Hmm.. keng min luk te.. :( 44939


Join the forum, it's quick and easy

Hmm.. keng min luk te.. :( 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Hmm.. keng min luk te.. :(

+2
Ani Chnass
Krovann
6 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Hmm.. keng min luk te.. :( 16th May 2011, 8:58 pm

~Krovann

Anonymous
Guest

Yub yun saen sngatt but duongkhae
Dara ho hae reas proung preat
Keng yol ong reung yub ar treat
Sondarn phao nheat jol nintrea

Veayo tnguoch tngo lir lveuy lveuy
Tro’seak bongkeuy kay ro’ngea
Kon merl dara lur meak kear
Doch than rumnear pel reatrey

Sro’mai nirk dol kou neb nit
Tlob pro’loam snet ruom phi’sa’mai
Nov kroam duongkhae penh boramey
Sa song somdey pa’em pi ruos

Ey lov nov sol tae tae sro’moal
Min arch lub joal pheap kream kros
Ahnuksavory jam tang os
Nirk lerng sro’nos snae ardit

Kyom som pdae pdam pseng reatrey
Som nom somdey brab vor mit
Som bong ban sok knong jivit
Oun pit trek or et up’pa’ mar

Ber sen jea bong mean kdey tuk
Oun pit min sok knong jenda
Oun som bon sron dol tevada
Som juoy reaksa bong phong euy..

2Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Hmm.. keng min luk te.. :( 16th May 2011, 9:05 pm

K KomSot

Anonymous
Guest

Suorsdey Krovann


loy ter komnap 1 ning....joss haet ey tov ban chea keng min luk?
nirk dol kou' snaeh main ot? ber nov tae keng min luk teat mok klem sra sor mouy kyom ma Keo, pi Keo sin tov.

seeuagain orkun

3Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 17th May 2011, 5:25 am

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member

Surdey K komsot, jah orkun nas del ban arn komnap kyom. Pit maen heuy, kyom mean ahrom nirk phnork tov dol mnus mneak mlos heuy keng ot luk. Ber nham sra kyom sroveung ngurb leng ruoch jah, sombey tae 1 leb kor ot ban dae.

4Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 17th May 2011, 7:39 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

kom nab sok sao prous berk ku snae tet hey bong srey....bong ha ber bong keng ot luk kom ngeuy merl mek na prous ey ter merl tov kir jet yeung neng ro ver ro veay khnong lok hor dor sern thom hey tov la veung la veuy merl ot khenh kos treuy nus min khan ber keng ot luk kir mean ter sdab pleng kom dor a rom tov kir keng luk hey....ber ani vinh kert tuk kor doch ter ot kert tuk oy ter dak kbal dol thneuy kir tul plir hey Razz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

5Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 17th May 2011, 7:45 am

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member

Ani, bong tha ot kit dae, tae jet nov tae keng min luk. Merl mek merl pkay tov kheung dara res proung preat tver oy ahrom yerng ondaet ondoang tov daen chngay. Bong pel klas keng ot luk dol plir kor mean dae... :sleep:

6Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 17th May 2011, 7:49 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Krovann wrote:Ani, bong tha ot kit dae, tae jet nov tae keng min luk. Merl mek merl pkay tov kheung dara res proung preat tver oy ahrom yerng ondaet ondoang tov daen chngay. Bong pel klas keng ot luk dol plir kor mean dae... Hmm.. keng min luk te.. :( 170197
jeng pel keng ot luk dak thnam nguy keng muy krob tov ter kom nham rol thngai pek pa yat pas prol dol sok ka pheab na bong Very Happy

http://www.khmercity.net/profile/Ani

7Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 17th May 2011, 1:46 pm

sasi

sasi
Senior Member
Senior Member

Oh ho pirous dol heuy krovann . Ponte haet avey most of ur poem alway show pi arom soak sao bek kou snae?

8Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 17th May 2011, 3:42 pm

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member

Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:Ani, bong tha ot kit dae, tae jet nov tae keng min luk. Merl mek merl pkay tov kheung dara res proung preat tver oy ahrom yerng ondaet ondoang tov daen chngay. Bong pel klas keng ot luk dol plir kor mean dae... Hmm.. keng min luk te.. :( 170197
jeng pel keng ot luk dak thnam nguy keng muy krob tov ter kom nham rol thngai pek pa yat pas prol dol sok ka pheab na bong Very Happy

Bong min jong leb tnam nguy keng mok pi klach vea tlob nung na, jeung heuy ban sok jet merl mek merl pkay tomrom keng luk neung. Tae pheak jreun bong arn seiv phuv dae deumbey oy keng luk..

9Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 17th May 2011, 4:16 pm

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member

sasi wrote:Oh ho pirous dol heuy krovann . Ponte haet avey most of ur poem alway show pi arom soak sao bek kou snae?


hmm... Sasi, mnus yerng mneak mneak kal na ber jivit yerng juop nov tuk vibat avey muoy heuy, ahrom kir vil vol nov kbae kbae nus aeng. yang na menh doch jea roub kyom jeung dae, jivit juop tuk jreun jeang sok, mlos heuy pel taeng komnap kor jenh mok nov somnoak soak sao jreun jeang sabbay reek reay.. Sad

10Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 18th May 2011, 7:26 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Krovann wrote:
Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:Ani, bong tha ot kit dae, tae jet nov tae keng min luk. Merl mek merl pkay tov kheung dara res proung preat tver oy ahrom yerng ondaet ondoang tov daen chngay. Bong pel klas keng ot luk dol plir kor mean dae... Hmm.. keng min luk te.. :( 170197
jeng pel keng ot luk dak thnam nguy keng muy krob tov ter kom nham rol thngai pek pa yat pas prol dol sok ka pheab na bong Very Happy

Bong min jong leb tnam nguy keng mok pi klach vea tlob nung na, jeung heuy ban sok jet merl mek merl pkay tomrom keng luk neung. Tae pheak jreun bong arn seiv phuv dae deumbey oy keng luk..
kor jea ka la or der bong...ber bong read book tov ach keng luk..ber ani vinh oy ter keng merl siv phov neng kir siv phov merl vinh min khan te Razz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

11Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 18th May 2011, 7:35 am

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

ber keng min luk bork kor min lahey,mic kor tran trey min chhley prab bong ,
roub bong ae nes khmean neak ess knong ,ban choup oun madong bong batt romouss lol sorry bong krovan

12Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 18th May 2011, 10:14 am

sasi

sasi
Senior Member
Senior Member

Oh kou oy anit krovan dol heuy noh. Ponte monus yeung beu mean reung soak sao jreun kou te prab ke tov deumbey mean ke juoy dossray oy nous touk taing lay neung rorleay bat baang tov euy.

13Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 18th May 2011, 3:35 pm

ChanTita

ChanTita
Senior Member
Senior Member

Ber bong ban sok oun trek or
Knong jet smos sor or pit pit
Prus knong jeat nis kmean phorb jit
Kbae troung vorMit cha-et ah tma.

welldone sis
tes daiy 3 ban ott hehe

http://lovekhmer.com

14Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 18th May 2011, 8:11 pm

sarethoum

sarethoum
New Active
New Active

kim mala wrote:ber keng min luk bork kor min lahey,mic kor tran trey min chhley prab bong ,
roub bong ae nes khmean neak ess knong ,ban choup oun madong bong batt romouss lol sorry bong krovan
hahaha

15Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 18th May 2011, 8:14 pm

sarethoum

sarethoum
New Active
New Active

kim mala wrote:ber keng min luk bork kor min lahey,mic kor tran trey min chhley prab bong ,
roub bong ae nes khmean neak ess knong ,ban choup oun madong bong batt romouss lol sorry bong krovan
:sleep: Zut b sra orb lol! hola hola hola hola hola hola hola hola hola hola hola hola hola lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! stop stop stop stop stop stop stop stop stop lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol coffee coffee coffee coffee coffee coffee coffee coffee coffee coffee coffee coffee coffee koot koot super super super super super super super super super super super super super super :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: pka1 pka1 pka1 pka1 pka1 pka1 pka1 pka1 pka1 pka1 pka1 pka1 besdoung besdoung besdoung besdoung besdoung pka2 pka2 pka2 pka2 pka2 pka2 pka2 pka2 pka2 cheers cheers cheers cheers cheers

16Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 18th May 2011, 8:15 pm

sarethoum

sarethoum
New Active
New Active

that look nice

17Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 19th May 2011, 5:28 am

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member

kim mala wrote:ber keng min luk bork kor min lahey,mic kor tran trey min chhley prab bong ,
roub bong ae nes khmean neak ess knong ,ban choup oun madong bong batt romouss lol sorry bong krovan

heuy jos neak na tov deung tha bong romos knorng, kheunh tae rur jos rur lerng smarn tae songkeuch kham.. dead deung ey romos knorng sos.. :bball:

18Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 19th May 2011, 5:30 am

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member

ChantitaLong wrote:Ber bong ban sok oun trek or
Knong jet smos sor or pit pit
Prus knong jeat nis kmean phorb jit
Kbae troung vorMit cha-et ah tma.

welldone sis
tes daiy 3 ban ott hehe

maen heuy bong srey, ber ke ban sok yerng juoy trek or ke tov tvur mech ber yerng kmean veasna. terb

19Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 19th May 2011, 5:32 am

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member

sasi wrote:Oh kou oy anit krovan dol heuy noh. Ponte monus yeung beu mean reung soak sao jreun kou te prab ke tov deumbey mean ke juoy dossray oy nous touk taing lay neung rorleay bat baang tov euy.

orkun Sasi nas, roeung rarv knong kruosa nung roeung ptol kluon kyom min del niyeay jea 1 neak na, tae ban komnap nis heuy kron ban jea knea. pel pibak jet sorsay jenh klas tov ban thou truong klas dae. Somtos na dael tver neak tang os thunh tron arn komnap morng sao robos kyom.

20Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 19th May 2011, 5:34 am

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member

Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:
Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:Ani, bong tha ot kit dae, tae jet nov tae keng min luk. Merl mek merl pkay tov kheung dara res proung preat tver oy ahrom yerng ondaet ondoang tov daen chngay. Bong pel klas keng ot luk dol plir kor mean dae... Hmm.. keng min luk te.. :( 170197
jeng pel keng ot luk dak thnam nguy keng muy krob tov ter kom nham rol thngai pek pa yat pas prol dol sok ka pheab na bong Very Happy

Bong min jong leb tnam nguy keng mok pi klach vea tlob nung na, jeung heuy ban sok jet merl mek merl pkay tomrom keng luk neung. Tae pheak jreun bong arn seiv phuv dae deumbey oy keng luk..
kor jea ka la or der bong...ber bong read book tov ach keng luk..ber ani vinh oy ter keng merl siv phov neng kir siv phov merl vinh min khan te Razz

tam pit pheak jreun pel bong arn seiv phuv, bong juk jet nas, arn dol plir kor mean dae, heuy jos paoun aeng tha pel arn seiv phuv , seiv phuv merl vinh mech tov ?

21Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 19th May 2011, 6:53 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Krovann wrote:
Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:
Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:Ani, bong tha ot kit dae, tae jet nov tae keng min luk. Merl mek merl pkay tov kheung dara res proung preat tver oy ahrom yerng ondaet ondoang tov daen chngay. Bong pel klas keng ot luk dol plir kor mean dae... Hmm.. keng min luk te.. :( 170197
jeng pel keng ot luk dak thnam nguy keng muy krob tov ter kom nham rol thngai pek pa yat pas prol dol sok ka pheab na bong Very Happy

Bong min jong leb tnam nguy keng mok pi klach vea tlob nung na, jeung heuy ban sok jet merl mek merl pkay tomrom keng luk neung. Tae pheak jreun bong arn seiv phuv dae deumbey oy keng luk..
kor jea ka la or der bong...ber bong read book tov ach keng luk..ber ani vinh oy ter keng merl siv phov neng kir siv phov merl vinh min khan te Razz

tam pit pheak jreun pel bong arn seiv phuv, bong juk jet nas, arn dol plir kor mean dae, heuy jos paoun aeng tha pel arn seiv phuv , seiv phuv merl vinh mech tov ?
keng merl siv phov ter trov siv phov merl vinh nus kir pel oun keng an kir oun keng luk hey dak book ler face oun neng na Hmm.. keng min luk te.. :( Rire

http://www.khmercity.net/profile/Ani

22Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 20th May 2011, 4:18 pm

ChanTita

ChanTita
Senior Member
Senior Member

Krovann wrote:
ChantitaLong wrote:Ber bong ban sok oun trek or
Knong jet smos sor or pit pit
Prus knong jeat nis kmean phorb jit
Kbae troung vorMit cha-et ah tma.

welldone sis
tes daiy 3 ban ott hehe

maen heuy bong srey, ber ke ban sok yerng juoy trek or ke tov tvur mech ber yerng kmean veasna. terb

PAOUN SREY,TAM TOMADA,BONG MIN DEL MERL NEAK DOR-TEY SORSER TE
tae pel nis bong ban merl neak ST wrote-douch jea kvas ka ob rom dol huey
jea pisess mnus bros yang nis douch jea air air nas. JomPos bong kir saob bomPort.

take care paoun srey

http://lovekhmer.com

23Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 20th May 2011, 4:32 pm

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member

Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:
Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:
Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:Ani, bong tha ot kit dae, tae jet nov tae keng min luk. Merl mek merl pkay tov kheung dara res proung preat tver oy ahrom yerng ondaet ondoang tov daen chngay. Bong pel klas keng ot luk dol plir kor mean dae... Hmm.. keng min luk te.. :( 170197
jeng pel keng ot luk dak thnam nguy keng muy krob tov ter kom nham rol thngai pek pa yat pas prol dol sok ka pheab na bong Very Happy

Bong min jong leb tnam nguy keng mok pi klach vea tlob nung na, jeung heuy ban sok jet merl mek merl pkay tomrom keng luk neung. Tae pheak jreun bong arn seiv phuv dae deumbey oy keng luk..
kor jea ka la or der bong...ber bong read book tov ach keng luk..ber ani vinh oy ter keng merl siv phov neng kir siv phov merl vinh min khan te Razz

tam pit pheak jreun pel bong arn seiv phuv, bong juk jet nas, arn dol plir kor mean dae, heuy jos paoun aeng tha pel arn seiv phuv , seiv phuv merl vinh mech tov ?
keng merl siv phov ter trov siv phov merl vinh nus kir pel oun keng an kir oun keng luk hey dak book ler face oun neng na Hmm.. keng min luk te.. :( Rire

Oh jeung te rir ? maen! ber bong arn seiv phuv na bong ot jol jet, bong keng luk doch knea nung aeng. ter paoun deur leng na klas weekend nis ?

24Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 20th May 2011, 4:36 pm

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member

ChantitaLong wrote:
Krovann wrote:
ChantitaLong wrote:Ber bong ban sok oun trek or
Knong jet smos sor or pit pit
Prus knong jeat nis kmean phorb jit
Kbae troung vorMit cha-et ah tma.

welldone sis
tes daiy 3 ban ott hehe

maen heuy bong srey, ber ke ban sok yerng juoy trek or ke tov tvur mech ber yerng kmean veasna. terb

PAOUN SREY,TAM TOMADA,BONG MIN DEL MERL NEAK DOR-TEY SORSER TE
tae pel nis bong ban merl neak ST wrote-douch jea kvas ka ob rom dol huey
jea pisess mnus bros yang nis douch jea air air nas. JomPos bong kir saob bomPort.

take care paoun srey

Bong srey hah, paoun kor yol doch bong dae, myang teat neak klas ot ban kit tha pel yerng post ey min somrob vea arch pas pol dol neak dor teiy. Have a great weekend bong srey.

25Hmm.. keng min luk te.. :( Empty Re: Hmm.. keng min luk te.. :( 20th May 2011, 6:38 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Krovann wrote:
Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:
Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:
Ani Chnass wrote:
Krovann wrote:Ani, bong tha ot kit dae, tae jet nov tae keng min luk. Merl mek merl pkay tov kheung dara res proung preat tver oy ahrom yerng ondaet ondoang tov daen chngay. Bong pel klas keng ot luk dol plir kor mean dae... Hmm.. keng min luk te.. :( 170197
jeng pel keng ot luk dak thnam nguy keng muy krob tov ter kom nham rol thngai pek pa yat pas prol dol sok ka pheab na bong Very Happy

Bong min jong leb tnam nguy keng mok pi klach vea tlob nung na, jeung heuy ban sok jet merl mek merl pkay tomrom keng luk neung. Tae pheak jreun bong arn seiv phuv dae deumbey oy keng luk..
kor jea ka la or der bong...ber bong read book tov ach keng luk..ber ani vinh oy ter keng merl siv phov neng kir siv phov merl vinh min khan te Razz

tam pit pheak jreun pel bong arn seiv phuv, bong juk jet nas, arn dol plir kor mean dae, heuy jos paoun aeng tha pel arn seiv phuv , seiv phuv merl vinh mech tov ?
keng merl siv phov ter trov siv phov merl vinh nus kir pel oun keng an kir oun keng luk hey dak book ler face oun neng na Hmm.. keng min luk te.. :( Rire

Oh jeung te rir ? maen! ber bong arn seiv phuv na bong ot jol jet, bong keng luk doch knea nung aeng. ter paoun deur leng na klas weekend nis ?
ot torn mean kom rong te bong srey....dol sunday kirt jong tov merl korn with friends na bong Very Happy jos bong vinh?

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum