Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab

+8
mchasatrey
NySai
MOUSSA
khmerkondal
sweet_lovely
KhmerUS
XtesanX
ReaLKhmeR
12 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Empty Re: Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab 3rd April 2010, 6:43 pm

Tidus

Tidus
Junior Member
Junior Member

Ani Chnass wrote:er me mai pdey slab kir mok pi sva ney kort slab doy jom ngir a vey ma yang er hey ma yang tet nus kir me mai pdey slab jeng mean trob sdok sdom nas prous ey pdey kort slab tov kir luy mul ler kort hey min anh jeng rir?
ter a lov ke ot kirt jeng te ke terng ter tha kok kor bai me mai kor srey der na om RK Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire me mai kdao sruy hahahahahahaa lolzzzzzzzz
Ot yul srob !!! jos beur neary nos york pdey 1 na pdey nos slab teang os jeng ter guy na hean york Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 56213

32Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Empty Re: Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab 3rd April 2010, 6:55 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Tidus wrote:
Ani Chnass wrote:er me mai pdey slab kir mok pi sva ney kort slab doy jom ngir a vey ma yang er hey ma yang tet nus kir me mai pdey slab jeng mean trob sdok sdom nas prous ey pdey kort slab tov kir luy mul ler kort hey min anh jeng rir?
ter a lov ke ot kirt jeng te ke terng ter tha kok kor bai me mai kor srey der na om RK Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire me mai kdao sruy hahahahahahaa lolzzzzzzzz
Ot yul srob !!! jos beur neary nos york pdey 1 na pdey nos slab teang os jeng ter guy na hean york Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 56213
awwwww a nus kir ke ni yeay tha mok pi srey nus jong rai hey ban oy ter yok bross na kir bross nus trov slab nus ter tam ani deng na srey nus kor min dol thnak yok pdey 4~5 ter erng der klang nas 2 neng os hey lerk neng yul srop ot jos? Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Icon_biggrin

http://www.khmercity.net/profile/Ani

33Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Empty Re: Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab 3rd April 2010, 7:58 pm

Tidus

Tidus
Junior Member
Junior Member


awwwww a nus kir ke ni yeay tha mok pi srey nus jong rai hey ban oy ter yok bross na kir bross nus trov slab nus ter tam ani deng na srey nus kor min dol thnak yok pdey 4~5 ter erng der klang nas 2 neng os hey lerk neng yul srop ot jos? Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Icon_biggrin
aj tortoul yok ban :D som os yobol heuy jeng nos !

34Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Empty Re: Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab 4th April 2010, 1:47 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Tidus wrote:

awwwww a nus kir ke ni yeay tha mok pi srey nus jong rai hey ban oy ter yok bross na kir bross nus trov slab nus ter tam ani deng na srey nus kor min dol thnak yok pdey 4~5 ter erng der klang nas 2 neng os hey lerk neng yul srop ot jos? Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Icon_biggrin
aj tortoul yok ban Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Icon_biggrin som os yobol heuy jeng nos !
hahahahahaha leng muy na ke min leng leng muy ani khok thom hey tidus ey Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire lolzzzzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

35Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Empty Re: Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab 4th April 2010, 5:54 am

Tidus

Tidus
Junior Member
Junior Member


hahahahahaha leng muy na ke min leng leng muy ani khok thom hey tidus ey Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire lolzzzzzzzzz

Jom jeng niyeay dermbey ourt kluon erng tha pu ker niyeay te jeng ? Beur pu ker niyeay jeng ouy tov neak luok trey nov psa pit chear luok dach nas hahhahaha....

36Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Empty Re: Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab 4th April 2010, 9:21 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Knhom kit tha reung ey kor min arch niyeay mao tang os ban dae... Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 07

Memay pdey leng min prakot tha srey nus arkok teub pdey leng te... min kvas te pros arkok min jes reaksa krousa, sok jet leng propun joal koun tov yok srey pseng jea deum...... reung arkrok laor keu arch keut mean tang song khang kom joat prokan tae mkhang mkhang ey.... vea akyutethor pek heuy.

37Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Empty Re: Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab 4th April 2010, 9:35 am

sreymomrith

sreymomrith
Administrator
Administrator

KounDomreY wrote:Knhom kit tha reung ey kor min arch niyeay mao tang os ban dae... Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 07

Memay pdey leng min prakot tha srey nus arkok teub pdey leng te... min kvas te pros arkok min jes reaksa krousa, sok jet leng propun joal koun tov yok srey pseng jea deum...... reung arkrok laor keu arch keut mean tang song khang kom joat prokan tae mkhang mkhang ey.... vea akyutethor pek heuy.
peak vea mean nai khos knea.
srey pdey leng jea srey min la'or.
ae srey leng pdey jea srey la'or prous pdey min la'or srey trov tae leng jorl tov.doach jea pdey khel khoach ,pdey pro'mirk sa'virng khoup,leng la'baeng jea derm....?

http://www.lovekhmer.com

38Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Empty Re: Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab 4th April 2010, 9:44 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sreymomrith wrote:
KounDomreY wrote:Knhom kit tha reung ey kor min arch niyeay mao tang os ban dae... Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 07

Memay pdey leng min prakot tha srey nus arkok teub pdey leng te... min kvas te pros arkok min jes reaksa krousa, sok jet leng propun joal koun tov yok srey pseng jea deum...... reung arkrok laor keu arch keut mean tang song khang kom joat prokan tae mkhang mkhang ey.... vea akyutethor pek heuy.
peak vea mean nai khos knea.
srey pdey leng jea srey min la'or.
ae srey leng pdey jea srey la'or prous pdey min la'or srey trov tae leng jorl tov.doach jea pdey khel khoach ,pdey pro'mirk sa'virng khoup,leng la'baeng jea derm....?

Nus kor min prakot dae bong. Srey leng pdey kor min prakot tha pdey nus arkrok dae.... arch tha srey nus mean pros thmey kor rok reung jong leng pdey joal.... vea douch neng pdey arkrok dael rok reung jong leng propun dae....

Beu kit douch bong jeng nak na tea leng ban mun nak nus laor heuy. Reung dael bong kit vea arch trov pheak jreun (min tang os te)

39Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Empty Re: Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab 4th April 2010, 12:22 pm

sreymomrith

sreymomrith
Administrator
Administrator

koun domrey yeay jirng jes tae ban heuy.
monus bros na ber ke ban joup srey la'or trim trov nus
ke ot leng ngeay te
peak tha srey pdey leng nis vea th'ngun nas som'rab srey yerng
bong kor jea srey dae haet eiy tov dael bong min dirng rie min yol peak mouy matt nis lolzzz

http://www.lovekhmer.com

40Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Empty Re: Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab 4th April 2010, 3:37 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Tidus wrote:

hahahahahaha leng muy na ke min leng leng muy ani khok thom hey tidus ey Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire Memaiy pdey leng Vs Memaiy pdey slab - Page 2 Rire lolzzzzzzzzz

Jom jeng niyeay dermbey ourt kluon erng tha pu ker niyeay te jeng ? Beur pu ker niyeay jeng ouy tov neak luok trey nov psa pit chear luok dach nas hahhahaha....
hahahhahahahaa som tos phong na bong merl sach chheam ani neng hor som neng tov luk trey nov psa? ani res ter ed jai te khmean veas sna ban tov luk trey phong hahahhhaha lolzzzzzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum