Tha Kom Peak Robors Klaeng Klaiy............yeeee!!! 44939


Join the forum, it's quick and easy

Tha Kom Peak Robors Klaeng Klaiy............yeeee!!! 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Tha Kom Peak Robors Klaeng Klaiy............yeeee!!!

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

Pross Kaleep

Pross Kaleep
New Active
New Active

Kom Peak Klaeng Klaiy

Srey euy srey sross
Srey euy srey srey
Samaiy tmeiy tmeiy
Srey jong saat plaek
Sleak peak hir har
Sbaek jerng kpours kaeng
Srey preng tour taeng
Sdaeng roob somross.

Neak klass jong saat
Neak klass jong loy
Neak klass jong soy
Bong'ourt taeng oss
Meas pich ponmarn
Peak min sronoss
Dol joah plorn oss
Sraek yom lola.


Aeh neak neang klass
Min deng jear sa'eiy
Kloun kmean trorb aveiy
Preng tver hir har
Peak soth kalaiy
Meas pich soth ya
Uort prab keh tha
Kloun aeng neak mean.

Som neang metta
Sondoss anith
Beuh kreung min pith
Som kom peak vear
Prous pel neang jrous
Kyom neak vethanear
Beuh hean rers vear
Yok lourk jorb kok.

Eylov tous meas
Jrous nov ler deiy
Tous tom pon la'eiy
Kyom min hean yok
Ban trem somleng
Deuh tov deuh mok
Mnous deuh ko kok
Min hean rers khum.

Som kom peak meas pich klaeng klaiy eiy, peak pith pith mok ber jrous arng sroul kyom rers min bach oy kyom jomnaiy pel khum vear. Pel klass khum tov jaign klaeng klaiy, prolak mort kyom oss.


vaiy non

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

ahhaahhaa... komnap ke kaleep doch chmous dol heuy.. seuch
sreykaleep.. oy tver mech ber kyom ot luy tinh ah pit pit, somatt tapheap arch tinh ban tae kalaiy te bart.....lolz

Pross Kaleep

Pross Kaleep
New Active
New Active


Ber peak ah klaeng klaiy, som peak kom oy jrous. Ber peak ah pith, som jrous oy ban ngirk ngorb. Som orkun baht.

Komnap ponneng kaleep eiy doch mjass nous? Mjass loy jeang neng chngaiy nass. Dol Sross skorl kyom yu terb deng tha.........yap!



SreySros85 wrote:ahhaahhaa... komnap ke kaleep doch chmous dol heuy.. seuch
sreykaleep.. oy tver mech ber kyom ot luy tinh ah pit pit, somatt tapheap arch tinh ban tae kalaiy te bart.....lolz

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

seuch mok peak ah pitt jrous mean neak jam reus, jerng ban min peak.. peak ah na del jrous heuy ot neak reus terb loy..lolzz
kaleep nham ey ban jes out ?Very Happy kyom jong nahm del klach chlong out..lolzz

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

ber oun jang ban robos kei oun prab trang tov
bach veach vei jreun tei oun euy lolzzzzzzz
orkun for komnap oun
long time ot del ban an komnap oun

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

SreySros85 wrote: seuch mok peak ah pitt jrous mean neak jam reus, jerng ban min peak.. peak ah na del jrous heuy ot neak reus terb loy..lolzz
kaleep nham ey ban jes out ?Very Happy kyom jong nahm del klach chlong out..lolzz
seuch seuch sros tov kiss srey kaleep ma ksert tov chlang bat heuy hahaahah

http://www.srolanhkhmer.com/

Pross Kaleep

Pross Kaleep
New Active
New Active


Yeee yeay peh nisss!!! Mdong peak klaeng klaiy mok pi ot luy, mdong peak mok pi ot neak rers........hahaha. Mech deng keh min rers? Keh rers yok tov khum leung bak tmaign dak keh oss.
Prab huey tha niss min mane jear jomness ourt teh, vear kir jear peak sorseuh doy sothajet. Huey domress niss, torl taeh chlart doch kyom ban mean dong. Min mane ngam eiy terb jess teh.

SreySros85 wrote: seuch mok peak ah pitt jrous mean neak jam reus, jerng ban min peak.. peak ah na del jrous heuy ot neak reus terb loy..lolzz
kaleep nham ey ban jes out ?Very Happy kyom jong nahm del klach chlong out..lolzz

Pross Kaleep

Pross Kaleep
New Active
New Active


Min mane jong ban robors keh teh bong, taeh lir keh tha robors del jrous ber yerng rers ban kir yerng mean somnang. Jeng oun trov bongkhorm jet rers taeng ters torl.

Reung komnap ning oun doch kmean nisaiy huey bong, leng jess oss roleeng. Bisous.

*PheaKdeySnaeh* wrote:ber oun jang ban robos kei oun prab trang tov
bach veach vei jreun tei oun euy lolzzzzzzz
orkun for komnap oun
long time ot del ban an komnap oun

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

Pross Kaleep wrote:
Yeee yeay peh nisss!!! Mdong peak klaeng klaiy mok pi ot luy, mdong peak mok pi ot neak rers........hahaha. Mech deng keh min rers? Keh rers yok tov khum leung bak tmaign dak keh oss.
Prab huey tha niss min mane jear jomness ourt teh, vear kir jear peak sorseuh doy sothajet. Huey domress niss, torl taeh chlart doch kyom ban mean dong. Min mane ngam eiy terb jess teh.

SreySros85 wrote: seuch mok peak ah pitt jrous mean neak jam reus, jerng ban min peak.. peak ah na del jrous heuy ot neak reus terb loy..lolzz
kaleep nham ey ban jes out ?Very Happy kyom jong nahm del klach chlong out..lolzz
jerng heuy mok pi kaleep nov jam tae reus bors ke, born oy tae ke jrous..jerng peak na del kaleep min reus..

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:
SreySros85 wrote: seuch mok peak ah pitt jrous mean neak jam reus, jerng ban min peak.. peak ah na del jrous heuy ot neak reus terb loy..lolzz
kaleep nham ey ban jes out ?Very Happy kyom jong nahm del klach chlong out..lolzz
seuch seuch sros tov kiss srey kaleep ma ksert tov chlang bat heuy hahaahah

hahaha..min hean tov kiss te bong dane klach srey kaleep vai yom... Very Happy

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

SreySros85 wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
SreySros85 wrote: seuch mok peak ah pitt jrous mean neak jam reus, jerng ban min peak.. peak ah na del jrous heuy ot neak reus terb loy..lolzz
kaleep nham ey ban jes out ?Very Happy kyom jong nahm del klach chlong out..lolzz
seuch seuch sros tov kiss srey kaleep ma ksert tov chlang bat heuy hahaahah

hahaha..min hean tov kiss te bong dane klach srey kaleep vai yom... Very Happy
min, vai tei bong klach she kham paoun lolzzzzzzzz neng borch sork cuz she is sva lolzzzzzz

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Pross Kaleep wrote:
Min mane jong ban robors keh teh bong, taeh lir keh tha robors del jrous ber yerng rers ban kir yerng mean somnang. Jeng oun trov bongkhorm jet rers taeng ters torl.

Reung komnap ning oun doch kmean nisaiy huey bong, leng jess oss roleeng. Bisous.

*PheaKdeySnaeh* wrote:ber oun jang ban robos kei oun prab trang tov
bach veach vei jreun tei oun euy lolzzzzzzz
orkun for komnap oun
long time ot del ban an komnap oun
lolzzzz mean somnang tae kei rers ban robos pit tei ,
heuy ber douch oun rers ban robos kaley hahahaa kir jea ka soy robos oun

niyeay reung rers neng tngai mon bong tov paris konlaeng bong nov kal mon , der jenh pi psa srab keunh yeay mouy neng kort rers ban jenh jean nov neng mok bong lolzz kort heng ber kort merl ott keunh baeb somnarng bong bat . robos del jros nov mdom bong nov kal mon kir sot jea robos pit prous kei ott peak jreung kaley tei , tngai mon pou nos rers ban jenh jean pich kort york oy propon kort .
bong kor tlob rers ban dae kir bontoung ksae kor dam pich tae touch touch

http://www.srolanhkhmer.com/

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:
SreySros85 wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
SreySros85 wrote: seuch mok peak ah pitt jrous mean neak jam reus, jerng ban min peak.. peak ah na del jrous heuy ot neak reus terb loy..lolzz
kaleep nham ey ban jes out ?Very Happy kyom jong nahm del klach chlong out..lolzz
seuch seuch sros tov kiss srey kaleep ma ksert tov chlang bat heuy hahaahah

hahaha..min hean tov kiss te bong dane klach srey kaleep vai yom... Very Happy
min, vai tei bong klach she kham paoun lolzzzzzzzz neng borch sork cuz she is sva lolzzzzzz

jos she kham kyom, ning vai kyom yom khors knea trong na tov bong ? Very Happy
chir kloun doch tae knea.. Very Happy

Krovann

Krovann
LK Member
LK Member

Pross Kaleep wrote:
Kom Peak Klaeng Klaiy

Srey euy srey sross
Srey euy srey srey
Samaiy tmeiy tmeiy
Srey jong saat plaek
Sleak peak hir har
Sbaek jerng kpours kaeng
Srey preng tour taeng
Sdaeng roob somross.

Neak klass jong saat
Neak klass jong loy
Neak klass jong soy
Bong'ourt taeng oss
Meas pich ponmarn
Peak min sronoss
Dol joah plorn oss
Sraek yom lola.


Aeh neak neang klass
Min deng jear sa'eiy
Kloun kmean trorb aveiy
Preng tver hir har
Peak soth kalaiy
Meas pich soth ya
Uort prab keh tha
Kloun aeng neak mean.

Som neang metta
Sondoss anith
Beuh kreung min pith
Som kom peak vear
Prous pel neang jrous
Kyom neak vethanear
Beuh hean rers vear
Yok lourk jorb kok.

Eylov tous meas
Jrous nov ler deiy
Tous tom pon la'eiy
Kyom min hean yok
Ban trem somleng
Deuh tov deuh mok
Mnous deuh ko kok
Min hean rers khum.

Som kom peak meas pich klaeng klaiy eiy, peak pith pith mok ber jrous arng sroul kyom rers min bach oy kyom jomnaiy pel khum vear. Pel klass khum tov jaign klaeng klaiy, prolak mort kyom oss.


vaiy non

surpris mean jeung dae nor samai nis. jeung ban roeung komplaeng ke leng min khos maen. lolz jeung tvur mech tov nor somrab mnus ot mean luy tenh meas/pich keo korng maen taen peak doch jea roub kyom nus ?

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

oy peak ro bos pit a mech ber ot mean la bos pit neng hey ban khnea peak ka lai nus yab men morng

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum