Monus Yeung Min Men Sot Tae Douch Knea Nos Tei 44939


Join the forum, it's quick and easy

Monus Yeung Min Men Sot Tae Douch Knea Nos Tei 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Monus Yeung Min Men Sot Tae Douch Knea Nos Tei

+2
Izy
PheaKdeySnaeh
6 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Monus mouy chomnoun nov pel del khouch jet doy sa tae pdey , propon rir sangsa kbot rir tver bab jet .
monus srey mouy chomnoun kir taeng mean jet sa'ob monus pros
monus pros mouy chomnoun kir mean jet sa'ob monus srey ,
heuy neak klas kir york komkherng taing noss tov sangserk neng monus pros neng srey dortey teat oy kei chhir jab douch dael kloun tlob ban tortoul.


Ter pourk kei tver onjerng trov dae tei ?


somrab Kyom kit tha kir kei tver onjerng kir min trov tei prous monus yeung sot tae khos khos knea, heuy myarng neak dortey kei kmean avey teang tong neng knea, pourk kei sot tae jea monus pseng knea , mean jet komnith khos knea
monus mean la'or neng akrork . heuy yeung kor min trov york komherng robos kloun tov tver bab neak dael min derng ei .
Trov jes kit tha yeung jes chhir jab neak dortey kor jes chhir jab dae nov pel dael yeung tov tver bab jet robos kei , monus sot mean besdoung mnak 1

http://www.srolanhkhmer.com/

Izy

Izy
Junior Member
Junior Member

trem trov nass bong srey pka1
Kheng ko, kom vei ro tess.

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

bab pakam ,bab pakam mean .................munos yeung mean rob mean kay mean tuk tae kor min trov yuok tuk tov tum leak leu neak dor tey dembey sach kdey sok khloun eng or prous tae ka khouch chit mouy royeak pel thver ouy munos chhlork vong veng leng skal avey tov sech kdey la or nos tae mean munos mouy chom noun na bong ke khos ke khouch mean tae ke khit khom ke preur thver chea munos la or ros nov ban sok chea mouy munos derl ke reabka thver chea pdey propun chea mouy knea oss mouy chivith

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

BongSrey Yeay Tuv ter!!! pos nerng sey maen propeit khos knea....sey sey chol chet nham skor....pos pos chol chet nham beer. Pirun yeay jerng tuv mein ort?????

:study:


*PheaKdeySnaeh* wrote:Monus mouy chomnoun nov pel del khouch jet doy sa tae pdey , propon rir sangsa kbot rir tver bab jet .
monus srey mouy chomnoun kir taeng mean jet sa'ob monus pros
monus pros mouy chomnoun kir mean jet sa'ob monus srey ,
heuy neak klas kir york komkherng taing noss tov sangserk neng monus pros neng srey dortey teat oy kei chhir jab douch dael kloun tlob ban tortoul.


Ter pourk kei tver onjerng trov dae tei ?


somrab Kyom kit tha kir kei tver onjerng kir min trov tei prous monus yeung sot tae khos khos knea, heuy myarng neak dortey kei kmean avey teang tong neng knea, pourk kei sot tae jea monus pseng knea , mean jet komnith khos knea
monus mean la'or neng akrork . heuy yeung kor min trov york komherng robos kloun tov tver bab neak dael min derng ei .
Trov jes kit tha yeung jes chhir jab neak dortey kor jes chhir jab dae nov pel dael yeung tov tver bab jet robos kei , monus sot mean besdoung mnak 1

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

trem trov nas bong srey monus yeung mnak mnak mean jet kom nirt or dom ka tek khos khnea
hey reung derl trov nak na mnak tver bab jet yeung hey yeung tov song sirk nak dor tey tet nus te kir khos tang srong hey.....oun min jol jet te nak derl pro kan kom nirt berb nis mean nak smos mean nak min smos ber yeung trov ke tver bab mdong tov hey yeung trov ter la or jom pous ke derm bey tor turl ban kdey sa lanh smos pi ke mnak tet na min men jab pderm lerng kir ka song sirk nus te ke tha ( pea rom ngob doy ka min jong pea)

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Tae pek chruern kir pnek khang srey srey...sey sey chol chet "CHEAT" pdey nuv peil pdey kompung tver kar...nom sahai chol ptess prolaeng, serch sabai, kha-ac Kha-ai tam tonahar....pdey khom tver kar york luy mork pay Mortgate and jing cherm krua sar...ort nerk sman thar papon robos kloun york pros sahai chol ptes proleng knea nah...

Pirun khlach nasss sey sey lork ouey........


stop

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

som min niyeay jos...ha tov klach slak kjeak tov klach vea slaeng..lolzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum