Projan 44939


Join the forum, it's quick and easy

Projan 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Projan

+4
ching408
Kimpirun
Izy
jakkrorphoup
8 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Projan Empty Projan 1st June 2011, 6:15 am

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

Teu moul haet avey ban jea mean ka projan ?.Srolanh pek ?.Kyom doch jea khmean soss ta mong.

2Projan Empty Re: Projan 1st June 2011, 10:59 am

Izy

Izy
Junior Member
Junior Member

Kyom kitha molhet ney ka projan arch mok pi:
1. Sralang teh makang reu kor kmean ka srolang. Ootear ho propun projan pdey del min sov pdol sopheak mangkol dol kloun.
2. Houng heng hous het.
3. Min mean tom nok chet knea.

3Projan Empty Kar ProChan Maen Lekanas Doochnes... 1st June 2011, 1:52 pm

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

1. Pdey Chass maen papon khmeing, kjey sross proprem, Pdey taeng tae prochan papon, prouse pdey klach papon tuv maen pro-pseing chol kluon ouy kert tuk and yum mouy nek aeng...
2. Papon Chass maen pdey khmein and strong, papon taeng tae pachan pdey, ort chong ouy pdey yeay che mouy sey dor teay tei, chorng ouy tae pdey kirt tae kluon and orb rol peil vilea....
3. Kor pontae maen papon khmeing pachan pdey chas dae, pi pouse pdey chas mouy chom nuon chess tnom tnak, maen peil ban-jork bai ouy papon tiet phorng and stouy bey papon phirt pidey....bompei papon ort ouy khoss chet tei. mlos huey papon khmeing nerng srolanh pdey nasss, sock chet slap ross nuv che mouy knea....

Tae vesna monus yerng mirl ort khernh yei...Ruorng prochan nerng pibak yul nass

:study:

4Projan Empty Re: Projan 1st June 2011, 6:29 pm

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

Izy wrote:Kyom kitha molhet ney ka projan arch mok pi:
1. Sralang teh makang reu kor kmean ka srolang. Ootear ho propun projan pdey del min sov pdol sopheak mangkol dol kloun.
2. Houng heng hous het.
3. Min mean tom nok chet knea.


doch ot yul monus projan,min doeung mech lolzzzzz

5Projan Empty Re: Projan 1st June 2011, 6:59 pm

ching408

avatar
New Active
New Active

heuy jos ber pdey tov daek (sleep) chea mouy srey nung louch niyeay chea mouy srey mouy tngai tol dol plir teat. Ter propoun kour tae projan dae ott?

6Projan Empty Re: Projan 1st June 2011, 8:05 pm

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

ching408 wrote:heuy jos ber pdey tov daek (sleep) chea mouy srey nung louch niyeay chea mouy srey mouy tngai tol dol plir teat. Ter propoun kour tae projan dae ott?

Very good question. Touk oy srey srey chhleuy jos . lolz

7Projan Empty Re: Projan 1st June 2011, 9:51 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

hahaaha tov ch'ngol eiy jing jing lok euy...projan mok pi...kheunh ke sa'art jeang ning na....rir loy jeang lolz

http://tagged.com/sokhayun

8Projan Empty Re: Projan 1st June 2011, 10:16 pm

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

sokhayun wrote:hahaaha tov ch'ngol eiy jing jing lok euy...projan mok pi...kheunh ke sa'art jeang ning na....rir loy jeang lolz

Lbong, ah nong kraing ke hav tha chrornaen (ច្រណែន) te heh lolz

9Projan Empty Re: Projan 1st June 2011, 10:28 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

jakkrorphoup wrote:
sokhayun wrote:hahaaha tov ch'ngol eiy jing jing lok euy...projan mok pi...kheunh ke sa'art jeang ning na....rir loy jeang lolz

Lbong, ah nong kraing ke hav tha chrornaen (ច្រណែន) te heh lolz
lbong kit tha peak ti nis vea jong mean naiy douch knea...khus tich tich ..lolzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

10Projan Empty Re: Projan 2nd June 2011, 2:53 am

Izy

Izy
Junior Member
Junior Member



ching408 wrote:

heuy jos ber pdey tov daek (sleep) chea mouy srey nung louch niyeay chea mouy srey mouy tngai tol dol plir teat. Ter propoun kour tae projan dae ott?

PLERNG PROJAN PIT CHEA JAB PADERM CHESS PENH PTASS !!

11Projan Empty Re: Projan 8th June 2011, 7:29 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Izy wrote:

ching408 wrote:

heuy jos ber pdey tov daek (sleep) chea mouy srey nung louch niyeay chea mouy srey mouy tngai tol dol plir teat. Ter propoun kour tae projan dae ott?

PLERNG PROJAN PIT CHEA JAB PADERM CHESS PENH PTASS !!

jom mean plerng projan dae nor...tinh nov ae'na tov plerng projan ning ..dot tov pler ponna dae..??ber pler jeang plerng tean kyom jong tinh yok mok brer klass...lolzzz

http://tagged.com/sokhayun

12Projan Empty Re: Projan 10th June 2011, 7:18 am

Izy

Izy
Junior Member
Junior Member

sokhayun wrote:
Izy wrote:

ching408 wrote:

heuy jos ber pdey tov daek (sleep) chea mouy srey nung louch niyeay chea mouy srey mouy tngai tol dol plir teat. Ter propoun kour tae projan dae ott?

PLERNG PROJAN PIT CHEA JAB PADERM CHESS PENH PTASS !!

jom mean plerng projan dae nor...tinh nov ae'na tov plerng projan ning ..dot tov pler ponna dae..??ber pler jeang plerng tean kyom jong tinh yok mok brer klass...lolzzz

PLERNG PROJAN OT PLER TEH, TEH KDOV NASS Very Happy

13Projan Empty Re: Projan 10th June 2011, 9:51 am

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

nona kor mean der tae kor min mean ches tae pachan kmean het phorl chbas lors nos te ber min pachan kor min srolanh der tam mhom kit mor pi:
1 - srolanh pek
2 -take care pek
3 -ka ros nov min touk chet knea
4 - love

14Projan Empty Re: Projan 11th June 2011, 2:50 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

mok pi ot song sa neng ban ot jes pa jan nus...jam merl ter mean pa jan jeang ke rop roy dong phong kor min deng lolzzzzzzz pa jan mok pi sa lanh pek min jong bat borng rup ke tov oy nak dor tey neng na pon neng kor ot deng dae lolzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

15Projan Empty Re: Projan 11th June 2011, 5:33 am

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:mok pi ot song sa neng ban ot jes pa jan nus...jam merl ter mean pa jan jeang ke rop roy dong phong kor min deng lolzzzzzzz pa jan mok pi sa lanh pek min jong bat borng rup ke tov oy nak dor tey neng na pon neng kor ot deng dae lolzzzzz

Ani yeay pi neakna ke lol ?.

16Projan Empty Re: Projan 11th June 2011, 7:43 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:mok pi ot song sa neng ban ot jes pa jan nus...jam merl ter mean pa jan jeang ke rop roy dong phong kor min deng lolzzzzzzz pa jan mok pi sa lanh pek min jong bat borng rup ke tov oy nak dor tey neng na pon neng kor ot deng dae lolzzzzz

Ani yeay pi neakna ke lol ?.
deng ey? ni yeay pi khlun ani te deng ?

http://www.khmercity.net/profile/Ani

17Projan Empty Re: Projan 11th June 2011, 10:09 am

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:mok pi ot song sa neng ban ot jes pa jan nus...jam merl ter mean pa jan jeang ke rop roy dong phong kor min deng lolzzzzzzz pa jan mok pi sa lanh pek min jong bat borng rup ke tov oy nak dor tey neng na pon neng kor ot deng dae lolzzzzz

Ani yeay pi neakna ke lol ?.
deng ey? ni yeay pi khlun ani te deng ?

Baeb chhlat koursom.Ajeung ban niyeay tha ; "rean khmer,jess khmer.Nov khmer sa lanh khmer,pontae beu luy real, lanh dollar jeang lolzzzz".

18Projan Empty Re: Projan 11th June 2011, 12:39 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Izy wrote:
sokhayun wrote:
Izy wrote:

ching408 wrote:

heuy jos ber pdey tov daek (sleep) chea mouy srey nung louch niyeay chea mouy srey mouy tngai tol dol plir teat. Ter propoun kour tae projan dae ott?

PLERNG PROJAN PIT CHEA JAB PADERM CHESS PENH PTASS !!

jom mean plerng projan dae nor...tinh nov ae'na tov plerng projan ning ..dot tov pler ponna dae..??ber pler jeang plerng tean kyom jong tinh yok mok brer klass...lolzzz

PLERNG PROJAN OT PLER TEH, TEH KDOV NASS Very Happy
thomada plerng vea kdaov heuy ..tae mech kor ot pler jing nor??lolzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

19Projan Empty Re: Projan 11th June 2011, 1:26 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:mok pi ot song sa neng ban ot jes pa jan nus...jam merl ter mean pa jan jeang ke rop roy dong phong kor min deng lolzzzzzzz pa jan mok pi sa lanh pek min jong bat borng rup ke tov oy nak dor tey neng na pon neng kor ot deng dae lolzzzzz

Ani yeay pi neakna ke lol ?.
deng ey? ni yeay pi khlun ani te deng ?

Baeb chhlat koursom.Ajeung ban niyeay tha ; "rean khmer,jess khmer.Nov khmer sa lanh khmer,pontae beu luy real, lanh dollar jeang lolzzzz".
lolzzzzzz chlart rir min chlart min deng te prous ey monus ber kuy ter chlart ro hot nus kor krour thnak dae na jeng kir trov ter chlart tam ka lak te sak hey lolzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

20Projan Empty Re: Projan 11th June 2011, 6:01 pm

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:mok pi ot song sa neng ban ot jes pa jan nus...jam merl ter mean pa jan jeang ke rop roy dong phong kor min deng lolzzzzzzz pa jan mok pi sa lanh pek min jong bat borng rup ke tov oy nak dor tey neng na pon neng kor ot deng dae lolzzzzz

Ani yeay pi neakna ke lol ?.
deng ey? ni yeay pi khlun ani te deng ?

Baeb chhlat koursom.Ajeung ban niyeay tha ; "rean khmer,jess khmer.Nov khmer sa lanh khmer,pontae beu luy real, lanh dollar jeang lolzzzz".
lolzzzzzz chlart rir min chlart min deng te prous ey monus ber kuy ter chlart ro hot nus kor krour thnak dae na jeng kir trov ter chlart tam ka lak te sak hey lolzzzzzz

Mean ah chhlat tam ka lak te sak aena teat. Yee, doch min jess torl lolz

21Projan Empty Re: Projan 12th June 2011, 2:26 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

ching408 wrote:heuy jos ber pdey tov daek (sleep) chea mouy srey nung louch niyeay chea mouy srey mouy tngai tol dol plir teat. Ter propoun kour tae projan dae ott?
ah neng jea reung mouy teat , pel pdey tver onjerng heuy kir pdey kbot propon heuy
ah neng kei min projan tei kir leng kbal jorl

http://www.srolanhkhmer.com/

22Projan Empty Re: Projan 12th June 2011, 2:34 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

I can't chleuy tei prous ei kyom ott del mean jet projan
prous kyom rous nov mouy pdey
my pdey love me , i love him
he tok jet me , me tok jet him
he smos neng me , me smos neng him ,
yeung jea monus pi neak tae mean jet tae mouy douch knea ber niyeay oy chom kir pouk yeung mean arorm tha jea mnus tae mouy , yeung skal knea chbas ,
min mean jet projan heuy ka del min mean ka projan vea ban tver oy pourk yeung mean sopheamongkol dor trojas trojang knong krousa prous yeung min mean ka chlous prokaek knea ,( pel mean ka projan taeng mour mov dak knea min sabai jet dael tver oy mean ka chlous knea del min mean avey chomnenh knong jivit pdey propon ) pel velea mean domley kyom tok pel srolanh knea bangkor nov anusavery jeas jeang brer pel nos mork kit ompit avey del tver oy mean ka min sabai roveang pdey propon hehehehehe .
tok pel say :
Bong Srolanh Oun , Oun Srolanh Bong Very Happy nirkoun nirkbong

http://www.srolanhkhmer.com/

23Projan Empty Re: Projan 12th June 2011, 2:49 am

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:I can't chleuy tei prous ei kyom ott del mean jet projan
prous kyom rous nov mouy pdey
my pdey love me , i love him
he tok jet me , me tok jet him
he smos neng me , me smos neng him ,
yeung jea monus pi neak tae mean jet tae mouy douch knea ber niyeay oy chom kir pouk yeung mean arorm tha jea mnus tae mouy , yeung skal knea chbas ,
min mean jet projan heuy ka del min mean ka projan vea ban tver oy pourk yeung mean sopheamongkol dor trojas trojang knong krousa prous yeung min mean ka chlous prokaek knea ,( pel mean ka projan taeng mour mov dak knea min sabai jet dael tver oy mean ka chlous knea del min mean avey chomnenh knong jivit pdey propon ) pel velea mean domley kyom tok pel srolanh knea bangkor nov anusavery jeas jeang brer pel nos mork kit ompit avey del tver oy mean ka min sabai roveang pdey propon hehehehehe .
tok pel say :
Bong Srolanh Oun , Oun Srolanh Bong Very Happy nirkoun nirkbong


very good statement PS. And a big congratulation to you madam.

24Projan Empty Re: Projan 12th June 2011, 3:36 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:mok pi ot song sa neng ban ot jes pa jan nus...jam merl ter mean pa jan jeang ke rop roy dong phong kor min deng lolzzzzzzz pa jan mok pi sa lanh pek min jong bat borng rup ke tov oy nak dor tey neng na pon neng kor ot deng dae lolzzzzz

Ani yeay pi neakna ke lol ?.
deng ey? ni yeay pi khlun ani te deng ?

Baeb chhlat koursom.Ajeung ban niyeay tha ; "rean khmer,jess khmer.Nov khmer sa lanh khmer,pontae beu luy real, lanh dollar jeang lolzzzz".
lolzzzzzz chlart rir min chlart min deng te prous ey monus ber kuy ter chlart ro hot nus kor krour thnak dae na jeng kir trov ter chlart tam ka lak te sak hey lolzzzzzz

Mean ah chhlat tam ka lak te sak aena teat. Yee, doch min jess torl lolz
jong oy ani torl nus torl ter UBC hor Projan 1

http://www.khmercity.net/profile/Ani

25Projan Empty Re: Projan 12th June 2011, 5:57 am

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:mok pi ot song sa neng ban ot jes pa jan nus...jam merl ter mean pa jan jeang ke rop roy dong phong kor min deng lolzzzzzzz pa jan mok pi sa lanh pek min jong bat borng rup ke tov oy nak dor tey neng na pon neng kor ot deng dae lolzzzzz

Ani yeay pi neakna ke lol ?.
deng ey? ni yeay pi khlun ani te deng ?

Baeb chhlat koursom.Ajeung ban niyeay tha ; "rean khmer,jess khmer.Nov khmer sa lanh khmer,pontae beu luy real, lanh dollar jeang lolzzzz".
lolzzzzzz chlart rir min chlart min deng te prous ey monus ber kuy ter chlart ro hot nus kor krour thnak dae na jeng kir trov ter chlart tam ka lak te sak hey lolzzzzzz

Mean ah chhlat tam ka lak te sak aena teat. Yee, doch min jess torl lolz
jong oy ani torl nus torl ter UBC hor Projan 1

UBC noeung ey ke Ani? preu sot tae peak technic jong na yul javascript:emoticonp('pros').

26Projan Empty Re: Projan 12th June 2011, 3:41 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:mok pi ot song sa neng ban ot jes pa jan nus...jam merl ter mean pa jan jeang ke rop roy dong phong kor min deng lolzzzzzzz pa jan mok pi sa lanh pek min jong bat borng rup ke tov oy nak dor tey neng na pon neng kor ot deng dae lolzzzzz

Ani yeay pi neakna ke lol ?.
deng ey? ni yeay pi khlun ani te deng ?

Baeb chhlat koursom.Ajeung ban niyeay tha ; "rean khmer,jess khmer.Nov khmer sa lanh khmer,pontae beu luy real, lanh dollar jeang lolzzzz".
lolzzzzzz chlart rir min chlart min deng te prous ey monus ber kuy ter chlart ro hot nus kor krour thnak dae na jeng kir trov ter chlart tam ka lak te sak hey lolzzzzzz

Mean ah chhlat tam ka lak te sak aena teat. Yee, doch min jess torl lolz
jong oy ani torl nus torl ter UBC hor Projan 1

UBC noeung ey ke Ani? preu sot tae peak technic jong na yul javascript:emoticonp('Projan 778734').
UBC = a kuy neng na ahahahaha ot skorl UBC te call sour nak srok khmer tov ke deng hey :P

http://www.khmercity.net/profile/Ani

27Projan Empty Re: Projan 25th June 2011, 8:23 pm

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:
ching408 wrote:heuy jos ber pdey tov daek (sleep) chea mouy srey nung louch niyeay chea mouy srey mouy tngai tol dol plir teat. Ter propoun kour tae projan dae ott?
ah neng jea reung mouy teat , pel pdey tver onjerng heuy kir pdey kbot propon heuy
ah neng kei min projan tei kir leng kbal jorl

Jos beu jet nov srolanh pdey ,leng ey sruol sruol mess ?

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Similar topics

-

» Projan
» Propon Projan Pdey

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum