L'morm Chhop Bork Pras Knea  44939


Join the forum, it's quick and easy

L'morm Chhop Bork Pras Knea  44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

L'morm Chhop Bork Pras Knea

+6
KAP ANG
cherie
XtesanX
Jettra
jakkrorphoup
PheaKdeySnaeh
10 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty L'morm Chhop Bork Pras Knea 23rd June 2011, 1:56 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Pel del bong ban joub oun bong jab jet srolanh oun,merl tov oun keunh mean jarirk sopheap reabsa, bong khorm prerng tver ka sonsom luy ka oun, pel ka heuy bong khorm svat svaeng rort papier oy oun ban mork rous nov jea bong ae srok krov.
pel oun mork rous nov jea bong, bong bompenh tour neati jea pdey dor la'or,Pel oun ban sit rous nov srok kei penh chbab heuy oun kor baek jet pi bong tov srolanh boros pseng del kmeng jeang bong tok oy bong chhir jab tae mnak aeng .
Haet avey tov ? oun mean besdoung tei ? Oun Prorm reab ka jea mouy bong krorn tae jea thneak dermbey ban mork rous nov srok kei men tei ? Oun derng tha besdoung bong chhir psa pon na tei ?

SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad

Tngai del bong ban skal oun, bong jab jet srolanh oun heuy bong prab tha jang ban oun tver jea propon robos bong , bong prab oun teat tha bong rous nov tae mnak aeng, bong kmean propon kmean koun leuy, pel oun ka jea mouy bong heuy bong neng pdol sopheakmongkol dol oun.
Monus krorb nea taeng prathna jang ban sopheak mongkol. pel bong reab ka heuy bong vil trolob tov srok kei vinh , bong prab tha pel bong tov dol ti nos heuy bong neng rort papier dermbey oy oun tov rous nov jea mouy bong, 1khae bat 2 khae bat 1 chnam jol mork dol, oun rong jam bong jam jam jam kmean domnerng bat soun chherng bong min kjol.
Tngai mouy oun kor ban derng tha: bong mean propon mean koun del sob tngai bong kompong tae rous nov jea mouy pourk kei.
Haet avey ban jea bong bork pras oun ? Haet avey ban jea bong bomplanh aknakot robos oun ? Ter mean pros pon man neak tov dae douch bong ?


pleure pleure pleure pleure pleure pleure pleure pleure

http://www.srolanhkhmer.com/

2L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 23rd June 2011, 1:58 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

douch nov mean chom noch pseng teat Very Happy
tok oy neak pseng sorsai dak tor jos lolzzz kyom tov keng Very Happy

http://www.srolanhkhmer.com/

3L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 23rd June 2011, 2:25 am

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:Pel del bong ban joub oun bong jab jet srolanh oun,merl tov oun keunh mean jarirk sopheap reabsa, bong khorm prerng tver ka sonsom luy ka oun, pel ka heuy bong khorm svat svaeng rort papier oy oun ban mork rous nov jea bong ae srok krov.
pel oun mork rous nov jea bong, bong bompenh tour neati jea pdey dor la'or,Pel oun ban sit rous nov srok kei penh chbab heuy oun kor baek jet pi bong tov srolanh boros pseng del kmeng jeang bong tok oy bong chhir jab tae mnak aeng .
Haet avey tov ? oun mean besdoung tei ? Oun Prorm reab ka jea mouy bong krorn tae jea thneak dermbey ban mork rous nov srok kei men tei ? Oun derng tha besdoung bong chhir psa pon na tei ?

SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad

Tngai del bong ban skal oun, bong jab jet srolanh oun heuy bong prab tha jang ban oun tver jea propon robos bong , bong prab oun teat tha bong rous nov tae mnak aeng, bong kmean propon kmean koun leuy, pel oun ka jea mouy bong heuy bong neng pdol sopheakmongkol dol oun.
Monus krorb nea taeng prathna jang ban sopheak mongkol. pel bong reab ka heuy bong vil trolob tov srok kei vinh , bong prab tha pel bong tov dol ti nos heuy bong neng rort papier dermbey oy oun tov rous nov jea mouy bong, 1khae bat 2 khae bat 1 chnam jol mork dol, oun rong jam bong jam jam jam kmean domnerng bat soun chherng bong min kjol.
Tngai mouy oun kor ban derng tha: bong mean propon mean koun del sob tngai bong kompong tae rous nov jea mouy pourk kei.
Haet avey ban jea bong bork pras oun ? Haet avey ban jea bong bomplanh aknakot robos oun ? Ter mean pros pon man neak tov dae douch bong ?


pleure pleure pleure pleure pleure pleure pleure pleure

Nis ker jea roeung pit.Heuy ,keu jea roeung del yum min chenh.

4L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 23rd June 2011, 2:58 am

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:douch nov mean chom noch pseng teat Very Happy
tok oy neak pseng sorsai dak tor jos lolzzz kyom tov keng Very Happy

Roeung bork pras nis mean taing pi phet. Srey bork pros ,pros bork srey.

5L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 23rd June 2011, 3:29 am

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

nis ey jes bong dane lolzz..

6L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 23rd June 2011, 6:43 pm

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

lolz ey ko veng mles bong euy lolzzzz arch thort jear cd ban ot lolz:P

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

7L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 23rd June 2011, 6:44 pm

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

oh phlech sour bong DANE .......... heuy chos bong mean merl khernh bayon TV ot ban ??? :P

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

8L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 23rd June 2011, 11:06 pm

cherie

cherie
LK Member
LK Member

hmmmmm kit tov mean krob sob morng nor nov lok yeu nis srey bouk pross pross bouk srey hmmmmmm
orkun bong srey terb

9L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 24th June 2011, 2:24 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

kir yeay pi jivit monus lok Very Happy kir vea onjerng

Tesan ( non )
jam sorsai tov sour vea , york luy kei tae merl min keunh

http://www.srolanhkhmer.com/

10L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 24th June 2011, 3:18 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

kit

https://www.dailymotion.com/7wonder

11L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 24th June 2011, 6:30 am

sasi

sasi
Senior Member
Senior Member

Nis heuy keu chea chivit pit na bang. Leu lokey yeung nis keu por penh tov dov pheap chrornen borkpras knea min ches job min ches heuy. Sour tha teu lortaphal jong kroy pouk ke ban phal avey pi ka borkpras nis tov? Monous yeung sot te trov slap te som slap doy ke name laor jeang asrove ke . Som oy neak del kampong borkpras ke taing os Deung kloun leung heuy stop pheap akrok taing nous tov. thnx

12L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 24th June 2011, 6:38 am

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

sasi wrote:Nis heuy keu chea chivit pit na bang. Leu lokey yeung nis keu por penh tov dov pheap chrornen borkpras knea min ches job min ches heuy. Sour tha teu lortaphal jong kroy pouk ke ban phal avey pi ka borkpras nis tov? Monous yeung sot te trov slap te som slap doy ke name laor jeang asrove ke . Som oy neak del kampong borkpras ke taing os Deung kloun leung heuy stop pheap akrok taing nous tov. thnx
bong sasai kit douch mhom der thver jing ban phal avey tov ?dembye prak ? sex?ka anit srolanh? taing oss nos sot tae chea ka chhir chab somrab munos smos trong Wink

13L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 24th June 2011, 3:31 pm

Izy

Izy
Junior Member
Junior Member



*PheaKdeySnaeh* wrote:Pel del bong ban joub oun bong jab jet srolanh oun,merl tov oun keunh mean jarirk sopheap reabsa, bong khorm prerng tver ka sonsom luy ka oun, pel ka heuy bong khorm svat svaeng rort papier oy oun ban mork rous nov jea bong ae srok krov.
pel oun mork rous nov jea bong, bong bompenh tour neati jea pdey dor la'or,Pel oun ban sit rous nov srok kei penh chbab heuy oun kor baek jet pi bong tov srolanh boros pseng del kmeng jeang bong tok oy bong chhir jab tae mnak aeng .
Haet avey tov ? oun mean besdoung tei ? Oun Prorm reab ka jea mouy bong krorn tae jea thneak dermbey ban mork rous nov srok kei men tei ? Oun derng tha besdoung bong chhir psa pon na tei ?

SadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSadSad

Tngai del bong ban skal oun, bong jab jet srolanh oun heuy bong prab tha jang ban oun tver jea propon robos bong , bong prab oun teat tha bong rous nov tae mnak aeng, bong kmean propon kmean koun leuy, pel oun ka jea mouy bong heuy bong neng pdol sopheakmongkol dol oun.
Monus krorb nea taeng prathna jang ban sopheak mongkol. pel bong reab ka heuy bong vil trolob tov srok kei vinh , bong prab tha pel bong tov dol ti nos heuy bong neng rort papier dermbey oy oun tov rous nov jea mouy bong, 1khae bat 2 khae bat 1 chnam jol mork dol, oun rong jam bong janot m jam jam kmean domnerng bat soun chherng bong min kjol.
Tngai mouy oun kor ban derng tha: bong mean propon mean koun del sob tngai bong kompong tae rous nov jea mouy pourk kei.
Haet avey ban jea bong bork pras oun ? Haet avey ban jea bong bomplanh aknakot robos oun ? Ter mean pros pon man neak tov dae douch bong ?


pleure pleure pleure pleure pleure pleure pleure pleure

Nak del bork prass nov khmer kor mean jren der na bong, doch chea mean koun hoy min tor tol skoil teat phorng. Kyom ning prab bong reung del barn kert leung in my village.

She was a poor and uneducated lady who worked as a waiter at wedding party around 25 ys old, had a brieft relationship with a guy from same village as her. She had a baby girl as a result. Bong deng teh that guy denied that he didn't have anything to do with her and of course the baby not his. Jeng tov lady nos tha mean teh tver blood test, his family kor tha ber do blood test if its his they would help to raise the child, if not they would take her ktorm. Maday lady kor tha ber ke min jang tortool skoil min bach tov tver blood test teh lets raise the baby ourselves.

Kyom anet koit nass pross mok robor koit keu lok corn when in season, jek anrg, koss kajol oy nak knong phom del tired from work , bork kho arv oyke (laundry washing), om rice. jeng jem maday ning koun.

Bong euy ei lov the little girl around 14 hoy she rean poo ke nass joib lek 1 rohoot. Bley 1 village nak na kor sor seur der. Pel del neang joib lek 3 madong pross teh sick she cried for 1 week.
Kyom min deng tha neang mean arom yang na teh pel del deng tha ov pok min tortool skoil noss. Kyom song khem tha neang ning mean anakut laor, min aphoib doch maday her.














Sad Sad Sad Sad Sad Sad :bball:

14L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 25th June 2011, 9:31 am

Rathna

Rathna
New Active
New Active

Dear all,

15L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 25th June 2011, 3:32 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Izy wrote:
Nak del bork prass nov khmer kor mean jren der na bong, doch chea mean koun hoy min tor tol skoil teat phorng. Kyom ning prab bong reung del barn kert leung in my village.

She was a poor and uneducated lady who worked as a waiter at wedding party around 25 ys old, had a brieft relationship with a guy from same village as her. She had a baby girl as a result. Bong deng teh that guy denied that he didn't have anything to do with her and of course the baby not his. Jeng tov lady nos tha mean teh tver blood test, his family kor tha ber do blood test if its his they would help to raise the child, if not they would take her ktorm. Maday lady kor tha ber ke min jang tortool skoil min bach tov tver blood test teh lets raise the baby ourselves.

Kyom anet koit nass pross mok robor koit keu lok corn when in season, jek anrg, koss kajol oy nak knong phom del tired from work , bork kho arv oyke (laundry washing), om rice. jeng jem maday ning koun.

Bong euy ei lov the little girl around 14 hoy she rean poo ke nass joib lek 1 rohoot. Bley 1 village nak na kor sor seur der. Pel del neang joib lek 3 madong pross teh sick she cried for 1 week.
Kyom min deng tha neang mean arom yang na teh pel del deng tha ov pok min tortool skoil noss. Kyom song khem tha neang ning mean anakut laor, min aphoib doch maday her.

Sad Sad Sad Sad Sad Sad :bball:
neak del joub neng reung onjerng kir mean jreun somrab srok yeung , neak klas kmas kei kor rort jenh pi phoum nov oy chngay kom oy neak phoum seuch yom. monus pros robeab os neng kir jea monus komsak heuy klas kir mork pi ov pok mday prous tae snaeha robos pourk kei kir mae ov min ban derng kei srolanh knea lourch leak klas kor jrol oy kloun tov sangsa min kit veng chngay , min kit tha jos ber plot mean koun kei min tortoul vea yarng mech .

http://www.srolanhkhmer.com/

16L'morm Chhop Bork Pras Knea  Empty Re: L'morm Chhop Bork Pras Knea 25th June 2011, 3:34 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

kim mala wrote:
sasi wrote:Nis heuy keu chea chivit pit na bang. Leu lokey yeung nis keu por penh tov dov pheap chrornen borkpras knea min ches job min ches heuy. Sour tha teu lortaphal jong kroy pouk ke ban phal avey pi ka borkpras nis tov? Monous yeung sot te trov slap te som slap doy ke name laor jeang asrove ke . Som oy neak del kampong borkpras ke taing os Deung kloun leung heuy stop pheap akrok taing nous tov. thnx
bong sasai kit douch mhom der thver jing ban phal avey tov ?dembye prak ? sex?ka anit srolanh? taing oss nos sot tae chea ka chhir chab somrab munos smos trong Wink

bong kit tha kei jea monus del kit tae pi kloun aeng , min kit pi neak dortey tous jea neak na chhir jab mech kor doy kei min kvol oy tae kloun kei ban sabai
tae bong kit tha pourk kei mean kampea heuy kei tortoul ban vinh tngai kroy
bong keunh jreun heuy

http://www.srolanhkhmer.com/

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum