Chhark Jivit Kjnom......... 44939

Join the forum, it's quick and easy

Chhark Jivit Kjnom......... 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Chhark Jivit Kjnom.........

4 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Chhark Jivit Kjnom......... Empty Chhark Jivit Kjnom......... 12th May 2011, 5:15 am

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Chhark Jivit knjom dooche veitesner nas knong lork niss. Ros douy aekor anatho, kluon che ti-perng neay kluon, ort maen bong, pa-oun, nhet son-danh nuv kbae tei...

Earlier morng 8;30 am tuv Sala rohuot dol morng 2:30Pm after that I tuv tver kar till morng 12 Mid-night terb tro lob mork ptes vinh. Hummmmmm.

Ter mahop mouy Chnang nham mouy week, cuz I ort maen peil tei. Yab nass jivit naek single. Tae i tuv torsur prohel 2-3 chnam tiet terb nerng ban som-rach...Im Sad!! Sad

Ter Bong, pa-oun, rir somlang friends na maen jivit dooch Pirun tei????? Ani maen Mae Uv support!!! Right!!??

Pirun,

:study:

2Chhark Jivit Kjnom......... Empty Re: Chhark Jivit Kjnom......... 17th May 2011, 10:28 pm

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Vichea Che trob sam batt, Ketayus Bon-sak douy sar tae Papon...which is some papon arch lerk dom kerng pdey, ouy pdey maen ketayus and domlai...Kor maen papon mouy chom nuon brohar bin sak pdey douy krup vithi...

maen ort...Pirun yeay tuv tei??????????? orkun!!!

Pirun,

3Chhark Jivit Kjnom......... Empty Re: Chhark Jivit Kjnom......... 18th May 2011, 3:16 am

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

pieum kom pibak chet ey ning chivit keu chea ka tosor na trov tosor tov mok tiet min trov trolob krouy te phirum ning ban chork chey knong pel anakot tos pel nis pirum nov maneak eng kmean neak na nov kbae tae pirum nov mean lk nis kroin nov kbae der ter Very Happy
douch mhom nis pirum deung te tomrom tae mhom ros nov sam ning srok nis vea min mean chea ka ngay nos te pibak taing pheasa,mahop,akass theat,hneatmit,..............ros nov tae maneak eng am feel so lonely nas tae lov krion ber cheang mun hey dead torsor tov muk tiet hey youk chey chom ness oy ban na hope u can do all ur best!!!!!!!!!!!!!!!!

4Chhark Jivit Kjnom......... Empty Re: Chhark Jivit Kjnom......... 18th May 2011, 8:42 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

paoun pros bong tha jivit douch paoun kir mean jreun nas , heuy kor komtorn al komsot kloun klaing pek prous ei mean monus jea jreun dael kei vetanea jeang neng chngay nas , yarng horch nas paoun nov ach tov rean ban , tver ka rork luy ban chay , neak klas pteas kmean nov , rean kor ott ban rean ka kor kmean tver ,
bai kmean nham vetanea ,
pel nis paoun pibak but tov tngai mok paoun mean aknakot la'or tae neak klas pi mon kor ott , pel nis kor ott heuy tov tngai mok kor prohel jivit kei nov tae ott dordel

http://www.srolanhkhmer.com/

5Chhark Jivit Kjnom......... Empty Re: Chhark Jivit Kjnom......... 18th May 2011, 9:20 pm

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

hehehehehehe veatanea ey bun ning hehehehe jivit trov torsour ber ,min torsour kloun eng oy nak na tor sour jea muy tov lbong euy jivit nov srok ke mex ning laor doch nov srok kloun eng tov kmean bong kmeang paoun kmean mitt peak saey te tve ka rol ngai rok ta pel somrak min ban pong hay reung tve mahob vinh bach yeay reh bong loy kyom nis ot jes reh komsot klang nas nham norm bang rol ngai mok jong doch norm bang madong madong hay b seuch

6Chhark Jivit Kjnom......... Empty Re: Chhark Jivit Kjnom......... 18th May 2011, 11:38 pm

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Orkun Mala chruern...I taeng chet and torsur somrap jivit robos kloun, tosebey yarng na ko douy...Pirun tuv tae chlon kat. Pirun srolanh vichea nass...

Pirun chhup yeay vetesnae tiet huey, yarng na ko douy truv tae rien ouy ban chob, jerng tei sey sey ort salanh and look down too.

2 more years to be finished my career and I will have alot of gfs. he...Jivit Mala almost as same as mine dae nah, tae ey luv nis Mala sabai chet huey prouse rien ban chob and kar-ngae kor ban tver srul...khmaen vichea jivit ort klerm-sar tei.

Orkun chruern nassssssssss!!!

kim mala wrote:pieum kom pibak chet ey ning chivit keu chea ka tosor na trov tosor tov mok tiet min trov trolob krouy te phirum ning ban chork chey knong pel anakot tos pel nis pirum nov maneak eng kmean neak na nov kbae tae pirum nov mean lk nis kroin nov kbae der ter Very Happy
douch mhom nis pirum deung te tomrom tae mhom ros nov sam ning srok nis vea min mean chea ka ngay nos te pibak taing pheasa,mahop,akass theat,hneatmit,..............ros nov tae maneak eng am feel so lonely nas tae lov krion ber cheang mun hey dead torsor tov muk tiet hey youk chey chom ness oy ban na hope u can do all ur best!!!!!!!!!!!!!!!!

7Chhark Jivit Kjnom......... Empty Re: Chhark Jivit Kjnom......... 18th May 2011, 11:55 pm

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Orkun chruern nass BongSrey!!!!

BongSrey derng tei...Pirun wake up earlier morning at 7:00am prepare for school, and school starts at 8:30 am. and I have to stay at school till 1:30PM, and then I start to work at 3:00pm till 12:00 mid-night. I reach over home at 1:00am. Then I prepare foods by my self. But hey!!! BongSrey...,Pirun cooked foods keepping inside the fregerator for a week, Cuz Im so lazy when from work to cook. hehehhe...

BongSrey!!! only 2 chhnam tiet I graduate career huye(2013).I maen chet sabai nass ban read BongSrey advice...I tuv tae Khom torsur and khom rien ouy ban pu-kaer tiet.

Maen Bongsrey yeay tuv....Yerng pibak nuv nis 10 dong ort smer our people pibak nuv srock Khmer tei...Pirun ort pibak tiet huey, Pirun sabai nerng rien soth nassssss

Orkun BongSrey!!!

*PheaKdeySnaeh* wrote:paoun pros bong tha jivit douch paoun kir mean jreun nas , heuy kor komtorn al komsot kloun klaing pek prous ei mean monus jea jreun dael kei vetanea jeang neng chngay nas , yarng horch nas paoun nov ach tov rean ban , tver ka rork luy ban chay , neak klas pteas kmean nov , rean kor ott ban rean ka kor kmean tver ,
bai kmean nham vetanea ,
pel nis paoun pibak but tov tngai mok paoun mean aknakot la'or tae neak klas pi mon kor ott , pel nis kor ott heuy tov tngai mok kor prohel jivit kei nov tae ott dordel

8Chhark Jivit Kjnom......... Empty Re: Chhark Jivit Kjnom......... 19th May 2011, 12:03 am

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Hey Somlanh Bong Loy,

You're so right!!!?? nuv srock nis tver kar ort maen peil tum-nei nham bai tei...prouse tver kar 7 days kor maen dae. Tver kar khlaeng peik, till ears ching smoke(pseng).he

Tae peil khlas kor yab dae, mork pi tver kar, tuv dambai. tver mahop and laeng chan khluon aeng. Earlier morning tuv go to school tiet.........

Ter Somlanh rien chob huey rir????? Orkum you so much na somlanh.

bong loy wrote:hehehehehehe veatanea ey bun ning hehehehe jivit trov torsour ber ,min torsour kloun eng oy nak na tor sour jea muy tov lbong euy jivit nov srok ke mex ning laor doch nov srok kloun eng tov kmean bong kmeang paoun kmean mitt peak saey te tve ka rol ngai rok ta pel somrak min ban pong hay reung tve mahob vinh bach yeay reh bong loy kyom nis ot jes reh komsot klang nas nham norm bang rol ngai mok jong doch norm bang madong madong hay b seuch

9Chhark Jivit Kjnom......... Empty Re: Chhark Jivit Kjnom......... 19th May 2011, 12:15 am

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

Kimpirun wrote:Hey Somlanh Bong Loy,

You're so right!!!?? nuv srock nis tver kar ort maen peil tum-nei nham bai tei...prouse tver kar 7 days kor maen dae. Tver kar khlaeng peik, till ears ching smoke(pseng).he

Tae peil khlas kor yab dae, mork pi tver kar, tuv dambai. tver mahop and laeng chan khluon aeng. Earlier morning tuv go to school tiet.........

bong loy wrote:hehehehehehe veatanea ey bun ning hehehehe jivit trov torsour ber ,min torsour kloun eng oy nak na tor sour jea muy tov lbong euy jivit nov srok ke mex ning laor doch nov srok kloun eng tov kmean bong kmeang paoun kmean mitt peak saey te tve ka rol ngai rok ta pel somrak min ban pong hay reung tve mahob vinh bach yeay reh bong loy kyom nis ot jes reh komsot klang nas nham norm bang rol ngai mok jong doch norm bang madong madong hay b seuch

kyom rean min ban jrean te ban thnak ti 12 an khmer dach but mean ka kae tve hay ke tha mnus langoung tve ka doy komlang mnus chlat tve ka doy phanha hehehehe langoung tve hot tich hay doch kyom jing tve ka prer konlang mor ptas kuy chat hay sleep nis hay kdey sok bos kyom nus hehehehehehe lbong somnang mean akas rean pong tve ka pong kom ro-oul ey khom torn kloun nov kmeang ta jas tov khom laeng jenh hay ehehehehe :D :D
b b b b b b

10Chhark Jivit Kjnom......... Empty Re: Chhark Jivit Kjnom......... 19th May 2011, 2:01 am

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Hey Somlanh bong loy,

La-or huey ban rien chob tnak 12 and ban kar tver tiet....merl Sass Chinese: ort rien che pon-maen tei, tae Pouk kei prer la-bek make money...chinese maen luy chreurn, ort welfare dooch nak rien hi-tech tei...

Pirun chong tver tam Chinese dae, tae Pirun srolanh and chong rien peik, mlos huey chong sak merl ter rien tuv dol kom rirt nah...

Ter Somlanh BongLoy chob thnak 12 chhnam nah???

bong loy wrote:
Kimpirun wrote:Hey Somlanh Bong Loy,

kyom rean min ban jrean te ban thnak ti 12 an khmer dach but mean ka kae tve hay ke tha mnus langoung tve ka doy komlang mnus chlat tve ka doy phanha hehehehe langoung tve hot tich hay doch kyom jing tve ka prer konlang mor ptas kuy chat hay sleep nis hay kdey sok bos kyom nus hehehehehehe lbong somnang mean akas rean pong tve ka pong kom ro-oul ey khom torn kloun nov kmeang ta jas tov khom laeng jenh hay ehehehehe :D :D
b b b b b b

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]