

Join the forum, it's quick and easy

Ka Sangkun Chompous Lok Ov Pok Neng Neak Mday Jea Ti Srolanh  44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ka Sangkun Chompous Lok Ov Pok Neng Neak Mday Jea Ti Srolanh

+3
Ani Chnass
anit
PheaKdeySnaeh
7 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Sousdey all
koun khmer mouy chomnoun thom taeng mean tirk jet jang sangkun lok ov pok neak mday
prous lok taing 2 kir jea neak pdol jivit neng bey bach thae raksa koun .
Ber jea pros kir tov bous neng koun srey kir ban reab ka dael jea chomnouch somkhan khmer yeung kit tha sangkun neak mean kun taing 2.

Tae somrab roub kyom ptol kyom kit tha ber yeung tver jea monus la'or sdab ov pok mday , tver jea koun doy konlorng thor ,
min tver oy mae ov pibak jet neng khet khorm rean sout rohout mean ka ngea tver avey taing niss kir jea ka sangkun mouy dor thom somrab lok ov pok neak mday prous nov pel na yeung mean ka tver la'or , yeung jea monus la'or kei taeng kort sorser heuy keteyous taing noss kor vea jea keteyous mouy dor thom robos lok neak mean kun dae , somrab mae ov nov pel kei sorser chompous koun kloun aeng lok taing 2 pit jea sabai jet neng trek or heuy lok taing 2 kor mean motanakpheap chompous koun kloun neng kloun aeng teat phorng .

Ter neak taing oss knea yol douch kyom dae tei ?

http://www.srolanhkhmer.com/

anit

anit
New Active
New Active

trem trov nas bong srei kon kon krob knear taeng chong torb snorng sorng kun dol lok ov pok neak mday ka tver kloun chea kon laor kir chea ka torb snorng sorng kun dol lok tang 2 houy lok ov pok neak mday nhom pi bak nas krong ka cheanh cheum kon dol kon man ban ov pok neak mday nhom men man veasna ban souy sok trob kon kon t ...... kmeang kmeang sob thngai nis men dung tha ov pok neak mday man kon pun na t tver kloun men kor chea ti srolanh men sdab borng kob tor mort tor kor neng ov pok mday dol pel bat-borng terb dung kir hos pel houy

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

ani kor yul doch bong dae....ter monus yeung pi bak tver khlun erng oy doch bong ni yeay nas...ber nak pseng oun ot deng te ter ber oun vinh deng tver bab tam nis rir kor ot te Sad

http://www.khmercity.net/profile/Ani

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Knhom yul srob, knhom kor thloib lir peak tang nis pi lok puk nak mae knhom dae.

@ani: at least u do ur best, do it from ur heart! tus bey oun min toin ban somrach samithiphoal thom dom, tae treum tveu kloun jea monus laor mnak kor koit mean motanak pheap nas tov heuy na Very Happy

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

BongSrey!!! Kar tul maen robos BongSrey che la-or proser nasssssss!!!!Yobol Pirun kor ban srob dooch chnoss dae...

Kun naek taeng tvei nis maen domlai dor kpong kposs che krai leing, nerng rooch avey priep thiep ban louey. Tos bey Mahasako dor thom theing...tae min arch priep pterm ban nerng kun ros bos naek taeng pi nis tei....

Pirun som orkun BongSrey che much!!!!!!!!

:thanks1:

*PheaKdeySnaeh* wrote:Sousdey all
koun khmer mouy chomnoun thom taeng mean tirk jet jang sangkun lok ov pok neak mday
prous lok taing 2 kir jea neak pdol jivit neng bey bach thae raksa koun .
Ber jea pros kir tov bous neng koun srey kir ban reab ka dael jea chomnouch somkhan khmer yeung kit tha sangkun neak mean kun taing 2.

Tae somrab roub kyom ptol kyom kit tha ber yeung tver jea monus la'or sdab ov pok mday , tver jea koun doy konlorng thor ,
min tver oy mae ov pibak jet neng khet khorm rean sout rohout mean ka ngea tver avey taing niss kir jea ka sangkun mouy dor thom somrab lok ov pok neak mday prous nov pel na yeung mean ka tver la'or , yeung jea monus la'or kei taeng kort sorser heuy keteyous taing noss kor vea jea keteyous mouy dor thom robos lok neak mean kun dae , somrab mae ov nov pel kei sorser chompous koun kloun aeng lok taing 2 pit jea sabai jet neng trek or heuy lok taing 2 kor mean motanakpheap chompous koun kloun neng kloun aeng teat phorng .

Ter neak taing oss knea yol douch kyom dae tei ?

Guest

Anonymous
Guest

Kyom kor yol doch bong dae. Somrab kyom, ka song kun ov puk mdai min men jea ka sang pnous rir jea ka reab apear pipear bompenh bong'norng kort te. Tongver tang nis tver ban tae mdong te. Tae kyom jong tver avey del tver ban jea reang rohot, ouy doch jet kyom del srolanh kort jea reang rohot. Kitayous nerng sopheak mongkul robos koun ker jea kado dor vises pisarl bompot pi koun somrab ov puk mdai. Very Happy Jea jrern chnam mok del kort khorm breung jinh jerm, mer thae, pkot pkong koun rohot mok, bong'norng robos kort ker jong ouy koun mean sech kdey sok nerng sopheak mongkul la'or. Ber yerng arch tver ouy bom'norng kort ban somrach, ker jea ka bompenh ngear jea koun dor la'or somrab kort heuy. Very Happy Tae ber niyeay ouy ors tov, kyom srolanh mdai kyom jeang ov puk kyom. Mdai kyom kort srolanh kyom klang. Tous jea kort ort del ha mort niyeay tha srolanh doy trong kor doy, tae tongver, krosae pnek, nerng ka yok jet tuk dak mok ler kyom pi kort, kyom derng ban. Very Happy Kyom jea monous mnak del mean somnang la'or jeang ker ler lok nis del mean meada la'or nerng kour ouy srolanh. Very Happy

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

KounDomreY wrote:Knhom yul srob, knhom kor thloib lir peak tang nis pi lok puk nak mae knhom dae.

@ani: at least u do ur best, do it from ur heart! tus bey oun min toin ban somrach samithiphoal thom dom, tae treum tveu kloun jea monus laor mnak kor koit mean motanak pheap nas tov heuy na Very Happy
ter oun deng tha oun jol jet tor mort jea muy kort nas kal pi mun otsov pon man dae a lov kan ter yab.......nov chngai ot ey te nov jit vinh pa chhang jea muy kort seng krub reung ...

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Ani Chnass wrote:
KounDomreY wrote:Knhom yul srob, knhom kor thloib lir peak tang nis pi lok puk nak mae knhom dae.

ter oun deng tha oun jol jet tor mort jea muy kort nas kal pi mun otsov pon man dae a lov kan ter yab.......nov chngai ot ey te nov jit vinh pa chhang jea muy kort seng krub reung ...

Oun trov khom preung control kloun eng, ka tor var jea reaction 1 somdaeng ka jomtois jompus avey 1. Nus kor prus oun meul pi jrung 1 ney komnet kloun eng, sark chhor leu jrung 1 teat heuy ket sen mun neng react tov koit vinh (yok jet pouk koit mok dak knong jet yeung vinh). Bong song khoem tha pel oun ayuk jreun jeang nis oun neng ket kheunh & rok vithy dos sray panha ban yang treum trov Very Happy

PS: Pel jong tor moit neng koit trov ket dol reung 1 "Krub yang dael koit tveu sot tae jenh pi ka srolanh & yok jet tuk dak barom pi yeung tang os"

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:

Oun trov khom preung control kloun eng, ka tor var jea reaction 1 somdaeng ka jomtois jompus avey 1. Nus kor prus oun meul pi jrung 1 ney komnet kloun eng, sark chhor leu jrung 1 teat heuy ket sen mun neng react tov koit vinh (yok jet pouk koit mok dak knong jet yeung vinh). Bong song khoem tha pel oun ayuk jreun jeang nis oun neng ket kheunh & rok vithy dos sray panha ban yang treum trov Very Happy

PS: Pel jong tor moit neng koit trov ket dol reung 1 "Krub yang dael koit tveu sot tae jenh pi ka srolanh & yok jet tuk dak barom pi yeung tang os"
jas oun kor song kherm tha oun neng ach tver ban jos... oun kor kirt tha ber oun jass jet jass kom nirt jeang nis kor kort min sdey oy oun dae..orkun bong srey derl ban jouy nae norm oun Very Happy

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Ani Chnass wrote:
KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:

jas oun kor song kherm tha oun neng ach tver ban jos... oun kor kirt tha ber oun jass jet jass kom nirt jeang nis kor kort min sdey oy oun dae..orkun bong srey derl ban jouy nae norm oun Very Happy
Min ey te oun! somnang la'or na Very Happy

KKLy

KKLy
Junior Member
Junior Member

trem trov nas bong, nhom kor yol doch bong jeng dae. nhom kern neak klash pel ott kom tear reaksa pel vealea nov jear mouy pa mak aoy ban la or te. tem teang tver aoy lork tang 2 pibak jet knong ka rean sot tem teat. pel klash nov pel dae jong tich ei van la or la or aoy lork tang 2 prer ki oss orkas bat tov hey. pel klash nhom jong aoy pa nov jet nhom, te oss orkas tov hey. doch nis nhom jong prab neak tang oss knear dae nov mean tang pa neng mak nos, som tea reak sa pelvea dae ros nov jear mouy lork tang 2 aoy ban la or neng tob snong song kun lork tean kert nov mel kern. som or kun jom pos bong Dane phong dae ban post this topic terb terb terb

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:
KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:

Min ey te oun! somnang la'or na Very Happy
jas orkun bong KD bong too na oun som jun por oy bong som nang la or jea nich kom oy pel tov nham om pov ke koun ke jam jong na Ka Sangkun Chompous Lok Ov Pok Neng Neak Mday Jea Ti Srolanh  Rire

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

anit wrote:trem trov nas bong srei kon kon krob knear taeng chong torb snorng sorng kun dol lok ov pok neak mday ka tver kloun chea kon laor kir chea ka torb snorng sorng kun dol lok tang 2 houy lok ov pok neak mday nhom pi bak nas krong ka cheanh cheum kon dol kon man ban ov pok neak mday nhom men man veasna ban souy sok trob kon kon t ...... kmeang kmeang sob thngai nis men dung tha ov pok neak mday man kon pun na t tver kloun men kor chea ti srolanh men sdab borng kob tor mort tor kor neng ov pok mday dol pel bat-borng terb dung kir hos pel houy
yes neak klas pel mday ov pok nov rous min ban kit dol tei kir douch paoun tha tol lok taing pi tov bat teub nirk sday kroy ,
kmeng samai lov pel kei klay jea mae ov kei vinh kei neng yol nov pel dael koun koun robos kei tver bab pourk kei vinh ,

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Ani Chnass wrote:ani kor yul doch bong dae....ter monus yeung pi bak tver khlun erng oy doch bong ni yeay nas...ber nak pseng oun ot deng te ter ber oun vinh deng tver bab tam nis rir kor ot te Sad
tomada monus yeung taeng khos knea paoun srey , heuy yeung kor min ach la'or krorb 10 dae tae yarng horch nas ber sen yeung tver min ban oy ban la'or krorb 10 kor yeung ach tver ban trerm 6 tov 7 dae

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

yep prous pa mak taeng jang keunh koun mean sopheak mongkol ,
kort sok pel na koun ban sok pel na koun lombak kort vetanea jet tae kort min hean niyeay ,

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Kimpirun wrote:BongSrey!!! Kar tul maen robos BongSrey che la-or proser nasssssss!!!!Yobol Pirun kor ban srob dooch chnoss dae...

Kun naek taeng tvei nis maen domlai dor kpong kposs che krai leing, nerng rooch avey priep thiep ban louey. Tos bey Mahasako dor thom theing...tae min arch priep pterm ban nerng kun ros bos naek taeng pi nis tei....

Pirun som orkun BongSrey che much!!!!!!!!

:thanks1:
kun mae ov tous yeung slab tov vinh kor sang lok taing 2 min ban oss dae ,
pdol nov dombou mean dol la'or dol koun yeung tor knea nov avey del lok taing 2 pdol oy yeung vea kor jea ka derng kun mouy dol lok taing 2 dae

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Ani Chnass wrote:

ber paoun tor mort neng kort nov avey del trov vea min ei tei
prous khmer yeung tomlob kir koun koun min trov tor mort mae ov
tae bong kit tha yeung kor kour oy koun jes banh jenh nov yobol klas robos pourk kei prous tha joun ov pok mday kor min trov taing oss nos dae

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

hydrophilistic wrote:Kyom kor yol doch bong dae. Somrab kyom, ka song kun ov puk mdai min men jea ka sang pnous rir jea ka reab apear pipear bompenh bong'norng kort te. Tongver tang nis tver ban tae mdong te. Tae kyom jong tver avey del tver ban jea reang rohot, ouy doch jet kyom del srolanh kort jea reang rohot. Kitayous nerng sopheak mongkul robos koun ker jea kado dor vises pisarl bompot pi koun somrab ov puk mdai. Very Happy Jea jrern chnam mok del kort khorm breung jinh jerm, mer thae, pkot pkong koun rohot mok, bong'norng robos kort ker jong ouy koun mean sech kdey sok nerng sopheak mongkul la'or. Ber yerng arch tver ouy bom'norng kort ban somrach, ker jea ka bompenh ngear jea koun dor la'or somrab kort heuy. Very Happy Tae ber niyeay ouy ors tov, kyom srolanh mdai kyom jeang ov puk kyom. Mdai kyom kort srolanh kyom klang. Tous jea kort ort del ha mort niyeay tha srolanh doy trong kor doy, tae tongver, krosae pnek, nerng ka yok jet tuk dak mok ler kyom pi kort, kyom derng ban. Very Happy Kyom jea monous mnak del mean somnang la'or jeang ker ler lok nis del mean meada la'or nerng kour ouy srolanh. Very Happy
ov pok mday yeung kort min tomlob niyeay nov peak ( mak srolanh koun ) oy yeung ban derng tei tae kir douch paoun niyeay onjerng , knong jet kort kir srolanh pourk yeung klaing nas , ber kort ott srolanh krot jrobach kor yeung ngob tang baby mles lolzzz
onjerng nov pel paoun tver jea pa ei kir trov tver domrab tam mak dor la'or robos paoun dae

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

KKLy wrote:trem trov nas bong, nhom kor yol doch bong jeng dae. nhom kern neak klash pel ott kom tear reaksa pel vealea nov jear mouy pa mak aoy ban la or te. tem teang tver aoy lork tang 2 pibak jet knong ka rean sot tem teat. pel klash nov pel dae jong tich ei van la or la or aoy lork tang 2 prer ki oss orkas bat tov hey. pel klash nhom jong aoy pa nov jet nhom, te oss orkas tov hey. doch nis nhom jong prab neak tang oss knear dae nov mean tang pa neng mak nos, som tea reak sa pelvea dae ros nov jear mouy lork tang 2 aoy ban la or neng tob snong song kun lork tean kert nov mel kern. som or kun jom pos bong Dane phong dae ban post this topic terb terb terb
paoun tlob lir kei tha mday mnak jenh jerm koun 10 neak rous tae koun 10 neak min ach jenh jerm mday mnak ban
koun klas mday ov pok prodae prodov kherng , rohout klas vai lok taing 2 teat ,
bong kit tha ber sen koun koun krorb knea mean ka kit douch dael pourk yeung kit
lok ov pok neak mday knong lok niss kir pit jea monus del mean sopheakmongkol jeang kei bomphot

anit

anit
New Active
New Active

*PheaKdeySnaeh* wrote:
KKLy wrote:trem trov nas bong, nhom kor yol doch bong jeng dae. nhom kern neak klash pel ott kom tear reaksa pel vealea nov jear mouy pa mak aoy ban la or te. tem teang tver aoy lork tang 2 pibak jet knong ka rean sot tem teat. pel klash nov pel dae jong tich ei van la or la or aoy lork tang 2 prer ki oss orkas bat tov hey. pel klash nhom jong aoy pa nov jet nhom, te oss orkas tov hey. doch nis nhom jong prab neak tang oss knear dae nov mean tang pa neng mak nos, som tea reak sa pelvea dae ros nov jear mouy lork tang 2 aoy ban la or neng tob snong song kun lork tean kert nov mel kern. som or kun jom pos bong Dane phong dae ban post this topic terb terb terb
paoun tlob lir kei tha mday mnak jenh jerm koun 10 neak rous tae koun 10 neak min ach jenh jerm mday mnak ban
koun klas mday ov pok prodae prodov kherng , rohout klas vai lok taing 2 teat ,
bong kit tha ber sen koun koun krorb knea mean ka kit douch dael pourk yeung kit
lok ov pok neak mday knong lok niss kir pit jea monus del mean sopheakmongkol jeang kei bomphot

bong srei yey trov klang nas peak del k tha mday mnak jenh jerm kon 10 neak rous tae kon 10 neak min ach jenh jerm mday mnak min ban kenh peak nis nhom man arom koch jet houy sday kroy nas del min man orkas torb snorng song kun lok tang 2 pouk kort jak jenh tov lean peak houy ..... nhom man bong paoun 10 neak nas bong srei tae mday nhom ach jenh jerm kon tang 10 neak oy rean ban jes dung tang os Sad Sad
nhom somtos bong srei pong men kor yey reung kloun eng doch jes t tae nhom jong ouy bong paoun tang os del man arkas som tve avey del laor laor jom pous neak man kon tang pi tam del ach tve ban doch k tha jong tve bon torn khae pluer !!!! Very Happy Very Happy

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

anit wrote:
bong srei yey trov klang nas peak del k tha mday mnak jenh jerm kon 10 neak rous tae kon 10 neak min ach jenh jerm mday mnak min ban kenh peak nis nhom man arom koch jet houy sday kroy nas del min man orkas torb snorng song kun lok tang 2 pouk kort jak jenh tov lean peak houy ..... nhom man bong paoun 10 neak nas bong srei tae mday nhom ach jenh jerm kon tang 10 neak oy rean ban jes dung tang os Sad Sad
nhom somtos bong srei pong men kor yey reung kloun eng doch jes t tae nhom jong ouy bong paoun tang os del man arkas som tve avey del laor laor jom pous neak man kon tang pi tam del ach tve ban doch k tha jong tve bon torn khae pluer !!!! Very Happy Very Happy
bong kit tha tous pa mak paoun kort jaek than tov kor doy kor doung prolerng kort nov jam thae raksa pourk paoun dae , kort ach merl keunh pourk paoun pi ler mork , i sure kort pit jea sabai jet nov pel kort merl mork keunh paoun neng bong paoun taing oss mean sopheak mongkol. heuy pises pel mean bonh tean paoun tov wat tam propey ney tver avey outirs joun dol lok pa neak mak robos paoun kort pit jea tortoul ban . avey dael hous kir vea hous min ach thoy kroy vinh ban tae tver yarng na kom oy tae yeung plech kort

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
Ani Chnass wrote:ani kor yul doch bong dae....ter monus yeung pi bak tver khlun erng oy doch bong ni yeay nas...ber nak pseng oun ot deng te ter ber oun vinh deng tver bab tam nis rir kor ot te Sad
tomada monus yeung taeng khos knea paoun srey , heuy yeung kor min ach la'or krorb 10 dae tae yarng horch nas ber sen yeung tver min ban oy ban la'or krorb 10 kor yeung ach tver ban trerm 6 tov 7 dae
a lov kom pong ter pjea yeam ou la or jeang mun hey bong ter deng som rach rir ot te prous ey a rom chhov chhao pek Razz

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

paoun rean top jet tov na ,
kei tha pjreayeam kang ban somrach oy tae jet yeung jang

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:paoun rean top jet tov na ,
khom nus kir khom nas bong ter muy ro yeak niv mirt nov sala jes ter tver oy oun mad a lov oun chhab mad jeang mun tov tet...yab nas khom nas ter kan ter yab tov Ka Sangkun Chompous Lok Ov Pok Neng Neak Mday Jea Ti Srolanh  235317

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

mhom kor kit douch bong dane der thver chea munos trov thver avey derl som sroup somrab khloun ,family ning songkum hey min thver oy mae ov pibak chit doy sa koun nos hey chea ka sorng kun pouk kiot niyeay roum pouk kiot min chong khenh koun der tam phlov min la or nos te

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Ani Chnass wrote:
khom nus kir khom nas bong ter muy ro yeak niv mirt nov sala jes ter tver oy oun mad a lov oun chhab mad jeang mun tov tet...yab nas khom nas ter kan ter yab tov Ka Sangkun Chompous Lok Ov Pok Neng Neak Mday Jea Ti Srolanh  235317
pel na kherng paoun prab kloun aeng : anit anit top arorm kom kherng kom kherng , tver jet oy trojeak lolzzz

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

kim mala wrote:mhom kor kit douch bong dane der thver chea munos trov thver avey derl som sroup somrab khloun ,family ning songkum hey min thver oy mae ov pibak chit doy sa koun nos hey chea ka sorng kun pouk kiot niyeay roum pouk kiot min chong khenh koun der tam phlov min la or nos te
sosudey paopun srey
sok sabai tei ? bat tov na ott sov keunh lov
yes pa mak jang keunh ta koun la'or

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
Ani Chnass wrote:
pel na kherng paoun prab kloun aeng : anit anit top arorm kom kherng kom kherng , tver jet oy trojeak lolzzz
ter oun torm lorp a krok nas bong ber kheng hey min ban tha oy ke rir kor sraek and bork ro bos krong krang te ot ro leay kom heng sos morng neng na Ka Sangkun Chompous Lok Ov Pok Neng Neak Mday Jea Ti Srolanh  Rire

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]